Hotel Lale Park

Kleine hotelsWeer vandaag24°14°
Hotel Lale Park
8,2

124 reviews over Hotel Lale Park in het Nederlands

Mooi, kleinschalig, gezellig hotel.

Yvonne van Dijk
12-8-2015

"Lale Park" is een heerlijk kleinschalig hotel voor mensen die niet van "all inclusive" houden. Heerlijke tuin, met zwembad, kamers zijn klein, maar bed ligt heerlijk en airco werkt perfect. Overal wifi, in je kamer, bij zwembad en in de tuin. Ontbijt is super! Elke dag een andere lekkernij verzorgt door Hussein en Ziggy. Je kunt s'avonds, op aanvraag, ook in de tuin van het hotel eten. Je loopt zo het centrum van Side in en naar zee is 100 meter. Gratis bedden met parasol bij strandtent "no name" waar je ook heerlijk kunt lunchen. Super vakantie als je kijkt naar de prijs/kwaliteit.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Geweldige plek!

S. Koster
13-7-2015

Prachtige locatie, groot appartement met uitzicht op zee! De tropische tuin is een paradijsje. Het personeel is zeer vriendelijk! Het diner werd met liefde en persoonlijke aandacht verzorgd door een geweldig echtpaar! De kokkin maakte elke avond heerlijke Turkse gerechten! We hebben genoten van de vakantie in Lale Park.

Gereisd met partner in juni 2015

Geweldige plek!

C. van de Brug
1-6-2015

Wij verbleven in een van de appartementen wat erg ruim en netjes was. Heerlijk balkon met bankje en zitje waar je heerlijk buiten kon zitten. Wij hadden ontbijt erbij geboekt en deze was erg goed en netjes verzorgd met ruime keuze en dagelijks wat andere dingen. Personeel was uitermate vriendelijk en behulpzaam. De ligging van het hotel was heerlijk rustig. Met een paar minuten lopen was je bij een heerlijk strand (bij strandtent "no name") en je liep zo het centrum in. Ons is het enorm goed bevallen en kunnen het zeer aanbevelen.

Gereisd met partner in mei 2015

Heerlijke vakantie

Cee
8-12-2014

In juli 2014 heerlijke vakantie gehad. Inderdaad kamer is klein,maar schoon. Er is airco dus voldoet prima. Tuin is mooi en zwembad heerlijk om in af te koelen. Ontbijt smaakte perfect. Zeer vriendelijk personeel en gratis bedjes bij strand. Kortom voor herhaling vatbaar!

Gereisd met oudere kinderen in januari 2014

Geweldig appartement!

W. de Kok
26-10-2014

In tegenstelling tot de kleine hotelkamers zijn de appartementen van Lale Park Hotel enorm. Bovendien heb je een heerlijk balkon van ongeveer 6x3 meter met bankstel en eettafel. De inrichting van de keuken is eenvoudig en wat gedateerd, maar de grote koelkast maakt veel goed. Wij zijn wel wat gewend, maar we vonden dit appartement heel bijzonder. Het zwembad is heel klein, maar ook nooit druk. De tuin is prachtig. Het ontbijt vonden we prima. Lale Park Hotel heeft een rustige ligging op het schiereiland van Side waar zich de oudheden (b.v. het amfitheater) bevinden. Zelfs de wandeling naar het ooststrand (een paar honderd meter) lijkt wel door een openluchtmuseum. Bij strandtent 'No name' krijg je gratis stoelen en parasol als je in Lale Park Hotel verblijft. Wij hebben er een geweldige vakantie gehad en gaan er graag terug, maar absoluut alleen in een appartement.

Gereisd met partner in september 2014

nooit meer.

elly
13-10-2014

Sinds 2014 mag de bus niet meer tot het hotel rijden. Je wordt bij de slagboom gedropt en daarna konden we zelf gaan zoeken. De kamer was heel erg klein, echt te klein om er een week te verblijven. Koffers kun je niet kwijt, je kunt je kont niet keren. Bed stond in een hoek waardoor je over de ander heen moest kruipen. Op het balkon kon je alleen staan. Hierover geklaagd bij hostess waarna de eigenaar heel boos werd en ons de rest van de week genegeerd heeft. Geen vriendelijk personeel. Een vroeg ontbijt (vanwege het vertrek) was niet mogelijk. Ontbijt was oke en ligging ook.

Gereisd met partner in Wed Oct 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Oase van rust in Side. Vriendelijke mensen en een heerlijk Turks ontbijt. Op struikel afstand van het strandje en alle restaurants. En een klein stukje lopen van het Oost strand. Eten bij de hotelletje van de buurman is een absolute aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in Sat Aug 16 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Rustige plek tussen alle toeristen drukte

Cspsinthailand
24-8-2014

Met een verrassend rustige ligging, ruime tuin en verkoelend zwembad, is dit een fijne plek letterlijk om de hoek van het strand van Side. Vriendelijk en kundig personeel, en een zeer uitgebreid ontbijt met veel keus. Kamer keurig onderhouden, evenals de badkamer. Een hele handige plek met kinderen. Het goed onderhouden zwembadje is een heerlijke afwisseling met de zee.

Gereisd met jonge kinderen in Fri Aug 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Geweldige vakantie gehad!

Sylvia
29-7-2014

Voor de liefhebbers een heerlijk plekje, grenzend aan de oudheid! Lale Park is een kleinschalig hotel, heeft een heerlijke rustige tuin, klein zwembadje om in af te koelen, kleiner strand op zeer korte afstand, groter strand is een paar minuten lopen. Hier kan je gratis liggen bij een strandpaviljoen wanneer je gast bent van Lale Park. Ontbijt voldoet prima, niet super uitgebreid, diner wordt hier niet meer verzorgd, daarvoor kun je naar de talloze restaurantjes in het centrum waar je trouwens overal overheerlijk kunt eten. Personeel in het hotel is vriendelijk, niet opdringerig eerder wat terughoudend. De ligging van het hotel is perfect, gelijk in het centrum maar toch super rustig! Super plekje wanneer je niet een groot All Inclusive Resort wilt met alles erop en eraan. Ideaal voor stelletjes.

Gereisd met partner in Mon Jul 14 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

dit nooit meer

fam kaan
5-7-2014

hotel is zeer slecht , de eigenaar is zeer onvriendelijk . hotelkamer heel erg klein je kon je kont niet keren , wc deur was kapot je kon van binnen niet meer naar buiten , heb echt opgesloten gezeten , melding van gemaakt maar ze lachen je gewoon uit en doen er niks aan , ontbijt was zeer slecht , je kan wel lekker ontbijten in het centrum . het balkon van je kamer is heel klein ik denk 2 bij 2 en dat moet je dan ook nog eens delen met je buren , en staat er ook nog maar eens 1 stoel . het voordeel is wel dat je midden in het centrum zit wat heel erg gezellig is , de stranden zijn heel mooi en de mensen zijn heel vriendelijk , maar het hotel als je het hotel mag noemen is zeer slecht , ik zou het iedereen afraden .,

Gereisd met vrienden in juni 2014

• KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Rookruimte, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Wasserette

• SaunaStoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats, Valet parking

• WatersportDuiken, Surfen, Vissen
  • BuitensportenHiken, Paardrijden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Lale Park in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Lale Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.