Hotel Luna Blanca Resort & Spa

Hotel Luna Blanca Resort & Spa
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Luna Blanca Resort & Spa voor je op een rij gezet:

76 reviews over Hotel Luna Blanca Resort & Spa in het Nederlands

Goed te doen voor een week

Anika
11-6-2018

Het was een zeer rustige week in het hotel, waardoor er aan het buffet genoeg keuze en geen wachttijd was. Eettijden wat beperkt. 19.00-21.00. Drinken wordt steeds te laat , fout of niet aan tafel gebracht. A la Carte restaurants niet open. Nachtbuffet was ook niet open , alleen soep. Kamers netjes en schoon. Verkoper bij de Spa zeer onvriendelijk. Patisserie goed. Kleinschalig resort. Ligging goed, veel winkelcentra op loopafstand. Weinig te doen voor kinderen. We zijn grotere hotels met splashpool voor kleine kinderen, grote speeltuin en kermis gewend. Al betere hotels gehad in Turkije. Geen 5 sterren waard, eerder 4 sterren.

Nooit meer

Evy
16-5-2018

Ik had veel goede berichten gehoord, doch helaas niets was minder waar. Personeel chagrijnig weinig behulpzaam. Eten koud en eentonig.

Zonde van mijn hard verdiende centjes. Nooit meer.

Guest Relation Team, Misafir İlişkileri Müdürü, 18-5-2018

Dear Evy,

Thank you for taking the time to share your recent experience at our hotel. We are proud that we have many good comments about our hotel that you mentioned also.

Unfortunately, it seems that we did not meet all your expectations. The things you wrote about our hotel is only your point of view and we respect that

We heard from other guests that our staff is always friendly and helpful.We value and appreciate your compliments, suggestions or complaints in order to improve our services

Kind Regards

Hotel is netjes maar simpel. Kamers zijn schoon maar algemene ruimtes mogen best schoner. Personeel was niet erg geinteresseerd en zagen er ook erg vermoeid uit. Schijnen lange dagen te maken. Prijs kwaliteit verhouding was ver te zoeken. Eten is eerder koud dan warm en eentonig.

voor hehaling vatbaar

liliane
1-10-2017

super proper hotel,vriendelijk personeel ze spreken wel geen Engels maar perfect Duits, mooie kamers ,de animatie was niet zo goed maar er zijn voldoende dingen te doen buiten het hotel s'avonds er zitten wel Russen maar van de betere klasse waar men echt geen last van heeft en voor de rest heel veel duitsers maar oudere mensen,dus geen zatte lawaaierige toestanden

Geen 5 sterren waard!

WvdK
20-9-2017

Bij aankomst was het hotel overboekt, er werd ons verteld dat we de volgende dag de juiste kamer zouden krijgen, die nacht verbleven wij op een voordeelkamer zonder balkon en zondet geboekt zeezicht!

Het hotel ziet er netjes uit, kamers zijn prima in orde en worden elke dag netjes schoon gemaakt. De aangegeven 3 a la carte restaurants zijn NIET aanwezig, je dient een dag vooraf te reserveren voor vis/Japans/Italiaans en daar dien je ook meteen aan te geven wat je wilt eten, echte a la carte formule is dus ver te bekennen!

Dan het eten verder, dit is over het algemeen prima, goed eten, wel wat flauw af en toe maar prima te doen, weinig variatie wel.

Het personeel lijkt alsof ze geen lol hebben in hun werk, hier kan bij weinig mensen een glimlachje vanaf. De jongens van de poolbar daarentegen zijn erg vriendelijk.

Dan het animatieteam, ik heb zelden zo'n slechte en luie animatie gezien als daar! Irritant en opdringerig net als het mannetje van de Hammam! Voor ons nooit meer!

Goede vakantie, tevreden, maar met verbeterpunten

Erik en Danielle
20-8-2017

Algemeen:

Goede vakantie gehad, waren wel tevreden

Personeel:

Onvriendelijk, kwam geen lach vanaf. Service was slecht, er werd bijna nooit om de drankjes gevraagd aan tafel (hier staan ze wel voor). Personeel rook ook niet altijd fris (zweetlucht). Animatie personeel storend dat ze zelfs tijdens etenstijd komen vragen voor kaartjes verkoop (bingo etc.). Ook bij zwembad vaak lastig gevallen, en heel vaak dezelfde vragen waar je vandaan komt etc. etc. terwijl dit al vaak gevraagd is (namen / gezichten worden slecht onthouden). Tip: als je een goeie fooi geeft aan iemand (begin van vakantie), b.v. 5 euro, dan rent die persoon voor je de rest van je vakantie.

Schoonmaak:

Kamer wel altijd netjes. Er was duidelijk verschil in de kamermeisjes qua service. Helaas na het geven van een fooi bijna nooit een extraatje terug gekregen in de opmaak.

Eten:

Eten bij restaurant hotel

Begin van de week opvallend beter dan eind van de vakantie. Genoeg gebak, en buiten was er ook veel te kiezen. Later kwam veel hetzelfde terug (paar dagen), ook was er weinig vis en vooral met graat (maar één keer zonder graat vis kunnen pakken, dit was erg jammer). Het assortiment werd steeds kleiner. Buiten waren alleen nog maar twee gril platen. Ook weinig salade om een gezonde keus te maken. Vlees kwam veel hetzelfde terug. Raar was wel dat b.v. de kaas bij de pasta ineens weg was de rest van de vakantie. Bij navraag keek het personeel je raar aan en deden ze er niks mee. Brood was erg lekker, helaas sommige soepen smaakloos / waterig.

Lunch bij strandbar

Assortiment viel erg tegen. Wel vers fruit, maar weinig vlees en salade. Wafels en ijsjes wel goed. Wel een lange rij voor de wafels.

Drinken algemeen:

Geen verse sappen. Wel sappen uit automaat, maar erg zuur naar onze mening.

Ligging:

Mooi dicht bij strand. Er was een pendelbusje voor het strand, hebben ervaren dat deze niet stipt op tijd vertrekt. Ook kiezen ze eerst voor eigen personeel, dan pas voor de gasten.

Top Hotel

Harry
22-7-2017

Nieuwe hotel net 3 jaar

heeft een uitgebreide keuken ieder dag BBQ met kip,vlees,vis en binnen nog veel andere soorten eten

Grote mooie nette kamers met schone sanitaire

Personeel altijd vriendelijk

WIFI heel goed ook rondom de zwembad.

Kluisje gratis en minibar met soft drinken

Veel aandacht voor de hygiene en als er iets niet goed is in hotel en zwembad vooral hier ala minute herstel.

2 zwembaden met ligbedden , als je een ligplek wil hebben dan is het beste tijd tussen 7.30 en 8.30

Op het strand met middag lunch en snacks

je kan lopen naar het strand of shuttle busje iedere 5 min.

in een straal van 400 meter duizenden winkels en goedkoop

2 of 3 pers. electr. scootmobiel of 3 wiel electr.scooter voor 10 euro per uur, voor het hotel

Kapper is net zo goedkoop als buiten het hotel, knippen 5 euro pp

voor mijn vrouw manicure en pedicure, voetpeeling en gezicht compleet harsen van dunne haartjes, dus 3x knippen en behandeling van mijn vrouw totaal 40 euro!!

Enige nadeel dat het glijbaan na 16.00 uur dicht gaat

Geen negatieve dingen

Moeite waard om nog 1x terug te gaan

Guest Relation Team, Misafir İlişkileri Müdürü, 18-5-2018

Geachte Harry,

Heel erg bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons hotel te beoordelen.

Het doet ons plezier om te lezen dat u uw vakantie genoten heeft.

Hopelijk zien we mekaar nog een keer in Luna Blanca Resort & Spa.

Met vriendelijke groeten,

2e maal Luna Blanca

Ceulemans - De Backer
29-6-2017

Eten prima, kamer proper, hygiene in hotel goed, goede bediening, strand en zwembad in orde. 1e maal in 2014 het hotel bezocht en tevreden, toen 85 % Duitsers, Nederlanders en Belgen, nu zijn we hier nog tot midden Juli en de hotelgasten zijn voor 85 % Turken en Oostblokkers. Cultuurshock op gebied van eten, hier word meer eten weggegooid dan opgegeten, erg om zien. Geen derde keer voor ons.

aardig

Mirr
18-6-2017

lekker strand, leuk zwembad.

Eten was slecht. Om de 2,5 dag had ik verse broodjes. Om 9uur 's morgens al weinig keus meer aan ontbijt. Avond/middag eten weinig variatie en weinig keuze.

Daardoor voor ons geen 2de keer terug.

goed hotel en iedereen deed zijn best.

twan
30-5-2017

Hoi ik was voor de tweede keer in Lua Blanca. Op zich prima qua vermaak en t was allemaal nog erg schoon en zuiver. Wel wat meer russen als anders maar daar heb ik geen last van gehad. Wel van dat mannetje van de hamman. Zoals hier al vaker beschreven bij de massage naderhand t bericht dat mijn schouders vast zaten en bla bla bla. Komt ie mij nog na in de sauna om te vragen waarom ik geen massage nam de dag erop met korting en bla bla bla, ik was m zo moe als koude pap. Voor de rest prima lekker rustig en me goed vermaakt.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Luna Blanca Resort & Spa in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Luna Blanca Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Luna Blanca Resort & Spa scoort een 8.66 uit 10 op basis van 79 reviews.