Hotel LTI Serra Resort

9Fenomenaal

Turkije, Mediterraan, Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar LTI Serra Resort?

9Fenomenaal

15 reviews over Hotel LTI Serra Resort

• 2018
    8Mevr Waal09-05-2018

Prima hotel

Hotel was prima, erg mooie familiekamer!! Niet veel klachten alleen zit het er vol met Russen!!! Zeer irritant volk! Personeel doet er ook niets aan omdat bijna heel Rusland er zit🤔 Verder geen klagen.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

• Oude reviews

8Nico02-11-2017

Goed schoon druk zelfs in oktober

Super schoon overal, goed verzorgd het eten heb je wel gezien na 7 dagen echter wel goede kwaliteit soms niet echt gloeiend heet maar dat komt door domme mede vakantiegangers die na het opscheppen de deksel niet dicht doen. Ver van alles af, minimaal transfer 90 minuten naar Antalya Veelal Duits sprekende medewerkers, zelfs een receptionist die alleen Turks sprak. Op Hollandse wijze toegesproken en er kwam een Engels sprekende persoon uit de hoge hoed. Zomers zitten hier 2500 gasten verdeeld over 4 grote gebouwen, nu ca 900 en dat kwam al best druk over. Tips van de medewerkers hier niet komen in het midden van de zomer.

Gereisd met partner in oktober 2017

• 6susanne24-10-2017

Nooit weer!!

Keiharde bedden,als een plank zo hard,ijskoud zwembad en niet echt een fijn strand,allemaal kiezels en stenen....En het eten was alsof het restjes waren aan het eind van het seizoen.Vaak in Turkije geweest maar dit viel echt tegen!!

Gereisd met vrienden in oktober 2017

• 9Debby18-09-2017

Super leuke vakantie gehad, Top hotel

wij zijn hier 2 weken eweest. Bij aankomst hebben we een te kleine kamer (ipv 3 pers kamer een 2 pers) gekregen maar bij het aangeven bij de receptie konden we de volgende dag over naar de 3 pers kamer. De kamers zijn heel netjes, mooi en schoon. Geen minpunten. Het resort is helemaal niet zo heel ver weg wat andere reviews zeggen. Welgeteld 1 minuut lopen. receptie uit en receptie in en je bent in het hoofdresort. 24 uur per dag kan je drinken halen. Het eten was erg goed en gevarieerd, helaas wel te druk bij het diner en iets te krappe tijden. Het personeel kan het bijna niet aan om de tafels af te ruimen en schoon te maken voor de volgende. Strand was ook netjes en het restaurant daar had lekker snacks. De zwembaden zijn natuurlijk super, helaas moet je wel je bedje reserveren want volgens mij leggen sommige mensen al om 7 uur een handdoek neer... Inderdaad veel russen in het hotel, maar geen last van. Snap niet helemaal waar de afkeer voor russen vandaan komt. De volle borden opscheppen doen niet alleen de russen maar zie ook genoeg nederlanders dit doen. Ligging is niet ideaal maar dat wisten wij van te voren na het speuren op internet. Als je op zoek bent naar een vakantie vol rust , zwembad en strand is dit echt de plek!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 8Fam van Schriek11-09-2017

Goed maar groot

Het hotel was prima in orde, nette kamer, voldoende faciliteiten, direct aan het strand (met kiezels, waterschoenen aan te raden) en schoon.

De ligging is wat minder, in de buurt zijn een paar winkeltjes, op 5 minuten rijden is een groter centrum. Een taxi kost wel € 20,- voor een retour.

Het receptiepersoneel was erg onvriendelijk, op 1 dame na. Wij hadden een promokamer geboekt, dan verwacht je geen luxe. Alleen wij kregen een invalidekamer zonder deur in de badkamer. Bij een klacht hierover werd er vermeld dat dit een promokamer was en dat we het hier maar mee moesten doen. Na een telefoontje met touroperator gelukkig de volgende dag een andere kamer gekregen. Overig personeel wat heel aardig.

Het eten was meer dan in orde. Lekker en ontzettend veel keuze. Wel veel Russen die ontzettend veel opscheppen en maar weinig opeten. Hier zouden ze een 'boete' op mogen zetten. Al heeft dat natuurlijk niets met de kwaliteit van het hotel te maken.

Verder heerlijke zwembaden, genoeg bedjes (ondanks reserveren in de ochtend). Leuke animatie, veel sportactiviteiten en elke avond een andere show. Wij hebben o.a. The Lion King gezien, een Michael Jackson dansshow en een acrobatiekshow.

Het is wel een heel massaal hotel. Grote eetzalen, veel mensen, gigantisch terras, alles is groot en veel. Daar moet je van houden.

Wij zouden zelf volgende keer kiezen voor een iets kleiner hotel dat dichter bij een stadje ligt

Gereisd met partner in september 2017

• 8Liz08-07-2017

Heerlijke vakantie gehad

Wij hadden een promokamer geboekt, dit is geen aanrader. Recht boven de receptie, dus veel geluidsoverlast van bussen die arriveren, pratende mensen buiten en in de receptie, ook kan er geen raam open. Gelukkig kregen we zonder probleem een standaard kamer. Resort is mooi, zwembaden zijn mooi, relaxpool is ook fijn, mogen geen kinderen onder de 13. Wel veel Russen, die hun kinderen niet corrigeren. Eten is voldoende, wel veel hetzelfde, eettijden zijn krap, waardoor het erg druk is in de eetzaal en je lastig een tafel kan vinden. Personeel kan de drukte daar niet goed aan. Lunch is bij de strandbar, daar zijn de tijden wat ruimer. Markt in Side is niet veel soeps. Markt in Manavgat is geweldig groot, vooral die op donderdag. Daar kun je ook gerust wat drinken, €2 voor frisdrank. Al met al een fijne vakantie gehad. Alleen terug een heel gedoe op het vliegveld. Ruim een uur gewacht om in te checken, bij de gate nog eens controle van de handbagage met strips, geen idee waarvoor.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2017

• 9Kristel30-10-2016

Heerlijk hotel!

Heerlijke vakantie gehad hier. Dit hotel is bijgebouwd bij Calimera Serra Palace. Je deelt alle faciliteiten, alleen heb je het voordeel van nieuwe kamers. Die kamers waren dan ook heel modern en mooi ingericht. Vooral de badkamer was heel mooi.

De zwembaden zijn super. Genoeg ruimte en geen gedrang voor een bedje. Het zwembadwater is wel wat koud, maar ach..

Ook het eten was prima. Genoeg keuze en afwisseling. De eerste week zat het hotel grotendeels vol, dit merkte je ook aan het aanbod. Toen het in de tweede week heel rustig werd, werd de keuze iets minder en lag het allemaal wat langer. Ondanks dat nog steeds prima! Wat ik nog nooit eerder had gehad in Turkije is dat het personeel in het restaurant en op het terras ook echt bediend. Je hoefde dus niet zelf naar de bar om drinken te halen.

Van de ligging hebben wij geen last gehad. De stadjes in de buurt stellen toch niet heel veel voor en op het resort zijn ook een paar winkeltjes voor de hoognodige spullen. Enige nadeel is dat wij op de heenweg langs 7 andere hotels gingen om mensen af te zetten. Hierdoor hebben we ruim 2 uur over de transfer gedaan. Op de terugweg iets meer dan een uur, dus dan is het goed te doen.

Nadelen: Het receptiepersoneel is niet heel enthousiast. Wij werden naar onze kamer gebracht en dat was het dan wel. Waar we konden eten, waar we badhanddoeken etc. konden ophalen moesten we zelf uitzoeken.

Het Italiaanse a la carte restaurant is niet a la carte. Je krijgt vijf gangen voorgeschoteld waarbij je niks zelf kan kiezen. Ook willen ze je zo snel mogelijk weer weg hebben. Wanneer je iets op hebt staat vrijwel meteen de volgende gang op tafel. Wij hadden binnen iets meer dan een uur vijf gangen weggewerkt. Of het hetzelfde gaat in het Turkse en vis restaurant weten we niet.

LTI Serra Resort is nieuw bijgebouwd en ligt daardoor het 'verste' van de zwembaden en het strand. Wij zaten liever in een nieuw hotel en dan iets verder van alles af, maar als je liever dichtbij het restaurant, zwembaden en strand wil zijn kun je ook kijken naar Calimera Serra Palace. Dit zijn losse blokken en liggen wat centraler.

Gereisd met partner in oktober 2016

• 9Patricia28-10-2016

Fijn hotel

Het is een fijn hotel en vijf sterren waardig.

• veel zwembaden, glijbanen en een leuk piraten waterpark
    • lekker en uitgebreid aanbod in eten
    • leuke animatie: overdag veel organisatie voor kinderen en 's avonds een show (veelal op Duitsers ingericht)
    • bij het (kiezel) strand krijg je een matras op je ligbed. Je kunt er heerlijk eten en mooie plekken om te zitten.
    • de locatie ligt buiten een stad, maar bij het hotel staan busjes / taxi klaar om je erheen te brengen
    • dichtbij (200 meter) is een kleine winkelstraat. Hier kun je al leuk even rondkijken. Naar een stad gaan is dan ook niet echt nodig. Direct uit het hotel rechts en aan het einde van de straat de borden volgen naar Grand Bazar.

Minder: - Harde bedden. Maar wij hebben nog weinig echt goed liggende bedden in Turkije meegemaakt. Daar hoef je het hotel dus zeker niet om te laten.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2016

• 10Koebrugge11-05-2016

Super mooi en compleet Familie resort

Het LTI Serra Resort en de Camilera Serra Palace zijn hetzelfde resort. Het Ressort is nieuw bijgebouwd, dit ligt er direct achter. Wij hadden een familiekamer en deze was helemaal naar wens. (Bedden misschien wat aan de harde kant) - Eten was echt goed, ruim en veel vers aanbod. *TIP Bij het strand kun je ook heerlijk zitten en goed eten 's middags! - Personeel vriendelijk en goede service. - Zwembaden in overvloed, voor elke leeftijd wel een zwembad. peuterbad 10-15 cm, kleuterbad 30 cm, Zwembad bij glijbanen 1m40, familie bad, "wedstrijdbad" en heel indrukwekkend Aqua speelplein met veel zwembaden. onze jongens van 4 vonden de grote emmer steeds omkipt met water echter eng, hebben we eigenlijk niet gezeten. - (Kinder)Animatie was super, veel wisselende activiteiten voor verschillende leeftijden, mini disco was ook leuk. - Minibar in de kamer ( 2x per week vullen ze deze)

Klein Minpuntje: WIFI niet overal bereikbaar...zeker niet op de kamers, wel groot plus munt dat het gratis is.

Al met al kan ik dit resort zeker aanbevelen aan families met "jonge"kinderen!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2016

• 9Anıta van Tılburg06-05-2016

het ıs hıer fantastısch

alles was super goed.de questrelatıon selma ıs aardıg

Gereisd met oudere kinderen in mei 2016

• WaterparkAanwezig

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand300 m, 4 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin, Waterpark

• Gratis wifiGehele hotel