Hotel Melas Holiday Village

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag18°8°
Hotel Melas Holiday Village
8,9

Omschrijving
Melas Holiday Village is een goed onderhouden hotel. De zwembaden en kamers zijn erg schoon. De glijbanen zijn favoriet bij de kids. Het eten is lekker en vers. Het animatieteam zorgt voor gezelligheid en genoeg activiteiten. Melas Holiday Village in Side ligt op enkele meters van het strand. Ook het centrum van Side is lopend te bereiken.

We hebben een aantal aanbieders voor Melas Holiday Village voor je op een rij gezet:

Kenmerken

521 reviews over Hotel Melas Holiday Village in het Nederlands

Zeer mooie domein

Mie,
7-11-2018

Een zeer mooi park. De bungalows zijn ruim en proper maar kunnen een modernisering gebruiken. De badkamer is zeer verouderd. Spijtig dat de poetsvrouwen de voorraad karretjes en afval ook aan de bungalow laten staan en niet ergens anders opbergen. Niet zo fijn in je kamer binnen te gaan met rommel voor je deur.

Zwembaden en liggen van het hotel aan de promenade zeer leuk!

Het zwembad en het domein zeer proper en goed onderhouden.

Het restaurant was voor ons goed maar de bediening minder vriendelijk spontaan. Het eten was niet echt warm...nadeel deuren staan veel open. In de inkomhal kan je niet afgesloten zitten is een open ruimte zit je buiten. Dit is eind oktober wel minder aangenaam.

De zwembaden met de glijbanen en zonder liggen wel een eindje uit elkaar voor ons met pubers positief ! Mensen met kleine kinderen misschien minder leuk.

Voor ons een aangename vakantie!

Gereisd met vrienden in oktober 2018

Fijn hotel, niks op aan te merken!

Fam. Smeets,
24-8-2018

Redelijk rolstoelvriendelijk (diverse rolstoelers gezien). Diverse zwembaden, leuk voor de afwisseling. Prima verzorging (eten niet bijzonder uitgebreid, maar wel lekker daarentegen - vaak bij zo'n resort veel keuze maar uiteindelijk na een paar dagen beu - dat was nu niet. Veel vers, netjes klaargemaakt, apart kinderbuffetje, veel fruit. Uitgebreide koffie en koek om 16u, lekker ijs). Wij hadden een prettige familiekamer, waar je met 5 personen prima kon verblijven (3 kleinere kids).

Side is half uur/ 45 min lopen, leuk om een keer te doen maar super toeristisch.

Hier kun je langs de haven ook prive boottochtjes regelen voor een paar tientjes.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Corrie van beest,
26-7-2018

Wat een mooi complex zowel het hotel als de holiday village. Nu voor de 2e keer geweest je wordt vanaf dag 1 verwend wat een service en vriendelijkheid. De ligging is super je stapt zo het strand op waar je heerlijk over de boulevard kan lopen of over het strand richting side of kumkoy.

Animatie is er voor groot en klein aanwezig.

Voor ieder wat wils. Het eten is fantastisch.

Daarbij kan je ook nog voor de alacart restaurants kiezen tijdens je verblijf.

Voor de grotere kinderen ook nog een waterpark met glijbanen. En voor de allerkleinsten komt er boven het badje zelfs een grote parasol .

Het enige min puntje is dat je wat kilo's extra zelf weer mee naar huis neemt😂 Het lukt niemand om dat lekkers te laten staan.

Gereisd met partner in juni 2018

geweldig voor herhaling vatbaar

AdvH,
19-6-2018

Voor de eerste keer naar Melas geweest en de revieuws kloppen het eten is geweldig en gevarieerd, het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam, de kamers zijn schoon en de koelkast is goed gevuld.

Een fijn strand en mooie zwembaden met glijbanen.

Kortom een goede locatie en zeker voor nog een bezoek.

Gereisd met partner in mei 2018

Wij zijn al vaker in Melas geweest en de service, het eten, de kamer etc. zijn nog steeds helemaal in orde. Het park ligt erg prachtig bij en wordt zeer goed onderhouden. De kamers zijn helemaal in orde, heerlijke stortdouche, airco en bedden. Het personeel is vrijwel zonder uitzondering vriendelijk en attent (af een toe een kleine fooi wordt uiteraard zeer gewaardeerd!). Het eten is heerlijk en bijzonder gevarieerd. Het animatieteam doet haar best om voor iedereen (die dat wil) leuke activiteiten te organiseren, zeker voor kinderen. Conclusie: een top bestemming!

Gereisd met partner in juni 2018

fantastisch

Benny Giots,
3-6-2018

super goed hotel zeer goed animatie team . wij gaan zeker terug .zeer goed personeel ze staan altijd voor u klaar

Gereisd met partner in mei 2018

fantastisch ik ga dit jaar voor de 13de keer.

Jolanda,
26-2-2018

ik kann alleen vertellen wat goed is en dat is alles zowel het personeel als de accomodatie als het zwembad en de Service ook het bar personeel en de obers Kamers zijn super en zeer schoon. kortom alleen Maar goeds over dit Hotel. En ik ben toch wel op veel plaatsen geweest ,Maar dit blijft onze favoriet.

Gereisd met partner in oktober 2017

Meneer de Uil,
29-12-2017

Een mooi resort, goede ligging alleen ver van de luchthavens, lekker eten, mooie kamers maar wel een beetje aan de kleine kant. Zwembaden zijn schoon, poolboy is zeer vriendelijk en aquapark is leuk voor de kinderen. De tuin is heel mooi verzorgd en geeft je een echt vakantiegevoel.

Voor mensen die slecht ter been zijn of niet veel kunnen lopen, raden wij het hotel af vanwege de vele trappen en helling.

Ook minder is dat bij de late night alleen maar hamburgers te krijgen zijn.

Gereisd met oudere kinderen in april 2017

Heerlijk!

Paulien,
22-10-2017

Wij vonden het fantastisch. Zee direct aan het verblijf. Mooie zwembaden. Van de 3 zwembaden was er slechts 1 iets verwarmd. De andere 2 waren erg koud. Ruime kamers, lekkere bedden! Veel en vers lekker eten. Schoon en mooi resort!!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2017

Zeer goed prijs kwaliteit een aanrader in Side

Geert & Nancy Wingene,
4-10-2017

Groot domein met veel trappen , of helling dit jaar voor de 32 maal in Turkije geweest prijs kwaliteit zeer goed van eten. Zeer gevarieerde buffetten rijk aanbod aan vis.

Voor herhaling vatbaar. Tof animatie team aan de wandelpromenade in Side.

Gereisd met partner in september 2017

Vakanties.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Melas Holiday Village in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Melas Holiday Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.