Hotel Melas Resort

Turkije, Mediterraan, Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy

9.6Fenomenaal

• Animatie
  • Sauna

Reviewers schrijven erg vaak dat het personeel in Melas Resort vriendelijk is. Zij staan altijd en overal voor je klaar. Zelfs aan het zwembad bedienen ze je. Ze spreken niet allemaal even goed Engels, maar wel Duits. Dit komt doordat er veel Duitse gasten verblijven in dit hotel. Het grootste deel van de vakantiegangers hier is al wat ouder. Melas Resort is daarom ook vooral geschikt voor volwassenen en minder voor kinderen.

Melas Side is een geschikte plek voor iedereen die wil genieten van een luxe all-inclusive vakantie. Maar dan in een hotel zonder een bomvol animatieprogramma of heel veel faciliteiten. Er is wel wat animatie volgens Gert: ‘Goede professionele shows in het Amfitheater.’ Het is alleen niet zo dat de animatie de hele dag door overal te vinden is. Je geniet hier dan ook van wat meer rust dan in andere resorts in Turkije.

Met dat all-inclusive genieten zit het verder wel goed dankzij de uitgebreide buffetten die ook nog heel lekker zijn. Schep je bordje vol en neem daarna plaats op het terras. Heerlijk buiten eten met een mooi uitzicht. Hou er wel rekening mee dat dit een vrij groot hotel is en het daarom druk kan zijn in het restaurant.

Neem voor wat verkoeling een verfrissende duik in het buitenzwembad. Vanuit dit zwembad heb je volgens jullie een prachtig uitzicht over de kust. Wil je graag een paar uur doorbrengen aan het zwembad op een ligbed? Wees er dan vroeg bij, want gasten leggen hier graag al in de vroege ochtend hun handdoek neer. Aan het beruchte handdoekje leggen wordt hier dan ook niets gedaan, wat volgens reviewers een nadeel is. Is het weer toevallig een keer wat slechter? Dan kun je alsnog zwemmen in het verwarmde binnenzwembad.

De kamers in Melas Resort zijn ruim genoeg en worden volgens Marcel elke dag schoongemaakt. Heel veel reviewers vinden de kamers hier dan ook erg mooi. In de badkamer vind je zelfs een ligbad. Je hebt airconditioning in je kamer, maar hou er rekening mee dat deze in de winterperiode niet werkt.

Ligging

Melas Side is gelegen aan de boulevard. Zo sta je binnen twee minuten op het privéstrand van het hotel, waar het all-inclusive genieten gewoon doorgaat. Maar de boulevard is niet alleen top wanneer je wilt zwemmen in zee of wilt zonnen. Sylvia schrijft: ‘De boulevard die aan het hotel ligt is ontzettend fijn voor als je naar Side of Kumkoy wil wandelen.’ Een strandwandeling met een bestemming. Je kunt ook met de dolmus, want deze stopt direct voor Melas Resort. Tip: wandel tijdens de zonsondergang over het strand naar Side en pak later de dolmus terug. Bezoek zeker het oude stadscentrum van Side. Hier vind je bijzondere ruïnes.

Ben je enthousiast over Melas Resort? Vergelijk de prijzen en boek jouw vakantie naar Side.

442 reviews over Hotel Melas Resort

• 2019
    9Sjanie de Groot10-11-2019

Fantastische vakantie fijne mensen ontmoet

Dat je hier een top vakantie heb . Zeer vriendelijk en lief personeel, goed eten en drinken als je hier wat te kort kom lig dat echt aan jezelf. Fijne kamer. Heerlijk dicht bij het strand . Hoop er zeker terug te komen volgend jaar

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 10Ria en Greet [ zusjes]13-09-2019

Fantastich

Wij werden ontvangen met een heerlijke non alcohol cocktail,en er stond gelijk personeel klaar om onze koffers op onze kamer te brengen. Het personeel die in het hotel werkzaam zijn ,doen echt alles om jouw een fantastische vakantie te bezorgen . Zelfs bij het eten,of bij het zwembad en het gedeelte waar je relaxed kunt tv kijken of wat dan ook .Dan komen ze je drinken brengen.En als jij het mee wilt nemen dan krijg je dat in een bekertje. Wij hebben vaak een SEX ON THE BEACH gedronken,mmm heerlijk,en het eten werd elke dag met zeer veel liefde en zorg bereid . Wij hebben vaak bij het zwembad gelegen,maar moesten wel heel vroeg een badlaken op het zonnebed leggen .Anders had je pech,en er staat ook een koelvitrine met water.Ook zo bij het strand. Petje af voor het schoonmaakteam die elke dag jou kamer schoon maken ,en iets moois op je bed achterlaten. Elke dag is er animatie voor groot en klein,ook bij Amfitheater.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 10Wenda B en Hans V06-08-2019

Prachtig hotel , totaal niks op aan te merken, super vriendelijk (Abdullah, zoals dhr Patrick aangaf, schitterende kelner - amai mijne frak- was zijn Vlaams woord :-)) Kortom : wij komen hier gegarandeerd terug. Eten was ook top, heel gevarieerd en echt lekker.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 10Patrick vijnck02-08-2019

Fantastisch gewoon

Weekje verbleven in melas met vrouw en kids, ik kan geen minpunten opsommen omdat er geen waren,....zowel kamers als zwembad, het heerlijke gevarieerd en toch wel al hoogstaand eten met zeer vriendelijke behulpzame bediening( met in bijzonder abdullah!!!) Kortom ...prachthotel waar ze zeer ver gaan in het op handen dragen van hun gasten, dankuwel melas resort👍🏻💪🏻😊

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 10Duffaimont R13-07-2019

Voor ons was alles tip top in orde , wij zijn reeds 4 maal geweest en gaan er zeker volgend jaar weer naartoe . Vriendelijk en behulpzaam personeel ,het eten is zeer lekker en gevarieerd Alles is er zeer proper en net ,voor ons geen enkel minpunt .Dus allen er naartoe zou ik zeggen

Gereisd met partner in mei 2019

• 10Xcx12-07-2019

Je zou gek zijn om dit hotel niet uit te proberen.

Ik ben er met familie voor de 8e keer naartoe gegaan. Natuurlijk gaan we dit jaar weer. Fantastisch hotel, kan er niet van weg blijven, zeker een aanrader. Er zijn vele activiteiten voor jong en oud. Kamers worden goed schoongemaakt. Er is een binnen en buitenzwembad. De zee ligt letterlijk aan je voeten. Personeel is zeer verwelkomend. Het aanbod aan eten is uitgebereid. Je hebt een open buffet, maar ook een à la carte restaurant. Je krijgt tussen 7 en 10 ontbijt, na 10 laat ontbijt, tussen 12.30 en 14.00 lunch, van 19.00 avondeten. Tussen de ruime etenstijden kan je zowel bij de beachbar als bij de poolbar drankjes halen, bij de beachbar ook eten. Rond 16.00 uur is een pastijtjes gedeelte aan het zwembad. Vanaf 12.00 kan je ijs halen aan het zwembad. Er is ruime keuze aan zitplekken en ligplekken aan het zwembad. De Hygiene is tevens ook perfect.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 10Coby09-07-2019

Geweldig!

Het is een geweldig schoon,vriendelijk,goed van eten resort! De geweldige ligging aan het strand het vriendelijke personeel Je mag van Melas Village ook gebruik maken van de geweldige shows en entertainment! Ook kan je daar eten en drinken! Het is er gewoon TOP!

Gereisd met vrienden in juli 2018

• 9Lander09-06-2019

hotel met veel ruimtes, goed eten, goede ligging e

Dit hotel is ruim, je hebt echt nooit het gevoel op elkaars lip te zitten, zoals in sommige hotels. Het heeft een zeer groot aanbod van eten, zowel koud buffet, warm buffetten, dessertbuffetten als ontbijtbuffet. De variatie om te zonnen (of schaduw) is best groot: een zeer groot terras aan het zwembad, een kleine ligweide met gras en het strand. Voordeel van dit hotel is dat het aan de wandeldijk ligt en je te voet naar Side kan; beter dan een hotel enkel aan een stuk strand Het personeel staat echt altijd voor je klaar en is buitengewoon vriendelijk. De kamers zijn ruim, worden goed gepoetst. Het enige wat ik een beetje minder vond is dat er in de namiddag een boot voor het ligweide- en strandgedeelte is, die wel serieus lawaai maakt. Lijkt op baggeren. Dat vond ik niet fijn als je daar rustig ligt te lezen.

Gereisd met partner in mei 2019

• 10Wiesia Van den hoven30-04-2019

Super hotel, vriendelijk personeel van tuinman tot mensen met en stropdas. Schone kamers, in één zin alles is perfect . We blijven hier nog in paar dagen. 😊

Gereisd met partner in april 2019

• 10Monique23-04-2019

Super

Prachtige ligging, gemotiveerd personeel, echte aanrader!

Gereisd met vrienden in april 2019

Hotel Melas Resort info