Hotel Narcia Resort Side

7,7

6 reacties Hotel Narcia Resort Side

openingstijden zwembad

peter1959, 21-6-2015
Weet iemand wat de openingstijden van het zwembad zijn
1 reactie
Schiet van alles door mijn hoofd staat het babybedje er wel ? Is er op de kamer een waterkoker moet een flesje maken...ooww en potjes eten kan geen bergen meeslepen.. .iemand ervaring in dit hotel voor babys en kleintjes ?

Nederlandse jongeren

Britt, 25-7-2011
Zijn in dit hotel veel Nederlanders en jongeren tussen de 12 en 16 jaar ?
1 reactie

We hebben een aantal aanbieders voor Narcia Resort Side voor je op een rij gezet:

wie gaat er naar dit hotel ??

janneke, 30-6-2011

Wij gaan van 11 juli tot 21 juli naar dit hotel, we hebben er zin in.

Hopen dat er geen overboekingen zijn....en dat het allemaal mee valt wat betreft russen !!!!!

3 reacties

Overboekingen

Joyce, 26-6-2011

Degene die een overboeking hadden met dit hotel.

Bij welke reisorganisatie was er dan geboekt?

Alvast bedankt.

Handdoekenservice

Bo, 5-5-2011
Wie weet er toevallig of er in dit hotel een handdoekenservice is? Aan het eind van deze maand ga ik naar dit hotel en dan is het wel handig om te weten of ik een handdoek moet inpakken.
2 reacties