Hotel Leda Beach

54 reviews over Hotel Leda Beach in het Nederlands

Klein maar fijn!

Suus
10-8-2018

Het hotel heeft een geweldige ligging, aan de zee en op zeer korte (5min) afstand van het Antieke centrum van Side.

Het is een ontzettend schoon en mooi bijgehouden parkje, met knusse bungalow-huisjes.

Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam.

De wifi, waarvoor je moet betalen, is slecht. Je hebt geen of zeer traag bereik ...Wij hebben dit meerdere malen aangegeven en er uiteindelijk ook niet voor hoeven te betalen.

Het is eten is erg lekker, turks, maar zeer beperkt.

Het zwembad is klein maar fijn (overal 1.40mtr en een klein peuterbadje) , en er wordt niet gedaan aan handdoek leggen, zeer verademend! In de middag, wanneer verkoeling fijn is, is het zwemwater te warm.

Wij hebben er een héérlijke vakantie gehad met onze meiden van 11 & 8 jaar.

nicolette gosman
21-6-2018

Supervakantie gehad! Meer mensen gaan er alleen naartoe en het is net een klein dorp. Gezellig en vriendelijk personeel en heerlijke turkse keuken. Absoluut niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn (maar dat geldt voor Side in het geheel).

Leuk kleinschalig hotel vlakbij het centrum.

Anke Maas
8-10-2017

Gezellig, kleinschalig hotel met prima ligging aan strand en boulevard, vlakbij het oude centrum. Goede, echt Turkse keuken. Vriendelijk personeel.

Tjingo

Kleinschalig, maar leuke centrale ligging

Anoniem, Barendrecht
16-6-2017

Eenvoudig complex, met de drinkgelegenheid pal aan de boulevard. Daardoor kan je heerlijk genieten van langslopende mensen en de zee op 25 meter.

Als je bij het hotelwinkeltje in het voor- en naseizoen jouw drinken koopt, dan mag je dat probleemloos aan de tafeltjes opdrinken. Dan betaal je voor een halve liter gekoelde, originele Cola Zero Eur. 0,80. Dat is dus voordelig genieten.

Het centrum van Side ligt op een kleine tien loopminuutjes afstand.

Het restaurant ligt aardig wat trapjes hoger. De keuze mag dan niet zo uitgebreid zijn, alles is wel vers bereid en van prima kwaliteit.

Voor mensen die niet goed ter been zijn, is dit complex af te raden. Er zijn namelijk best wat trappen te lopen, waarvan veel zonder leuning.

Qua verhouding prijs/kwaliteit is dit een uitstekend vakantiecomplex. Wil je meer luxe, dan betaal je al gauw Eur. 150 à 200,- per week meer. Aan u de keuze!

Kleinschalig en Super hotel

Isabelle
23-9-2015

Dit jaar zijn we 2 keer naar Leda beach geweest, super vriendelijk personeel met goede service en kindvriendelijk. Het oogt meer een klein vakantiepark, de kamers zijn eenvoudig maar super goede bedden. Het eten is geen groot buffet maar al wat er is, is vers bereid. Zo krijg je per week eens pannenkoeken en vers gebakken wafels. Jammer dat dit hotel niet meer in de kijker gezet wordt. De ligging is heel goed, beach-jongen super vriendelijk, hij doet alles om het naar je zin te maken. Ondanks we er al dikwijls geweest zijn kijken we al uit om volgend jaar weer terug te gaan.

Niet aan te bevelen!

Anne
9-9-2015

Bediening is onbeschoft en spreken geen andere taal!

Maaltijden zijn eentonig maar vooral niet genoeg voor gasten. Na opening buffet na half uur alles op en wordt niet bijgevuld. Bediening gebruiken de maaltijd gelijk met de gasten. Waardoor de gasten niet in de gelegenheid zijn om drankjes te bestellen.en heb je het voor elkaar gekregen om te bestellen, gooien ze het op tafel.

De hoofdkelner loopt met een ongeïnteresseerde, ongeschoren kop te bedienen.

Op ons huisje (dak)direct naast het restaurant werd het keukenafval gegooid.

Prima prijs-kwaliteitverhouding

Danny
27-2-2015

Leuk hotelletje voor wie niet te veel luxe nodig heeft. Het lijkt eigenlijk meer op een vakantieparkje, met allemaal kleine, eenvoudige chalets. Ligging is perfect - bij alle bezienswaardigheden en het antieke centrum van Side. Ontbijt is basic, schoonmaak chalets prima.

Lekker centraal

joytisha
15-9-2014

Leuke, ruime en mooie appartementen,( ondanks dat wij bij aankomst ergens een kamer kregen in een hutje ver weg gestopt) dit is goed gekomen. Wij kregen een kamer aan het zwembad.

Kamers zijn goed schoon, worden elke dag schoon gemaakt.

Eten was goed alleen weinig variatie, elke dag kon je kiezen uit rijst, aardappelen en salade maar ze varieerde wel tussen vlees, vis en vegetarisch.

De beachboy 'Seifeiz' is onovertroffen, verzet zonder te vragen je parasol en weet na 2 dagen al de beste plekjes voor je regelen op het strand.

Een keer proberen

hramaker_1
3-9-2014

We zitten nu een week in Leda beach en gaan volgende week weer naar huis.

Onze eerste indruk toen we kwamen was matig.

Een verouderd hotel, maar naar een paar dagen kwamen we erachter dat het wel iets bijzonders heeft.

We hebben een kamer met uitzicht op zee en strand.

We slapen boven de winkel en bazaar en alles dicht bij.

Het eten vinden wij matig, maar smaken verschillend.

Kamers zijn goed schoon en personeel vriendelijk.

Het is totaal geen 5 sterren hotel, maar daar is de prijs ook na.

Niet geschikt voor ouderen

alice soult
26-8-2014

Om bij het restaurant te komen moesten we drie enorme stenen trappen op. De eerste twee zelfs zonder een leuning. Voor jongeren geen probleem maar ouderen en mensen die slecht ter been zijn kunnen hier beter weg blijven

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Leda Beach in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Leda Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Leda Beach scoort een 7.37 uit 10 op basis van 54 reviews.