Hotel Lavitas

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag24°14°
Hotel Lavitas

We hebben een aantal aanbieders voor Lavitas voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Lavitas in het Nederlands

Kleinschalig maar enorm gastvriendelijk!

Merin Veronique
5-1-2012

In 2007 naar dit hotel geweest samen met mijn moeder. Kostte erg weinig en je kon ter plekke all inclusive bijboeken als je wou. Het hotel is gelegen aan een drukke straat met veel winkeltjes. Het strand is erg dichtbij en er is zelfs een eigen strandstukje. De kamers zijn erg netjes en worden goed schoon gehouden. Het hotel is verder kleinschalig maar met enorm vriendelijk personeel. Een animatieteam is er niet, maar er wordt wel 1x in de week Turkse avond gehouden en er is een kleine hamam aanwezig, waar ook verschillende massages en behandelingen worden gegeven. De prijs/kwaliteit verhouding is enorm goed! Het eten is niet veel bijzonders, maar dat vind ik in alle hotels in Turkije een beetje hetzelfde.

Gereisd met partner in januari 2012
Ekrem, Müdür, 28-11-2015

Wir freüen uns sie wieder zu sehen in 2016 wird unser neues Hotel eröffnet wir hoffen das sie unser neues Hotel besuchen

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Surfen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenFietsen, Paardrijden
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Lavitas in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Lavitas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.