Hotel Kirman Sidemarin Beach & Spa

9.2Fenomenaal

Turkije, Mediterraan, Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy

9.2Fenomenaal

Zoover gold Award 2019

We hebben een aantal aanbieders voor Kirman Sidemarin Beach & Spa voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna

Bij Kirman Sidemarin Beach & Spa Yorum overnacht je in een moderne, nieuwe kamer. Reviewer Kristel schrijft: ‘Dit hotel is pas 2 jaar open, en dat is te zien. Alles is nieuw, modern en luxe. Een super groot zwembad’. Lees mee en ontdek of Kirman Sidemarin Beach & Spa iets voor jou is.

Veel reviewers zijn enthousiast over het altijd vriendelijke personeel van Kirman Sidemarin Beach & Spa. Zo schrijft Brenda: ‘Bij onze aankomst werden we direct persoonlijk ontvangen, een persoon nam onze koffers en gaf ons een plaats in de lobby, daar kregen we wat uitleg over het hotel, dit doen ze bij elke vakantieganger die aankomt.’ Reviewer Lenie vertelt zelfs dat ze aan het zwembad de drankjes (en champagne) aan je bedje komen brengen.

Bij Kirman Sidemarin Beach & Spa verblijf je op basis van ultra all-inclusive. Nog meer luxe dan je gewend bent. Jullie schrijven dat het eten heel afwisselend en lekker is. De ervaring van reviewer Kristel: ‘Het eten heb ik (in 20x Turkije) nog nooit zo goed meegemaakt. Zoveel keuze, en iedere dag gamba's en zalm. Ook heel goede cocktails en zelfs de echte merken van drank. De minibar werd iedere dag aangevuld met verschillende (gratis) drankjes.’ Nog niet helemaal uitgegeten? Overdag (van 15:00 tot 17:00) geniet je van verkoelende ijsjes en zelfs laat in de avond staan er altijd snacks voor je klaar.

Op zoek naar een verkoelende duik? Spring dan in een van de zwembaden van Kirman Sidemarin Beach & Spa. Ook voor de kleinsten is hier genoeg te doen in het kinderbadje met (mini)glijbanen. Wel schrijven jullie dat het water in het najaar wat koud kan zijn.

Voor entertainment hoef je niet uit het hotel. Gooi een strike op de bowlingbaan, geniet in het amfitheater van shows of doe mee met een potje voetbal.

Na een lange dag kom je helemaal tot rust in de hammam van Kirman Sidemarin Beach & Spa. Volgens reviewer Yvonne krijg je hier een behandeling van deskundige masseurs. De ervaring van Marianne is ook heel positief: ‘Op een zeer kundige manier 5 dagen lymfemassage laten verzorgen door Irina. Uitgerust maar ook opgeladen om de komende periode goed tot een einde te brengen.’

Ligging

Kirman Sidemarin Beach & Spa ligt vlakbij het strand. Bouw samen met de kids zandkastelen of loop langs de winkeltjes van de boulevard. Een leuk dagje winkelen? Bezoek dan zeker op donderdag de markt van Manavgat en struin langs de vele kraampjes.

Volgens vakantiegangers Mia en Jan mag een bezoekje aan de stad Side ook niet missen tijdens je vakantie. Zij delen nog een tip: ‘Het hotel ligt op vijf minuten lopen van het strand en de wandelboulevard naar Side. Ongeveer 45 minuten lopen naar het centrum. Of met het dolmusbusje aan de weg €1,en op de parkeerplaats bij Side €0.40 pp. naar het centrum.’

108 reviews over Hotel Kirman Sidemarin Beach & Spa

• 2019
    8Danny30-12-2019

Fantastisch hotel.

Mooi en groot hotel met een prima ligging. Wandelen naar Side duurt +/- 1 uur. Mooie zwembaden en voldoende ligbedden. Fantastisch all-inclusive concept. De standaardkamers zijn vrij klein, zeker met kinderen zijn deze niet ideaal.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 10A.M Westerhuis14-11-2019

Gewoon een geweldige keuze om hier naar toe te gaan. We waren met 11 personen. Eigenlijk was alles uitstekend verzorgd. Schoon schoon schoon. Prachtige shows s ' avonds door het animatieteam. Prima buffetten. Complimenten voor de hard werkende bediening. Jammer dat de assistent-manager in het restaurant vooral druk met zichzelf en z'n mobiel was. Gastvrije Nederlands sprekende hostess. Zowel de jonge als de oudere kinderen hebben zich prima vermaakt. We komen graag terug.

Beste A.M Westerhuis,

Hartelijk bedankt voor uw positieve contributie. Wat fijn dat u een goede vakantie hebt doorgebracht in ons hotel. Uw complimenten zijn goed aangekomen en wij hopen u graag nog eens terug te mogen verwelkomen.

• 10Trix14-11-2019

Fantastisch!!

We zijn met heel veel plezier 6 dagen verbleven in het prachtige Kirman Side Marin Hotel. Wat hebben we genoten van het vriendelijke personeel, heerlijke eten. Prachtig strand en kamer, zeker een bezoek waard. We gaan zeker er nog een keertje heen.

Beste Trix,

Gereisd met partner in november 2019

• 10Roy Thomson09-11-2019

Fantastisch! echt een aanrader.

In een woord Fantastisch!! Ik kan het iedereen aanraden, alles is perfect. Er werd al veel over geschreven hoe geweldig het daar is. en een hoge waardering. uiteindelijk moet je dat zelf ervaren. Wij waren daar met een groep van 9 personen. En wij zijn best veel in Turkije geweest en op andere plekken. Deze steekt ver boven de rest uit. Lekker compact resort. Aller belangrijkste in combinatie van prachtige resort en personeel hebben zij er voor gezorgd dat wij een onvergetelijke vakantie daar hebben gehad. Volgenden jaar komen wij met 100% terug. Met veel dank aan Elif die is aangesteld voor de Nederlandse toeristen. ( Topmeid)

Beste Roy,

• 10Rob21-10-2019

Fantastische vakantie gehad gaan zeker nog terug.

Mooi groot hotel goede vriendelijke ontvangst, heel proper zowel kamers als zwembaden en tuin, strand proper, personeel heel vriendelijk, eten fantastisch goed ( warm en veel keus) WiFi iets minder goed maar wordt opgelost heeft men gezegd. Voor herhaling vatbaar. Veel dank aan management en personeel voor de mooie vakantie.

KİRMAN SİDEMARİN BEACH SPA MANAGEMENT, MANAGER, 23-10-2019

Beste Rob,

• 10Mary19-10-2019

Fantastisch hotel

Wat een geweldig mooi hotel, niet te groot. Super goed eten, iedere avond weer wat anders. Geweldige service van personeel, leuke animatie! Je drankjes worden aan je zonnenbedje gebracht! We zijn al op veel plaatsen geweest maar deze staat bij ons boven aan de lijst.

KİRMAN SİDEMARİN BEACH SPA MANAGEMENT, MANAGER, 21-10-2019

Beste Mary,

Heel erg bedankt voor uw tijd en feedback! Wij zijn erg blij om te lezen dat u een fijne vakantie hebt gehad en hopen dat u ons snel weer eens komt opzoeken.

• 9Peter, Ria en Marianne18-10-2019

Fantastische vakantie in super hotel.

Een perfecte ontvangst met een persoonlijk tintje. Geweldige kamers met dito uitzicht. Er werken heel veel personeelsleden die allen hun uiterste best doen om het de gasten naar de zin te maken. En niets is teveel. Het eten was met het veel zorg en toewijding klaar gemaakt. Een lust voor het oog. En het was heel lekker. Je hebt de keuze om bij het immense zwembad te verblijven of heerlijk naar het strand te gaan Een keuze om onder de overkapping te blijven of heerlijk naar de mooie nieuwe pier. Via de tuin wandel je er in 3 minuten er naar toe. Je kan vanuit het hotel via de wandelboulevard naar Side lopen . Ongeveer 5 km. Alle lof voor een ieder die het ons zo naar de zin heeft gemaakt. Een extra vermelding voor Elif. Een topmeid speciaal aangesteld voor de Nederlandse toeristen.

KİRMAN SİDEMARİN BEACH SPA MANAGEMENT, MANAGER, 22-10-2019

Beste Peter, Ria en Marianne,

Ontzettend erg bedankt voor uw tijd en de super positieve en uitgebreide feedback! Zo te lezen hebben jullie een hele fijne vakantie gehad en daar zijn wij heel blij om. Ook bedanken wij u allen, en in het bijzonder Elif, voor de lieve complimenten. Wij hopen u gauw nog eens te mogen verwelkomen in ons hotel! Tot dan wensen we u het aller beste.

Gereisd met partner in oktober 2019

• 10Çiğdem Eraydın17-10-2019

Met dank aan Elif, Hasan, Anna, Cemil, Rambo

KİRMAN SİDEMARİN BEACH SPA MANAGEMENT, MANAGER, 19-10-2019

Beste Çiğdem,

Hartelijk bedankt voor de complimenten! U krijgt de groeten van het personeel en wij hopen u gauw weer te zien.

Met vriendeliijke groet,

• 8Nadine11-10-2019

Wij hebben een topvakantie gehad. Een prachtig verzorgd resort. Mooie kamers, lekkere uitgebreide buffetten. Vriendelijk personeel. De nieuwe pier aan zee was voor ons een meerwaarde. Vanaf het hotel een wandelpromenade naar het centrum van Side. Voor herhaling vatbaar.

KİRMAN SİDEMARİN BEACH SPA MANAGEMENT, MANAGER, 13-10-2019

Beste Nadine,

Bedankt dat u de tijd hebt genomen voor een positieve reactie achter te laten. Wij zullen er hard aan werken dit niveau op peil te houden en hopen u allen graag nog eens terug te zien in ons hotel.

• 10Demi07-10-2019

Fantastisch!! Dikke aanrader

Thuis van een geweldige 9 daagse vakantie. Personeel is super vriendelijk staan meteen voor je klaar. Drinken word geserveerd zelfs als je op het strand ligt. Al veel mooie resorts gezien maar deze springt eruit nog nooit zo’n luxe gehad. Zelf een hele moeilijke eter maar het eten was super lekker , veel keuze en gevarieerd. Kunt op verschillende plaatsen eten op het resort aan het strand , zwembad , restaurant zelfs een deel bovenaan het zwembad waar verse pizza’s worden gemaakt.Hygiene staat hier bovenaan. De ligging is ook perfect door een pad aan het hotel loop je zo naar een leuke winkelstraat en met een busje of taxi kun je naar andere stadjes. Complimenten aan de bediening en de koks. En de man op het strand die een paar keer per dag je bedjes schoon komt vegen. Heel enthousiast over dit hotel kom zeker nog een keer terug! Een dikke aanrader.

KİRMAN SİDEMARİN BEACH SPA MANAGEMENT, MANAGER, 08-10-2019

Beste Demi,

Heel fijn om te horen dat de vakantie helemaal goed is verlopen en ook heel erg bedankt voor de lieve reactie. Uw complimenten zijn doorgegeven en goed aangekomen, onze koks en personeelsleden van de bediening bedanken u zeer vriendelijk voor de harteljkheid. Wij hopen jullie snel nog eens te mogen verwelkomen in ons hotel. Tot dan!

Hotel Kirman Sidemarin Beach & Spa info

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension
  • Eten en drinkenLunch
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans, Nederlands
  • RokenToegestaan

Vakanties.nl

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Infinity pool, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurGratis minibar, Kluis, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats