Hotel Linda

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Meer hotelinfo

Dichtbij de populaire badplaats Side ligt Linda Resort. Een gezellig familiehotel waar je je meteen thuis voelt. Veel vakantiegangers keren hier dan ook graag terug. Reviewer Elly schrijft: ‘Wij gaan nu al voor de zesde keer naar hotel Linda, het is ons tweede huis.’ Het lekkere eten, de leuke animatie en het vriendelijke personeel zorgen ervoor dat je bij Linda Resort Side geniet van een onvergetelijke vakantie in Turkije. Ook de faciliteiten zijn prima in orde, lees maar mee.

Linda Resort is een kleinschalig familiehotel dat er tip top uitziet. Je verblijft dan ook in schone en ruime kamers voorzien van alle comfort. Teekes: ‘Hygiëne is prima, zowel in het restaurant als de hotelkamer en bij het zwembad.’

De verzorging van het eten en drinken op het resort vinden jullie ook prima geregeld. Al mogen de maaltijden wel wat gevarieerder. Familie Walbeek-Hopman: ‘We waren hier voor de derde keer en we hebben weer een geweldige tijd gehad, het eten was goed soms wel eentonig maar goed te doen.’

Bij Linda Resort vind je volop vertier. Zo is er een relaxbad en een kinderbad met glijbanen waar de kids lekker kunnen spelen. Er zou volgens jullie wel wat meer toezicht mogen bij het kinderbad, zodat ook kleinere kinderen rustig kunnen spelen. De poolbar bij het zwembad is ontzettend populair. Overdag om gezellig een ijsje te eten en ’s avonds voor de leuke animatie.

Animatie

En over animatie gesproken: ook deze ontvangt veel complimenten. Jullie vinden het fijn dat het animatieteam niet opdringerig is en je zelf kunt kiezen om deel te nemen of juist liever rustig toekijkt vanaf het gezellige terras. Overdag vinden jullie het animatieprogramma soms wat eentonig, maar ’s avonds is het altijd feest. Anja: 's Avonds muziek en er wordt gedanst, fijne vakantie gehad.’ Ook de vriendelijke medewerkers van Linda Resort ontvangen veel lof in de reviews. Lies: ‘Linda is en blijft een geweldig hotel. Was er nu voor de vijfde keer maar ga er zeker weer heen personeel is altijd vriendelijk, animatie is goed.’ Riet schrijft: ‘Het is een top hotel wat hebben we genoten, heel schoon ! Personeel en animatie wat heel hard z'n best voor je doet!’

Ligging

Linda Resort Side ligt op loopafstand van het strand. Vind je een wandeling naar het strand wat lang? Dan kun je gebruik maken van het hotelbusje. Ook gezellig dorpjes kun je met het openbaar vervoer makkelijk bereiken. Kurt schrijft hierover: ‘Beetje buiten Side maar met een taxi sta je overal in no time. Voldoende vertier op het resort. Fijn is dat je ook op het strand eten en drinken kunt krijgen.’ Tip: bezoek ook de gezellige versmarkten in Manavgat die elke donderdag en maandag plaatsvinden en proef van lokale specialiteiten.

Is Linda Resort precies wat je zoekt? Pak dan snel je koffer en boek die reis naar het zonnige Side.

1204 reviews over Hotel Linda

• 8Ingrid16-10-2019

Heerlijke vakantie wel een paar aandachtspuntjes

Dat het hotel gedateerd zou zijn is een kwestie van smaak, ik vond dat wel meevallen. Wat voor mij belangrijk is, is een schone kamer en een comfortabel matras. Beide punten zijn prima in orde. Het eten is gevarieerd maar helaas zijn een aantal dingen lauw of zelfs koud. Frietjes zijn bijvoorbeeld altijd warm en smakelijk omdat deze aan de lopende band worden gebakken. De lasagne daarentegen wordt van te voren gemaakt en hoewel goed van smaak is het lauw waardoor het echt minder lekker is. Wat mij betreft zijn er wel wat aandachtspuntjes; zo wordt er bij aankomst eigenlijk niet verteld hoe dingen gaan in het hotel. Duits wordt er redelijk gesproken, Engels zo goed als niet. Heb zelfs meegemaakt dat een dame bij de receptie alleen Russisch en Turks sprak. Is toch lastig communiceren. Al met al zijn de aandachtspunten ondergeschikt aan de pluspunten en was onze vakantie zeer prettig!

• 8Jan12-10-2019

Goed hotel, maar wat minputjes

Goed hotel, enigszins gedateerd, maar helaas ook wat minpunten. We hebben het er om mee te beginnen prima naar de zin gehad. Er wordt goed schoongemaakt, Het eten is meer dan goed gesorteerd, zowel koud als warm en de bediening is vriendelijk en netjes. Shuttle naar het strand (hebben wij geen gebruik van gemaakt). Maar er is: - Spake van overboekingen. - Wifi in tegenstelling tot advertentie alleen in de lobby gratis en ongelooflijk traag - Wifi betaald(hoezo betalen !!! dit moet in een 5 sterren toko gratis zijn ) Uiteindelijk 15 voor (standaard periode) dagen betaald voor 12 dagen wifi waarvan het dan ook nog 3 dagen niet doet, kortom 15 dagen betalen voor 9 dagen wifi. Gaat niet om schokkende bedragen maar is zo een substantieel verdienmodelletje voor het hotel. - In 2 weken tijd 3 keer vervroegd bij zwembad weg vanwege gala-avond, turkse-avond en oktoberfest. Ik kom voor de zon!!!!

• 8Jacqueline05-10-2019

In een woord super

Super Hotel vanaf de eerste dag erg naar ons zin gehad schone kamers goed eten en heel vriendelijk personeel ga zeker terug

Met oudere kinderen

• 7Theo en Bianca27-09-2019

Niet wat we verwacht hadden maar ook niet slecht

Hotel is gedateerd en geen 5sterren waard. Eerder 4 sterren. Kamers werden goed schoon gehouden en op de kamers staat een waterkoker met oploskoffie en thee. Koelkastje gevuld maar alleen 2 flesjes water per dag zijn gratis. Eten was goed en veel keus en ook goed warm. Heb wat foto’s gemaakt van de bakken en de temperatuur was tussen de 80 en90 graden dus mensen die zeggen dat het eten koud is liegen. Zie ook mijn tip! Live cooking is vanzelfsprekend het eten goed warm. 3 dagen deed iemand op rollerskates bediening bij het zwembad. Dat was leuk en ging snel. Buiten eten kan alleen op de Gala avonden 1x in de 14 dagen op woensdag. Nederlanders klagen over bedjes reserveren maar staan zelf al om 05:30uur in het donker al bij het zwembad. Dan ook niet klagen!! Personeel is allemaal vriendelijk. Sommige verstaan en spreken Nederlands!! Alleen laten ze dat niet direct merken dus wees alert. Liften zijn te klein en er past geen rolstoel in.

• 6Farduw23-09-2019

Redelijk

Dmv 5* bingoreis met touroperator in dit hotel verbleven voor 2 weken. Op zich een heerlijke vakantie gehad,maar zelf hadden we dit hotel niet gekozen,maar dat was onze gok. Linda is een gedateerd hotel,maar schoon! Helaas ‘s nacht geen bellboy. Eten goed en gevarieerd. Niet direct aan zee, hotel heeft shuttlebus. Personeel vriendelijk. Wordt helaas verschil in gasten gemaakt, als de poolbarman je leuk vindt of je hebt een vette fooi gegeven,krijg je zomaar een prachtige cocktail, zoniet dan even €10 betalen voor een cocktail die niet eens op kaart staat ( management heeft geen idee wat personeel doet ).Gala-avond plaats reserveren voor €20 bij ober( bijverdienste?) of door wijn/champagne te bestellen ( dit wordt overal aangegeven in hotel ) . Kerstballen en Valentijn engeltjes hangen nog in restaurant en lobby. Zwembaden goed, 1 met een paar glijbaantjes. Prijs/kwaliteit absoluut geen 5waardig, eerder 3,5 !

• 7Jo Vo18-09-2019

???????

Ben hier nu 10 dagen en ga over 2 dagen naar huis. Maak iedere dag het zelfde mee, overboekingen, mensen moeten voor 1 nacht naar een andere kamer of ander hotel is toch te gek voor woorden. Was er met vrienden, 4 personen en moesten naar een familie kamer, we zijn geen familie maar vrienden deze kamer had maar een WC en Douche, onze vrienden moesten door onze kamer om gebruikt te maken van wc en toilet ook s’nachts is toch niet normaal. Het heeft anderhalve dag geduurd voor we een andere kamer kregen. Als compensatie kregen we gratis WiFi en kluisje. Zorg als hotel er voor dat je boekingen in orde zijn dan hoef je de mensen ook geen sprookjes te vertellen. Maar na 2 dagen verhuizen was onze vakantie toch nog geslaagd.

• 8kees18-09-2019

viel een beetje tegen

Helaas geen 5 sterren. Personeel was top, daar ligt het niet aan. Maar juist de extraatjes ontbraken bij dit hotel. Sfeerloze terras, plastic stoelen, geen muziekje (mits er een bandje speelde) en zo rond 23.00 uur werd al begonnen met opruimen van het terras zodat je je een beetje opgejaagd voelt. Betalen voor knappe WIFI . En daar waar in andere hotels de man/vrouw van guest relations altijd aanwezig is heb ik de verantwoordelijke persoon hier maar 2 x gezien. Tafels in de eetzaal (soms net een vreetschuur) worden voor vaste klanten bezet gehouden zodat wij onze eerste avond een kwartier naar een tafel gezocht hebben. We spraken een 88-jarige man die daar al 5 jaar kwam maar nu 10 euro per dag moest betalen om een rollator te huren, terwijl hij het hotel niet uitkwam. Kamers waren in orde, werden netjes schoongehouden, net als het hele hotel trouwens. Zwembaden zijn oke, matrassen van de ligbedjes zijn wel aan vervanging toe.

• 6THEO Huijs12-09-2019

Genoten van de vakantie.

Niet een 5 sterren hotel Zeer vriendelijk personeel Goed ontbijt goede lunch en avond eten . S middags complimenent voor de pizza's er worden gemaakt goede animaties overdag. Kamers zeer schoon. Min punten A moet betalen voor Wifi . Sinas appel sap moest betaald voor worden B Drank is minder Bier Tuborg smaakt niet C Witte wijn en wisky was niet lekker en de wodka D Muziek was minder in de avond . C Te vroeg opruimen van de tafels in de avond.

Mooi Hotel Genoeg eten Veel te doen op het ressort. Fijn zwembad . Genoeg ligbedden . Goede bediening aan het zwembad.

• 7Rene / Ria12-09-2019

een magere 6

Na 10 dagen Linda hotel was ik blij om naar huis te gaan.Wij zijn normaliter niet zo veel eisend en zijn snel te vreden.Eten en bediening was prima. Zwembad prima.kamer en resort is zeer zeker geen 5 sterren waard. Als je wat wil drinken moet je voor een lekker drankje vet betalen.Overige dranken volgens All in ver beneden pijl.bier en wijn niet te drinken. Hotel is vrij remoerig en ligt ver van het centrum af.Kamers zijn aan een onderhoudsbeurd toe.Plastik stoelen aan het zwembad,ligbedden verouderd. toiletten stinken.Eenmalig maar wij gaan niet meer.

• 9Antoinet Stok09-09-2019

Goed hotel. kamers netjes en goede bedden.vriendelijk personeel.zeer gevarieeerd eten.al met al voor de derde keer weer een top vakantie gehad

77 tips over Hotel Linda

• Theo en Bianca, 27-09-2019

TIP Kijk eerst wat er te eten is en begin met de bijgerechten en haal dan de warme gerechten. Zo blijft het eten warm tot u aan de tafel ben. Als u bij de receptie iets koopt, vraag altijd een reçu om narigheid te voorkomen. In de omgeving is er niet veel te doen. Winkeltjes zijn in aanbouw en enkele zijn er inmiddels open. Op maandag en donderdag markt in Malavgat. Met de taxi kost dat €10,00

• cor-jan, 07-05-2012

Ga ook naar het strand deel van het hotel, prima all-inclusief, alleen een beetje minder keus qua eten (patat, pasta, salade en tomaten soep)

• Kim Mooij, 04-05-2012

Een tip boek je trips bij Jantje Smit op de boulevard hij spreekt Nederlands en je kunt lekker onderhandelen

178 vragen over Hotel Linda

• Bianca, 13-08-2019

Koffie enThee op de kamer?

Staat er Koffie en Thee op de standaard kamers met een waterkoker? Weet iemand het WIFI wachtwoord voor de kamers? Wij gaan 11 september hier maar toe.

• Marloes Kuiper, 28-06-2019

luchtbedden opblazen

wij nemen een mega luchtbed mee voor mijn dochter, mijn vraag is of er bij zee of hotel Linda een opblaaspunt is voor luchtbedden etc

BHDR, 02-08-2019

Ja bij hethotel kun je hem opblazen met een electrische pomp.

• Ooms, 14-03-2019

Wol winkel

Wij gaan in de zomer vakantie naar dit hotel. weet iemand of er in de buurt een leuke wolwinkel zit.

Jolanda , 27-06-2019

• Betaalde wifiLobby, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Gratis minibar, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Vissen, Waterskiën, Zeilen