Géén boekingskosten

• Airconditioning
  • Kinderzwembad
  • Kinderopvang
  • Sportfaciliteiten

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

192 Reviews over Lake & River Side Spa

• 5Patricia19-08-2022

Nooit meer

Kom al jaren in turkye, ook altijd een 5 sterren resort ,maar dit is echt geen 5 sterren,ben echt niet moeilijk maar zijn er maar een paar die zijn best doen,rest heeft er echt geen zin in.mijn man drinkt altijd rum, die is er van de 10 dagen 1 dag geweest, animatie team met paar man bij elkaar geraapt 1 die het nog probeerde. Bij het eten moest je je bestek gaan zoeken, etc. Etc en de manger staat in de eetzaal beetje arrogant te doen,sorry kan nog lang door gaan,maar voor ons nooit meer

• 9Marijke Koelstra29-05-2019

Super!

Wat een superfijn hotel! Werkelijk van alle gemakken voorzien. Eten is grandioos, elke dag weer een feest om naar het buffet te gaan. Als je nog trek hebt dan, want overdag is er van alles extra te halen. Wraps, warme wafels, turksepizza, ijsjes, aardbeien. Zwembad is super, leuke glijbanen voor de kinderen. Je kunt elke dag schone badlakens halen. En er zijn meer dan voldoende ligbedjes. Iedereen is super vriendelijk en doet erg zijn best om het je naar de zin te maken. Kamers worden elke dag keurig schoongemaakt. Zijn er dan geen nadelen? Nou ja we zijn werkelijk de enige Nederlanders, allemaal Russen. Maar keurige mensen, geen klachten over. En van mij mag de muziek wel wat zachter bij het zwembad 🙃 En het ligt iets afgelegen, maar er is een pendelbusje naar het strand. En voor 1 euro stap je zo in de bus naar Side of Manavgat. Wij hebben een super vakantie!

• 6Leon de Winter12-05-2019

Zeer goed te doen! Als je halverwege Mei komt.

Hotel ligt toch wel afgelegen! Wij waren hier eind April-begin Mei. Het hotel staat dan nog in de Winter modes. Geen ijsjes, Geen wafels, Geen muziek, geen minibar op de kamer, geen sfeer. Eten is goed! Maar zeer eentonig. Kip kip kip en nog eens kip. Ow.. en vis vis vis en nog eens vis.elke dag kip en vis. Tafels vol met groentes, salades, toetjes. Elke dag weer zeer uitgebreid, maar wel veel van hetzelfde. Hotel rook in het begin erg muf en smorgens vroeg aankomen geeft het totaal ook geen prettige indruk. Husnu” van touroperator heeft wat onderhandelingen voor ons uitgevoerd, resultaat was in ieder geval een verandering in de kamer.. zucht!! Met 5 personen in een 4 persoons familie kamer is geen succes. Naarmate de tijd meer richting mei ging kwam het hotel tot leven. Kamers/ hotel werden elke dag schoon gemaakt. Al met al een geslaagde vakantie gehad. Was een leuke ervaring maar daar blijft het dan ook bij.

• 3Melanie Van den berg04-11-2018

Nooit meer super slecht

Niet gaan super slecht eten niks in de buurt personeel niet vriendelijk en echt alleen Russen wij waren de enige nederlanders

Lake & River Side Hotel Spa Team, Sales & Marketing Manager, 10-12-2018

Dear melanie,

It was pleasure to welcome you to Lake & River Side Hotel Spa. Thank you for taking the time to share your review. One of our main goals is to offer varied culinary delights so we are sorry that we didn't meet your taste. Please be assured that we will investigate these issues thoroughly. We apologize that we were unable to meet your expectations. Your comments will definitely help us to improve. Do hope you will reconsider and give us another opportunity to welcome you back.

Lake & River Side Hotel Spa Team

• 8Bartus12-10-2018

Het was prima en alles was schoon en behulpzame mensen

Lake & River Side Hotel Spa Team, Sales & Marketing Manager, 02-11-2018

Dear bartus,

Thank you for choosing our hotel for your vacation, and thank you for posting your review about your stay at the Lake & River Side Hotel Spa. Great that we could convince you of the cleanliness of our hotel. For us staff is what makes a place and here we try to offer to our guests a unique and memorable stay by making them feel like home. All the pleasure was shared with the entire team and we hope to see you again in the future.

Lake & River Side Hotel Spa Team

• 7Angelique21-08-2018

nooit meer !

Mooi hotel, goed eten . Prachtig zwembad. Kamers groot en zuiver. Animatie zeer slecht, veel aandacht voor de russen !!! Veel russen, en die krijgen alle aandacht. Nederlandstalige muziek mocht niet. alles is gericht op russen, zelfs alles wordt aangegeven in het russisch !!! Dit is echt jammer, zal hier geen tweede keer terug komen.

Your Lake River Side Team, Sales & Marketing Manager, 30-08-2018

Dear Angelique,

Thank you for your kind review.

We are glad to read that you had overall a good stay with us, but deeply regret that you did not like the animation. We will share this with our team and we hope that you give us a second chance to show you the improvements.

Kind regards,

• 8Ciska30-01-2018

Geweldig

Echt heel goed. All inclusive was fantastisch. Zou zo weer terug gaan. Heel erg naar ons zin gehad. Hotel was zo mooi. Veel vermaak bij het zwembad voor mijn dochter. Zelfs op het strand eten en drinken. Alles heel schoon. Echt dik tevreden.

Your Lake River Team, Sales & Marketing Manager, 07-02-2018

Dear Ciska,

Many thanks for your nice review!

We are really happy to read that you had a wonderful stay with us and that we met all your expectations.

It will be a pleasure to welcome you back soon!

Kind regards,

• 9Deveney22-05-2017

Aanrader!

Goed hotel, met vriendelijk personeel. Leuke animatie en schone kamers. Ik vind dit zeker een aanrader, eten is goed te doen alleen weinig variatie dat is wel jammer. Verder ligt het wat afgelegen maar je bent binnen 10 minuten met de pendelbus in Side waar een aantal leuke winkels zijn en de markt is ook dichtbij. Ik zou hier zo nog een keer heen gaan.

• 1yvonne25-12-2016

Nooit meer

zeer slecht eten. overal ijskoud. t eten is vies. koud. salade is oud. personeel is absoluut niet behulpzaam. dan hebben wel nog de pech dat er nog aantal onbeschofte Russen en Duitsers zijn. niet aan te raden. ik.kom hier al vele jaren. Dit is de eerste keer dat t zo slecht is. bijna geen kerstversiering. geen enkele sfeer. Het Gala Kerstdiner was n complete catastrofe. zal blij zijn als de 2 weken om zijn. 1 voordeel . ik zal zeker afvallen. en ik hoor veel klachten.

Your Lake River Side Team, Sales & Marketing Manager, 09-01-2017

Dear yvonne,

Thank you for taking the time to write a detailled review about your recent stay at our hotel!

Sorry for the inconveniences you have experienced during your recent stay with us. We constantly work on improving our guests’ satisfaction; therefore, your feedback, positive or negative, helps us to see our product through the eyes of our guests and is highly valuable to us. The sadder we are to read that your stay was disturbed by the loud music at the pool. Please contact us the next time directly so that we are able to resolve this problem right away.

Again, thank you very much for your valuable feedback – we would be more than happy to welcome you again soon to offer you an even better experience.

Best regards,

• 8Ria en Wim23-10-2016

weet niet of we nog een keer terug gaan

wij waren voor de tweede keer in het Hotel, in Juni was het grandioos, maar deze keer viel het wel tegen we kregen de kamer die we hadden gevraagd en het personeel was weer super, alleen waren we toen het offerfeest was .heel erg druk ook in het zwembad , die boerkinis vind ik heel onfris in het zwembad veel turks eten en de hele avond Turkse muziek wij als europianen telden niet meer mee. de laatste week vonden wij het eten erg tegen vallen, wij hebben niet mee gemaakt dat er mensen ziek waren en de kamers waren brand schoon en nog steeds 10+ voor het personeel, ik vond deze reis zonde van het geld

Your Lake River Side Team, Sales & Marketing Manager, 28-10-2016

Dear info_149,

Thank you for your valuable feedback!

We are happy that your second stay with us was really good and that we met most of your expectations. We are a little bit disappointed, too that we did not all your expectations and would like to say sorry for these inconveniences. Please rest assured that we take your suggestions very seriously and that we will do our best to resolve this problems.

It will be a pleasure to welcome you back for a thirth time to offer you an even better experience.

Kindest regards,

• AirconditioningBeschikbaar
  • LiftenBeschikbaar (1)
  • CafeBeschikbaar (1)
  • KrantenkioskBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)
  • WasserviceBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderopvangBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • SaunaBeschikbaar (1)
  • StoombadBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • Bananen bootBeschikbaar (1)
  • JetskiënBeschikbaar (1)
  • DuikenBeschikbaar (1)