Hotel Mary Palace Resort & Spa

Wellness hotel, Hotel aan zee, Luxe hotel, KinderhotelWeer vandaag19°13°
Hotel Mary Palace Resort & Spa
9,5

We hebben een aantal aanbieders voor Mary Palace Resort & Spa voor je op een rij gezet:

31 reviews over Hotel Mary Palace Resort & Spa in het Nederlands

Super vakantie!

Elsa Schoolderman,
8-11-2018

Super leuk hotel! Zeker 5 sterren waard in plaats van 4.

Samen met mijn ouders 10 dagen hier geweest en het was echt super!!

Eten was lekker, drinken was goed, de cocktails waren erg lekker.

Het hotel was echt super schoon en de kamer werd elke dag schoon gemaakt, bedden netjes opgemaakt en de mini koelkast aangevuld. Verder was het hotel ook erg schoon, overal rook het lekker en er lag nergens viezigheid op de grond. Ook zagen wij nergens honden of katten lopen op het resort.

Het was een klein resort en je kende al snel het personeel. Iedereen was erg aardig en altijd vrolijk. Animatie team was erg gezellig en deed het goed in het vermaken van de gasten. Het was een erg luxe hotel en erg mooi.

Er waren 2 winkelcentra dicht bij het resort en met de dolmus ben je binnen 20-25 minuten in de stad Side.

Het is echt de moeite waard om naar dit hotel te gaan!

We hebben een super vakantie gehad en zouden graag nog een keer terug willen :)

Super!

Lisa,
29-10-2018

Echt een aanrader! Wat hebben wij een fantastische week gehad! Van het begin tot het eind was het personeel vriendelijk. Toen we aankwamen kregen we direct een welkomstdrankje, toen we weer weg gingen werden we uitgezwaaid met de vlag en een handkus! Hier ben je echt op vakantie je hoeft nergens aan te denken! Drankjes en zelfs de cocktails zijn gratis! Het eten is heel gevarieerd en super goed en warm. Zelfs aan het strand kan je tussen de middag eten, ijsjes en drankjes halen! De hele dag gaat er een shuttel bus naar het strand toe, maar lopend is ook prima te doen. Voor ons was het de eerste keer hier maar zeker niet de laatste! In de buurt heb je 2 leuke bazaars, waar je goed kunt shoppen. Een echte aanrader🤩

Fantastisch!

Fam. Maree,
20-8-2018

Erg goed hotel, schone kamers, goede bedden en lekkere (stort)douche. Handdoeken service gratis en echt al het personeel is zeer vriendelijk. Leuke animatie, stelt niet heel veel voor maar zijn niet opdringerig dus gewoon gezellig. Schuimparty op woensdag was top. Ook zitten er diverse cocktails in de all in formule. Shuttle naar strand is top en wifi is ook aan het strand aanwezig en overal in het hotel gratis. Eten gevarieerd en lekker. Zijn al meerdere keren in Side geweest maar dit hotel steekt qua service echt overal bovenuit.

Marcel,
9-8-2018

Fantastisch hotel erg schoon en vriendelijk personeel

Kamers ruim en goede matrassen

Eten is heerlijk altijd veel variatie

Bediening in restaurant was top vooral tolca altijd vrolijk en beleefd

Je voelt je echt welkom

Geweldig

Eline,
30-7-2018

Geweldig hotel. Lekker eten, iedere dag vind je weer wat anders. Zeer nette kamers, ruim en elke dag weer goed gepoetst. Wij hadden en familiekamer, groot genoeg voor 2 volwassenen en 2 kleine kinderen. Aangezien deze kamer nog niet beschikbaar was bij aankomst hebben we het kluisje gratis gekregen, 1 extra reservering bij a la carte restaurant en 2x versierde tafel met fles champagne voor de hele groep.. Erg netjes afgehandeld.

Het enige puntje kritiek dat we hebben is dat er me verschillende bandjes wordt gewerkt waardoor er een onderscheid bestaat tussen stamgasten en gasten die er goor de eerste keer komen. Stamgasten krijgen een voorkeursbehandeling in restaurant en op terras door obers.. beetje jammer.. Maarja en beetje beweging kan ook een kwaad 😉

Kortom: wij hebben genoten van een top verblijf in Mary Palace!!

prachtig hotel

marlinda,
27-7-2018

Wij waren er een week en wat een luxe. Elke dag wordt de kamer schoongemaakt. Zeer veel te doen voor kinderen. Het eten was echt fantastisch heel gevarieerd. Zeer vriendelijk personeel. Er rijd een busje de hele dag gratis naar het strand waar een gedeelte is van het resort met gratis bedden , parasols en er is een bar waar je ook gratis drinken kan halen. Een aanrader is echt om daar in de middag te lunchen in de strandtent is een buffet wat ook inbegrepen is. Kortom helemaal fantastisch. Wij komen zeker weer terug!!

Prachtig mooi super hotel

José,
12-7-2018

Een prachtig Hotel, vriendelijke ontvangst door een gastvrouw met een drankje, ik en mijn gezinsleden waren erg verrast door het goede eten en alle extra's wat dit hotel te bieden heeft.

Geweldig!

Fam. Hendrix,
29-4-2018

ReIsgezelschap met 10 personen. 6 volwassenen en 4 tieners. Voor iedereen was het een fantastisch hotel. Er ontbreekt werkelijk helemaal niets. Verwend van aankomst tot vertrek. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Eten heerlijk en afwisselend. Hotelkamers zeer schoon met een enorme inloopdouche. Fitness ruimte. Hamam zeer de moeite waard. Elke dag schone (bad)handdoeken. Afstand van hotel naar strand prima te lopen. Maar ook shuttleservice elke 5 minuten. Hotel is echte aanrader. Voor ons beste tot nu toe.

Prachtog hotel met iets meer

Gezin,
16-4-2018

Mooi afgewerkt verzorgd je komt er niks tekort . Top

Tophotel !

Astrid,
5-2-2018

Vriendelijk en behulpzaam personeel, zowel in de lobby, het restaurant, het zwembad, de poetsvrouw, ...

Super animatieteam

Propere en nette kamer

Zeker voor herhaling vatbaar

Vakanties.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mary Palace Resort & Spa in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mary Palace Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.