Hotel Mary Palace Resort & Spa

Wellness hotel, Hotel aan zee, Luxe hotel, KinderhotelWeer vandaag32°22°
Hotel Mary Palace Resort & Spa
9,5

We hebben een aantal aanbieders voor Mary Palace Resort & Spa voor je op een rij gezet:

29 reviews over Hotel Mary Palace Resort & Spa in het Nederlands

Met oudere kinderen

Fantastisch!

Fam. Maree
20-8-2018

Erg goed hotel, schone kamers, goede bedden en lekkere (stort)douche. Handdoeken service gratis en echt al het personeel is zeer vriendelijk. Leuke animatie, stelt niet heel veel voor maar zijn niet opdringerig dus gewoon gezellig. Schuimparty op woensdag was top. Ook zitten er diverse cocktails in de all in formule. Shuttle naar strand is top en wifi is ook aan het strand aanwezig en overal in het hotel gratis. Eten gevarieerd en lekker. Zijn al meerdere keren in Side geweest maar dit hotel steekt qua service echt overal bovenuit.

Marcel
9-8-2018

Fantastisch hotel erg schoon en vriendelijk personeel

Kamers ruim en goede matrassen

Eten is heerlijk altijd veel variatie

Bediening in restaurant was top vooral tolca altijd vrolijk en beleefd

Je voelt je echt welkom

Geweldig

Eline
30-7-2018

Geweldig hotel. Lekker eten, iedere dag vind je weer wat anders. Zeer nette kamers, ruim en elke dag weer goed gepoetst. Wij hadden en familiekamer, groot genoeg voor 2 volwassenen en 2 kleine kinderen. Aangezien deze kamer nog niet beschikbaar was bij aankomst hebben we het kluisje gratis gekregen, 1 extra reservering bij a la carte restaurant en 2x versierde tafel met fles champagne voor de hele groep.. Erg netjes afgehandeld.

Het enige puntje kritiek dat we hebben is dat er me verschillende bandjes wordt gewerkt waardoor er een onderscheid bestaat tussen stamgasten en gasten die er goor de eerste keer komen. Stamgasten krijgen een voorkeursbehandeling in restaurant en op terras door obers.. beetje jammer.. Maarja en beetje beweging kan ook een kwaad 😉

Kortom: wij hebben genoten van een top verblijf in Mary Palace!!

prachtig hotel

marlinda
27-7-2018

Wij waren er een week en wat een luxe. Elke dag wordt de kamer schoongemaakt. Zeer veel te doen voor kinderen. Het eten was echt fantastisch heel gevarieerd. Zeer vriendelijk personeel. Er rijd een busje de hele dag gratis naar het strand waar een gedeelte is van het resort met gratis bedden , parasols en er is een bar waar je ook gratis drinken kan halen. Een aanrader is echt om daar in de middag te lunchen in de strandtent is een buffet wat ook inbegrepen is. Kortom helemaal fantastisch. Wij komen zeker weer terug!!

Prachtig mooi super hotel

José
12-7-2018

Een prachtig Hotel, vriendelijke ontvangst door een gastvrouw met een drankje, ik en mijn gezinsleden waren erg verrast door het goede eten en alle extra's wat dit hotel te bieden heeft.

Geweldig!

Fam. Hendrix
29-4-2018

ReIsgezelschap met 10 personen. 6 volwassenen en 4 tieners. Voor iedereen was het een fantastisch hotel. Er ontbreekt werkelijk helemaal niets. Verwend van aankomst tot vertrek. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Eten heerlijk en afwisselend. Hotelkamers zeer schoon met een enorme inloopdouche. Fitness ruimte. Hamam zeer de moeite waard. Elke dag schone (bad)handdoeken. Afstand van hotel naar strand prima te lopen. Maar ook shuttleservice elke 5 minuten. Hotel is echte aanrader. Voor ons beste tot nu toe.

Prachtog hotel met iets meer

Gezin
16-4-2018

Mooi afgewerkt verzorgd je komt er niks tekort . Top

Tophotel !

Astrid
5-2-2018

Vriendelijk en behulpzaam personeel, zowel in de lobby, het restaurant, het zwembad, de poetsvrouw, ...

Super animatieteam

Propere en nette kamer

Zeker voor herhaling vatbaar

Genoten

A.W.
26-10-2017

Mooi, modern hotel, brandschoon, goed eten, ligging niet aan zee, echter gaat er zo ongeveer elke 5 minuten een busje van het hotel naar het strand. Dit is ook prima te lopen (5-10 minuten).

Onze kamer bleek 'overboekt' dit werd netjes opgelost. Kregen een nacht een andere kamer met een familielid. Compensatie gekregen met een gratis massage, fles champagne en late check out voor de hele groep.

Enige minpunt wat wij op konden noemen is de temperatuur van het buitenbad. Dit was erg koud. Verder voor herhaling vatbaar.

Voordeel van dit hotel is dat het niet heel massaal is, geen wachtrijen bij eten en geen handdoeken leggen!!!! Veel duitse gasten. Animatie is ook prima, organiseren elke avond iets en overdag kan je volleyballen, darten, watergames spelen.

Genieten met obstakels

Ralph
5-10-2017

Goed verblijf en eten goede kwaliteit!

Jammer dat er met meerdere kleuren polsbandjes gewerkt wordt voor gasten die nieuw zijn en meerdere jaren te gast zijn geweest dit resulteerde in voorkeursbehandeling van bedienend personeel ( slechte bediening)

Waren ook overboekt ( en niet de enige bleek later) maar waren wel de 'gelukkigen' die niet een paar dagen naar een ander hotel hoefden!

Verder goede vakantie gehad maar de minpuntjes waren we niet gewend voor Turkse begrippen.

Vakanties.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mary Palace Resort & Spa in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mary Palace Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.