Hotel Narcia Resort Side

Hotel Narcia Resort Side
7,7

We hebben een aantal aanbieders voor Narcia Resort Side voor je op een rij gezet:

84 reviews over Hotel Narcia Resort Side in het Nederlands

Super vakantie!!

Miranda
15-5-2017

We hebben een heerlijke vakantie gehad, het personeel was super vriendelijk. Bij ontvangst werd alles duidelijk uitgelegd en werden we begeleid naar het buffet( kwamen half 8 sochtens aan) en daarna naar de kamer. Heel het hotel was super schoon en werd ook goed bijgehouden. Leuk animatie team wat niet opdringerig was en soms een gezellig praatje kwam maken! Alle faciliteiten waren in het hotel te vinden. Er rijd een busje van het hotel naar het strand ookal is het maar 5 tot 10 minuutjes lopen. Een echte aanrader en ga zeker terug!!

Toller Sand Strand

Patzak
9-10-2016

Das essen ist sehr gut, Adnan vom Hotel Shuttle service ist immer sehr freundlich und hilfsbereit, bekannt mit seiner gelben Sonnenbrille

Güler Göçer Guest Relation Manager, GENERAL MANAGER, 2-8-2017

Lieber Patzak,

das gesamte Team möchte sich in aller Form dafür bedanken, dass Sie sich die Zeit genommen haben um das Narcia Resort Hotel zu bewerten.

Wir würden uns sehr freuen, Sie als Gäste erneut herzlich Willkommen heissen zu dürfen.

Wir wünschen Ihnen weiterhin alles Gute.

Sonnige Grüsse

Güler Göçer

Guest Relation Manager

Narcia Resort Hotel

Kontakt: gr@narciahotels.com

Voor ons nooit meer!

JD
14-8-2016

Wij hadden voor dit hotel gekozen mede door de goede beoordeling hier op zoover.

Echter al naar 1 dag hadden we hier spijt van!

Het wel hotel zat vol met Turken en Duitsers, Turken kregen duidelijk een voorkeursbehandeling.

Wij werden in het bijgebouw geduwd, kamer was ronduit smerig. Vocht plekken, deur van het balkon ging niet op slot, schimmel in de badkamer.

Hier is niet over te praten, want naar een oplossing zal er niet gezocht worden!

Rondom het zwembad mag wel eens schoongemaakt worden, 2e afvoer rand zit vol met alg, zodra hier water bijkomt stinkt dit enorm!

Eten niets over te klagen, elke avond variatie en voor ieder wat wils.

Personeel van de bediening stuk voor stuk heel vriendelijk, maken lange dagen maar dit is niet aan hun humeur te werken. Evenals de animatie, deze doen echt hun best om er iets van te maken.

Al met al voor hetzelfde geld zit je in Turkije in een hotel dat wel zijn 5 sterren waard is.

Een keer nooit meer!

Prima hotel

Michelle
12-8-2016

Het hotel was prima. Wat je wel moet weten voordat je boekt is dat er vooral veel Duitsers en Turken zijn en vrij weinig Nederlands. Ook zit het helemaal vol met kinderen. Eten is ok, voor ieder wat wils. Personeel maakt denk ik 15 uur per dag maar is uiterst vriendelijk. Voor het hotel stopt een busje waarmee je voor 1 euro naar het centrum van Side of Manavgat kan gaan. Prima hotel, maar zou zelf niet terug gaan omdat het vooral een familie hotel is voor mijn gevoel.

Vreselijk slecht!

de Ruijter
11-8-2016

Kamers waren redelijk tot goed,wifi was om te huilen, eten was gewoon ronduit smerig te noemen, voor de liefhebbers van gebakken lever of ezel vlees is er trouwens voldoende! De kidsclub kostte tussen de 8 en 10 euro per keer, en dit stelde ook niets voor, rondom het zwembad veel alg..

Voor degene die dagenlang aan de diarree wil zitten is dit hotel een aanrader, voor de liefhebbers van Side adviseer ik echt dit hotel naast je neer te leggen.

Gerne wieder !!

Heinz & Brigitte
21-6-2016

Das Essen und Muammer B., Hasan T. am Strand waren spitze - leider standen die Liegen am Strand zu eng. Der Busfahrer zum Stand - Achan I. - macht seine Arbeit ordentlich, gerne und immer lächelnd.

Güler Göçer Guest Relation Manager, GENERAL MANAGER, 4-9-2017

Liebe Brigitte & Lieber Heinz,

Dank Ihrer wertvollen Hinweise sind wir in der Lage, die Stärken und Schwächen unseres Hauses aus Sicht unserer Gäste festzustellen.

Selbstverständlich würden wir uns sehr freuen, Sie bald wieder bei uns als Gäste Willkommen zu heissen.

Sonnige Grüsse,

Güler Göçer

Guest Relation Manager

Narcia Resort Hotel

Kontakt: gr@narciahotels.com

замечательный отдых

Мариша
5-5-2016

Отель находиться в сид кумкей.Там отдыхали первый раз, и очень понравилось.В отеле хороший интерьер, сдержаный, жаль вот только сада нет, а так все устраивало.Пляж море все чисто рядом.Питание в отеле конечно обалденное, обьелисьза 10 дндней.Аниматорам так же спасибо Аленке Мустафе , Оскару танцору, ну и Волкану.Я думаем мы будем рекомендовать этот отель.

Очень понравилось

Светлана
5-5-2016

В отеле маленькая но удобная територия.Заселение прошло быстро так как сейчас мало туристов.Питание супер все так вкусно и очень много еды......Анимация в отеле есть но покачто на лобби спасибо что развлекали нас Алена Оскар Мустафа с Волканом.На пляж ходили пешком так как это занимало пару минут.Вообщем в отель этот думаем еще раз приехать.

Еда в отеле вкусная,очень много мяса и разных салатов.Пляж не далеко от отеля,лежаков всем хватало.В отеле работает очень дружелюбный персонал спасибо Алене аниматору и Гюллер за аля карт.

Очень много в отеле иностранцев что нам очень понравилось.

heerlijke vakantie gehad

Martens - De Clercq
2-5-2016

Voor de 2de maal hier geweest...voor ons was alles ok. nette kamers, genoeg en heerlijk eten ...vriendelijk personeel...leuke animatie s'avonds. zwembad ok en ook animatie aan zwembad.. gratis busje tot aan de zee, of men kan te voet gaan, is niet zo ver.de strandbar aan zee is voor ons goed. . . s'avonds gaan wandelen langs heel vele winkeltjes, kortom wijzelf hebben geen minpunten, alhoewel ik er bij beoordelingen wel zie staan.bv van het bijgebouw..wij hebben daar in 2014 verbleven i p v in het hotel zelf...wij hadden eveneens nette kamer en geen lawaai s nachts...Kortom als we nog es naar Side gaan, gaan wij terug daar naartoe.Dank aan het personeel

Vakanties.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Narcia Resort Side in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Narcia Resort Side zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Narcia Resort Side scoort een 7.67 uit 10 op basis van 84 reviews.