Hotel Leda Beach

54 reviews over Hotel Leda Beach in het Nederlands

Locatie is prima.

Tamara Rombouts
9-5-2012

In april 8 dgn hier geweest. Kamers in bungalowvorm; goed te doen; een bed, een douche en ruimte genoeg om de koffers open

weg te zetten. Meer hebben wij niet nodig!

Formidabel is het uitzicht wat je hebt tijdens het ontbijt. Je kijkt recht op het antieke centrum.

We boekten HP; niet rekening houdend met het feit dat er dan vaste eettijden zijn. Van 18.30- 20.30u. Vaak waren we pas tegen 20.00u daar. Veel was dan al op en wat er nog wel was, was echt koud. Als je hier rekening mee houdt en op tijd komt, heb je fatsoenlijk eten; niet geweldig, maar wel te doen. Side zelf vonden wij,in vergelijking met andere Turkse badplaatsen,ook (opvallend)prijzig te noemen.... Verder was een week genoeg hier. We hebben Manavgat, Perge, Aspendos en Silyon aangedaan, afgewisseld met wat strand(activiteiten) en Side zelf. Een leuke afwisselende week. Voor langere tijd, lijkt het ons niet zo geschikt.

prima hotel

marjan
9-8-2011

Fijn hotel met prima ligging. Direct aan boulevard/strand. Beachboy op het strand van Leda Beach om je te voorzien van strandbed en parasol(gratis) Ligt aan de rand van grote resorts en tegen het oude centrum met gezellige winkelstraatjes.

Dagelijks schoonmaak en wanneer nodig schone handdoeken.

Eten is erg lekker en kok/personeel behulpzaam en vriendelijk.

Bootreis van een dag erg leuk. Ook al zie je misschien geen dolfijnen of waterschildpadden.

De place to be in Side

Petra Kraaijkamp
20-7-2011

We zijn voor de derde keer in Leda Beach geweest en het was weer heerlijk.

Super locatie, vlakbij het strand en het centrum van Side.

Het strand is super, lekker zand en een heerlijke zee met hier en daar een zeeschildpad.

En het personeel: ik kan me niets beters wensen.

Gezellig, in voor een grapje, zorgzaam, kortom Toppertjes.

Ik zou het liefst vandaag nog terug gaan

D-reizen

goed hotel met zeer goede service

Sandra en Maurits
5-7-2011

Fijn hotel op een zeer centraal plek, oud side en ruines op loopafstand. Eerst in oud hok gestopt, maar volgende dag een mooie bungalow gekregen.Ter compensatie kregen we een gratis diner. Laatste dag ontbijt gekregen op ons terras. Personeel/manager zeer vriendelijk, behalve 1 man (met pet) bij het restaurant a/h strand, die is zeer opdringerig.

Matig, maar goedkoop

vatoloco77
13-2-2011

Wij zijn in juni 2008 in Leda Beach geweest. Het ligt aan het begin van de boulevard, dus je loopt zo Side in. Ook ligt het aan de zee. Het strand is alleen niet mooi op deze plek. De kamers en de hygiene zijn ook matig, maar de prijs is ook laag. De kamers rond het zwembad zijn wel redelijk.

erg fyn heel vriendelyk

c krupp
4-10-2010

licht prachtig in het groen voor herhaling vatbaar.gaan nu weer.

Gerrie
23-6-2010

Mooi uitzicht vanaf terras, rustieke binnentuin, zeer eenvoudige (schone) kamers, goede service.

NIET DOEN!!!!!!!!!!!!!

Zafer
24-11-2009

Hier ga ik nooit meer naar toe!

Arrogante werknemers!

Kreeg een andere kamer dan wat mij per telefoon was toegezegd!

Eten was smerig!

Plek was smerig!

Kamers waren te klein!

Ik raad dus niemand aan om hier naar toe te gaan.

Zonde voor je geld.

heel gezellig

13-11-2009

Leda beach is een eenvoudig maar erg gezellig hotel met vriendelijk personeel, het eten is eenvoudig, maar er is genoeg. De prijs kwaliteit verhouding is goed.

Wij komen hier al een aantal jaar en bevalt ons prima!

NOOIT MEER !!!!!

Karel en Elizabeth
18-9-2009

Hier gaan wij nooit meer heen en we zullen het dus ook niemand aanraden. Je wordt op een vreselijke manier afgezet in de winkel bij het Hotel. Je boekt Halfpension en je hebt niet eens een plaats om te eten, dat is voor de voorbijgangers die daar a la carte willen eten. Smerige vloer in de eetzaal. Nooit schoongemaakt!!!!! Slome obers en een "eigenaar" die vindt dat hij in zijn "huis" wel mag roken en de gasten niet. Een air en een nara karakters. Dit was de 8ste keer in Turkije maar dit hebben wij nog nooit meegemaakt. Alleen aan het strandje was Zefer en dat was een Turk die de mensen als echte gasten behandelde!!!!!!!!! Geweldige vent. Zo hebben wij het altijd meegemaakt, maar in dit hotel was het echt vreselijk. Iedereen die aankomt stoppen ze eerst in een "kippenhok"waar ontsnappen als er brand zou komen niet mogelijk is. Iedereen wil daar onmiddellijk weer uit en na 1, 2 of 3 nachten afhankelijk van wanneer er plaats is, gaan ze die mensen weer verkassen.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Leda Beach in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Leda Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.