Hotel Leda Beach

55 reviews over Hotel Leda Beach in het Nederlands

Fijn, ontspannen verblijf

Mirte,
29-11-2018

Ik vond het een mooi hotel! Zeer groenrijk. Je zit dichtbij het historisch centrum (loopafstand) en strand. Je zit ook meteen aan de boulevard waar je heerlijk langs strand kan lopen.

Wij zaten in een kamer. Kamers zijn wat je kan verwachten van 3* hotel. Echter enige nadeel vond ik wel echt hoe gehorig het is. Je hoort ieder gesprek, zuchtje van de buren. Maar als je als stel gaat is dat ook niet prettig dat alles gehoord wordt.

Ik vond eten lekker maar minimale keuze. Verder was personeel vriendelijk. Ik ben tevreden over mijn verblijf hier!

Danielle,
23-9-2018

Alles was goed! Super knus hotel met hele vriendelijke mensen

Dit hotel ontbreekt aan het volgende: vriendelijkheid, hygiëne, gevarieerd eten, onderhoud.

De ligging is schitterend.!Dichtbij het strand en de shops!

Na meerdere malen een andere kamer toegewezen gekregen te hebben ( airco functioneerde niet, schimmel in de slaapkamer en badkamer) was het tenslotte redelijk.

Het bestek was niet schoon, het eten werd nauwelijks aangevuld en was eentoning. Dit hotel is hooguit 2 sterren waard.

Schone lakens eens in de 11 dagen. Toiletpapieren moest je vaak om vragen.

De aanvoer van kopjes en glazen lieten ook vaak te wensen over.

Het is of vlees of vis maar wel geen verschillende soorten.

Het personeel zit tijdens het avondeten gewoon mee te eten in dezelfde ruimten.

Avondeten van 19.00 uur tot 21.00 uur. Kom op tijd want het kan zo maar zijn dat er om 19.45 uur de bakken al half leeg zijn. Bijvullen?? Vergeet het maar!

De gehele kamer was klam dus ook de handdoeken die in je kamer krijgt.

Klein maar fijn!

Suus,
10-8-2018

Het hotel heeft een geweldige ligging, aan de zee en op zeer korte (5min) afstand van het Antieke centrum van Side.

Het is een ontzettend schoon en mooi bijgehouden parkje, met knusse bungalow-huisjes.

Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam.

De wifi, waarvoor je moet betalen, is slecht. Je hebt geen of zeer traag bereik ...Wij hebben dit meerdere malen aangegeven en er uiteindelijk ook niet voor hoeven te betalen.

Het is eten is erg lekker, turks, maar zeer beperkt.

Het zwembad is klein maar fijn (overal 1.40mtr en een klein peuterbadje) , en er wordt niet gedaan aan handdoek leggen, zeer verademend! In de middag, wanneer verkoeling fijn is, is het zwemwater te warm.

Wij hebben er een héérlijke vakantie gehad met onze meiden van 11 & 8 jaar.

nicolette gosman,
21-6-2018

Supervakantie gehad! Meer mensen gaan er alleen naartoe en het is net een klein dorp. Gezellig en vriendelijk personeel en heerlijke turkse keuken. Absoluut niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn (maar dat geldt voor Side in het geheel).

Leuk kleinschalig hotel vlakbij het centrum.

Anke Maas,
8-10-2017

Gezellig, kleinschalig hotel met prima ligging aan strand en boulevard, vlakbij het oude centrum. Goede, echt Turkse keuken. Vriendelijk personeel.

Kleinschalig, maar leuke centrale ligging

Anoniem, Barendrecht,
16-6-2017

Eenvoudig complex, met de drinkgelegenheid pal aan de boulevard. Daardoor kan je heerlijk genieten van langslopende mensen en de zee op 25 meter.

Als je bij het hotelwinkeltje in het voor- en naseizoen jouw drinken koopt, dan mag je dat probleemloos aan de tafeltjes opdrinken. Dan betaal je voor een halve liter gekoelde, originele Cola Zero Eur. 0,80. Dat is dus voordelig genieten.

Het centrum van Side ligt op een kleine tien loopminuutjes afstand.

Het restaurant ligt aardig wat trapjes hoger. De keuze mag dan niet zo uitgebreid zijn, alles is wel vers bereid en van prima kwaliteit.

Voor mensen die niet goed ter been zijn, is dit complex af te raden. Er zijn namelijk best wat trappen te lopen, waarvan veel zonder leuning.

Qua verhouding prijs/kwaliteit is dit een uitstekend vakantiecomplex. Wil je meer luxe, dan betaal je al gauw Eur. 150 à 200,- per week meer. Aan u de keuze!

Kleinschalig en Super hotel

Isabelle
23-9-2015

Dit jaar zijn we 2 keer naar Leda beach geweest, super vriendelijk personeel met goede service en kindvriendelijk. Het oogt meer een klein vakantiepark, de kamers zijn eenvoudig maar super goede bedden. Het eten is geen groot buffet maar al wat er is, is vers bereid. Zo krijg je per week eens pannenkoeken en vers gebakken wafels. Jammer dat dit hotel niet meer in de kijker gezet wordt. De ligging is heel goed, beach-jongen super vriendelijk, hij doet alles om het naar je zin te maken. Ondanks we er al dikwijls geweest zijn kijken we al uit om volgend jaar weer terug te gaan.

Niet aan te bevelen!

Anne
9-9-2015

Bediening is onbeschoft en spreken geen andere taal!

Maaltijden zijn eentonig maar vooral niet genoeg voor gasten. Na opening buffet na half uur alles op en wordt niet bijgevuld. Bediening gebruiken de maaltijd gelijk met de gasten. Waardoor de gasten niet in de gelegenheid zijn om drankjes te bestellen.en heb je het voor elkaar gekregen om te bestellen, gooien ze het op tafel.

De hoofdkelner loopt met een ongeïnteresseerde, ongeschoren kop te bedienen.

Op ons huisje (dak)direct naast het restaurant werd het keukenafval gegooid.

Prima prijs-kwaliteitverhouding

Danny
27-2-2015

Leuk hotelletje voor wie niet te veel luxe nodig heeft. Het lijkt eigenlijk meer op een vakantieparkje, met allemaal kleine, eenvoudige chalets. Ligging is perfect - bij alle bezienswaardigheden en het antieke centrum van Side. Ontbijt is basic, schoonmaak chalets prima.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Leda Beach in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Leda Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.