Géén boekingskosten

TurkijeMediterraanSide / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy

6.9VoldoendeScore uit 58 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

Bekijk de beschikbaarheid

61 Reviews over Leda Beach

• 3Paul Debby27-09-2019

Nooit meer daarheen

Hallo Dit hotel is geen aanrader als je geen huisje boekt al helemaal niet aangekomen om 23.00 kregen een vieze kamer net smerige matrassen vroegen direct een andere kamer moesten 15 tot 20 euro meer betalen per nacht . Uiteindelijk vroegen we on een nieuwe matras zouden dat regelen ze vertelde ons er een nieuw matras op we geloofde het niet en hebben het matras gekenmerkt vroegen weer een nieuwe zelfde verhaal wij weer terug de manager erbij gehaald en beweerde ondanks de kenmerken op het matras dat wij leugenaars waren . Tevens waren de drankjes iedere dag in prijs veranderd er kon wel in een cocktail 2 euro verschil zitten met de dag ervoor schandalig prijzen op sigaretten werden daar in de supermarkt verhoogd met een 1 euro per pakje ondanks wat wij ervan zouden gewoon oplichters . Enigste lichtpuntje het eten was goed vriendelijke koks. Bediening ging .

• 9Hogeslag19-06-2019

Schoon,zeer vriendelijk personeel,prima eten

Als je slecht ter been bent is het niet handig ivm trapjes

• 4Jan Lucas14-05-2019

Foei touroperator

Aangekomen op 6 mei en gemeld bij de receptie word je gebracht naar je accomodatie. Een oude schuur vertimmerd met een aantal hokken die er niet uit zien. Ze hebben ook wel wat anders maar dan moet je 10 euro per dag bij boeken. Je moet moet wel je hebt geen andere keuze. Opgelet dit flikken ze iedere met nieuwe gasten die komen. Kom er nooit weer.

• 6Fam. Smeets19-01-2019

Twijfelachtig

Het hotel - dat bestaat uit allemaal huisjes - oogt gezellig en on-europees in de goede zin van het woord. Inchecken ging prima, de man was vriendelijk. Helaas viel de kamer tegen. Er liepen twee slakken over de muur, de deur had boven een flinke kier waardoor er koude lucht de kamer binnenstroomt en het sanitair was allesbehalve schoon. Op het toilet zaten nog ‘verse’ urinespetters. Omdat ik geen zeur ben heb ik het zelf even schoongemaakt. Erg jammer dat je flink bij moet betalen als je verwarming (airco!) wilt. Zodoende was het steenkoud. De prijs voor de wifi vond ik ook absurd hoog. Het bed lag echter wel goed, de lakens en handdoeken werden vaak verschoond en het ontbijt was oké. Helaas zijn de kamers enorm gehorig waardoor je de buren hoort hikken, hoesten, slikken en met een beetje pech kun je hele films en tv-programma’s meeluisteren. Erg zonde. De ligging van het hotel was wel prima! In de zomer gaan, maar eis een schone hut!

• 7Mirte29-11-2018

Fijn, ontspannen verblijf

Ik vond het een mooi hotel! Zeer groenrijk. Je zit dichtbij het historisch centrum (loopafstand) en strand. Je zit ook meteen aan de boulevard waar je heerlijk langs strand kan lopen. Wij zaten in een kamer. Kamers zijn wat je kan verwachten van 3* hotel. Echter enige nadeel vond ik wel echt hoe gehorig het is. Je hoort ieder gesprek, zuchtje van de buren. Maar als je als stel gaat is dat ook niet prettig dat alles gehoord wordt. Ik vond eten lekker maar minimale keuze. Verder was personeel vriendelijk. Ik ben tevreden over mijn verblijf hier!

• 8Danielle23-09-2018

Alles was goed! Super knus hotel met hele vriendelijke mensen

• 2walter11-09-2018

Slechtste hotel ooit in Turkije. Never Again!!

Dit hotel ontbreekt aan het volgende: vriendelijkheid, hygiëne, gevarieerd eten, onderhoud. De ligging is schitterend.!Dichtbij het strand en de shops! Na meerdere malen een andere kamer toegewezen gekregen te hebben ( airco functioneerde niet, schimmel in de slaapkamer en badkamer) was het tenslotte redelijk. Het bestek was niet schoon, het eten werd nauwelijks aangevuld en was eentoning. Dit hotel is hooguit 2 sterren waard. Schone lakens eens in de 11 dagen. Toiletpapieren moest je vaak om vragen. De aanvoer van kopjes en glazen lieten ook vaak te wensen over. Het is of vlees of vis maar wel geen verschillende soorten. Het personeel zit tijdens het avondeten gewoon mee te eten in dezelfde ruimten. Avondeten van 19.00 uur tot 21.00 uur. Kom op tijd want het kan zo maar zijn dat er om 19.45 uur de bakken al half leeg zijn. Bijvullen?? Vergeet het maar! De gehele kamer was klam dus ook de handdoeken die in je kamer krijgt.

• 10Suus10-08-2018

Klein maar fijn!

Het hotel heeft een geweldige ligging, aan de zee en op zeer korte (5min) afstand van het Antieke centrum van Side. Het is een ontzettend schoon en mooi bijgehouden parkje, met knusse bungalow-huisjes. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. De wifi, waarvoor je moet betalen, is slecht. Je hebt geen of zeer traag bereik ...Wij hebben dit meerdere malen aangegeven en er uiteindelijk ook niet voor hoeven te betalen. Het is eten is erg lekker, turks, maar zeer beperkt. Het zwembad is klein maar fijn (overal 1.40mtr en een klein peuterbadje) , en er wordt niet gedaan aan handdoek leggen, zeer verademend! In de middag, wanneer verkoeling fijn is, is het zwemwater te warm. Wij hebben er een héérlijke vakantie gehad met onze meiden van 11 & 8 jaar.

• 9nicolette gosman21-06-2018

Supervakantie gehad! Meer mensen gaan er alleen naartoe en het is net een klein dorp. Gezellig en vriendelijk personeel en heerlijke turkse keuken. Absoluut niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn (maar dat geldt voor Side in het geheel).

• 8Anke Maas08-10-2017

Leuk kleinschalig hotel vlakbij het centrum.

Gezellig, kleinschalig hotel met prima ligging aan strand en boulevard, vlakbij het oude centrum. Goede, echt Turkse keuken. Vriendelijk personeel.

Hotel Leda Beach info

• 24-uurs receptieBeschikbaar
  • 24 uur incheckenBeschikbaar
  • HotelkluisBeschikbaar (1)
  • WisselkantoorBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)
  • Medische hulpBeschikbaar
  • FietsverhuurBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar

• MassageBeschikbaar (1)
  • WaterskiënBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • JetskiënBeschikbaar (1)

Maaltijden