Hotel Mholiday Hotels Stone Palace Sidestersterstersterster

7.3Goed

Turkije, Mediterraan, Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy

7.3Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Mholiday Hotels Stone Palace Side voor je op een rij gezet:

• Aan zee

984 reviews over Hotel Mholiday Hotels Stone Palace Side

• 2019
    9RENATE10-05-2019

prima

Voor een all inclusive hotel in turkije is dit een "klein" compact hotel. Fijn dat het niet zo massaal is. Goed personeel en leuke entertainers die je bij naam kennen. Eten was uitgebreid genoeg, niet elke dag wat nieuws, maar toch prima. Strand + strandtent is heerlijk! Kamers…

Gereisd met partner in april 2019

• 2Bart04-05-2019

Trap er niet in, geen 5 sterren!

Alles wat ze beloven komen ze niet waar! Een trampoline zonder springnet, die maakte ze er uiteindelijk in maar de trampoline bleef gesloten, zweefmolen zonder stoeltjes, geen verwarmd zwembad maar ijskoud, de zee was warmer, waar we uiteindelijk maar naartoe zijn gegaan, vieze glazen, geen gameroom maar die werd gebruikt als opslag voor matrassen zo ook de tennisbaan, geen tentje waar ze pannekoekjes bereiden, de doner werd pas de laatste dag geopend. Bij aankomst om 10.30 werd ons gezegt dat we pas vanaf 14 uur konden inchecken, maar de receptionist had nog wel een kamer beschikbaar, maar dan moesten we wel fooi betalen! Als het eten op was dan had je gewoon pech, want aanvullen werd bijna niet gedaan. 1 Turkse avond met lekker eten, maar dat was al gauw op, dus helaas.. Kamers erg gehorig, wij hebben nauwelijks kunnen slapen van de herrie. Iedere avond Turkse avond met harde muziek, Helaas nog nooit zo slecht meegemaakt. Geen 5 *!

Gereisd met jonge kinderen in april 2019

• 2018
    7Simone06-11-2018

Omgeving prachtig hotel niet weer

Mijn dochter van 13 jaar en ik hebben een leuke vakantie gehad. Onze hotelkamer was elke dag netjes schoon. Daarin tegen vonden we dat het hotel veel achterstallig onderhoud had. Veel dingen waren stuk. Het eten is uitgebreid maar elke dag weinig variatie. Het nadeel is wel dat er veel Russen waren en die vinden zich zelf nogal belangrijk. Voordringen in de rij en doen of ze je niet verstaan. Dit was voor ons een min punt....de omgeving is prachtig en de zelf geboekte excursies waren prima verzorgd. Gewoon lokaal boeken daar en niet via reisorganisatie veel te duur...Kortom er zelf wat van maken en je kunt dan volop genieten. Voor herhaling vatbaar maar niet meer dit hotel 😣

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018

Geboekt bij vakantiediscounter

• 7Vrijhof05-10-2018

Tevreden

Hotel is niets om aan te merken... wel is het niet al te modern maar wel netjes... qua eten is er meer dan genoeg en ook alles vers alleen niet naar onze smaak... geen normale gewone aardappelen of friet bij avond eten.... wij kwamen 23 uur aan en er was geen eten en bij vertrek om 6.30 uur ook niets te krijgen als ontbijt zelfs geen kop koffie dat was niet goed geregeld... de kamers werden elke dag schoongemaakt en handdoeken als nodig weer aangevuld... het zwembad was prachtig en zeer goed onderhouden.... de ligging van hotel ook prima t.o.v. strand en shopping centra... de omgeving is wel heel Duits en Oostblok gericht maar verder geen probleem... Onze vakantie was prima in dit hotel...

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 3Hartje04-10-2018

Nooit meerr.

Het is een grote ellende,Véélllĺll russen.Waardeloze bedrijfsleiding die niks doet.Dit hotel is 2 sterren waard.Slecht onderhoud, hygiëne zeer slecht, eten iedere dag het zelfde.Glijbaan slecht en 90%vd dag dicht

• 9Henk01-10-2018

Geweldig

Kwalieit van eten is beter geworden ten opzichte van vorig jaar

• 3Nmesj22-08-2018

Nooit geen 5 steren geen hygiëne slecht personeel!

Dit hotel is geen 5 sterren waard trap er niet in! Als je dit hotel kunt boeken voor 500 p.p. is die oke meer is echt niet waard. Kamers smerig worden niet gereinigd. Handdoeken vaak moeten vragen en water vergeten ze ook in koelkast te doen. Dus mag je weer gaan vragen om water. animatie is waardeloos. Zo waardeloos dat ze het complete team ontslagen hebben en een nog waardelozer team voor neergezet hebben. De receptie word gerund door kinderen en zo word er ook gewerkt. Bij inchecken en bij uitchecken. De leiding loopt daar rond als een soort van maffia lijkt wel. Paar gesprekken opgevangen tussen de leiding gaat nergens over. Jongens die werken achter de bar vallen meisjes lastig mijn dochter wou de eeste dag al zelf geen drinken gaan halen. Of ik ging of we gingen samen. En als ik dan hoorde wat ze in het Turks vertelde over de meisjes uit buitenland. Dit hotel is zijn steren zeker niet waard!

Gereisd met vrienden in augustus 2018

• 8Robert van Hemert21-08-2018

Prima hotel

Prima hotel. Goed zwembad. Goede familie kamer. Genoeg keuze bij het eten. Animatieteam was zeer matig op een enkeling na. Op de laatste dag was het hele team ontslagen!? De managers van het hotel zijn super arogant en heel onaardig tegen het hardwerkende personeel.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 8Lilian16-08-2018

Erg goed hotel

Wat een goed hotel! Het is blijkbaar sinds kort overgenomen door Larissa (L'hotel) een keten in Turkije. Wat mij opviel was dat het overal erg schoon was. Het eten is goed en er is voldoende keus. Er was altijd genoeg ruimte om te zitten. Aan de overkant van de weg ligt het zandstrand met een beachbar waar je lekker in de schaduw kan eten. De animatie was wisselend. De ene avond leuke Afrikaanse acrobatiek en de volgende avond flauwe miss verkiezing. Maar voor iedereen wat wils. Er zijn vooral Russen en Duitsers in dit hotel. Met de dolmus kun je voor 7,50 naar Side rijden. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• Oude reviews

5henk05-10-2017

nooit meer

hotel is geen 5 sterren waard hooguit 3 kwaliteit gaat snel achteruit.smorgens bij het ontbijt was er boter de rest vna de dag niet,hoewel er wel brood lag. maionaise was er niet kwam ook niet.al met al een droefige vertooning.we hoorden dat het hotel in novemer dicht gaat voor een grondige verbouwing.het zal ons benieuwen.

de eninge mensen waar je op rekenen kunt als er wat is zijn de nichtmennerger de heer ohran en overdag mevr esma kaan.

Gereisd met partner in september 2017

40 tips over Hotel Mholiday Hotels Stone Palace Side

• rjturenhout, 12-05-2014

poolbar altijd gezellig,turkse pannekoeken worden terplekke klaargemaakt,entertaiment ook super leuk,centrumpje op loopafstand naast het hotel,dolmus stopt voor de deur,strand erg netjes,kamers net gerenoveerd en schoon.

• rjturenhout, 12-05-2014

savonds de show zijn geweldig,centum is op loopafstand en naar side stopt er een dolmus zowat voor de deur,strand bar super eten,super mooi onderhouden strand,tip ga op safari met de bus en naar manavgat.

• Yvonne van Vugt, 09-04-2014

De markt in Manavgat is super leuk om te bezoeken op donderdag

81 vragen over Hotel Mholiday Hotels Stone Palace Side

• Mariska , 13-04-2016

Verlaat open?

Goedendag ,

Klopt het dat jullie hotel dit voorjaar in april 2016 , nog gesloten is , wij hebben geboekt voor 24 april maar op facebook las ik dat t dicht is , Help me ajb uit deze onzekerheid .

snippeh, 09-06-2016

hallo fam verlaat en een mooie vakantie gehad??? wij gaan eind sept 2016 mvg fam snippe nijland

• marco, 03-07-2014

wie weet of ze voetbal op hebben staan tijdens wk

hebben ze scherm met voetbal daar

MijnNaamIsHaas, 16-08-2014

nee

• Marianne, 01-06-2014

Hamam

Wat kost de hamam eigenlijk in het hotel

MijnNaamIsHaas, 16-08-2014

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand14 minuten lopen, 300 m, 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • KinderopvangOp aanvraag
  • Verblijf voor kinderenGratis

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Fast food, Glutenvrij, Internationaal, Oosters, Turks, Vegetarisch
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiLobby
  • Betaalde wifiBij het zwembad, Lobby

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKeuken

• WinkelsApotheek, Cadeauwinkel, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Post service, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Hetelucht sauna, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenAyurveda, Lichaamsbehandelingen, Massages, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Surfen, Waterskiën, Zeilen