Hotel Mary Palace Resort & Spa

Wellness hotel, Hotel aan zee, Luxe hotel, FamiliehotelWeer vandaag31°20°
Hotel Mary Palace Resort & Spa
9,7

We hebben een aantal aanbieders voor Mary Palace Resort & Spa voor je op een rij gezet:

47 reviews over Hotel Mary Palace Resort & Spa in het Nederlands

Geweldige vakantie!

Mireille
2-9-2019

Wat een geweldig hotel. Wij zijn hier twee weken geweest samen met onze twee zoons van 13 en 17 jaar oud. Wij hadden de eerste nacht een overboeking omdat onze familiekamer nog niet klaar was maar dit is keurig opgelost. Het hotel is kraakhelder, echt ontzettend schoon. Je wordt de gehele dag in de watten gelegd. Wij zijn voornamelijk aan het strand geweest, een heel groot compliment voor de beach boy, elke dag wordt je zo vriendelijk ontvangen en werd zelfs je handdoek op je bedje gelegd. Daarnaast een groot compliment voor de animatie, wat een enthousiast team. Nuri was veelal op het strand, altijd even vriendelijk en gezellig. Het eten is erg goed, vooral het italiaans a la carte vonden wij top. Een groot compliment voor onze vriend Süleyman ( speedy) Wat een op en top gastheer, snel vriendelijk. Echt een topper! Iedereen is zo vriendelijk en lief, je voelt je echt welkom.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019

Debby
2-9-2019

Geweldig hotel!! Qua ligging misschien iets minder, er is alleen een bazaar om de hoek, verder niets! Kamers, strand, eten, personeel, zwembad, glijbanen, shows, animatie allemaal TOP! Er zijn veel duitsers maar zeer vriendelijk allemaal.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

Vd koppel
7-8-2019

Prachtig, kleinschalig, hotel waar voornamelijk Duitsers en Nederlanders zitten. Sfeer is erg fijn, eten is afwisselend en goed, de service en schoonmaak zijn excellent. Strand is met het busje binnen 2 min te bereiken. Direct aan het strand heerlijk gesnorkeld. Side is met taxi voor 15,- te bereiken, om het hotel voldoende mogelijkheid om te shoppen. Onze 4 meiden hebben een hele fijne vakantie gehad.

Geweldige vakantie

Anna Schijff
5-8-2019

Mooi hotel heerlijk eten, veel variatie. Vriendelijk personeel. Het hotel is heel schoon. Echt een aanrader. Je wordt veelvuldig bediend. Dit was een fantastische vakantie.

Fantastisch hotel!

Ellen
5-8-2019

Wat een fantastisch hotel is dit!! Vriendelijk personeel. Heerlijk eten. Veel afwisseling. Leuk strand. Busje naar strand. Veel Duitsers en Nederlanders. Wij hebben geen chagrijnig personeel gezien. Ze lopen de benen onder hun kont vandaan. En dat met deze hitte. Diep en diep respect. Animatie was ook top en vriendelijk. Wilde je mee doen prima en zo niet dan laten ze je met rust. Alles was schoon. Op het strand loopt zelfs iemand die je bedje en je tafeltje schoonveegt voordat je jouw handdoek erop legt. Wat wij wel merken is dat vakantiegangers weleens wat vaker dankjewel mogen zeggen tegen het personeel en een klein fooitje worden ze blij van. Hamam hebben wij in het hotel gedaan. Was top. Een aanrader dit hotel!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019

Wat een waanzinnig goed hotel.

Van der Kaag
5-8-2019

Dit is echt een top hotel. Zodra je binnen komt voel je de rust en de gezellige sfeer. Personeel is echt zo erg vriendelijk en heel het hotel en de kamer is schoon. Eten in restaurant was elke dag helemaal top en erg lekker. Hier zaten wij met veel Duitsers en Nederlanders (Polen russen En Britten worden geweert hier in het hotel) je kan dat ook echt merken veel fijner om je vakantie door te brengen. Verder winkels (bazaar) op loopafstand en met de dolmus voor €3 met zn 4tjes naar centrum side. Goed te doen. Wat wel jammer was is dat de animatie team alles zoals mini disco en de showtime altijd in het Duits deden. Maar verder echt een dikke topper!!!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

geweldig

kees van ham
1-7-2019

net terug en nu al heimwee... heel mooi hotel,geweldig personeel,goede entertainment,alles heel schoon,iedereen spreekt vloeiend duits,en het busje naar het strand was ook geweldig,het strand trouwens ook!! enig nadeel dat ik kan verzinnen is dat er naast de heerlijke toetjes geen ijs was .en dat het engels slecht werd beheerst maar dat valt in het niet bij de service etc....

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Jun 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Voor herhaling vatbaar

Ineke Rehorst Schouten
22-6-2019

Een fantastisch en luxe hotel. Erg goed eten. Een geweldig animatieteam!! Vooral Lillya en Mika!!!

Gereisd Met vrienden in juni 2019

fantastisch hotel

Arie Rehorst
21-6-2019

Het is een geweldig hotel.super schoon.zeer vriendelijk personeel.geweldige animatie.leuke shows.en kids club.eten is ook zeer afwisselend,en goed.kom nu al voor de dertigste keer in turkije.maar dit is zeker een van de beste hotels.waar ik geweest ben.kom zeker terug.alles klopt er gewoon.echt een aanrader.

Fantastische vakantie; hier moet je zijn geweest!!

Patricia Smit
7-5-2019

Dit hotel is echt een mega aanrader! Zo enorm schoon, zulke bijzonder lieve mensen ( personeel). Ze doen echt alles voor je! Je kunt heel de dag door wel iets eten of drinken, er is enorm veel keuze en het is erg lekker. Ook de service met het busje naar het strand is ideaal. Voor onze vier kinderen was het ook echt 1 groot feest, ze zouden zo graag gelijk nu weer gaan. We willen in het bijzonder Tolga ( restaurant) en Sabrina en Rajaa en de zumba entertainster ( van het animatieteam) bedanken!! Jullie zijn echt onze toppers!!

Gereisd Met jonge kinderen in april 2019

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand500 m, 8 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door straat

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (10-13 jaar), Kids Club (6-9 jaar)
  • Verblijf voor kinderenGratis

• Soort gerechtenAziatisch, Duits, Fast food, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Lactosevrij, Oosters, Regionaal, Sushi, Turks, Vegan, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceBeperkt menu
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Handdoeken(service), Kantoor service, Kluis, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen
  • BuitensportenBoccia
  • BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mary Palace Resort & Spa in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mary Palace Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.