Hotel Luna Blanca Resort & Spa

Hotel Luna Blanca Resort & Spa
7,6

We hebben een aantal aanbieders voor Luna Blanca Resort & Spa voor je op een rij gezet:

81 reviews over Hotel Luna Blanca Resort & Spa in het Nederlands

Echt 5 sterren waardig!!

Sylvia,
4-10-2018

Wij hebben een super vakantie gehad.. op 3 wat chagarijnige kelners in het restaurant na echt super personeel. Vriendelijk, behulpzaam en hardwerkend. Complimenten aan de chef die iedere dag de appeltjes van mijn kinderen schildde en zelf kipnuggets voor ze bakte toen er geen vlees was wat ze lekker vonden. Eten is lekker, mooi gepresenteerd en er is zeker voor ieder wat wils.

Het hotel is super schoon geloof dat ze om het kwartier onderhand de toiletten verschoonde.

Kamers werden iedere dag netjes gehouden. Handdoeken in de vorm van een zwaantje, en zelfs spullen die je rond had laten slingeren lagen bij terugkomst netjes opgevouwen op het bed. Overal lopen ze rond om het net te houden. Je hebt net iets op de vloer geknoeid of er staat al iemand bij je om het op te ruimen. En zelf helpen of opruimen???? Nee nee dat doen wij voor je.. voelde me af en toe net een prinses. Dit is zeker een hotel om aan te raden.

Eus Schoevaars,
8-9-2018

Super schoon hotel , eten was gevarieerd en tja soms het zelfde maar dat komt omdat wij altijd minimaal 3 weken gaan , logisch dat er dan dingen vaker worden geserveerd. We gaan in oktober voor de 4e keer naar dit mooie en vriendelijke hotel.

Ik lees dat mensen het personeel onvriendelijk vinden sorry hier kan ik me niet in vinden ik vindt het hard werkende TOPPERS .

De 22e ga ik terug voor 4 weken en weet nu al dat ik het prima naar mijn zin ga krijgen .

Vergeleken met andere 5-sterrenhotels waar ik ben geweest in o.a. Side, Bodrum, Antalya & Belek is dit tot dusverre echt de minste. Er zijn 2 zwembaden, 1 met, en 1 zonder animatie. Dit is prima, zodat je zelf een keuze kunt maken waar je gaat liggen.

Het eten en drinken bij de poolbar is prima, je word hier bediend en kunt bestellen van een menukaart (lunch).

Het eten in het buffetrestaurant daarentegen vond ik een heel groot minpunt! Elke avond bijna hetzelfde, en het was heel vaak lauw/koud.

Een vriend van me had een salade gepakt, toen hij hiervan een hap nam bleek er glas in zijn mond te zitten, wat bleek? In de salade zat nog meer glas! Een ober ingelicht, die haalde zijn schouders op en liep weer verder.

Na 22.00 uur is hier ook niks meer te doen, je kunt dan alleen nog bij de lobbybar zitten. Wat ik erg saai vond. Wil je echt een goed hotel in Side, kijk dan eens naar Side Star Élégance, dat is oprecht een aanrader!!

uitstekende vakantie

fam Jan Julia en Oma,
28-7-2018

Samen met mijn zoon en kleinkind voor de tweede keer in Luna Blanca geweest fijn hotel lekker zwemmen zee vlak bij rijd een busje maar is goed te lopen eten uitstekend weer een hele fijne vakantie

Redelijk

Dani,
27-7-2018

WiFi redelijk personeel keek je raar aan en een beetje gekke openingstijden voor de waterglijbanen strand was erg goed eten niet zo goed veel asociale mensen het resort was

Mooi met 6 verdiepingen was erg goed schoongemaakt we haden wel veel overlast van onze buren en je zit midden in side

Goed te doen voor een week

Anika,
11-6-2018

Het was een zeer rustige week in het hotel, waardoor er aan het buffet genoeg keuze en geen wachttijd was. Eettijden wat beperkt. 19.00-21.00. Drinken wordt steeds te laat , fout of niet aan tafel gebracht. A la Carte restaurants niet open. Nachtbuffet was ook niet open , alleen soep. Kamers netjes en schoon. Verkoper bij de Spa zeer onvriendelijk. Patisserie goed. Kleinschalig resort. Ligging goed, veel winkelcentra op loopafstand. Weinig te doen voor kinderen. We zijn grotere hotels met splashpool voor kleine kinderen, grote speeltuin en kermis gewend. Al betere hotels gehad in Turkije. Geen 5 sterren waard, eerder 4 sterren.

Nooit meer

Evy,
16-5-2018

Ik had veel goede berichten gehoord, doch helaas niets was minder waar. Personeel chagrijnig weinig behulpzaam. Eten koud en eentonig.

Zonde van mijn hard verdiende centjes. Nooit meer.

Guest Relation Team, Misafir İlişkileri Müdürü, 18-5-2018

Dear Evy,

Thank you for taking the time to share your recent experience at our hotel. We are proud that we have many good comments about our hotel that you mentioned also.

Unfortunately, it seems that we did not meet all your expectations. The things you wrote about our hotel is only your point of view and we respect that

We heard from other guests that our staff is always friendly and helpful.We value and appreciate your compliments, suggestions or complaints in order to improve our services

Kind Regards

Hotel is netjes maar simpel. Kamers zijn schoon maar algemene ruimtes mogen best schoner. Personeel was niet erg geinteresseerd en zagen er ook erg vermoeid uit. Schijnen lange dagen te maken. Prijs kwaliteit verhouding was ver te zoeken. Eten is eerder koud dan warm en eentonig.

voor hehaling vatbaar

liliane,
1-10-2017

super proper hotel,vriendelijk personeel ze spreken wel geen Engels maar perfect Duits, mooie kamers ,de animatie was niet zo goed maar er zijn voldoende dingen te doen buiten het hotel s'avonds er zitten wel Russen maar van de betere klasse waar men echt geen last van heeft en voor de rest heel veel duitsers maar oudere mensen,dus geen zatte lawaaierige toestanden

Geen 5 sterren waard!

WvdK,
20-9-2017

Bij aankomst was het hotel overboekt, er werd ons verteld dat we de volgende dag de juiste kamer zouden krijgen, die nacht verbleven wij op een voordeelkamer zonder balkon en zondet geboekt zeezicht!

Het hotel ziet er netjes uit, kamers zijn prima in orde en worden elke dag netjes schoon gemaakt. De aangegeven 3 a la carte restaurants zijn NIET aanwezig, je dient een dag vooraf te reserveren voor vis/Japans/Italiaans en daar dien je ook meteen aan te geven wat je wilt eten, echte a la carte formule is dus ver te bekennen!

Dan het eten verder, dit is over het algemeen prima, goed eten, wel wat flauw af en toe maar prima te doen, weinig variatie wel.

Het personeel lijkt alsof ze geen lol hebben in hun werk, hier kan bij weinig mensen een glimlachje vanaf. De jongens van de poolbar daarentegen zijn erg vriendelijk.

Dan het animatieteam, ik heb zelden zo'n slechte en luie animatie gezien als daar! Irritant en opdringerig net als het mannetje van de Hammam! Voor ons nooit meer!

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Luna Blanca Resort & Spa in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Luna Blanca Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.