Hotel Leda Beach ***

Review geschreven door wendy

Jammer

wendy,
7-8-2014

Side is een mooie plaats, we zijn er al eerder geweest in Hotel Nova Beach. Leda beach was jammergenoeg een stuk minder, personeel was op zich wel vriendelijk maar je kon merken dan ze moe waren door uitgebuit te worden door de eigenaar van het hotel (lange uren/weinig loon) de drankjes waren veel duurder als in andere hotels/bars en het eten was niet echt lekker en ben er 1 dag ziek van geweest, de kok had vaak slechte zin. De airco op de kamer werkte niet goed. En om een halve dag langer in de kamer te mogen blijven (onze vlucht ging laat) moesten we voor anderhalve dag extra de kamerhuur betalen. Bij de touroperator word geadverteerd; Aan het strand maar dat is niet waar. Wil je een mooie leuke tijd hebben in Side dan raad ik een ander hotel aan.