Hotel Leda Beach

50 reviews over Hotel Leda Beach in het Nederlands

Matig, maar goedkoop

vatoloco77
13-2-2011

Wij zijn in juni 2008 in Leda Beach geweest. Het ligt aan het begin van de boulevard, dus je loopt zo Side in. Ook ligt het aan de zee. Het strand is alleen niet mooi op deze plek. De kamers en de hygiene zijn ook matig, maar de prijs is ook laag. De kamers rond het zwembad zijn wel redelijk.

erg fyn heel vriendelyk

c krupp
4-10-2010

licht prachtig in het groen voor herhaling vatbaar.gaan nu weer.

Gerrie
23-6-2010

Mooi uitzicht vanaf terras, rustieke binnentuin, zeer eenvoudige (schone) kamers, goede service.

NIET DOEN!!!!!!!!!!!!!

Zafer
24-11-2009

Hier ga ik nooit meer naar toe!

Arrogante werknemers!

Kreeg een andere kamer dan wat mij per telefoon was toegezegd!

Eten was smerig!

Plek was smerig!

Kamers waren te klein!

Ik raad dus niemand aan om hier naar toe te gaan.

Zonde voor je geld.

heel gezellig

13-11-2009

Leda beach is een eenvoudig maar erg gezellig hotel met vriendelijk personeel, het eten is eenvoudig, maar er is genoeg. De prijs kwaliteit verhouding is goed.

Wij komen hier al een aantal jaar en bevalt ons prima!

NOOIT MEER !!!!!

Karel en Elizabeth
18-9-2009

Hier gaan wij nooit meer heen en we zullen het dus ook niemand aanraden. Je wordt op een vreselijke manier afgezet in de winkel bij het Hotel. Je boekt Halfpension en je hebt niet eens een plaats om te eten, dat is voor de voorbijgangers die daar a la carte willen eten. Smerige vloer in de eetzaal. Nooit schoongemaakt!!!!! Slome obers en een "eigenaar" die vindt dat hij in zijn "huis" wel mag roken en de gasten niet. Een air en een nara karakters. Dit was de 8ste keer in Turkije maar dit hebben wij nog nooit meegemaakt. Alleen aan het strandje was Zefer en dat was een Turk die de mensen als echte gasten behandelde!!!!!!!!! Geweldige vent. Zo hebben wij het altijd meegemaakt, maar in dit hotel was het echt vreselijk. Iedereen die aankomt stoppen ze eerst in een "kippenhok"waar ontsnappen als er brand zou komen niet mogelijk is. Iedereen wil daar onmiddellijk weer uit en na 1, 2 of 3 nachten afhankelijk van wanneer er plaats is, gaan ze die mensen weer verkassen.

Niet weer!

Linda
15-9-2009

Eerste indruk toen we aankwamen was....wat een armmoedig zooitje.We hadden voor een bungalow geboekt, maar wat een smerig stinkhok was die bungalow van ons. Na 2 dagen andere kamer gevraagd en ook gekregen,boven de receptie, waren denk ik, de honeymoonkamers en daar waren er ook maar 2 van. Eten was matig, weinig variatie. Van de kaart eten viel mee, dat moest je natuurlijk wel betalen.Bij het zwembad was het gezellig, leuke mensen ontmoet.Het strand viel vies tegen, was ontzettend klein en je lag dicht op elkaar gepropt.

Personeel was vriendelijk en behulpzaam. Verder vonden wij Side erg duur en na een paar avonden ben je ook wel uitgekeken in het stadje. Kortom, we zijn al op vele plekken geweest in turkije maar Side komen we niet weer! En.... we raden vrouwen die zonder mannen reizen Side al helemaal niet aan, wat vervelende mannen in die winkels!

Echt een aanrader!

Fam. van Putten
30-7-2009

Een fantastisch hotel. Heel schoon en het eten was lekker. Er was genoeg keuze. Bediening was ook aardig. Leuke mensen ontmoet. De kinderen en wij hebben er een hele leuke vakantie gehad. Dicht bij het strand en de winkels. Het mooie strand is ongeveer 15 minuten lopen. Echt een aanrader.

Klein rustig hotel met prima ligging vlakbij het centrum. Kamers zijn goed en schoon ( sommige zonder balkon of terras ). Veel trapjes aanwezig. Het strand is klein en rommelig met kapotte stoelen en parasols. Een mooi groot strand is op 10 minuten loopafstand. Er waren weinig mensen met half-pension en waarschijnlijk daardoor was er weinig keus bij het diner, altijd maar 1 soort soep, 1 soort warm eten en 1 toetje, soms zelfs geen toetje en nooit fruit. De obers proberen je steeds dure wijn en a-la-carte aan te smeren, lukt dat niet zijn ze een stuk minder vriendelijk ( behalve Niyazi en Gürkan die altijd vriendelijk waren ). Klanten van buiten het hotel gaan duidelijk voor de half-pensionners. Wij moesten op een avond 2x plaats maken voor niet-hotelgasten. De ligging van het restaurant is wel schitterend. Verder zijn er veel Zweden in dit hotel. We twijfelen of we hier nogmaals heen gaan.

Goede kwaliteit /prijs verhouding

Jolanda
18-6-2009

Leda beach is een ietwat verouderd hotel /bungalowpark.

Onze kamer was wel goed en we hadden het geluk een balkon met zon te hebben . Je zit wel bij elkaar 'op de lip'dus als je voor je rust gaat zou ik een ander hotelletje zoeken .Het is oom heel erg gehorig .

Wij waren er 3 nachten en dat vonden we genoeg.

Side zelf is leuk om te winkelen en de oude stadsresten prachtig bij zonsondergang !

Ga a.u.b. niet eten in het theater restaurant want dat is niks .

Het restaurant aan de achterkant ( boulevard ) is wel aan te raden .

We hebben een aantal aanbieders voor Leda Beach voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Leda Beach in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Leda Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Leda Beach scoort een 7.01 uit 10 op basis van 52 reviews.