Hotel Kamelya Collection Exclusive (Fulya – Selin – K Club)

Hotel aan zee, Luxe hotel, KinderhotelWeer vandaag26°18°
Hotel Kamelya Collection Exclusive (Fulya – Selin – K Club)
8,3

Wat vakantiegangers zeggen

In Hotel Kamelya Collection Exclusive profiteer je van de faciliteiten van drie hotels bij elkaar. De ervaring van Albert: ‘Het is een groot park met twee hotels en K Club appartementen. Je mocht overal gebruik van maken, behalve van de maaltijden in de hotels, deze moest je in je eigen eetzaal gebruiken.’ Benieuwd of Hotel Kamelya Collection Exclusive iets voor jou is? Lees met ons mee.

Jullie zijn erg enthousiast over het vriendelijke personeel van Hotel Kamelya Collection Exclusive. Volgens reviewer Richard kun je met vragen altijd terecht bij Ramona. Ze heeft de leukste tips voor in de omgeving en ze spreekt ook nog Nederlands. Ook over de kamers van Hotel Kamelya zijn jullie enthousiast. Zo schrijft Marjan: ‘De kamer heel schoon, ruim, koffie en thee faciliteiten, mini bar werd iedere dag gratis bijgevuld. Kluis is gratis. Heerlijke bedden’.

Ruil je de ontspanning en rust van het hotel liever in voor gezelligheid? Bezoek dan zeker het aquapark van Hotel Kamelya. Hier komen gasten van de drie hotels samen. De kids roetsjen van de vele glijbanen, terwijl de allerkleinsten spetteren in het kinderbadje.

Op zoek naar meer entertainment? Reviewers schrijven dat er genoeg te doen is voor jong en oud bij de animatie. De allerkleinsten knutselen er op los, terwijl de tieners losgaan tijdens de schuimparty of in de disco. Na een lange dag ontspan je in het gratis Turkse stoombad, in de sauna of in de jacuzzi. De massages en behandelingen maken de verwennerij compleet.

Het eten van Hotel Kamelya scoort volgens jullie ook erg goed. Zo schrijft reviewer Frank: ‘Het restaurant is geweldig, alles was vers en zeer smaakvol. Kom wel op tijd want dan is alles nog goed warm en volop plaats. Het aangeboden eten en drinken biedt keuze voor iedereen. Dik compliment voor alle mensen daar..tot aan de opruimploeg!’ Vakantieganger Dila schrijft zelfs dat het eten zo goed is dat je je vingers erbij af wilt likken. Wel kan het zijn dat je soms iets langer moet wachten op je drankjes aan de bar.

De ligging

Met een ligging direct aan het strand en vlakbij een bushalte is Hotel Kamelya centraal gelegen. Reviewers schrijven dat het strand perfect is voor het hele gezin. Rob: ‘Perfect langzaam aflopend strand zonder stenen, heerlijk buffetten en mega veel winkels op zo'n 300 meter lopen’.

Een dagje weg? Dan heeft Ruud nog wat leuke tips in de omgeving van Hotel Kamelya Collection Exclusive: ‘De stad Side is een heus open lucht theater. Aanrader om daarheen te gaan. Ga met de Dolmus (busje, stopt voor het hotel) voor € 1,75 (of een lager bedrag in Trl) naar de stad. Binnen loopafstand vele ruïnes (uit de Romeinse tijd), leuke winkelstraten en de haven waar je heerlijk kunt eten en waar je een rondvaart kunt nemen.’ Een bezoekje aan een echte Turkse markt mag ook zeker niet ontbreken. Elke maandag vind je in Manavgat een gezellig marktje met veel kraampjes.

We hebben een aantal aanbieders voor Kamelya Collection Exclusive (Fulya – Selin – K Club) voor je op een rij gezet:

Traveltroef

412 reviews over Hotel Kamelya Collection Exclusive (Fulya – Selin – K Club) in het Nederlands

Super vakantie!!

Dennis
18-5-2019

Wat hebben wij een mooie vakantie gehad. Het is een zeer groot complex met diverse eetgelegenheden. Een tip is ook om eens naar de barretjes aan het strand te gaan, super lekker eten! Ook hier mag je gratis gebruik van maken. Koffiebar op het park zelf is ook zeer lekker.

Op het park zelf valt veel te beleven, want je mag van alle zwembaden gebruik maken. Onze kleine heeft zich heerlijk vermaakt. Er zijn ook diverse speeltuinen aanwezig en hier vermaken de kinderen zich ook goed.

Eten in Kamelya k Club was ook lekker en redelijk divers. Soms was het aan de lauwe kant, maar over het algemeen vrij warm.

Bij de bar soms lange wachttijden, dat is een echte nadeel, daarom haalden wij drinken bij Fulya hotel. Het hotel mag hier wel iets aan doen.

Daarnaast met het personeel ook meer Engels leren!

Tja Russen? Als je zelf vriendelijk opstelt zijn hun dat ook. Ik erger me dan soms meer aan de Nederlanders die asosiaal bij de bar voordringen

Gereisd met jonge kinderen in mei 2019
Ramona ŞENOL, Asst.Sales & Marketing Manager, 20-5-2019

Beste Dennis,

Wij danken u vriendelijk voor uw feedback over uw vakantie in ons resort!

Het is voor ons leuk om terug te lezen dat onze gasten hebben kunnen genieten van onze aangeboden services.

Het voorstel over het personeel is doorgegeven aan het management in de hoop dit op te kunnen lossen.

Hopelijk mogen we u in de toekomst nog eens begroeten in een van onze hotels!

Met vriendelijke groet,

Ramona ŞENOL Guest Relations Responsible

Jannet
16-5-2019

Het was een schitterend park met veel zwembaden, alleen jammer dat je bij het kinderzwembad mag roken. Heel vreemd. Verder viel het eten tegen, lange rijen en vaak was het niet meer te krijgen

Gereisd met partner in mei 2019
Ramona ŞENOL, Asst.Sales & Marketing Manager, 18-5-2019

Beste Jannet,

Heel erg bedankt voor uw review!

Het is fijn om te weten dat u heeft genoten van uw vakantie in ons resort. U suggestie over het roken bij het kinderbad is doorgegeven aan het hotel management en gaat besproken worden.

We hopen dat we u in de toekomst nogmaals mogen ontvangen en wensen u alvast een fijne zomer toe!

Met vriendelijke groet, Ramona ŞENOL Guest Relations Responsible

Geweldig TOP hotel een aanrader

JEF van Breugel
5-5-2019

Dat je ontzettend verwend wordt en in de watten wordt gelegd zeer vriendelijk en gezellig personeel we genieten volop!👌 Anja Anneke Sophie en Leny😘

Gereisd met vrienden in april 2019
Ramona ŞENOL, Asst.Sales & Marketing Manager, 6-5-2019

Beste men. van Breugel,

bedankt voor deze super positieve feedback! Hier doen we het voor! We hopen u dan ook zeker nog een keer te mogen verwelkomen in een van onze hotels!

We wensen u het allerbeste en alvast een hele fijne zomer!

Met vriendelijke groet, Ramona ŞENOL

Aanrader buiten vakanties om

Dorien G
2-5-2019

Het hotel is super netjes en het resort brandschoon, het personeel ontzettend vriendelijk. Helaas was onze kamer vies toen we aankwamen. Er lag een smerige onderbroek van een eerdere gast en sigaretten peuken. Dit werd direct opgeruimd na melding. Buffet echt niet normaal druk, 10 minuten voor aanvang al geen kinderstoel meer te krijgen waardoor er veel baby’s in de buggy moeten eten. Eten vaak lauw. Tip voor reis organisaties: vermeld dat er geen liften zijn in de K club van Kamelya. Wij zijn hier met 2 kinderwagens die we meerdere keren per dag trap op en af moeten tillen. Zeer mooi en luxe hotel maar wij gaan hier sowieso niet naar terug in een hoogseizoen. Winkeltjes op loopafstand, welke kant je ook maar op wilt

Gereisd met jonge kinderen in april 2019
Ramona ŞENOL, Asst.Sales & Marketing Manager, 6-5-2019

Beste Dorien G,

Hartelijk bedankt voor uw feedback!

Als uw tips en suggesties zijn genoteerd en vermeld bij de desbetreffende personen.

We hopen dat u een goede terugreis heeft gehad en datwe u nog eens mogen verwelkomen in een van onze hotels!

Met vriendelijke groet, Ramona ŞENOL Guest Relations Responsible

Wij logferden in een bungalow moesten dus wel diverse trappen beklimmen om op de bovenste verdieping te komen. Dus als je slecht ter been bent of met kinderwagen/rolstoel wel duudelijk aangeven dat je liever in t hotel verblijft want daar is een lift.

Gereisd met vrienden in mei 2018
Ramona ŞENOL,, Asst.Sales & Marketing Manager, 20-4-2019

Beste Anneke,

We danken u hartelijk voor de tijd die u heeft genomen om deze review te schrijven. Het klopt dat we in Kamelya K club geen liften hebben in de bungalows. De hotels ( Fulya en Selin) zijn apart te boeken.

We hopen dat u goed thuis bent aangekomen en we wensen u het allerbeste, hopend, u nogmaals in ons hotel/Holiday Village te mogen begroeten!

Met vriendelijke groet,

Tiny Errens-Nelissen
13-3-2019

Geweldig mooie accomodatie, een dikke pluim!

Gereisd met partner in september 2017
Guest Relations, Asst.Sales & Marketing Manager, 14-3-2019

Beste mevr. Errens-Nelissen,

Hartelijk bedankt voor uw feedback! We hopen dat we u snel nog eens mogen begroeten in een van onze hotels. We wensen u tot die tijd het allerbeste!

Vriendelijke groet, Ramona ŞENOL

super top

lenders
1-12-2018

het isecht top super doe aan alles mee heb ik eerder nooit gedaan maar daar is het echt leuk eten super bediening top ga dit jaar weer terug hebben we nog nooit gedaan 2x zelfde hotel maar nu zeker weten wel markt is ook echt goed echt turks

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017
Guest RelationsTeam, Asst.Sales & Marketing Manager, 9-2-2019

Beste gast,

Bedankt voor deze leuke review! Het is een eer om te horen dat u voor de eerste keer besluit om het hotel nog eens te bezoeken! We hopen u dan ook samenmet uw familie zo snel mogelijk weer te mogen begroeten in een van onze hotels.

fantastische

stella hoekstra
26-11-2018

super mooi resort 3 hotel op 1 park je mag overal eten vriendelijk personeel vriendelijk personeel wij zijn nu 3 x geweest en gaan dit jaar weer heen

Gereisd met vrienden in oktober 2018
Guest RelationsTeam, Asst.Sales & Marketing Manager, 9-2-2019

Beste mevr. Hoekstra,

We danken hartelijk voor uw aardige review en vinden het leuk om te horen dat u ons trouw blijft en ons nog een keer komt bezoeken. We wensen u het allerbeste namens het gehele Kamelya Collection Team!

Geweldige, super vakantie

fam Bos
22-11-2018

hebben een heerlijke 8 dagen vakantie gehad in hotel Selin goed en mooi hotel ,eten prima en veel keus . kamers goed met een prima bed mooie omgeving dicht bij boulevard en zand strand mooi winkel centrum op loop afstand van hotel

Gereisd met partner in november 2018
Guest.RelationsTeam, Asst.Sales & Marketing Manager, 9-2-2019

Beste fam Bos,

We danken u hartelijk voor deze positieve feedback over ons hotel. Het is natuurlijk altijd fijn om te weten datonze gasten hebben kunnen genieten van het verblijf. We hopen dan ook dat we u met uw familie in de nabije toekomst nog eensmogen verwelkomen in een van onze hotels.

Met vriendelijke groet, Ramona ŞENOL Guest Relations

Alles wat je van een vakantie wenst

Rob van Riemsdijk
5-11-2018

Perfect langzaam aflopend strand zonder stenen, heerlijk buffetten en mega veel winkels op zo'n 300 meter lopen. Wij hadden zeezicht wat echt een prachtig uitzicht bood. Zeker gaan we nogmaals boeken.

Gereisd met partner in september 2018
Guest Relations Team, Asst.Sales & Marketing Manager, 14-11-2018

Beste Rob,

Hartelijk bedankt voor uw korte maar krachtige beoordeling. Het is voor ons leuk om te lezen dat u het naar uw zin heeft gehad en heeft kunnen van het uitzicht op zee!

We hopen dat we u nog een keer mogen verwelkomen in een van onze hotels.

Met vriendelijke groet, Ramona Senol Guest Relations

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• FitnessAerobics, Fitness
  • Tennisbaan7, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieMateriaalverhuur, Zand
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kamelya Collection Exclusive (Fulya – Selin – K Club) in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kamelya Collection Exclusive (Fulya – Selin – K Club) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.