Hotel Mary Palace Resort & Spa

9.7Fenomenaal

Turkije, Mediterraan, Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy

9.7Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Mary Palace Resort & Spa voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna

54 reviews over Hotel Mary Palace Resort & Spa

• 9Romee Smit04-01-2020

Fantastisch hotel en fantastische mensen

Dit is echt een super hotel! Als je een leuk hotel in Turkije zoekt, dan is dit een echt aanrader. Het eten was echt super! Het personeel en de animatie was top! Hele lieve mensen die echt alles voor je doen!

Gereisd met jonge kinderen in april 2019

• 2019
    10Michelle02-10-2019

Super vakantie!!!

Super vakantie gehad! Goed hotel , mooie schone kamers elke dag word het schoongemaakt en schone handdoeken! Personeel is zeer vriendelijk niet iedereen spreekt goed engels maar ze proberen het wel om alles naar je zin te maken. Animatiegroep zijn leuke mensen maken er leuk feest van en hebben verschillende activiteiten voor jong en oud!! Eten was ook goed en gevarieerd! Wij gaan hier zeker weer terug naar toe!! Zeker een aanrader!!

Gereisd met partner in september 2019

• 9Mireille02-09-2019

Geweldige vakantie!

Wat een geweldig hotel. Wij zijn hier twee weken geweest samen met onze twee zoons van 13 en 17 jaar oud. Wij hadden de eerste nacht een overboeking omdat onze familiekamer nog niet klaar was maar dit is keurig opgelost. Het hotel is kraakhelder, echt ontzettend schoon. Je wordt de gehele dag in de watten gelegd. Wij zijn voornamelijk aan het strand geweest, een heel groot compliment voor de beach boy, elke dag wordt je zo vriendelijk ontvangen en werd zelfs je handdoek op je bedje gelegd. Daarnaast een groot compliment voor de animatie, wat een enthousiast team. Nuri was veelal op het strand, altijd even vriendelijk en gezellig. Het eten is erg goed, vooral het italiaans a la carte vonden wij top. Een groot compliment voor onze vriend Süleyman ( speedy) Wat een op en top gastheer, snel vriendelijk. Echt een topper! Iedereen is zo vriendelijk en lief, je voelt je echt welkom.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9Debby02-09-2019

Geweldig hotel!! Qua ligging misschien iets minder, er is alleen een bazaar om de hoek, verder niets! Kamers, strand, eten, personeel, zwembad, glijbanen, shows, animatie allemaal TOP! Er zijn veel duitsers maar zeer vriendelijk allemaal.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 10Vd koppel07-08-2019

Prachtig, kleinschalig, hotel waar voornamelijk Duitsers en Nederlanders zitten. Sfeer is erg fijn, eten is afwisselend en goed, de service en schoonmaak zijn excellent. Strand is met het busje binnen 2 min te bereiken. Direct aan het strand heerlijk gesnorkeld. Side is met taxi voor 15,- te bereiken, om het hotel voldoende mogelijkheid om te shoppen. Onze 4 meiden hebben een hele fijne vakantie gehad.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 10Anna Schijff05-08-2019

Geweldige vakantie

Mooi hotel heerlijk eten, veel variatie. Vriendelijk personeel. Het hotel is heel schoon. Echt een aanrader. Je wordt veelvuldig bediend. Dit was een fantastische vakantie.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 10Ellen05-08-2019

Fantastisch hotel!

Wat een fantastisch hotel is dit!! Vriendelijk personeel. Heerlijk eten. Veel afwisseling. Leuk strand. Busje naar strand. Veel Duitsers en Nederlanders. Wij hebben geen chagrijnig personeel gezien. Ze lopen de benen onder hun kont vandaan. En dat met deze hitte. Diep en diep respect. Animatie was ook top en vriendelijk. Wilde je mee doen prima en zo niet dan laten ze je met rust. Alles was schoon. Op het strand loopt zelfs iemand die je bedje en je tafeltje schoonveegt voordat je jouw handdoek erop legt. Wat wij wel merken is dat vakantiegangers weleens wat vaker dankjewel mogen zeggen tegen het personeel en een klein fooitje worden ze blij van. Hamam hebben wij in het hotel gedaan. Was top. Een aanrader dit hotel!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9Van der Kaag05-08-2019

Wat een waanzinnig goed hotel.

Dit is echt een top hotel. Zodra je binnen komt voel je de rust en de gezellige sfeer. Personeel is echt zo erg vriendelijk en heel het hotel en de kamer is schoon. Eten in restaurant was elke dag helemaal top en erg lekker. Hier zaten wij met veel Duitsers en Nederlanders (Polen russen En Britten worden geweert hier in het hotel) je kan dat ook echt merken veel fijner om je vakantie door te brengen. Verder winkels (bazaar) op loopafstand en met de dolmus voor €3 met zn 4tjes naar centrum side. Goed te doen. Wat wel jammer was is dat de animatie team alles zoals mini disco en de showtime altijd in het Duits deden. Maar verder echt een dikke topper!!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 10kees van ham01-07-2019

geweldig

net terug en nu al heimwee... heel mooi hotel,geweldig personeel,goede entertainment,alles heel schoon,iedereen spreekt vloeiend duits,en het busje naar het strand was ook geweldig,het strand trouwens ook!! enig nadeel dat ik kan verzinnen is dat er naast de heerlijke toetjes geen ijs was .en dat het engels slecht werd beheerst maar dat valt in het niet bij de service etc....

Gereisd met oudere kinderen in juni 2019

• 10Ineke Rehorst Schouten22-06-2019

Voor herhaling vatbaar

Een fantastisch en luxe hotel. Erg goed eten. Een geweldig animatieteam!! Vooral Lillya en Mika!!!

Gereisd met vrienden in juni 2019

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand500 m, 8 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door straat

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (10-13 jaar), Kids Club (6-9 jaar)
  • Verblijf voor kinderenGratis

• Soort gerechtenAziatisch, Duits, Fast food, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Lactosevrij, Oosters, Regionaal, Sushi, Turks, Vegan, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceBeperkt menu
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Handdoeken(service), Kantoor service, Kluis, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen