Hotel Luna Blanca Resort & Spa

Hotel Luna Blanca Resort & Spa
8,6

We hebben een aantal aanbieders voor Luna Blanca Resort & Spa voor je op een rij gezet:

80 reviews over Hotel Luna Blanca Resort & Spa in het Nederlands

Met oudere kinderen

Eus Schoevaars
8-9-2018

Super schoon hotel , eten was gevarieerd en tja soms het zelfde maar dat komt omdat wij altijd minimaal 3 weken gaan , logisch dat er dan dingen vaker worden geserveerd. We gaan in oktober voor de 4e keer naar dit mooie en vriendelijke hotel.

Ik lees dat mensen het personeel onvriendelijk vinden sorry hier kan ik me niet in vinden ik vindt het hard werkende TOPPERS .

De 22e ga ik terug voor 4 weken en weet nu al dat ik het prima naar mijn zin ga krijgen .

Vergeleken met andere 5-sterrenhotels waar ik ben geweest in o.a. Side, Bodrum, Antalya & Belek is dit tot dusverre echt de minste. Er zijn 2 zwembaden, 1 met, en 1 zonder animatie. Dit is prima, zodat je zelf een keuze kunt maken waar je gaat liggen.

Het eten en drinken bij de poolbar is prima, je word hier bediend en kunt bestellen van een menukaart (lunch).

Het eten in het buffetrestaurant daarentegen vond ik een heel groot minpunt! Elke avond bijna hetzelfde, en het was heel vaak lauw/koud.

Een vriend van me had een salade gepakt, toen hij hiervan een hap nam bleek er glas in zijn mond te zitten, wat bleek? In de salade zat nog meer glas! Een ober ingelicht, die haalde zijn schouders op en liep weer verder.

Na 22.00 uur is hier ook niks meer te doen, je kunt dan alleen nog bij de lobbybar zitten. Wat ik erg saai vond. Wil je echt een goed hotel in Side, kijk dan eens naar Side Star Élégance, dat is oprecht een aanrader!!

uitstekende vakantie

fam Jan Julia en Oma
28-7-2018

Samen met mijn zoon en kleinkind voor de tweede keer in Luna Blanca geweest fijn hotel lekker zwemmen zee vlak bij rijd een busje maar is goed te lopen eten uitstekend weer een hele fijne vakantie

Redelijk

Dani
27-7-2018

WiFi redelijk personeel keek je raar aan en een beetje gekke openingstijden voor de waterglijbanen strand was erg goed eten niet zo goed veel asociale mensen het resort was

Mooi met 6 verdiepingen was erg goed schoongemaakt we haden wel veel overlast van onze buren en je zit midden in side

Goed te doen voor een week

Anika
11-6-2018

Het was een zeer rustige week in het hotel, waardoor er aan het buffet genoeg keuze en geen wachttijd was. Eettijden wat beperkt. 19.00-21.00. Drinken wordt steeds te laat , fout of niet aan tafel gebracht. A la Carte restaurants niet open. Nachtbuffet was ook niet open , alleen soep. Kamers netjes en schoon. Verkoper bij de Spa zeer onvriendelijk. Patisserie goed. Kleinschalig resort. Ligging goed, veel winkelcentra op loopafstand. Weinig te doen voor kinderen. We zijn grotere hotels met splashpool voor kleine kinderen, grote speeltuin en kermis gewend. Al betere hotels gehad in Turkije. Geen 5 sterren waard, eerder 4 sterren.

Nooit meer

Evy
16-5-2018

Ik had veel goede berichten gehoord, doch helaas niets was minder waar. Personeel chagrijnig weinig behulpzaam. Eten koud en eentonig.

Zonde van mijn hard verdiende centjes. Nooit meer.

Guest Relation Team, Misafir İlişkileri Müdürü, 18-5-2018

Dear Evy,

Thank you for taking the time to share your recent experience at our hotel. We are proud that we have many good comments about our hotel that you mentioned also.

Unfortunately, it seems that we did not meet all your expectations. The things you wrote about our hotel is only your point of view and we respect that

We heard from other guests that our staff is always friendly and helpful.We value and appreciate your compliments, suggestions or complaints in order to improve our services

Kind Regards

Hotel is netjes maar simpel. Kamers zijn schoon maar algemene ruimtes mogen best schoner. Personeel was niet erg geinteresseerd en zagen er ook erg vermoeid uit. Schijnen lange dagen te maken. Prijs kwaliteit verhouding was ver te zoeken. Eten is eerder koud dan warm en eentonig.

voor hehaling vatbaar

liliane
1-10-2017

super proper hotel,vriendelijk personeel ze spreken wel geen Engels maar perfect Duits, mooie kamers ,de animatie was niet zo goed maar er zijn voldoende dingen te doen buiten het hotel s'avonds er zitten wel Russen maar van de betere klasse waar men echt geen last van heeft en voor de rest heel veel duitsers maar oudere mensen,dus geen zatte lawaaierige toestanden

Geen 5 sterren waard!

WvdK
20-9-2017

Bij aankomst was het hotel overboekt, er werd ons verteld dat we de volgende dag de juiste kamer zouden krijgen, die nacht verbleven wij op een voordeelkamer zonder balkon en zondet geboekt zeezicht!

Het hotel ziet er netjes uit, kamers zijn prima in orde en worden elke dag netjes schoon gemaakt. De aangegeven 3 a la carte restaurants zijn NIET aanwezig, je dient een dag vooraf te reserveren voor vis/Japans/Italiaans en daar dien je ook meteen aan te geven wat je wilt eten, echte a la carte formule is dus ver te bekennen!

Dan het eten verder, dit is over het algemeen prima, goed eten, wel wat flauw af en toe maar prima te doen, weinig variatie wel.

Het personeel lijkt alsof ze geen lol hebben in hun werk, hier kan bij weinig mensen een glimlachje vanaf. De jongens van de poolbar daarentegen zijn erg vriendelijk.

Dan het animatieteam, ik heb zelden zo'n slechte en luie animatie gezien als daar! Irritant en opdringerig net als het mannetje van de Hammam! Voor ons nooit meer!

Goede vakantie, tevreden, maar met verbeterpunten

Erik en Danielle
20-8-2017

Algemeen:

Goede vakantie gehad, waren wel tevreden

Personeel:

Onvriendelijk, kwam geen lach vanaf. Service was slecht, er werd bijna nooit om de drankjes gevraagd aan tafel (hier staan ze wel voor). Personeel rook ook niet altijd fris (zweetlucht). Animatie personeel storend dat ze zelfs tijdens etenstijd komen vragen voor kaartjes verkoop (bingo etc.). Ook bij zwembad vaak lastig gevallen, en heel vaak dezelfde vragen waar je vandaan komt etc. etc. terwijl dit al vaak gevraagd is (namen / gezichten worden slecht onthouden). Tip: als je een goeie fooi geeft aan iemand (begin van vakantie), b.v. 5 euro, dan rent die persoon voor je de rest van je vakantie.

Schoonmaak:

Kamer wel altijd netjes. Er was duidelijk verschil in de kamermeisjes qua service. Helaas na het geven van een fooi bijna nooit een extraatje terug gekregen in de opmaak.

Eten:

Eten bij restaurant hotel

Begin van de week opvallend beter dan eind van de vakantie. Genoeg gebak, en buiten was er ook veel te kiezen. Later kwam veel hetzelfde terug (paar dagen), ook was er weinig vis en vooral met graat (maar één keer zonder graat vis kunnen pakken, dit was erg jammer). Het assortiment werd steeds kleiner. Buiten waren alleen nog maar twee gril platen. Ook weinig salade om een gezonde keus te maken. Vlees kwam veel hetzelfde terug. Raar was wel dat b.v. de kaas bij de pasta ineens weg was de rest van de vakantie. Bij navraag keek het personeel je raar aan en deden ze er niks mee. Brood was erg lekker, helaas sommige soepen smaakloos / waterig.

Lunch bij strandbar

Assortiment viel erg tegen. Wel vers fruit, maar weinig vlees en salade. Wafels en ijsjes wel goed. Wel een lange rij voor de wafels.

Drinken algemeen:

Geen verse sappen. Wel sappen uit automaat, maar erg zuur naar onze mening.

Ligging:

Mooi dicht bij strand. Er was een pendelbusje voor het strand, hebben ervaren dat deze niet stipt op tijd vertrekt. Ook kiezen ze eerst voor eigen personeel, dan pas voor de gasten.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Luna Blanca Resort & Spa in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Luna Blanca Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.