Hotel Leda Beach ***

Review geschreven door Isabelle

Kleinschalig en Super hotel

Isabelle
23-9-2015

Dit jaar zijn we 2 keer naar Leda beach geweest, super vriendelijk personeel met goede service en kindvriendelijk. Het oogt meer een klein vakantiepark, de kamers zijn eenvoudig maar super goede bedden. Het eten is geen groot buffet maar al wat er is, is vers bereid. Zo krijg je per week eens pannenkoeken en vers gebakken wafels. Jammer dat dit hotel niet meer in de kijker gezet wordt. De ligging is heel goed, beach-jongen super vriendelijk, hij doet alles om het naar je zin te maken. Ondanks we er al dikwijls geweest zijn kijken we al uit om volgend jaar weer terug te gaan.