Hotel Maya World

Hotel Maya World

Onvoldoende

2 tips over Hotel Maya World

telmakoopman, 1-8-2014

Side is een aanrader, heel erg leuk.

Kamers zijn allemaal ruim en heel erg netjes en schoon,wij hadden zwembad uitzicht, erg mooi.

Jammer genoeg moet je rond zeven uur een bedje bij het zwembad reserveren, anders kun je de hele dag géén plek krijgen, helaas geld dit ook bij de speciale gala avond, voor een tafeltje.

Tip: Neem Tasectan ( tegen Diarree) mee want alle voedsel word in en met veel olie bereidt en dat is even wennen voor de maag.

Tamara Krauts, 4-5-2014
Vraag om een kamer aan de achterkant van het hotel. GEEN zicht op het zwembad. De barretjes en terrassen liggen rondom het zwembad en op warme avonden is het tot laat gezellig daar en als je wilt slapen dus gehorig (niet hinderlijk maar als je kunt kiezen is dit een tip)