Hotel Lyra Resort

Contact

296 reviews over Hotel Lyra Resort in het Nederlands

• 1Nooit meer11-09-2019

Dramatisch

Enige goede aan het hotel was de poetsvrouw en Murat en Errol! De poetsvrouw vulde de minibar dagelijks dat je koud drinken had en niet 25 min in de rij stond of langer (mits de stroom niet uitviel). Het eten was schandalig, niet gaar of niet warm. Avonden dat je een tafel moest delen met vreemden anders kon je staand je eten benuttigen.

Voor klachten konden we terecht bij touroperator, 3dagen per week zou ene dhr. Danny aanwezig zijn, tevergeefs in de lobby wachten, dhr kwam niet opdagen. Telefonisch ook niet geholpen. Slecht personeel aan de receptie, begrijpen je gewoonweg niet, in welke taal je t ook probeerd.

Excursies op eigen houtje gedaan met een huurauto. Tijdens elk uitstapje extra geld uitgegeven omdat t eten in het hotel gewoonweg beroerd was.

Foto's op site zijn mooier dan in werkelijkheid, veel achterstallig onderhoud. Meerdere malen per dag geen stroom, dus geen water of airco op de kamer.

Kortom weggegooid geld!!!!!!

1Prijs/kwaliteit
    1Eten
    4Hygiëne

• 7Sam09-09-2019

Voor ons de tweede keer in Lyra. Bij binnenkomst vreesden we voor dezelfde kleine kamer als 5 jaar terug maar we kregen met zn drieën (moeder, dochter, zoon) een kamer voor 4 tot maximaal 5 personen (in het hoofdgebouw, bijgebouwen zijn niet aan te raden)! Was ons zeer goed bevallen. Zwembad en waterpark top, wel vroeg opstaan (uurtje of 7) om bedjes te reserveren en meestal werden de parasols onderling gestolen. Eten viel tegen deze keer. De langste rijen vond je voor de friet en verder niet veel bijzonders, herhalende thema avonden. Personeel was vriendelijk en werkte overduidelijk hard, zo hard dat ze bijna eng snel door het restaurant vlogen. Liggen op de pier ook zeker een aanrader, mooie plek met fijne bedjes van hout met een dik kussen (als je tenminste komt voordat ze allemaal gereserveerd zijn! Qua animatie was er voor een 17 en 15 jarige niet zoveel, elke avond dansshows. Een fijne vakantie maar de volgende keer ergens anders

8Ligging
    6Prijs/kwaliteit
    9Kamers
    6Hygiëne

• 8Gerda25-08-2019

Top verblijf in lake house

Het nieuwe gedeelte appartementen lake house is echt prachtig, ruim en schoon. Maar het hotel daar wil je niet verblijven. Wij verbleven in een lake house. Echt top. Alles “privé”. Zwembad, restaurant en bij het kleine barretje kan je makkelijk en snel drinken halen. Bij het hotel zelf moest je savonds 30 min in de rij staan voor een warm drankje. Aanrader is de lake house gedeelte. Deze liggen ook naast het gave Aquapark Wij hebben een top verblijf gehad. En waren echt blij met het gedeelte waar wij zaten.

8Prijs/kwaliteit
    8Eten
    9Kamers
    8Kindvriendelijk
    9Zwembad
    10Hygiëne

• 8Toet21-08-2019

Prima hotel, beetje fabriek.

Wij waren hier met mn zus en haar kids. Zonder kids niet echt een hotel om heen te gaan. Heel erg groot en massaal. Bedjes reserveren is een drama. Niet alle bedjes hebben een kussen en er waren te weinig parasols. Meeste mensen zijn onwijs vriendelijk en lopen hard! Eten is heel erg prima, genoeg keus, veel variatie! Animatie team is erg leuk met de kids jong en ouder. Kamer was groot, boven verwachting prima bed. Wij zouden niet terug gaan ook omdat onze eigen kids al ouder zijn. Het is leuk voor kleinere kids tot 15, anders zou ik echt wat anders boeken. Hele kleine kids lopen er erg verloren. Veel Russen maar gaf geen problemen. Bezoek ook Side, erg leuk om te eten en/of winkelen. Bereikbaar met bus of taxi. Voor het hotel liggen app met zwembad aan de deur, dat zou ik nog wel eens willen boeken. Hebben alles apart van hotel eten/zwemmen/slapen

9Ligging
    8Zwembad
    7Hygiëne

• 4Wally19-08-2019

Geen aanrader!

Mooie accomodatie, helaas slecht onderhouden. Matras is een U vorm!!! Badkamer veel schimmel, gaten en kieren!!! Als dit wordt vermeld, wordt er geen aktie ondernomen!!! In de lobbey vallen de condensdruppels uit de plafondairco's!!!

Pluspunten zijn er met name over het eten, dat is goed en gevarieerd en de mooie lig/duikstijgers van het resort naar de zee.

Verder een dikke plus voor met name Errol en Murat van het animatieteam, ze zorgen iedere dag voor de juiste sfeer en de meneer van de fruitcocktail, ze zijn zalig, helaas niet gratis!!! Al met al toch een mooie vakantie gehad maar geen aanrader helaas wat betreft prijs/kwaliteit verhouding!

3Ligging
    3Service
    4Prijs/kwaliteit
    7Eten
    6Kamers
    2Hygiëne

• 3gezin met 2 kinderen06-08-2019

geen aarader

heel erg op rusland gericht zelf de kinderdisco eten is bijna elke keer van hetzelfde en wordt niet koel gehouden . ook de drankjes krijg je warm . heel erg veel onderhoud nodig dekasten waar het bestek inzit vallen van rotheid uitelkaar nee echt geen aanrader. slechtste resort dat ik nog heb meegemaakt. hebben nog proberen omte boeken bij reisleider maar alles zit helaas vol . moeten nog 5 dagen. dus gaan er toch masr het beste van maken het is niet anders . duss nee ga ergens anders zoeken

2Ligging
    5Zwembad
    1Hygiëne

• 4Familie hakkers05-08-2019

Nooit weer

We zijn nu nog in dit resort Maar heeft zeker geen 5 sterren ze kennen geen service beloven alles maar doen niks Schoonmakers komen niet elke dag dus minibar niet vol en geen handdoeken Eten is wel goed, We hadden een zwimup kamer maar hadden ook beter niet kunnen doen ze lopen allemaal voor je langs en er staan grote bloembakken voor je zwembad dus ook nog weinig zon! En de menesser van dit hotel is onfatsoenlijk ze luisteren niet eens en ze doen geen moeite voor je Dus geen aanrader er zijn zat betere hotels voor deze prijs ga voor een andere hotel

1Service
    2Zwembad
    4Hygiëne

• 1Annick struijlaert25-07-2019

Een schande

Nooit gezien. Zo slecht. Al 12 jaar naar turkye maar wat we dit jaar aantroffen is echt een schande. Een badkamer vol schimmel en na 3 dagen nog geel poetsploeg gezien. Wanneer de correspondent van de touroperator ons zelf voorstel deed om van hotel te veranderen wil dit wel wat zeggen

6Ligging
    4Service
    1Prijs/kwaliteit
    5Kindvriendelijk
    5Zwembad
    2Hygiëne

• 3Heylen23-07-2019

Nooit meer

Lyra resort beloofd veel moois op zijn foto's tot je er toekomt en je met je gezin van 4 personen in een kamer word gestopt van 4 m op 4m waarin er dan nog geen kleerkast staat . Je wassen moetje ook niet aan denken want de badkamers hangen vol schimmel . Eten moet je met vuil bestek en drinken uit vuile glazen . Geboekt voor 12 dagen maar maar 3 dagen gebleven. De touroperator heeft ons gelukkig verhuisd naar een ander hotel en onze vakantie en gezondheid gered. Wij waren met zes volwassenen en zes kinderen .

2Service
    3Prijs/kwaliteit
    3Kindvriendelijk
    3Zwembad
    1Hygiëne

• 10Miranda Appelman08-07-2019

Murat en Erol Top team. Goed bezig

Goed hotel ,eten was heerlijk en het personeel heel behulpzaam en vriendelijk, animatie was top elke avond een andere voorsteling heel erg genoten.

10Ligging
    10Zwembad
    8Hygiëne

34 tips over Hotel Lyra Resort

• Anita, 15-06-2014

Excursies zijn prima te boeken bij Alli Baba, 500 m van t hotel. Prima prijs scheelt de helft met TO.

• vanmuysen kristof, 20-07-2012

ga zeker eens naar de stad side met de dolmus, zeker de moeite om de omgeving te zien en wat winkeltjes mee te pikken! ook manavgat markt die plaats vind op maandag(denk ik) en donderdag!

• Christina, 14-08-2013

Watersport bij hotel Seaworld, wordt je leuk geholpen en spreekt een vrouw Nederlands.

91 vragen over Hotel Lyra Resort

• bjornaabelle118, 19-07-2017

jongeren en animatie

ik zou graag samen met een vriendin gaan naar hier. en ok we weten ook wel dat je er niet moet zijn voor uit t gaan a la lloret maar savonds op het gemak een drankje met muziek en dan tot twee uur disco vinden wij echt wel leuk? daarom de vraag is het savonds wat de moeite? en is de animatie een beetje leuk?

• Sacha, 15-05-2014

Familiekamer Club

Wij hebben voor augustus 2014 een familiekamer club geboekt (2 kinderen van 8 en 5 jaar). Is er iemand die daar recent is verbleven en die mij de "status" van deze kamers kan vertellen (achterstallig onderhoud of prima in orde?). Ook lees ik dat er kamers zijn met een stapelbed voor de kinderen, maar ook zeer ruime kamers met 2 slaapkamers en 2 badkamers. Klopt dit?

Els, 21-05-2014

Jammer dat mijn foto's niet worden getoond, misschien heeft dat meer tijd nodig dan 1 week, dus hou het even in de gaten.

Els Hendriks, 18-05-2014

De clubkamers (familiekamers) zijn enorm oud, wij hebben omgeboekt naar het hoofdgebouw. Dit kost 25 euro per dag maar na inmenging van de hostess was het gratis. De familiekamers in het hoofdgebouw zijn prima. Alleen als je zeezicht krijgt heb je tot ongeveer half 12 last van de muziek van de shows, lastig met jonge kinderen. Als je uitgaat van 5 sterren, boek dan nu nog om, het is echt vreselijk die clubkamers. Succes!

Patricia, 12-09-2014

Als ik bij Sunweb kijk heb je bij de familiekamers in het hoofdgebouw maar een beperkt aantal uren airco en familiekamer club kun je het zelf regelen. Klopt dit? Willen het namelijk wel zelf kunnen regelen, is ook wel nodig als je daar in de zomer heen gaat.

Patricia

Els, 22-05-2014

Graag gedaan Sacha, ik ben niet zo van de reviews, maar dit is echt te erg!

Sacha, 22-05-2014

Beste Els,

Hartelijk dank voor je reactie. Ik ben er wel een beetje van geschrokken en ga denk ik inderdaad kijken of ik nog kan omboeken naar het hoofdgebouw.

• Corry, 26-01-2010

Lyra Deluxe Resort

Wij gaan in mei 2010 naar dit hotel. Ik lees overal dat er zo weining Nederlanders naar dit hotel gaan. Zijn er nog meer mensen die hier in mei naar toe gaan?

ken, 30-04-2010

David, hoe oud zijn jullie? Altijd leuk om andere nederlandstalige mensen tegen te komen, zeker als die ongeveer dezelfde leeftijd hebben. groetjes

annemieke, 13-01-2013

he hoi, wij komen 7 mei, s nachts aan en blijven dan een week, met dochter van 15 en zoon van 13 jaar....gezellig om straks samen een duik te nemen....

Peet, 23-03-2010

Idd ja, Die Russen!! De meeste zijn gewoonweg ronduit onbeschoft! Doe maar gewoon de Nederlanders en de Belgen, dat zijn tenminste gezellige lui!!

Wij hebben geboekt via Lara Reizen. Voor 2 volw en 1 kind van 14 jaar betaalde ik € 1400,00 euro voor 11 dagen

Raimond, 25-04-2010

Hoi ,wij hebben geboekt bij sunexpress .de maar komen gewoon uit nederland.

ken, 22-03-2010

Thx... niets is zo erg als die russen hé ;-) Wij hebben geboekt via Sunjets.be! Dat is een belgische touroperator, een dochteronderneming van jetair (in nederland arke genaamd denk ik), je kan enkel boeken via internet maar voor de rest hetzelfde; zelfde vlucht, zelfde transfer naar hotel, zelfde gids etc... maar wel een paar honderd euro goedkoper. Wij betalen 1250€ voor 15dagen van 5/5 tot/met 19/5. Wel vliegen vanaf Brussel/Zaventem...

Heb gehoord dat het soms in Nederland goedkoper is maar blijkbaar is dit te wijten aan het feit dat de vakantieperiodes in de landen verschillen.

Peet, 25-04-2010

Hej Raimond,

Wat gezellig om te lezen dat er nog meer Nederlanders komen. En leuk ook met 2 kinderen. Wij komen met 3 kinderen. Een meid van 13 en twee jongens van 14 en 15. Is jullie 14 jarige een zoon of een dochter? We zullen elkaar daar vast tegen komen. Groetjes Peet

Raimond, 25-04-2010

wij zijn er van 1 mei t/m 8 mei met twee kinderen van 11 en 14 jaar.

David, 29-04-2010

hallo, ik ben David en ik kom met mijn vriendin ook 12 dagen naar dit hotel, van 12 tot 24 mei. Eveneens geboekt via Sunjets. Allé, we zullen dus niet de enige nederlandstaligen zijn, fijn !

groetjes en tot binnenkort

David

Hoi zoon is 11 jaar en dochter 14 jaar

Petra, 12-03-2010

Belgen zijn ook gezellige mensen hoor... Wie weet komen we elkaar nog tegen. Wij zijn er van 27 april tm 7 mei. Wij zijn met 2 gezinnen, waarvan de vrouwen zussen van elkaar zijn. Wij zijn 40 plussers (maar dat zou je echt niet zeggen hoor, hahaha) en komen met 3 pubers van 14, 14 en 15 jaar. We hebben er in ieder geval erg veel zin in en hopen dat er meer Nederlanders/Belgen zullen zijn....

Ken, 12-03-2010

Hallo, wij zijn een koppel van v24 en m30 en hebben net onze reis geboekt. Wij zijn er van 5/5/10 tot/met 19/5/10... We zijn wel belgskes maar je zal dus toch al wel een woordje nederlands horen...

groetjes

ken, 06-04-2010

Dan hebben we zo te zien toch een zéér goede deal gedaan... nog mensen die in mei op vakantie gaan? Wij zijn er van 5/5 tot 19/5 en zijn een koppel van 30m en 24v...

Petra, 07-03-2010

Goedendag,

Wij overwegen ook om in de meivakantie naar dit hotel te gaan. Met 2 gezinnen. We zitten nu nog even te puzzelen en te vergelijken bij wie we gaan boeken. Mag ik vragen bij wie jullie geboekt hebben?

Groetjes Petra

• Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Soort gerechtenAziatisch, Chinese, Diabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Lactosevrij, Mexicaans, Sushi, Turks, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk