Hotel Narcia Resort Side

KinderhotelWeer vandaag29°20°
Hotel Narcia Resort Side
7,7

We hebben een aantal aanbieders voor Narcia Resort Side voor je op een rij gezet:

73 reviews over Hotel Narcia Resort Side in het Nederlands

Super vakantie!!

Miranda
15-5-2017

We hebben een heerlijke vakantie gehad, het personeel was super vriendelijk. Bij ontvangst werd alles duidelijk uitgelegd en werden we begeleid naar het buffet( kwamen half 8 sochtens aan) en daarna naar de kamer. Heel het hotel was super schoon en werd ook goed bijgehouden. Leuk animatie team wat niet opdringerig was en soms een gezellig praatje kwam maken! Alle faciliteiten waren in het hotel te vinden. Er rijd een busje van het hotel naar het strand ookal is het maar 5 tot 10 minuutjes lopen. Een echte aanrader en ga zeker terug!!

Voor ons nooit meer!

JD
14-8-2016

Wij hadden voor dit hotel gekozen mede door de goede beoordeling hier op zoover.

Echter al naar 1 dag hadden we hier spijt van!

Het wel hotel zat vol met Turken en Duitsers, Turken kregen duidelijk een voorkeursbehandeling.

Wij werden in het bijgebouw geduwd, kamer was ronduit smerig. Vocht plekken, deur van het balkon ging niet op slot, schimmel in de badkamer.

Hier is niet over te praten, want naar een oplossing zal er niet gezocht worden!

Rondom het zwembad mag wel eens schoongemaakt worden, 2e afvoer rand zit vol met alg, zodra hier water bijkomt stinkt dit enorm!

Eten niets over te klagen, elke avond variatie en voor ieder wat wils.

Personeel van de bediening stuk voor stuk heel vriendelijk, maken lange dagen maar dit is niet aan hun humeur te werken. Evenals de animatie, deze doen echt hun best om er iets van te maken.

Al met al voor hetzelfde geld zit je in Turkije in een hotel dat wel zijn 5 sterren waard is.

Een keer nooit meer!

Prima hotel

Michelle
12-8-2016

Het hotel was prima. Wat je wel moet weten voordat je boekt is dat er vooral veel Duitsers en Turken zijn en vrij weinig Nederlands. Ook zit het helemaal vol met kinderen. Eten is ok, voor ieder wat wils. Personeel maakt denk ik 15 uur per dag maar is uiterst vriendelijk. Voor het hotel stopt een busje waarmee je voor 1 euro naar het centrum van Side of Manavgat kan gaan. Prima hotel, maar zou zelf niet terug gaan omdat het vooral een familie hotel is voor mijn gevoel.

Vreselijk slecht!

de Ruijter
11-8-2016

Kamers waren redelijk tot goed,wifi was om te huilen, eten was gewoon ronduit smerig te noemen, voor de liefhebbers van gebakken lever of ezel vlees is er trouwens voldoende! De kidsclub kostte tussen de 8 en 10 euro per keer, en dit stelde ook niets voor, rondom het zwembad veel alg..

Voor degene die dagenlang aan de diarree wil zitten is dit hotel een aanrader, voor de liefhebbers van Side adviseer ik echt dit hotel naast je neer te leggen.

heerlijke vakantie gehad

Martens - De Clercq
2-5-2016

Voor de 2de maal hier geweest...voor ons was alles ok. nette kamers, genoeg en heerlijk eten ...vriendelijk personeel...leuke animatie s'avonds. zwembad ok en ook animatie aan zwembad.. gratis busje tot aan de zee, of men kan te voet gaan, is niet zo ver.de strandbar aan zee is voor ons goed. . . s'avonds gaan wandelen langs heel vele winkeltjes, kortom wijzelf hebben geen minpunten, alhoewel ik er bij beoordelingen wel zie staan.bv van het bijgebouw..wij hebben daar in 2014 verbleven i p v in het hotel zelf...wij hadden eveneens nette kamer en geen lawaai s nachts...Kortom als we nog es naar Side gaan, gaan wij terug daar naartoe.Dank aan het personeel

Zeer goed!

Nadine en Danny
10-11-2015

Prijs-kwaliteit: een aanrader. Eten is lekker, nette en mooie buffetten! Kamers zijn top! Handdoeken zijn bijv. aan vervanging toe, maar wel proper, dagelijks verse handdoeken en om de 2 dagen lakens. Personeel is vriendelijk en correct. Eén spijtig nadeel: bouwwerf naast het hotel, zwembadzijde. Hierdoor: rust ver zoek! Rustig zonnen kan enkel aan 't strand. Spijtig voor wie graag aan 't zwembad of rond 't hotel blijft! Reisagentschap had dit zeker moeten melden! Werf gaat nog wel een tijd door (06/2016 mss opening?) dus wie nog wil gaan, denk hieraan! Immers rustig liggen langs 't zwembad, of een kamer aan de zwembadzijde, dit alles is geen optie! Gelukkig doet dit geen afbraak aan het hotel en zijn pluspunten. Maar het werpt wel een schaduw over je vakantie als je dit niet vooraf gemeld werd. Spijtig. Verder enkel maar positief over Narcia resort en zijn personeel! Het weer was top! (30 à 32 graden gemiddeld) Kortom een leuk verblijft voor een aangename vakantie aan een prima prijs!

geweldig

eric borggreve
25-10-2015

we zijn daar al 6 keer geweest en volgend jaar gaan we weer.hierbij wil ik enkele namen doorgeven relation manager guler imren sebahat bilgen met haar receptie, ook de barchef van de strand bar omer kucuk. en shuttelbus chauffeur adam islimye zijn geweldig, maar de rest van de bediening is ook zeer aardig en vriendelijk.

Prima hotel

Wilma
23-8-2015

Mooi hotel, prima ligging, eten is erg goed, goede service (handdoeken, busje naar het strand), animatie team is klein maar doet zijn best. Heel erg jammer dat er geen Nederlandse kinderen waren, een domper voor onze dochter die heel graag met andere kinderen speelt..

Het personeel is niet zo vriendelijke als ik gewend ben in Turkije, misschien omdat ze door de Turkse en Russische toeristen niet zo netjes behandeld worden wat het plezier in hun werk wegneemt..

echt een fantastisch resort.

peterr
11-8-2015

Altijd blije medewerkers (behalve de receptie) en een gemotiveerd animatieteam. Goed eten en voldoende hoeveelheden. Van alle nationaliteiten een beetje aanwezig tijdens ons verblijf. Goede sfeer en tot laat in de avond genoeg te doen met lange leuke winkelstraat om de hoek.

Elke kamer ook een airco wat nodig was..

Ze hebben een eigen strand gedeelte met ligbedden, drinken en eten bij je all-inclusief boeking. incl. pendelbusje (rijtijd ca 2min.)

geweldig resort

peter1959
7-7-2015

Een prachtig en niet te groot resort

Mensen werken zich te pletter van wel 11 uur per dag maar blijven vriendelijk

Andere kamer gehad dan geboekt met uitzicht op het zwembad en super schoon

Eten is gewoon goed met veel wisselingen

Je loopt aan de achterkant het resort uit en je hebt ongelooflijk veel winkeltjes de mensen in de winkels vond ik niet vervelend of opdringerig zeker in vergelijking met antalya

Wij waren heel erg tevreden met ons verblijf

Het enige wat je mist is een beetje muziek in de avond bij het zwembad

Vakanties.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Narcia Resort Side in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Narcia Resort Side zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.