Hotel Kamelya Collection Exclusive (Fulya – Selin – K Club)

8.4Fantastisch

Turkije, Mediterraan, Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy

8.4Fantastisch

Zoover silver Award 2019

We hebben een aantal aanbieders voor Kamelya Collection Exclusive (Fulya – Selin – K Club) voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna

In Hotel Kamelya Collection Exclusive profiteer je van de faciliteiten van drie hotels bij elkaar. De ervaring van Albert: ‘Het is een groot park met twee hotels en K Club appartementen. Je mocht overal gebruik van maken, behalve van de maaltijden in de hotels, deze moest je in je eigen eetzaal gebruiken.’ Benieuwd of Hotel Kamelya Collection Exclusive iets voor jou is? Lees met ons mee.

Jullie zijn erg enthousiast over het vriendelijke personeel van Hotel Kamelya Collection Exclusive. Volgens reviewer Richard kun je met vragen altijd terecht bij Ramona. Ze heeft de leukste tips voor in de omgeving en ze spreekt ook nog Nederlands. Ook over de kamers van Hotel Kamelya zijn jullie enthousiast. Zo schrijft Marjan: ‘De kamer heel schoon, ruim, koffie en thee faciliteiten, mini bar werd iedere dag gratis bijgevuld. Kluis is gratis. Heerlijke bedden’.

Ruil je de ontspanning en rust van het hotel liever in voor gezelligheid? Bezoek dan zeker het aquapark van Hotel Kamelya. Hier komen gasten van de drie hotels samen. De kids roetsjen van de vele glijbanen, terwijl de allerkleinsten spetteren in het kinderbadje.

Op zoek naar meer entertainment? Reviewers schrijven dat er genoeg te doen is voor jong en oud bij de animatie. De allerkleinsten knutselen er op los, terwijl de tieners losgaan tijdens de schuimparty of in de disco. Na een lange dag ontspan je in het gratis Turkse stoombad, in de sauna of in de jacuzzi. De massages en behandelingen maken de verwennerij compleet.

Het eten van Hotel Kamelya scoort volgens jullie ook erg goed. Zo schrijft reviewer Frank: ‘Het restaurant is geweldig, alles was vers en zeer smaakvol. Kom wel op tijd want dan is alles nog goed warm en volop plaats. Het aangeboden eten en drinken biedt keuze voor iedereen. Dik compliment voor alle mensen daar..tot aan de opruimploeg!’ Vakantieganger Dila schrijft zelfs dat het eten zo goed is dat je je vingers erbij af wilt likken. Wel kan het zijn dat je soms iets langer moet wachten op je drankjes aan de bar.

De ligging

Met een ligging direct aan het strand en vlakbij een bushalte is Hotel Kamelya centraal gelegen. Reviewers schrijven dat het strand perfect is voor het hele gezin. Rob: ‘Perfect langzaam aflopend strand zonder stenen, heerlijk buffetten en mega veel winkels op zo'n 300 meter lopen’.

Een dagje weg? Dan heeft Ruud nog wat leuke tips in de omgeving van Hotel Kamelya Collection Exclusive: ‘De stad Side is een heus open lucht theater. Aanrader om daarheen te gaan. Ga met de Dolmus (busje, stopt voor het hotel) voor € 1,75 (of een lager bedrag in Trl) naar de stad. Binnen loopafstand vele ruïnes (uit de Romeinse tijd), leuke winkelstraten en de haven waar je heerlijk kunt eten en waar je een rondvaart kunt nemen.’ Een bezoekje aan een echte Turkse markt mag ook zeker niet ontbreken. Elke maandag vind je in Manavgat een gezellig marktje met veel kraampjes.

713 reviews over Hotel Kamelya Collection Exclusive (Fulya – Selin – K Club)

• 9willem jan van schubert03-02-2020

Prima zeer goed hotel

Het is een prima hotel wij hebben van 17tm21 januari geweest, zeer goede kamers eten was prima,leuk personeel,voor herhaling vatbaar.

Alime DEVECİ, Asst.Sales & Marketing Manager, 04-02-2020

Beste Jan,

Ten eerste willen we hartelijk bedanken dat u zich de tijd heeft genomen om een review te schrijven hier op Zoover!

Het is erg motiverend om te lezen dat u tevreden was met de door ons aangeboden services. We hopen dan ook dat we u snel nog eens mogen verwelkomen in een van onze hotels en wensen u tot die tijd het allerbeste!

Alime DEVECİ Guest Relations

Gereisd met partner in januari 2020

• 9NellyT28-01-2020

Mooie kamer voor een zacht prijsje.

5 Sterren hotel met personeel, die de Engelse en Duitse taal spreken. Zeer service gericht. De kamers zijn groot en zeer comfortabel. Ik heb een heerlijke week in dit hotel doorgebracht. De buffetten hebben een zeer ruime keuze. Er is een binnen zwembad aanwezig, een kapsalon, wat winkeltjes, teveel om op te noemen. Zeker voor herhaling vatbaar.

Leyla SAYAR, Asst.Sales & Marketing Manager, 30-01-2020

Beste Nelly,

Alleen gereisd in januari 2020

• 2019
    6Sem25-12-2019

Niet zoals andere 5 sterren hotels in Turkije

In deze dagen niks te doen Hadden gedacht dat er iets georganiseerd was voor de kerstdagen. Kunnen ons voorstellen dat het in de zomer veel te doen is. Zitten in selin en de andere hotels en het park zijn gesloten. Wat erg triest aan doet. Kamers zijn verouderd. 15 jaar geleden zou dit een top hotel geweest zijn. Nu lijkt het eerder op vergane glorie en mag het wel een modernisering gebruiken. Wel is van alle gemakken voorzien. Genoeg kastruimte, voldoende stop contacten, genoeg ruimtein de badkamer om spullen op te zetten, genoeg faciliteiten in de kamer. We hebben veel hotels gehad in Turkije, maar deze kan daar helaas qua sfeer en luxe niet aan tippen. Het is eerder een 4 sterren (Turkse maatstaven) dan een 5 sterren. Helaas hadden we er meer van verwacht en ook touroperator had ons beter hierin kunnen adviseren.

Leyla SAYAR, Asst.Sales & Marketing Manager, 13-01-2020

Beste Sem,

We willen u bedanken voor de tijd die u zich heeft genomen om hier op Zoover uw feedback te schrijven.

Het spijt ons dat we niet aan uw verwachtingen hebben voldaan. Om in de toekomst de comfort en tevredenheid van onze gasten te verbeteren zijn al uw suggesties vertaald en doorgegeven aan de desbetreffende personen.

we danken u voor uw verblijf in Kamelya Collection.

Hopelijk tot een volgende keer!

Gereisd met jonge kinderen in december 2019

• 9Karin22-12-2019

Super, voor herhaling zeker vatbaar

Zeer goed hotel, eten zeer gevarieerd, sanitaire voorzieningen uitstekend en worden heel goed en vaak schoongemaakt. Gevarieerd avondprogramma zoals live muziek, shows, acrobatiek, dj gewoon TOP!

Leyla SAYAR, Asst.Sales & Marketing Manager, 26-12-2019

Beste mevr. Karin,

Gereisd met vrienden in december 2019

• 9Kathleen11-11-2019

Geweldig

Heerlijk ontzorgd verblijf waar je een gigantisch park tot je beschikking hebt waar je overal gebruik van kunt maken, zelf op t strand ontbreekt je niks❤️

Leyla SAYAR, Asst.Sales & Marketing Manager, 14-11-2019

Beste mevr. Kathleen,

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 8marc rotsaert07-11-2019

heel goed

wij waren in het fulya hotel het personeel was heel vriendelijk,je kon ook in alle bars terecht om te drinken of snaks te eten. men moest wel in je eigen hotel lunchen en dineren wat we goed vonden. er mocht wel wat meer variatie in het eten geweest zijn v.b meer warme groenten. aan de bars wachte iedereen zijn beurt af als dat niet zo was maakten de barman(vrouw)je er attent op.Het was voor de derde maal dat we er waren.we gaan zeker terug

Ramona ŞENOL, Asst.Sales & Marketing Manager, 08-11-2019

Beste Marc,

Vriendelijk bedankt voor deze leuke review.

We hopen dat u een fijne terugreis heeft gehad en dat u goed thuis bent aangekomen. Hopelijk mogen we u nog vele jaren ontvangen in ons resort!

Alvast een hele fijne fijne Decembermaand toegewenst namens het gehele Kamelya Collection Team!

Met vriendelijke groet, Ramona ŞENOL Guest Relations Responsible

Gereisd met partner in oktober 2019

• 9Jessica04-11-2019

Geweldig resort, mooi, schoon en genoeg te doen!

Wij zaten met 2 volwassenen en een kind van 10 in een familie kamer. De kamer was heel mooi, schoon, bedden lagen lekker, airco, harde straal met douchen, minpuntje was dat de temperatuur niet stabiel bleef maar geen ramp. Minibar werd elke dag aangevuld, ook de shampoo enz. Het resort zelf was prachtig, de 1e reactie van mijn dochter was wauw het lijkt hier wel de Efteling, sprookjesachtig dus. Alles wordt perfect bijgehouden, er zijn constant mensen aan het schoonmaken of repareren. Al het personeel was vriendelijk, het eten heel lekker en gevarieerd. Als je wil kun je de hele dag door eten,te kort zal je zeker niet komen. Cocktails zagen er heerlijk uit, ik was zwanger dus kon ze helaas niet proberen maar de alcohol vrije mojito was ook lekker ;) De animatie is heel goed, leuke shows, foampartys (aanrader!) Heel veel winkels op loopafstand, maar Side is wel gezelliger, met de dolmus 20 min ongeveer. Onze vakantie was geweldig!

Ramona ŞENOL, Asst.Sales & Marketing Manager, 06-11-2019

Beste Jessica,

Heel erg bedankt dat u de tijd heeft genomen om zo'n leuke review te schrijven over uw vakantie. Het is vooral ook erg leuk om te horen dat uw dochter het naar haar zin heeft gehad, daar doen we het tenslotte allemaal voor!

We hopen dat we u nog eens mogen verwelkomen in ons resort en wensen u en uw gezin alvast heel veel geluk met de geboorte van de baby.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Raymond20-10-2019

We zijn hier vorig jaar samen met 2 bevriende stellen voor het eerst op het resort geweest.Omdat het vorig jaar zo goed is bevallen hebben we dit jaar gezamenlijk weer gekozen voor Kamelya. We hebben weer heerlijk genoten en de nieuwe koffiebar is super! Volgend jaar zijn we 25 jaar getrouwd en we hebben besloten dat we dit samen met onze 3 kinderen in mei hier gaan vieren.

Ramona ŞENOL, Asst.Sales & Marketing Manager, 21-10-2019

Beste Raymond,

Bedankt voor deze leuke feedback!

Wat fijn om te weten dat u voor de 2e keer ons hotel bezoekt heeft en dat het nog niet de laatste keer is!

We hopen dat u goed thuis bent aangekomen na een comfortabele reis en hopelijk tot volgend jaar!

Met vriendelijke groet, Ramona ŞENOL Guest Relations Responsible

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 5Elena10-10-2019

Fulya noooooooit meer! Wat een aanfluiting..

Het hotel oogt bij aankomst adembenemend, groot, mooie afwerking, luxe en netjes. Echter, ik zou hier als jong gezin met kids van 1.5 en 4 niet nog eens naartoe gaan. -Wij hadden een kamer met ‘tuinzicht’ - vreselijk vanwege het eindeloze lawaai van de bar beneden die iedere dag tot 00:00 muziek speelde & karaoke. -er is ‘s nachts veel vrachtverkeer wat laad & lost in het hotel, het klinkt alsof ze de afvalcontainers leeg maken iedere nacht een uur lang! -Zeer onvriendelijke check-in/Turkse mannelijke receptionist gehad, geen info niks! -Er word overal gerookt, zelfs bij het kinderbadje! - kamers oud/vlekken - Alcohol is barslecht, urenlang wachten op 1 colatje, noooooit meer! Mojito kun je geen mojito noemen. - Kamers erg gehorig! - Maar 3 liften voor het hele hotel!! (Waarvan 1 niet eens tot de restaurant/zwembad gaat) - Eten vrijwel hetzelfde altijd. - Weinig kinderanimo voor kleintjes. Niet naartoe komen voor rust!!!

Ramona ŞENOL, Asst.Sales & Marketing Manager, 13-10-2019

Beste Elena,

Bedankt voor uw feedback. De tevredenheid van onze gasten is voor ons erg belangrijk. We vinden het dan ook erg jammer dat u niet bepaald tevreden bent met onze aangeboden services. De door u genoemde suggesties zijn allemaal doorgegeven aan het management. Zoals in alle hotels is er ook bij ons in het resort animatie en we hebben verschillende programma's zoals live muziek en karaoke. Dit duurt tot 12 uur s'nachts. Onze kids club is van 4-12 jaar (zoals ook staat beschreven in de catalogus) en zij doen verschillende activiteiten met de kinderen. Het enige wat u moet doen, is uw kindje daar aanmelden. Onze gasten mogen van alledrie de hotels gebruik maken, m.u.v. de hoofdrestaurants. Om het eten wat meer afwisselend te maken hebben we 4 A'la Carte restaurants en een Turks specialiteiten restaurant waar u voor kunt reserveren. We hebben verschillende barretjes op het strand, in hotel Selin en K Club, de ene bar is drukker dan de ander.

We hopen dat u zich in de toekomst toch nog bedenkt en nog eens mogen verwelkomen in een van onze hotels.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 7Fam Ummels en Christiaans10-10-2019

Fantastisch resort, zeer aan te bevelen.

Bij aankomst bij het hotel ging het al meteen mis. 1,5 tot 2 uur moeten wachten totdat we naar de kamer konden gaan. Ondertussen kwamen er russische gasten binnen die meteen geholpen werden en een kamer toegewezen kregen. De kamers waren niet goed schoongemaakt, de minibar zal vol met ijs dus deze koelde niet goed. Badkamer was ook niet schoon. In het restaurant was het bomvol en geen plaats te krijgen. Toen we pizza gingen halen bleek alles erg koud te zijn. Tevens lag er op het meubilair in het restaurant een laag stof. We hebben dit gemeld, maar 2 dagen later lag het er nog steeds. Onze kamers zijn 2 dagen achter elkaar niet schoongemaakt. We hebben de Nederlanse hostess Ramona aangesproken en die heeft ons perfect geholpen en het probleem goed opgelost. Ook zijn er positieve punten te melden. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Het is hier een park waar meedere restaurants te vinden zijn waar je overal kan gaan eten.

Ramona ŞENOL, Asst.Sales & Marketing Manager, 13-10-2019

Beste Fam. Ummels en Christiaans,

Bedankt voor uw review hier op Zoover.nl!

De door u genoemde suggesties zijn zoals u al weet allemaal doorgegeven aan het management en gelukkig hebben we samen alles op kunnen lossen.

Ik wens u verder nog veel plezier in ons hotel!

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats, Valet parking