Hotel Kirman Sidemarin Beach & Spa

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

Bij Kirman Sidemarin Beach & Spa Yorum overnacht je in een moderne, nieuwe kamer. Reviewer Kristel schrijft: ‘Dit hotel is pas 2 jaar open, en dat is te zien. Alles is nieuw, modern en luxe. Een super groot zwembad’. Lees mee en ontdek of Kirman Sidemarin Beach & Spa iets voor jou is.

Veel reviewers zijn enthousiast over het altijd vriendelijke personeel van Kirman Sidemarin Beach & Spa. Zo schrijft Brenda: ‘Bij onze aankomst werden we direct persoonlijk ontvangen, een persoon nam onze koffers en gaf ons een plaats in de lobby, daar kregen we wat uitleg over het hotel, dit doen ze bij elke vakantieganger die aankomt.’ Reviewer Lenie vertelt zelfs dat ze aan het zwembad de drankjes (en champagne) aan je bedje komen brengen.

Bij Kirman Sidemarin Beach & Spa verblijf je op basis van ultra all-inclusive. Nog meer luxe dan je gewend bent. Jullie schrijven dat het eten heel afwisselend en lekker is. De ervaring van reviewer Kristel: ‘Het eten heb ik (in 20x Turkije) nog nooit zo goed meegemaakt. Zoveel keuze, en iedere dag gamba's en zalm. Ook heel goede cocktails en zelfs de echte merken van drank. De minibar werd iedere dag aangevuld met verschillende (gratis) drankjes.’ Nog niet helemaal uitgegeten? Overdag (van 15:00 tot 17:00) geniet je van verkoelende ijsjes en zelfs laat in de avond staan er altijd snacks voor je klaar.

Op zoek naar een verkoelende duik? Spring dan in een van de zwembaden van Kirman Sidemarin Beach & Spa. Ook voor de kleinsten is hier genoeg te doen in het kinderbadje met (mini)glijbanen. Wel schrijven jullie dat het water in het najaar wat koud kan zijn.

Voor entertainment hoef je niet uit het hotel. Gooi een strike op de bowlingbaan, geniet in het amfitheater van shows of doe mee met een potje voetbal.

Na een lange dag kom je helemaal tot rust in de hammam van Kirman Sidemarin Beach & Spa. Volgens reviewer Yvonne krijg je hier een behandeling van deskundige masseurs. De ervaring van Marianne is ook heel positief: ‘Op een zeer kundige manier 5 dagen lymfemassage laten verzorgen door Irina. Uitgerust maar ook opgeladen om de komende periode goed tot een einde te brengen.’

Ligging

Kirman Sidemarin Beach & Spa ligt vlakbij het strand. Bouw samen met de kids zandkastelen of loop langs de winkeltjes van de boulevard. Een leuk dagje winkelen? Bezoek dan zeker op donderdag de markt van Manavgat en struin langs de vele kraampjes.

Volgens vakantiegangers Mia en Jan mag een bezoekje aan de stad Side ook niet missen tijdens je vakantie. Zij delen nog een tip: ‘Het hotel ligt op vijf minuten lopen van het strand en de wandelboulevard naar Side. Ongeveer 45 minuten lopen naar het centrum. Of met het dolmusbusje aan de weg €1,en op de parkeerplaats bij Side €0.40 pp. naar het centrum.’

We hebben een aantal aanbieders voor Kirman Sidemarin Beach & Spa voor je op een rij gezet:

102 reviews over Hotel Kirman Sidemarin Beach & Spa

• 10Mary19-10-2019

Fantastisch hotel

Wat een geweldig mooi hotel, niet te groot. Super goed eten, iedere avond weer wat anders. Geweldige service van personeel, leuke animatie! Je drankjes worden aan je zonnenbedje gebracht! We zijn al op veel plaatsen geweest maar deze staat bij ons boven aan de lijst.

KİRMAN SİDEMARİN BEACH SPA MANAGEMENT, MANAGER, 21-10-2019

Beste Mary,

Heel erg bedankt voor uw tijd en feedback! Wij zijn erg blij om te lezen dat u een fijne vakantie hebt gehad en hopen dat u ons snel weer eens komt opzoeken.

• 9Peter, Ria en Marianne18-10-2019

Fantastische vakantie in super hotel.

Een perfecte ontvangst met een persoonlijk tintje. Geweldige kamers met dito uitzicht. Er werken heel veel personeelsleden die allen hun uiterste best doen om het de gasten naar de zin te maken. En niets is teveel. Het eten was met het veel zorg en toewijding klaar gemaakt. Een lust voor het oog. En het was heel lekker. Je hebt de keuze om bij het immense zwembad te verblijven of heerlijk naar het strand te gaan Een keuze om onder de overkapping te blijven of heerlijk naar de mooie nieuwe pier. Via de tuin wandel je er in 3 minuten er naar toe. Je kan vanuit het hotel via de wandelboulevard naar Side lopen . Ongeveer 5 km. Alle lof voor een ieder die het ons zo naar de zin heeft gemaakt. Een extra vermelding voor Elif. Een topmeid speciaal aangesteld voor de Nederlandse toeristen.

• 10Çiğdem Eraydın17-10-2019

Met dank aan Elif, Hasan, Anna, Cemil, Rambo

KİRMAN SİDEMARİN BEACH SPA MANAGEMENT, MANAGER, 19-10-2019

Beste Çiğdem,

Hartelijk bedankt voor de complimenten! U krijgt de groeten van het personeel en wij hopen u gauw weer te zien.

Met vriendeliijke groet,

• 8Nadine11-10-2019

Wij hebben een topvakantie gehad. Een prachtig verzorgd resort. Mooie kamers, lekkere uitgebreide buffetten. Vriendelijk personeel. De nieuwe pier aan zee was voor ons een meerwaarde. Vanaf het hotel een wandelpromenade naar het centrum van Side. Voor herhaling vatbaar.

KİRMAN SİDEMARİN BEACH SPA MANAGEMENT, MANAGER, 13-10-2019

Beste Nadine,

Bedankt dat u de tijd hebt genomen voor een positieve reactie achter te laten. Wij zullen er hard aan werken dit niveau op peil te houden en hopen u allen graag nog eens terug te zien in ons hotel.

Met vrienden

• 10Demi07-10-2019

Fantastisch!! Dikke aanrader

Thuis van een geweldige 9 daagse vakantie. Personeel is super vriendelijk staan meteen voor je klaar. Drinken word geserveerd zelfs als je op het strand ligt. Al veel mooie resorts gezien maar deze springt eruit nog nooit zo’n luxe gehad. Zelf een hele moeilijke eter maar het eten was super lekker , veel keuze en gevarieerd. Kunt op verschillende plaatsen eten op het resort aan het strand , zwembad , restaurant zelfs een deel bovenaan het zwembad waar verse pizza’s worden gemaakt.Hygiene staat hier bovenaan. De ligging is ook perfect door een pad aan het hotel loop je zo naar een leuke winkelstraat en met een busje of taxi kun je naar andere stadjes. Complimenten aan de bediening en de koks. En de man op het strand die een paar keer per dag je bedjes schoon komt vegen. Heel enthousiast over dit hotel kom zeker nog een keer terug! Een dikke aanrader.

KİRMAN SİDEMARİN BEACH SPA MANAGEMENT, MANAGER, 08-10-2019

Beste Demi,

Heel fijn om te horen dat de vakantie helemaal goed is verlopen en ook heel erg bedankt voor de lieve reactie. Uw complimenten zijn doorgegeven en goed aangekomen, onze koks en personeelsleden van de bediening bedanken u zeer vriendelijk voor de harteljkheid. Wij hopen jullie snel nog eens te mogen verwelkomen in ons hotel. Tot dan!

Met vrienden

• 10Fam. Van Herck06-10-2019

Meer kan je niet verwachten fantastisch in 1 woord

Voor de 12de keer Turkije en in 1woord fantastisch hotel eten , gast vriendelijkheid , hygiene , mooie kamers ,prijs kwaliteit en Omgeving gewoon top jammer ik ziek vertrokken en mijn vrouw daar ziek geworden ( niet door het hotel )zodat we er niet optimaal hebben van kunnen genieten Gaan volgend jaar zeker terug

KİRMAN SİDEMARİN BEACH SPA MANAGEMENT, MANAGER, 07-10-2019

Beste familie van Herck,

Dank jullie wel dat jullie de tijd hebben genomen om een review achter te laten. Wij zijn erg gelukkig dat ons hotel zo goed is bevallen. Wel heel jammer dat u beide ziek was geworden. Volgend jaar doen we het gewoon helemaal goed en gezond weer over!

• 10Henk03-10-2019

Wat wil je nog meer

Wij zijn aangenaam verrast door dit hotel.Zowel ontvangst en verblijf in een woord geweldig.Kamer netjes en goed gepoest.Eten was geweldig.Van ontbijt tot diner zoveel keuze.Als je hier nog iets tekort komt ligt t aan jezelf.Personeel vriendelijk en niks is er teveel om het jou naar je zin te maken.Wij gaan zeker volgend jaar terug

KİRMAN SİDEMARİN BEACH SPA MANAGEMENT, MANAGER, 04-10-2019

Beste Henk,

Hartelijk dank voor de super positieve review! Wij doen altijd ons best om onze klanten het zo veel mogelijk naar hun zin te maken en zo te lezen zijn we bij u daarin goed geslaagd. Hopende u nog eens te mogen ontvangen in ons hotel.

• 9Cecile vd Linden01-10-2019

Super accomodatie!

Super goede service van personeel, heel schoon, veel activiteiten, dichtbij prima winkelstraat.

KİRMAN SİDEMARİN BEACH SPA MANAGEMENT, MANAGER, 03-10-2019

Beste Cecile,

Heel erg bedankt voor de krachtige review! Goed om te horen dat u tevreden was over ons hotel. Wij zien u graag nog eens terug. Tot dan!

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 10Robert en Astrid29-09-2019

Thuis van 14 geweldige dagen vakantie. Wat heerst hier een relaxte gezellige sfeer! Van mensen van de schoonmaak, bediening tot aan de managers. Een extra benoeming is voor Elif van de questrelation, wat een geweldige lieve meid, die haar taak meer dan nodig volbrengt. Ook de jongen van de bediening op rollerskates bij de zwembaden. Petje af hoe hij de gehele dag hard werkt en altijd een glimlach op zijn gezicht heeft. Hert animatieteam is een echte eenheid en zijn erg vriendelijk. Een klein minpuntje is het aanspreken van het personeel door (assistent) manager in de bediening. Daar hoorde we meerdere mensen over klagen, jammer en best vervelend! (ondanks het cultuur) De algemene indruk van het hotel is super. Hygiëne en netheid staat zéér hoog in het vaandel en dat is werkelijk op het gehele park/hotel zichtbaar. Kirman Sidemarin bedankt voor de gezellige en relaxte vakantie! Wij komen zéker terug

KİRMAN SİDEMARİN BEACH SPA MANAGEMENT, MANAGER, 01-10-2019

Beste Robert en Astrid,

Hartelijk bedankt voor de uitgebreide review. Wij vinden het heel fijn om te horen dat u een leuke vakantie hebt gehad. Elif en Onur hebben uw benoemingen doorgekregen, bedanken u en doen u veel groeten. We zullen uw opmerking over het management in acht nemen en hopen u voor de volgende keer op dit vlak ook tevreden te stellen. Wij ontvangen u graag nog een keer in ons hotel.

• 10Peter28-09-2019

Te gek in één woord Amazing

Beste mensen wie hier ooit naar toegaat zal echt geen min punt tegenkomen wat een fantastisch hotel waarbij je elke dag opnieuw in de watten word gelegd. Ik kan er heel kort over zijn ga het zelf zien en bewonderen. Volgend jaar hebben ze beloofd dat er een betere WiFi komt dat liep af en toe te wensen over dat komt goed ze werken eraan. Nogmaals ga het zelf ondervinden

Top hotel en top personeel een dikke 10👌👍🥇

KİRMAN SİDEMARİN BEACH SPA MANAGEMENT, MANAGER, 01-10-2019

Beste Peter,

Erg bedankt voor uw positieve opmerking! Wij zijn blij dat ons hotel zo goed is bevallen. We zullen ons uiterste best doen om op deze manier door te gaan en onszelf nog meer te ontwikkelen. Hopelijk tot snel weer!

1 tip over Hotel Kirman Sidemarin Beach & Spa

• Mia en Jan, 24-10-2017

Het hotel ligt op vijf minuten lopen van het strand en de wandelboulevard naar Side.Ongeveer 45 minuten lopen naar het centrum.Of met het dolmusbusje aan de weg €1,en op de parkeerplaats bij Side €0.40 pp. naar het centrum.

15 vragen over Hotel Kirman Sidemarin Beach & Spa

• Ria, 25-09-2019

voor de eerste keer naar dit hotel

staat er op de kamer een waterkoker?

• Joran, 24-06-2019

Ligbedden reserveren

rond welke tijd wordt je geacht ligbedden bij het zwembad te reserveren om een leuk plekje te hebben?

• Tini klomp, 10-06-2019

Zitjes in de ruin

Zie op de fotos geen zitjes in de ruin zijn er die wel ?

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension
  • Eten en drinkenLunch
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans, Nederlands
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Infinity pool, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurGratis minibar, Kluis, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats