Hotel Leda Beach

Hotel aan zee, Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag31°21°
Hotel Leda Beach

50 reviews over Hotel Leda Beach in het Nederlands

Leuk kleinschalig hotel vlakbij het centrum.

Anke Maas, 8-10-2017

Gezellig, kleinschalig hotel met prima ligging aan strand en boulevard, vlakbij het oude centrum. Goede, echt Turkse keuken. Vriendelijk personeel.

Kleinschalig, maar leuke centrale ligging

Anoniem, Barendrecht, 16-6-2017

Eenvoudig complex, met de drinkgelegenheid pal aan de boulevard. Daardoor kan je heerlijk genieten van langslopende mensen en de zee op 25 meter.

Als je bij het hotelwinkeltje in het voor- en naseizoen jouw drinken koopt, dan mag je dat probleemloos aan de tafeltjes opdrinken. Dan betaal je voor een halve liter gekoelde, originele Cola Zero Eur. 0,80. Dat is dus voordelig genieten.

Het centrum van Side ligt op een kleine tien loopminuutjes afstand.

Het restaurant ligt aardig wat trapjes hoger. De keuze mag dan niet zo uitgebreid zijn, alles is wel vers bereid en van prima kwaliteit.

Voor mensen die niet goed ter been zijn, is dit complex af te raden. Er zijn namelijk best wat trappen te lopen, waarvan veel zonder leuning.

Qua verhouding prijs/kwaliteit is dit een uitstekend vakantiecomplex. Wil je meer luxe, dan betaal je al gauw Eur. 150 à 200,- per week meer. Aan u de keuze!

Kleinschalig en Super hotel

Isabelle, 23-9-2015

Dit jaar zijn we 2 keer naar Leda beach geweest, super vriendelijk personeel met goede service en kindvriendelijk. Het oogt meer een klein vakantiepark, de kamers zijn eenvoudig maar super goede bedden. Het eten is geen groot buffet maar al wat er is, is vers bereid. Zo krijg je per week eens pannenkoeken en vers gebakken wafels. Jammer dat dit hotel niet meer in de kijker gezet wordt. De ligging is heel goed, beach-jongen super vriendelijk, hij doet alles om het naar je zin te maken. Ondanks we er al dikwijls geweest zijn kijken we al uit om volgend jaar weer terug te gaan.

Niet aan te bevelen!

Anne, 9-9-2015

Bediening is onbeschoft en spreken geen andere taal!

Maaltijden zijn eentonig maar vooral niet genoeg voor gasten. Na opening buffet na half uur alles op en wordt niet bijgevuld. Bediening gebruiken de maaltijd gelijk met de gasten. Waardoor de gasten niet in de gelegenheid zijn om drankjes te bestellen.en heb je het voor elkaar gekregen om te bestellen, gooien ze het op tafel.

De hoofdkelner loopt met een ongeïnteresseerde, ongeschoren kop te bedienen.

Op ons huisje (dak)direct naast het restaurant werd het keukenafval gegooid.

Prima prijs-kwaliteitverhouding

Danny, 27-2-2015

Leuk hotelletje voor wie niet te veel luxe nodig heeft. Het lijkt eigenlijk meer op een vakantieparkje, met allemaal kleine, eenvoudige chalets. Ligging is perfect - bij alle bezienswaardigheden en het antieke centrum van Side. Ontbijt is basic, schoonmaak chalets prima.

Lekker centraal

joytisha, 15-9-2014

Leuke, ruime en mooie appartementen,( ondanks dat wij bij aankomst ergens een kamer kregen in een hutje ver weg gestopt) dit is goed gekomen. Wij kregen een kamer aan het zwembad.

Kamers zijn goed schoon, worden elke dag schoon gemaakt.

Eten was goed alleen weinig variatie, elke dag kon je kiezen uit rijst, aardappelen en salade maar ze varieerde wel tussen vlees, vis en vegetarisch.

De beachboy 'Seifeiz' is onovertroffen, verzet zonder te vragen je parasol en weet na 2 dagen al de beste plekjes voor je regelen op het strand.

Een keer proberen

hramaker_1, 3-9-2014

We zitten nu een week in Leda beach en gaan volgende week weer naar huis.

Onze eerste indruk toen we kwamen was matig.

Een verouderd hotel, maar naar een paar dagen kwamen we erachter dat het wel iets bijzonders heeft.

We hebben een kamer met uitzicht op zee en strand.

We slapen boven de winkel en bazaar en alles dicht bij.

Het eten vinden wij matig, maar smaken verschillend.

Kamers zijn goed schoon en personeel vriendelijk.

Het is totaal geen 5 sterren hotel, maar daar is de prijs ook na.

Niet geschikt voor ouderen

alice soult, 26-8-2014

Om bij het restaurant te komen moesten we drie enorme stenen trappen op. De eerste twee zelfs zonder een leuning. Voor jongeren geen probleem maar ouderen en mensen die slecht ter been zijn kunnen hier beter weg blijven

Jammer

wendy, 7-8-2014

Side is een mooie plaats, we zijn er al eerder geweest in Hotel Nova Beach. Leda beach was jammergenoeg een stuk minder, personeel was op zich wel vriendelijk maar je kon merken dan ze moe waren door uitgebuit te worden door de eigenaar van het hotel (lange uren/weinig loon) de drankjes waren veel duurder als in andere hotels/bars en het eten was niet echt lekker en ben er 1 dag ziek van geweest, de kok had vaak slechte zin. De airco op de kamer werkte niet goed. En om een halve dag langer in de kamer te mogen blijven (onze vlucht ging laat) moesten we voor anderhalve dag extra de kamerhuur betalen. Bij de touroperator word geadverteerd; Aan het strand maar dat is niet waar. Wil je een mooie leuke tijd hebben in Side dan raad ik een ander hotel aan.

Geweldige ervaring

AvD, 3-10-2013

Als je aankomt, denk je "wat is dit...??" , maar eenmaal binnen valt het erg mee. Geheel basic, maar alles is (basic) aanwezig. Kamers zijn schoon. Zit midden in de ruïnes van Side en direct aan boulevard en strand. Eten is goed en soms beter, zeker in vergelijking met de vorige 5 sterren hotels waar we verbleven.

Deze accommodatie is minder geschikt voor mensen die slecht ter been zijn. Je moet van het strand en de bungalowflat naar de uitgang en restaurant trappen op zonder leuning. Er is geen lift. Wij zouden er zo weer naar toe gaan. Centrum is op loopafstand. Het personeel, over het algemeen zeer vriendelijk en behulpzaam. Akin, de receptionist, kwam midden in de nacht bij vertrek nog even twee koffie brengen (ongevraagd), en de Beachboy, Sefeiz, het is al eerder genoemd, is onovertroffen. Wat een service. Verzet steeds ongevraagd je parasol, en legt 's ochtends alvast een doekje neer als "reservering" van je ligbed, geheel ongevraagd.

Onze waardering is dan ook een 9...!!!

We hebben een aantal aanbieders voor Leda Beach voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Leda Beach in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Leda Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Leda Beach scoort een 7.01 uit 10 op basis van 52 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: