Hotel Nashira Resort & Spa

Wellness hotel, Hotel aan zee, Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag32°16°
Hotel Nashira Resort & Spa
7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Nashira Resort & Spa voor je op een rij gezet:

102 reviews over Hotel Nashira Resort & Spa in het Nederlands

Ga niet hier heen!!

Deniz, 21-8-2017

Voor een 5 sterren hotel is dit een fiasco! Personeel onvriendelijk, hygiene word niets aan gedaan. Je moet overal zelf achteraan gaan. Hotel is verouderd in principe geen probleem maar er is veel achterstallig onderhoud. Kapotte tegels waar je je voet aan snijd bij het zwembad. Elke dag kip gerechten. Airco worden bewust uit gezet, lift heeft het in 10 dagen tijd 2 dagen gedaan. Met kinderwagen best belangrijk. Hotel ligt in een hoekje met geen enkel winkel oid in de omgeving. Zonder vervoer kom je nergens. Brutale guest relation medewerkers die je niet eens helpen. 1x geweest ik kom nooit meer terug. Ik raad het absoluut niet aan.

Mooi complex, slecht eten

Paul, 5-11-2016

Mooi complex. Mooie zwembaden, prima kamers en bedden (de een houd van zachte matrassen , de ander van stevig en de matrassen zijn dat laatste).

Eten is zeer zeer matig. Laatste week voor de winter sluiting, dus geen rijen en dingen die op zijn , naar het tegenovergestelde. Idee dat gerechten de volgende dag gewoon weer in de schalen stonden. Warmhoudplaten die niet aan staan ... van die dingen.

Personeel wel aardig, maar als midden in de week -ook de laatste week- de rode wijn op is, dan is dat wil triest. Wijn was overigens niet op, was nog bij de andere bar beschikbaar!

Park mooi, groen is volgroeid (complex is ook al ouder). Glijbanen mooi & leuk voor jong & oud (medewerkers roken boven, kinderen gaan in de rook omlaag. Over geklaagd maar wordt niets aan gedaan).

Eten zeer matig en weinig variatie (voor een 5*), elke dag kipnuckets & patat gaat vervelen. Bier zonder schuim (glazen zijn ook limonade glazen)

Complex heeft dringend onderhoud nodig en is op sommige plekken gevaarlijk. IJzers die uitsteken op het strand, schroeven op de trap glijbaan en vlonders steken uit. Trap pier valt bijna uit elkaar net als de pier zelf.

Animatie doen hun best maar hebben niet eens een goede bal. Personeel vliegt voor je als je ze als mens behandeld.

Wij hadden pech, het hotel zat stampvol. Kwam je om 20.00 eten (Open om 19.00) dan was het lekkere vlees op. Bedden van beton, kamers en gang zijn zeer gehorig, gegil of herrie wordt er niets aan gedaan.

Kortom mooi resort als je geen slaap nodig heb en geen waarde hecht aan eten/drinken. Geld niet waard, geen 5*

Voel beetje tegen

Dinie, 4-9-2016

Het hotel is niet echt een aanrader voor de bedragen die ze er voor vragen. Al is het ook niet zo slecht als sommige melden hier. Bv het eten is lang niet zo slecht als dat word gezegd maar ik heb zeker wel eens beter gehad. De kamers zijn klein en worden slecht schoon gehouden al helpt t als je t kamermeisje wat toe stopt. Het personeel is echt vriendelijk en doen hun best. Maar er lopen er een paar tussen die overal een slaatje uit willen slaan. Zwembaden top glijbanen slecht en trap er na toe ronduit smerig. Kortom, zou t niet gauw weer boeken voor zoveel geld.

Gelukkig was de heer Veysel Canpolat er!

Hayati Yilmazer, 21-8-2016

Groot hotel met heel veel zwembaden. Leuk aquapark. Eten was goed. Wel veel kip en vis. Onze kamer (familiekamer) was ruim. Dolmus stopte op 2 minuten loopafstand van het hotel en ging voor 4 lira naar de stad van Side.

We hebben nogal wat problemen gehad in het hotel, maar de directeur, de heer Veysel Canpolat was altijd bereid om te helpen en dacht heel goed met ons mee. Hij stond altijd klaar voor zijn gasten. Wij konden (als een van de weinige) echt op hem rekenen. Zijn vriendelijkheid en behulpzaamheid heeft gemaakt dat wij ons op onze plek voelden.

Verder hadden wij een top reisleider, Eveline van de touroperator. Zij stond klaar voor ons als wij haar nodig hadden. Ze weet wat ze doet en is zeer deskundig. Verder is ze een leuk en gezellig persoon.

Beste Hotel Ooit

Gert & Samson, 11-6-2016

Alles is er gewoon goed. het eten de glijbanen

Prachtig hotel met fantastische tennisbanen

E. Sartori, 7-5-2016

Mooi hotel omringt met prachtige tuin en genoeg ligbedden bij het zwembad. 12 goed onderhouden tennisbanen.

Ruime kamers.

Opebare toileten in het hotel erg smerig. . Voor de rest een goed onderhouden hotel.

Super hotel

Murat Yalci, 5-5-2016

Een pervecte hotel kind vriendelijke hotel de anematie team is super vriendelijke personeel de heer merih en ze echtgenoot hebben ons met kinderen een leuke week ge organiseert met mooie activiteiten en tuurlijk een mooie pervecte aguapark binnen de hotel kortom dank u wel allen dank uwel hotel nashira en tot volgende keer

Heerlijke vakantie

c_y_verdier, 6-4-2016

We zijn in September 2015 naar dit hotel geweest met onze kleine kinderen. Wat een heerlijk hotel is dit zeg! Het eten is echt lekker en je kan op verschillende plaatsen eten. Verder een heerlijk zwembad en leuk aquapark. De kinderen waren niet uit het zwembad te slaan. Ook waren er leuke overdekte plaatsjes op het strand, waar de kinderen heerlijk konden slapen in de zeewind. We hadden een fantastische familiekamer gekregen met twee verdiepingen. Al met al een echte aanrader.

Noit meer

Mirjam, 17-2-2016

Kamer prima, buffetrestaurant redelijk. Verse jus d'orange (waar je overigens voor moest betalen), van vieze en soms zelfs bedorven sinaasappels. Managers waren waarschijnlijk vriendjes van de eigenaar, voerde geen fluit uit en waren voornamelijk bezig met elkaar te onderhouden. Personeel veelal chagrijnig, met natiurlijk zeer hartwerkende vriendelijke uitzonderingen.Toiletten beneden en doucheruimte ongelooflijk smerig, zelfs geen toiletpapier.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Nashira Resort & Spa in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Nashira Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Nashira Resort & Spa scoort een 7.52 uit 10 op basis van 115 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: