Hotel Maritim Saray Regency

Hotel aan zeeWeer vandaag18°9°
Hotel Maritim Saray Regency
5,1

Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Maritim Saray Regency voor je op een rij gezet:

Kenmerken

469 reviews over Hotel Maritim Saray Regency in het Nederlands

Nooit meer

Julia,
14-11-2018

We kwamen aan in de kamer en moesten op uitklapbare stoel slapen. Wij hebben dit direct gemeld en kregen een campingbedje om onze vakantie verder op uit te rusten.

Het gordijn was van de rails af, het was een armoedige kamer!! Sommige van de bediening waren erg vriendelijk maar bij de helft kon er geen lach van af. Manager van de beveiliging was er onproffesioneel. Vroeg het telefoonnummer van een van ons om vervolgens berichten te sturen als: i like you. Meerdere malen de manager verteld dat wij dit niet fijn vonden maar dit vond meneer niet genoeg en kwam met i love you berichten. Verschrikkelijk ongemakkelijk en onprettig. Het eten was oke.

Gereisd met vrienden in september 2018

Nooi meer

R.Kruize,
17-10-2018

Slechte hygiëne , zeker geen 5 sterren waard. Ga niet naar de kapsalon in het hotel. We werden geïntimideerd door personeel over betaling. Dit is meerdere mensen overkomen. Hotelmanager grijpt niet in. Veel Russen met helaas bijbehorende vooroordelen.

Gereisd met partner in oktober 2018

Niet aan te raden!

Gerrit,
13-10-2018

Hier gewoon niet heen gaan mensen! Dit is absoluut geen 5 sterren waard!

Gereisd met partner in oktober 2018

Nooit meer.

Conny,
12-10-2018

Beter hier niet meer naar toe gaan! Wij zijn hier in de afgelopen 25 jaar regelmatig geweest, tot ieders tevredenheid. Gisteravond laat aangekomen en willen hier eigenlijk zo snel mogelijk weg. Aan touroperator gevraagd om met een passende oplossing te komen. Dit was ooit een van de betere hotels in de regio... nu nog geen 3 sterren waard.

Gereisd met vrienden in oktober 2018

Hotel redelijk, maar wel klein Rusland. Nooit meer

Janine de Groot,
20-8-2018

Het eten is okay, ook voldoende bestek, borden, tafels. Bedden waren prima en kamers ruim genoeg. Wel handdoek leggen, maar op zich waren er altijd bedden beschikbaar, maar dan moest je wel even zoeken. Alleen al die Russen (>80%!) was vreselijk, alle vooroordelen waren werkelijk van toepassing: asociaal, voordringen, geen contact mee mogelijk. De kinderen hadden weinig/geen vriendjes, animatie, shows, kidsclub alles in het Russisch. Engels werd niet gesproken, wel Duits door de meeste. Receptie is inderdaad een drama qua taal en service. Fitness is ruim, maar niet geventileerd, het stinkt er en alle apparaten zijn vergaan. We hebben reisburo gevraagd om te boeken naar een ander hotel, maar dat kon alleen door eigenlijk een hele nieuwe reservering te maken. Meerdere mensen dachten een familiekamer te hebben geboekt (2 kamers) maar dat niet kregen. Sommig personeel doet wel erg zijn best, veel lof voor hen!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Een leuke vakantie

Bente,
4-5-2018

Redelijk hotel, goede prijs voor het hotel. Veel keus in het eet buffet zowel de hele dag. Na 11 uur is er ook echt geen drinken/eten meer te halen en anders moet je hiervoor ong. €4 per drankje voor betalen. Overdag is er zat te doen maar de animatie voor kinderen is vooral gericht op de Russische en Turkse kinderen. De receptie heeft een slechte service. Personeel vaak chaggerijnig en spreekt eigenlijk alleen vloeiend Russisch, Turks en duits met gebrekkig engels. Ook beloven ze dingen die ze niet na komen.

Voor de rest hebben wij een leuke vakantie gehad.

Gereisd met vrienden in mei 2018

leuke vakantie maar betere hotels gehad geen 5*

G.de Koning,
19-8-2017

We zijn 14 dagen geweest in dit hotel. De receptie is matig, slecht engels en beloven alles met it`s oke maar komen niets na. Sterker nog, werden we uitgemaakt voor leugenaars en ontkenden dat ze dingen hadden belooft t.o.v. hun manager. Het eten is vaak lauw door de drukte en de lange rijen Wel voldoende keuze. Er passen inclusief bijgebouw ca. 1100 gasten in,waaronder veel russen en (later meer turkse gasten) waardoor het personeel vaak sjagrijnig was wat we goed konden begrijpen. Grote borden eten halen en alles laten staan, tassen volladen en bediening als vuilnisman behandelen. De animatie was Top! Een 6 daags 14 uur per dag actief team. Met name Kerem en Yunus hebben onze vakantie erg leuk gemaakt, maar ook de anderen waren top! De ligging is prima, ca. 250 meter naar het strand lopen, waar je een buitenbar/keuken aantreft en kunt lunchen en drinken. Beter management en renovatie zou wenselijk zijn,omdat dit hotel wel potentie heeft.

Onze kamer was ondermaats voor een 5 sterren hotel ,aan renovatie toe, schimmel op de kitranden van de doucheruimte en erg onhandig. Verder was de kamer schoon en regelmatig werd schoongemaakt en handdoeken vervangen.Na veel wikken en wegen een andere kamer gekregen maar toen hadden we nog maar twee dagen te gaan.

We hebben een gesprek met de hotelmanager gehad die de manco`s bij de receptie erkende en beloofde beterschap en hoopte dat we nog eens terugkwamen.

We hebben een leuke vakantie gehad, zijn niet moeilijk, maar willen deze reële bevindingen toch even delen. Ook hebben wij via touroperator 5* Ultra All inclusieve geboekt, dus na 00.00 uur ook gratis drank, wat niet werd geboden. na 00.00 dus gewoon afrekenen aan de bar, ook voor een cola. Ook in de hotelregels stond vermeld,dat na 00.00 in de open bar de drank gratis was. Hier werd echter met een smoes afgedaan dat dit hotel geen Ultra all inclusieve meer was.

En warempel, bij terugkomst staat het hotel enkel nog all inclusieve op de site van touroperator.(meer klachten hierover gehad?)

Op onze factuur echter niet, dus nog even corresponderen hierover.

Samengevat, er moet nog veel gebeuren in de interne organisatie willen we dit weer eens boeken.

Gereisd met partner in augustus 2017

Heerlijk hotel, fijn personeel

Manon de Hasn-Stokman,
13-3-2017

Samen met mijn man 10 heerlijke dagen doorgebracht in Hotel Maritim Seray Regency te Side.

De kamers waren netjes en werden goed schoongemaakt. Elke dag schone handdoeken en 2 x per week wisseling van het beddegoed.

Het eten was heel smakelijk en gevarieerd en de service van het personeel in het restaurant was top.

Het animatieteam en met name Burçin, Yunuz een Micha hebben onze week nog een extra boost gegeven met hun warmte, gezelligheid en gemeende aandacht.

Kanjers bedankt voor een topweek!! 😍😃🎉

Gereisd met partner in maart 2017

heel goed

Britt
2-1-2017

enkele dagen in dit hotel verbleven in december

eten was zeer lekker bediening was heel goed

aan de receptie waren ze vriendelijk

kamer was goed inorde

kamer aan de kleine kant maar groot genoeg

uitzicht op het zwembad en de zee

is een aanrader

Gereisd alleenreizend in december 2016

Prima hotel

quimbequimbe
23-10-2016

Hotel met allinclusive, je kunt de hele dag door wat te drinken halen en wat te eten. Zelfs bij het prive hotelstrand kon je hamburger met patat of een pizzaatje bestellen. De zonnebedden hoefde je ook niet te betalen. De kamers waren prima. Goed schoongehouden en schone handdoeken. Dolmusbusje stopt voor de deur als je je hand opsteekt. Voor 1 euro pp naar Side of Manavgat, (ma en do groooote bazar). Bij de hotels in de buurt zijn wat kleine winkeltjes. En nog meer grote hotels, verder is daar niet veel te beleven. In Side zijn vooral bazaarwinkels en restaurants, barretjes met live muziek. Ook is er een boulevard met allemaal hotels eraan en wat restaurants, niet zo als in Marmaris.

Gereisd met vrienden in september 2016

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Maritim Saray Regency in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Maritim Saray Regency zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.