Hotel Leda Beach

56 reviews over Hotel Leda Beach in het Nederlands

Prima prijs-kwaliteitverhouding

Danny
27-2-2015

Leuk hotelletje voor wie niet te veel luxe nodig heeft. Het lijkt eigenlijk meer op een vakantieparkje, met allemaal kleine, eenvoudige chalets. Ligging is perfect - bij alle bezienswaardigheden en het antieke centrum van Side. Ontbijt is basic, schoonmaak chalets prima.

Gereisd alleenreizend in februari 2015

Lekker centraal

joytisha
15-9-2014

Leuke, ruime en mooie appartementen,( ondanks dat wij bij aankomst ergens een kamer kregen in een hutje ver weg gestopt) dit is goed gekomen. Wij kregen een kamer aan het zwembad.

Kamers zijn goed schoon, worden elke dag schoon gemaakt.

Eten was goed alleen weinig variatie, elke dag kon je kiezen uit rijst, aardappelen en salade maar ze varieerde wel tussen vlees, vis en vegetarisch.

De beachboy 'Seifeiz' is onovertroffen, verzet zonder te vragen je parasol en weet na 2 dagen al de beste plekjes voor je regelen op het strand.

Een keer proberen

hramaker_1
3-9-2014

We zitten nu een week in Leda beach en gaan volgende week weer naar huis.

Onze eerste indruk toen we kwamen was matig.

Een verouderd hotel, maar naar een paar dagen kwamen we erachter dat het wel iets bijzonders heeft.

We hebben een kamer met uitzicht op zee en strand.

We slapen boven de winkel en bazaar en alles dicht bij.

Het eten vinden wij matig, maar smaken verschillend.

Kamers zijn goed schoon en personeel vriendelijk.

Het is totaal geen 5 sterren hotel, maar daar is de prijs ook na.

Niet geschikt voor ouderen

alice soult
26-8-2014

Om bij het restaurant te komen moesten we drie enorme stenen trappen op. De eerste twee zelfs zonder een leuning. Voor jongeren geen probleem maar ouderen en mensen die slecht ter been zijn kunnen hier beter weg blijven

Jammer

wendy
7-8-2014

Side is een mooie plaats, we zijn er al eerder geweest in Hotel Nova Beach. Leda beach was jammergenoeg een stuk minder, personeel was op zich wel vriendelijk maar je kon merken dan ze moe waren door uitgebuit te worden door de eigenaar van het hotel (lange uren/weinig loon) de drankjes waren veel duurder als in andere hotels/bars en het eten was niet echt lekker en ben er 1 dag ziek van geweest, de kok had vaak slechte zin. De airco op de kamer werkte niet goed. En om een halve dag langer in de kamer te mogen blijven (onze vlucht ging laat) moesten we voor anderhalve dag extra de kamerhuur betalen. Bij de touroperator word geadverteerd; Aan het strand maar dat is niet waar. Wil je een mooie leuke tijd hebben in Side dan raad ik een ander hotel aan.

Gereisd met partner in juli 2014

Geweldige ervaring

AvD
3-10-2013

Als je aankomt, denk je "wat is dit...??" , maar eenmaal binnen valt het erg mee. Geheel basic, maar alles is (basic) aanwezig. Kamers zijn schoon. Zit midden in de ruïnes van Side en direct aan boulevard en strand. Eten is goed en soms beter, zeker in vergelijking met de vorige 5 sterren hotels waar we verbleven.

Deze accommodatie is minder geschikt voor mensen die slecht ter been zijn. Je moet van het strand en de bungalowflat naar de uitgang en restaurant trappen op zonder leuning. Er is geen lift. Wij zouden er zo weer naar toe gaan. Centrum is op loopafstand. Het personeel, over het algemeen zeer vriendelijk en behulpzaam. Akin, de receptionist, kwam midden in de nacht bij vertrek nog even twee koffie brengen (ongevraagd), en de Beachboy, Sefeiz, het is al eerder genoemd, is onovertroffen. Wat een service. Verzet steeds ongevraagd je parasol, en legt 's ochtends alvast een doekje neer als "reservering" van je ligbed, geheel ongevraagd.

Onze waardering is dan ook een 9...!!!

Gereisd met partner in september 2013

Nooit meer

h.f.j.g.
30-9-2013

Bij aankomst door een donker smal steegje het hotel zag je niet vanaf de boulevard.

Hotel overboekt, alhoewel hotel, het waren dus huisjes.

geweigerd om naar een ander hotel te gaan.

Eten slecht na een klacht te hebben ingediend bij de manager hadden we de avond erop goed eten. De andere avonden was het redelijk.

Ontbijt eentonig mensen die na ons kwamen kregen te horen dat het overboekt was en,we hebben mensen gesproken die in het naast gelegen motel moesten, enge kleine kamers en een wc vol poep wat ze niet weg konden spoelen.

Dus wij hebben geen goede ervaring met Leda Beach en snappen dan ook niet goed dat andere mensen een goede beoordeling geven en er al jaren komen.

Gereisd met vrienden in september 2013

leuke plek

Sjaak Janssen
22-9-2013

Eerste schrik is de receptie(door achterom gang dachten wij we gaan naar achterbuurt) kamer eenvoudig maar SCHOON, personeel vriendelijk, ligging aan zee mooi strand, wij hadden half pension eten was ronduit SLECHT, in restaurant onder tegen betaling wel goed eten. Hebben leuke en mooie vakantie gehad.Gr sjaak & nel

Gereisd met partner in augustus 2013

fijne plek

Nettie
18-9-2013

Half pension hotel, het eten is qua prijs uitstekend. Kamers hebben mooie ligging in de tuin van het hotel. Strand is aan de overkant van de boulevard dus erg dichtbij . Vriendelijk hulpvaardig personeel.

Gereisd met vrienden in september 2013

Heel leuk

Irene en Guus
18-6-2013

We kregen een kamer die te vies was om in te verblijven en samen met de reisleidster werd het direct opgelost.

Het hotel staat voor ons op een perfecte plaats, tegen het strand.

Het enige negatieve is het restaurant waar het ontbijt en diner plaats vind. Elke dag hetzelfde ontbijt en daar komt bij dat er een ober rond loopt die vindt dat ie van buiten naar binnen schreeuwend het nodig vindt om iemand te corrigeren, die heeft nog veel te leren. De 5 voor het eten geldt dus voor hotel restaurant.

En als je dan in het "strandrestaurant" komt zie je hoe het echt moet, gezellig, gemoedelijk en heel lekker eten met prima prijzen en bediening waarvan ik vindt dat het zo moet. Mensen die keihard werken en tegelijk oog en tijd hebben voor de klanten en dan werkt het 2 kanten op. 3 hele aardige mensen in de bediening met humor en respect beter kan je het niet treffen, wij hebben ter plekke een nieuwe vakantie geboekt bij Leda Beach.

Gereisd met partner in juni 2013

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Leda Beach in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Leda Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.