Hotel Narcia Resort Side

Hotel Narcia Resort Side
7,7

4 tips over Hotel Narcia Resort Side

peter1959, 7-7-2015
Ga met de dolmus naar beide voor 1euro Side of naar de markt in manavgat voor 1.50
imp, 24-6-2015
tip je loopt zo naar het kleine winkelcentrum. Leuke terrasjes kom je tegen waar het heerlijk vertoeven is. Bus naar Manavgat vertrekt bij het hotel.
nico, patricia ,shauni, 29-4-2015
Maak een uitstapje naar de Sapadere Canyon.Side is ook een mooie oude stad met zijn opgravingen.Vele excursies mogelijk vanaf Side.Hou je van winkelen ga een keer naar Kumköy,De grote markt is op maandag en donderdag in Manavgat. Zaterdag is er nog een kleine 2 km voor Side.

We hebben een aantal aanbieders voor Narcia Resort Side voor je op een rij gezet:

Esther, 7-5-2013
Loop over het strand naar Side (leuk historische stadje). Het is een wandeling van ruim een uurtje, maar wel heel leuk om te doen. Wij hebben de terugweg een taxi genomen, dat is ook prima te doen.