Hotel Monachus Hotels & Spa

Hotel aan zee, Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag18°9°
Hotel Monachus Hotels & Spa
9,6

We hebben een aantal aanbieders voor Monachus Hotels & Spa voor je op een rij gezet:

104 reviews over Hotel Monachus Hotels & Spa in het Nederlands

Schoon, net hotel, goed eten. Vriendelijk

Jolanda van Leijenhorst
21-5-2013

In mei geweest, niet druk. Wel veel Duitsers. Vriendelijk personeel. Leuke entertainment. Geweldig eten en mooie ruime kamers. Voor kleine kinderen leuk het fun park (je) op loopafstand naar zee. Heel lang ondiep dus ideaal met kleinere kinderen. Winkels op loopafstand. Zijn nog bezig met uitbreiding.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2013

geweldig mooi hotel

marianne
31-10-2011

mooi goed verzorgd hotel zowel binnen als buiten alles netjes en schoon.

zeer gastvrij en vriendelijk personeel. 5 minuutjes lopen naar het mooie langzaam aflopende strand/zee. strandbar ook netjes en lekker eten.

eten was zeer goed verzorgd en erg lekker , elke dag weer genoeg keus. animatie team was erg leuk , minidisco was voor de kleintjes elke dag weer een feest , teenage club ook elke dag goed geregeld en erg leuk voor de tieners.(zeker de slaapparty).verder veel animatie gedurende de dag bv darten , jeu de boule enz.

kortom een zeer goed , leuk hotel.

zeker een aanrader!!!!

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2011

Zeer goed hotel

Annemarie
26-8-2011

Vond het heerlijk hotel, service gericht, lekker eten, kan het zeker aanbevelen. Een minpuntje van mijn kinderen, ze vonden dat er erg veel Duiters waren, maar dat kwam later ook goed.

Enige mindere is dat we in een van de winkeltjes vlakbij een imitatie horloge 2x betaald hebben, er werd verteld dat de pin transactie mislukt was, dus hebben vol vertrouwen cash betaald. (Blijven opletten)..

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011

eens maar nooit meer

Rob Terlien
17-8-2011

Het hotel krijgt een waardering die het echt niet verdient, de plek is te triest voor woorden.Het hotel is ingebouwd en bij aankomst bij het hotel krijg je een naar gevoel, alsof je een gangetje ingaat en er nooit meer uitkomt.Een verdrietig entree.Het eten begint redelijk maar na een aantal dagen zakt het tot een bedenkelijk niveau af.Verders is de hygiene wel goed verzorgt en zijn moeten wij vooral de stagiares een compliment geven omdat ze aardig en zeer liefdevol werken.De animatie voor dekinderen laat ook de wensen over, al met al een hele leuke vakantie gehad omdat we zelf dagjes uit hebben georganiseerd om uit het hotel weg te gaan....

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011

Teleurstellend.

alleenstaande vrouw met kinderen
30-7-2011

Dit hotel geboekt begin januari maar het bleek bij aankomst tot onze teleurstelling volgeboekt. Na lang wachten bij receptie en een heel lang verhaal werden wij naar het kleinere, naastgelegen hotel Club Calimera gebracht. En daar konden we uit 3 kamers (schoon!) kiezen, alle etages gezien dus een uitgebreide rondleiding gehad in moordend tempo na een lange reis... Zoon van 11 moest opgekruld op een bankje, dat kon niet anders geregeld... Fles wijn en schaaltje fruit als troost. Uitzicht op nieuwbouw dat in 2012 af moet zijn maar geen last gehad van lawaai. Wel werd ons toegezegd dat wij van alle faciliteiten van naastgelegen Monachus gebruik konden maken maar we hebben tot 4 keer toe van personeel aldaar te horen gekregen dat we alleen bij de buffetten van Club Calimera en op het strand mochten aanschuiven. Navraag bij receptie, dat is niet het geval, enige onduidelijkheid onderling dus, maar je zit dan minder ontspannen te genieten van je eten met kwade blikken vh personeel.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

super familie hotel

H.S uit Enschede
24-5-2011

We zijn voor de vierde keer in het monachus hotel geweest echt super helaas nemen de russen de overhand en waren erg brutaal.Het hotel is net verkocht .deze bouwt mede een nieuw hotel waar het funpark nu is het heet commodore elite welnes en spa,een fantastisch hotel.kinderen onder de 18 jaar zijn niet toegelaten,avondkleding verplicht.het hotel word rond 15 april 2012 geopend.wij hebben 3 model kamers mogen bekijken waanzinnig mooi en wat een uitzicht over zee. hier moeten we nu al voor gaan sparen het zal niet voor iedereen betaalbaar zijn.monachus park krijgt dan ook een andere naam het calimera hotel wat ook van hem is gaat dan moachus hotel welnes en spa heten.bekijk ook de foto's die ik plaats van het nieuwe hotel commodore elite welnes en spa in side colackli direct aan het strand gelegen.

Gereisd met partner in mei 2011

Heerlijke week hier gehad met gezin en vrienden. Top geregeld, je hoeft enkel te kiezen tussen strand of zwembad. Voor de kids is dit het einde, er is bij het strand ook nog een leuk funpark (met heerlijke zitzakken en lounge muziek), mooie glijbanen bij zwembad en funpark (enkel open van 11-12 & 15-16u). Als je wilt kun je continue eten, zelf bij aankomst om 01.00u 's nachts werd ons nog eten aangeboden. A la carte restaurant (helaa maar 1x per week) is top. Buffetten beginnen na paar dagen wel wat op elkaar te lijken. Gedrag van de medemens is moeilijk om aan te wennen (soms is de mens een barbaar, helaas..). De turkse avond op zaterdag was top met heelijke verse kebab.

Miniclub voor de kids, met name minidisco, deed men erg leuk, ongeacht de verschillende nationaliteiten. In het hotel zit een net welness gedeelte met een heelijke hamam en goede massages, absolute aanrader.

Strand is op loopafstand, met restaurant en watersport center (tegen betaling oa. parasailing, leuk!!!!).

Gereisd met jonge kinderen in mei 2011

Verwen hotel, heerlijke vakantie

claudia
2-5-2011

Prima Hotel, het is een 5 sterren waard. Eten, ruim aanbod, lekker en goed! Het is super schoon en wordt goed onderhouden. Service en vriendelijkheid erg goed! Kinderanimatie erg leuk, vriendelijk. Duits gericht, maar er is ook aandacht voor andere nationaliteiten. Nederlanders ontdekken ook het hotel. Strand dichtbij, faciliteiten ook goed aan het strand. Naast het Monachus is net een nieuw hotel geopend. Van de bouw daarvan geen last gehad. In de zomer van 2012 opent een ander enorm Hotel naast het Monachus haar deuren. Commodore Elite Suits en Spa! Ziet er goed uit! Wij hadden een ziek kind, er was een goede dokter in het hotel dagelijks aanwezig! Ook het spa gedeelte in het hotel was heerlijk!

Gereisd met jonge kinderen in april 2011

Prachtig Hotel

Linda
24-3-2011

Hotel Monachus Park is een geweldig hotel alles maar dan ook echt alles wordt op en top verzorgt. Wij gaan dit jaar weer!!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2010

Geweldig wat een super vakantie!!

Linda
19-2-2011

We dit jaar weer!! Dit hotels is super voor gezinnen met kinderen, het is een kindvriendelijk hotel het personeel staat dag en nacht voor je klaar staat. Het is eten is geweldig. Ook het FunPark is erg leuk voor de kinderen.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2010

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Monachus Hotels & Spa in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Monachus Hotels & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.