Hotel Luna Blanca Resort & Spa

Hotel Luna Blanca Resort & Spa
8,6

11 tips over Hotel Luna Blanca Resort & Spa

Familie Kluytmans, 3-8-2015
ingangzijde uitzicht op straat en braakliggend terrein aan de oostzijde van het hotel uitzicht op buurhotel en laad/losruimte eigen hotel proberen dit te vermijden/ zuidzijde uitzicht op zwembad en zee, westzijde ruim uitzicht op tuin en overige hotels oa Hane familie resort, in de buurt veel te doen raften/safari tochten/jetskieen etc (veel prijsverschil met jetskieen €50 -€35 per 15 min.)
HenC, 3-7-2015
Ga ook lekker a la carte eten.
Frank en Anita uit Wijchen , 2-7-2015
Een tip is dat de Fam kamers zeer mooi zijn maar wel aan de straatkant zitten , dus niet zo mooi uitzicht. Andere optie is een 2 Pers. Kamer met extra bed. En voor mensen die graag winkelen is het echt een walhalla . Naast luna blanca staat een nieuw hotel la grande die staat wel heel dicht naast mekaar , een meter of 10 afstand. Geen aanrader die kamers .

We hebben een aantal aanbieders voor Luna Blanca Resort & Spa voor je op een rij gezet:

Van Alphen, 26-5-2015

Wellness een aanrader,ga voor de volledige verzorging van 110 min.

Let op ! Er zijn in de omgeving heel veel bouwwerven.Vraag een kamer met zicht op heT zwembad dan heb je daar geen last van.

Ellen Leenders, 21-5-2015
* Maak zeker gebruik van de hammam
Jurie hessel, 19-5-2015
Neem zeer weinig vanaf het thuisfront mee want wat je nodig bent kun je daar kopen voor weinig.doen!!!!!!!!

Giele, 19-5-2015
Het is de moeite om eens a la carte te gaan eten !!!
Gertjan, 18-5-2015
Ga met de dolmus bus naar Side of Manavgat. In de buurt van het hotel zelf is weinig te beleven.
anneke, 5-10-2014

ga geen geld wisselen in turkse lira, alle prijzen in euro,s. zorg voor voldoende 1 of 2 euro munt stukken,handig voor in de dolmus. dolmus naar side en managvat op einde vd straat. 1 euro tot 1.50.

wij zouden weer een kamer aan de voorkant boeken ipv zeezicht op meerprijs dit ivm zon en uitzicht

Eric S, 27-7-2014
Vergelijk de toeroperators goed. Het verschil voor dezelfde reis liep op tot 300 pp voor dezelfde reis.