Hotel Leda Beach

54 reviews over Hotel Leda Beach in het Nederlands

Jammer

wendy
7-8-2014

Side is een mooie plaats, we zijn er al eerder geweest in Hotel Nova Beach. Leda beach was jammergenoeg een stuk minder, personeel was op zich wel vriendelijk maar je kon merken dan ze moe waren door uitgebuit te worden door de eigenaar van het hotel (lange uren/weinig loon) de drankjes waren veel duurder als in andere hotels/bars en het eten was niet echt lekker en ben er 1 dag ziek van geweest, de kok had vaak slechte zin. De airco op de kamer werkte niet goed. En om een halve dag langer in de kamer te mogen blijven (onze vlucht ging laat) moesten we voor anderhalve dag extra de kamerhuur betalen. Bij de touroperator word geadverteerd; Aan het strand maar dat is niet waar. Wil je een mooie leuke tijd hebben in Side dan raad ik een ander hotel aan.

Geweldige ervaring

AvD
3-10-2013

Als je aankomt, denk je "wat is dit...??" , maar eenmaal binnen valt het erg mee. Geheel basic, maar alles is (basic) aanwezig. Kamers zijn schoon. Zit midden in de ruïnes van Side en direct aan boulevard en strand. Eten is goed en soms beter, zeker in vergelijking met de vorige 5 sterren hotels waar we verbleven.

Deze accommodatie is minder geschikt voor mensen die slecht ter been zijn. Je moet van het strand en de bungalowflat naar de uitgang en restaurant trappen op zonder leuning. Er is geen lift. Wij zouden er zo weer naar toe gaan. Centrum is op loopafstand. Het personeel, over het algemeen zeer vriendelijk en behulpzaam. Akin, de receptionist, kwam midden in de nacht bij vertrek nog even twee koffie brengen (ongevraagd), en de Beachboy, Sefeiz, het is al eerder genoemd, is onovertroffen. Wat een service. Verzet steeds ongevraagd je parasol, en legt 's ochtends alvast een doekje neer als "reservering" van je ligbed, geheel ongevraagd.

Onze waardering is dan ook een 9...!!!

Nooit meer

h.f.j.g.
30-9-2013

Bij aankomst door een donker smal steegje het hotel zag je niet vanaf de boulevard.

Hotel overboekt, alhoewel hotel, het waren dus huisjes.

geweigerd om naar een ander hotel te gaan.

Eten slecht na een klacht te hebben ingediend bij de manager hadden we de avond erop goed eten. De andere avonden was het redelijk.

Ontbijt eentonig mensen die na ons kwamen kregen te horen dat het overboekt was en,we hebben mensen gesproken die in het naast gelegen motel moesten, enge kleine kamers en een wc vol poep wat ze niet weg konden spoelen.

Dus wij hebben geen goede ervaring met Leda Beach en snappen dan ook niet goed dat andere mensen een goede beoordeling geven en er al jaren komen.

leuke plek

Sjaak Janssen
22-9-2013

Eerste schrik is de receptie(door achterom gang dachten wij we gaan naar achterbuurt) kamer eenvoudig maar SCHOON, personeel vriendelijk, ligging aan zee mooi strand, wij hadden half pension eten was ronduit SLECHT, in restaurant onder tegen betaling wel goed eten. Hebben leuke en mooie vakantie gehad.Gr sjaak & nel

fijne plek

Nettie
18-9-2013

Half pension hotel, het eten is qua prijs uitstekend. Kamers hebben mooie ligging in de tuin van het hotel. Strand is aan de overkant van de boulevard dus erg dichtbij . Vriendelijk hulpvaardig personeel.

Heel leuk

Irene en Guus
18-6-2013

We kregen een kamer die te vies was om in te verblijven en samen met de reisleidster werd het direct opgelost.

Het hotel staat voor ons op een perfecte plaats, tegen het strand.

Het enige negatieve is het restaurant waar het ontbijt en diner plaats vind. Elke dag hetzelfde ontbijt en daar komt bij dat er een ober rond loopt die vindt dat ie van buiten naar binnen schreeuwend het nodig vindt om iemand te corrigeren, die heeft nog veel te leren. De 5 voor het eten geldt dus voor hotel restaurant.

En als je dan in het "strandrestaurant" komt zie je hoe het echt moet, gezellig, gemoedelijk en heel lekker eten met prima prijzen en bediening waarvan ik vindt dat het zo moet. Mensen die keihard werken en tegelijk oog en tijd hebben voor de klanten en dan werkt het 2 kanten op. 3 hele aardige mensen in de bediening met humor en respect beter kan je het niet treffen, wij hebben ter plekke een nieuwe vakantie geboekt bij Leda Beach.

klein hotel met perfecte ligging

anke maas
15-6-2013

Leuk, kleinschalig hotel met perfecte ligging aan strand en boulevard op loopafstand van het centrum. Restaurant heeft zicht op het theater, erg mooi ! Wij kregen gelijk een goede kamer, maar de meesten moesten eerst een nacht in het armoedige buurhotel Mutlu doorbrengen, Kamers schoon, eten goed ( wij hadden HP ). Alleen loopt er personeel rond ( in restaurant en bij de receptie ) dat je lastig valt met de vraag of ze in je kamer mogen komen 's nachts, heel erg vervelend !!! Ook worden fooien afgedwongen voor het dragen van de koffers ! Verder een goed hotel. De poetsdames zijn super en de koks ook. Voor mensen slecht ter been geen goed hotel, er zijn erg veel trapjes. Verder rare ingangen : aan voorkant is het hotel alleen door een schoenenwinkel te bereiken en aan de achterkant door een nauw vies gangetje. Maar ondanks alles toch wel naar ons zin gehad. Overigens is vers geperst sinaasappelsap nergens gratis en kost maar 1,60 euro ( 4 lire ) voor een groot glas.,

Slecht hotel, op top locatie

Kim
10-6-2013

Wij zijn afgelopen zomer (augustus) in de hotel geweest, bij aankomst werden we niet blij van de kamer die we aangeboden kregen, er staat achter het hotel een houten schuur, met 6 kamers erin. Onze kamer was hier ook, een hok van 3 x 3 m, en het straaltje wat uit de douche kwam, kun je geen douche noemen. Na contact te hebben gehad met de reisleiding, kregen we uiteindelijk na 3 dagen een andere kamer die we ook geboekt hadden, hiervoor moest je wel 10 euro per dag bijbetalen, wat natuurlijk nergens op slaat!! Deze kamer was eenvoudig maar goed. De ligging van het hotel is perfect, ontbijt was ook goed.

super hotel

Erna
24-5-2013

net terug van side goed hotel heerlijk ontijt alleen sinaasappelsap moet je zelf betalen zit niet bij ontbijt wij hebben een huisje met 1 bed en een persoon s bed was wat klein douche was goed kamer werd elke dag schoongemaakt en je krijg elke dag schonen handdoeken aardig mensen wij hadden s avond ook eten bij het hotel was heerlijk velen salades soep vlees kip toetje elke dag was het weer heerlijk alleen het drinken was duur heerlijk dat wij aan strand zaten

Zeer slechte start

Hagehem
15-10-2012

Men wilde ons in een soort kippenhok onderbrengen. Dit proberen ze bij iedereen. Ik had dit op Zoover gelezen (geloofde het toen niet) Dankzij deze waarschuwing trapte ik hier niet in. Wij kregen na mijn bezwaren een betere (sobere) kamer. Veel andere gasten na ons liepen helaas wel in de val. Gevolg, boosheid en tranen en hierdoor een slechte start van de vakantie. Melding bij de reisleiding van touroperator leverde een uiterst lauwe reactie op. De man daarna ook niet meer gezien.

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Leda Beach in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Leda Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Leda Beach scoort een 7.37 uit 10 op basis van 54 reviews.