Hotel Kamelya Collection Exclusive (Fulya – Selin – K Club)

Hotel aan zee, Luxe hotel, KinderhotelWeer vandaag29°21°
Hotel Kamelya Collection Exclusive (Fulya – Selin – K Club)
8,3

Wat vakantiegangers zeggen

In Hotel Kamelya Collection Exclusive profiteer je van de faciliteiten van drie hotels bij elkaar. De ervaring van Albert: ‘Het is een groot park met twee hotels en K Club appartementen. Je mocht overal gebruik van maken, behalve van de maaltijden in de hotels, deze moest je in je eigen eetzaal gebruiken.’ Benieuwd of Hotel Kamelya Collection Exclusive iets voor jou is? Lees met ons mee.

Jullie zijn erg enthousiast over het vriendelijke personeel van Hotel Kamelya Collection Exclusive. Volgens reviewer Richard kun je met vragen altijd terecht bij Ramona. Ze heeft de leukste tips voor in de omgeving en ze spreekt ook nog Nederlands. Ook over de kamers van Hotel Kamelya zijn jullie enthousiast. Zo schrijft Marjan: ‘De kamer heel schoon, ruim, koffie en thee faciliteiten, mini bar werd iedere dag gratis bijgevuld. Kluis is gratis. Heerlijke bedden’.

Ruil je de ontspanning en rust van het hotel liever in voor gezelligheid? Bezoek dan zeker het aquapark van Hotel Kamelya. Hier komen gasten van de drie hotels samen. De kids roetsjen van de vele glijbanen, terwijl de allerkleinsten spetteren in het kinderbadje.

Op zoek naar meer entertainment? Reviewers schrijven dat er genoeg te doen is voor jong en oud bij de animatie. De allerkleinsten knutselen er op los, terwijl de tieners losgaan tijdens de schuimparty of in de disco. Na een lange dag ontspan je in het gratis Turkse stoombad, in de sauna of in de jacuzzi. De massages en behandelingen maken de verwennerij compleet.

Het eten van Hotel Kamelya scoort volgens jullie ook erg goed. Zo schrijft reviewer Frank: ‘Het restaurant is geweldig, alles was vers en zeer smaakvol. Kom wel op tijd want dan is alles nog goed warm en volop plaats. Het aangeboden eten en drinken biedt keuze voor iedereen. Dik compliment voor alle mensen daar..tot aan de opruimploeg!’ Vakantieganger Dila schrijft zelfs dat het eten zo goed is dat je je vingers erbij af wilt likken. Wel kan het zijn dat je soms iets langer moet wachten op je drankjes aan de bar.

De ligging

Met een ligging direct aan het strand en vlakbij een bushalte is Hotel Kamelya centraal gelegen. Reviewers schrijven dat het strand perfect is voor het hele gezin. Rob: ‘Perfect langzaam aflopend strand zonder stenen, heerlijk buffetten en mega veel winkels op zo'n 300 meter lopen’.

Een dagje weg? Dan heeft Ruud nog wat leuke tips in de omgeving van Hotel Kamelya Collection Exclusive: ‘De stad Side is een heus open lucht theater. Aanrader om daarheen te gaan. Ga met de Dolmus (busje, stopt voor het hotel) voor € 1,75 (of een lager bedrag in Trl) naar de stad. Binnen loopafstand vele ruïnes (uit de Romeinse tijd), leuke winkelstraten en de haven waar je heerlijk kunt eten en waar je een rondvaart kunt nemen.’ Een bezoekje aan een echte Turkse markt mag ook zeker niet ontbreken. Elke maandag vind je in Manavgat een gezellig marktje met veel kraampjes.

We hebben een aantal aanbieders voor Kamelya Collection Exclusive (Fulya – Selin – K Club) voor je op een rij gezet:

Traveltroef

661 reviews over Hotel Kamelya Collection Exclusive (Fulya – Selin – K Club) in het Nederlands

Voor herhaling vatbaar!

Esther Roelofs
6-6-2019

Wij zaten bij de kamelya club, ideaal met kinderen!, kamer prima, bed is okay, wij hadden de familiekamer met tuinzicht, nr 1510 vlakbij de receptie. Mooie zwembaden!onze favoriet was het zwembad bij het selin, onze zoon was verzot op de blauwe glijbaan. Overal toezicht in zwembaden. Genoeg te doen voor kinderen!de trapjes bij het zwembad zijn echter aan vervanging toe. Heerlijke koffiebarretjes bij het zwembad. Meer dan genoeg eten en drinken te krijgen zowel bij zwembaden als op het strand, cocktails en veel buitenlands gedistilleerd inclusief. Hotelpersoneel spreekt over het algemeen slecht engels of duits, maar geef ze een euro of 2 en ze doen alles voor je. Tijdens ons verblijf wel veel russen in hotel maar hier verder geen last van gehad is alleen moeilijk contact mee te maken. Side antiek op ongeveer 15min met dolmus (€1,5 pp) maar vlakbij hotel ook al genoeg te shoppen (max 5min lopen). Al met al prima resort en prima vakantie.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed May 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Ramona ŞENOL, Asst.Sales & Marketing Manager, 7-6-2019

Beste mevr. Roelofs,

Vriendelijk bedankt voor uw feedback over uw vakantie in ons resort! Het is leuk om terug te lezen dat u een fijne tijd hebben gehad!

We hopen dat we u nogmaals mogen gaan begroeten in een van onze hotels en wensen u tot die tijd hat allerbeste!

We wensen u met uw familie een hele fijne zomer toe!

Leuk voor 1 week.

Jessica
2-6-2019

Mooi ressort erg groot. Veel te doen voor kinderen. Er zijn alleen weinig bars voor het aantal mensen wat hier verblijft. Wij stonden geregeld in een lange rij voor een drankje. En dan was het nu nog geen hoogseizoen. Wij bestelde daarom vaak dubbel. Ook was het eten vaak koud. Voor de rest heel erg genoten.

Ramona ŞENOL, Asst.Sales & Marketing Manager, 3-6-2019

Beste Jessica,

Heel erg bedankt voor deze eerlijke feedback! We vinden het fijn om te lezen dat u heeft genoten van uw welverdiende vakantie en zullen ons uiterste best doen om de door u geschreven 'minpuntjes' zo snel mogelijk te verhelpen.

Namens het gehele Kamelya Collection Exclusive Hotels team wensen we u een fijn zomer toe!

Met vriendelijke groet, Ramona ŞENOL

Niet 5sterren waardig

Stef
27-5-2019

Airco in de kamer was kappot, Badkamer is echt schandalig, Erg klein, alles is kappot en heel goor.. Eten is altijd hetzelfde en best ondermaats, Animatie en avondshows zijn ook niet top. Hou rekening met een hele hoop associale Russen die constant dronken en lawaaierig zijn, tot 5u in de ochtend.. Als je geen Duitser of Rus bent dan word je achteruitgeschoven door het personeel. Letterlijk alles van flessen drinken aan de bars is minstens een jaar vervallen.. Als je dit meld dan lachen ze er gwn mee! Dit was onze 3e keer Turkije, maar wel de 1e tegenvaller.. En wij zijn niet de moeilijkste mensen en geen muggenzifters.. Maar dit was toch echt niet de standaard die we gewoon zijn en verwachten van 5 sterren in Turkije..

Geboekt bijvakantiediscounter.nl
Ramona ŞENOL, Asst.Sales & Marketing Manager, 31-5-2019

Beste Stef,

Bedankt voor uw feedback. Jammer dat u dit alles niet heeft gemeld bij Guest Relations. Misschien hadden we u tijdens uw vakantie toch tevreden kunnen stellen.

Eten is natuurlijk een smaakverschil, en de shows van het animatieteam worden ook goed bekeken en we krijgen hier goede feedbacks over in het algemeen. Maar goed ieders interesse is verschillend.

We wensen u een fijne zomer toe samen met uw partner!

Ga zo door! Op naar de 10

Willem Veldhoen
24-5-2019

Een week heerlijk genoten van het meer dan prachtige complex. Vriendelijk personeel echt ingespeeld op veel toeristen. Hier en daar soms een wat langere wachttijd bij (koffie) -bars. Aandachtspunt is het restaurant. Voldoende en gevarieerd eten. Het aantal vrije tafels t.o.v. het aantal gasten klopt niet. Vaak echt een speurtocht naar een vrije tafel. Obers en koks doen meer dan hun best echter het aanbod gasten is te groot. Speciaal bedanken wij het animatie team en met name Oguz. (graag deze review met hem delen!!) Wij hebben genoten van de animatie en het animatieteam. Al met al een vakantie waar we heerlijk op terug kijken. ps. ook de technische mensen zijn zeer behulpzaam als er koud water is :-)

Gereisd Met oudere kinderen in april 2019
Ramona ŞENOL, Asst.Sales & Marketing Manager, 25-5-2019

Beste men. Veldhoen,

Vriendelijk bedankt voor uw review. We hebben alles doorgegeven aan de desbetreffende personen en iedereen is u dankbaar voor de complimenten en de suggesties.

We hopen u in de nabije toekomst nogmaals te mogen begroeten in een van onze hotels en wensen u tot dan het allerbeste!

Geweldig

Irini
21-5-2019

Super resort, je hoeft je niet te vervelen tis zo groot en genoeg te doen. Eten is super, we zijn 11 dagen geweest en elke dag anders gegeten. Ultra all inclusive is 't meer dan waard, zoveel keuze en bij elk zwembad kon je eten en drinken wat je maar wou. Zelfs in de disco is 't drinken inbegrepen. Als je hier met honger weg gaat is 't je eigen schuld. Zeker aan te raden. We waren met 152 man en ze vonden 't allemaal geweldig.

Gereisd Met vrienden in mei 2019
Ramona ŞENOL, Asst.Sales & Marketing Manager, 22-5-2019

Beste Irini,

Bedankt voor deze geweldige feedback over uw vakantie! Het is leuk om te lezen dat u met z'n allen een hele fijne tijd heeft gehad. We hopen u volgend jaar ( of eerder ) weer te mogen ontvangen!

Ik wens u alvast een hele fijne zomer names het gehele Kamelya Collection Team!

Met vriendelijke groet, Ramona ŞENOL Guest Relations Responsible

Geweldig 1 na beste hotel ooit geboekt !

Anton van der Veer
20-5-2019

Een geweldig groot complex geweest in Kamelya Fulya geweldig hotel . behulpzaam personeel , Alles was schoon Restaurant prima niks ontbrak Je kon van alles doen de baden geweldig het strand heel mooi Diverse restaurants aan het strand geweldig vele bloemen overal . LtI Selin geweest voor het ijs ,ook heel goed minder voor invalide vanwege de trap na het strand maar kan ook via Fulya gaan Kamelya K goed voor gezinnen met kinderen . Hulp nodig gehad met het lopen receptie en personeel bedankt hier voor

Ramona ŞENOL, Asst.Sales & Marketing Manager, 21-5-2019

Beste men. van der Veer,

Vriendelijk bedankt voor deze positieve review! Fijn om terug te lezen dat u tevreden bent over het personeel, het restaurant e.d. Dit motiveerd ons enorm! We hopen dan ook dat we u nog eens mogen ontvangen in een van onze hotels.

Zonnige groetjes uit Turkije!

Ramona ŞENOL Guest Relations Responsible

Super vakantie!!

Dennis
18-5-2019

Wat hebben wij een mooie vakantie gehad. Het is een zeer groot complex met diverse eetgelegenheden. Een tip is ook om eens naar de barretjes aan het strand te gaan, super lekker eten! Ook hier mag je gratis gebruik van maken. Koffiebar op het park zelf is ook zeer lekker.

Op het park zelf valt veel te beleven, want je mag van alle zwembaden gebruik maken. Onze kleine heeft zich heerlijk vermaakt. Er zijn ook diverse speeltuinen aanwezig en hier vermaken de kinderen zich ook goed.

Eten in Kamelya k Club was ook lekker en redelijk divers. Soms was het aan de lauwe kant, maar over het algemeen vrij warm.

Bij de bar soms lange wachttijden, dat is een echte nadeel, daarom haalden wij drinken bij Fulya hotel. Het hotel mag hier wel iets aan doen.

Daarnaast met het personeel ook meer Engels leren!

Tja Russen? Als je zelf vriendelijk opstelt zijn hun dat ook. Ik erger me dan soms meer aan de Nederlanders die asosiaal bij de bar voordringen

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2019
Ramona ŞENOL, Asst.Sales & Marketing Manager, 20-5-2019

Beste Dennis,

Wij danken u vriendelijk voor uw feedback over uw vakantie in ons resort!

Het is voor ons leuk om terug te lezen dat onze gasten hebben kunnen genieten van onze aangeboden services.

Het voorstel over het personeel is doorgegeven aan het management in de hoop dit op te kunnen lossen.

Hopelijk mogen we u in de toekomst nog eens begroeten in een van onze hotels!

Met vriendelijke groet,

Ramona ŞENOL Guest Relations Responsible

Jannet
16-5-2019

Het was een schitterend park met veel zwembaden, alleen jammer dat je bij het kinderzwembad mag roken. Heel vreemd. Verder viel het eten tegen, lange rijen en vaak was het niet meer te krijgen

Ramona ŞENOL, Asst.Sales & Marketing Manager, 18-5-2019

Beste Jannet,

Heel erg bedankt voor uw review!

Het is fijn om te weten dat u heeft genoten van uw vakantie in ons resort. U suggestie over het roken bij het kinderbad is doorgegeven aan het hotel management en gaat besproken worden.

We hopen dat we u in de toekomst nogmaals mogen ontvangen en wensen u alvast een fijne zomer toe!

Kamelya rot club

Jessie
14-5-2019

Niet doen! 1.Airco dag 1 in de kamer was stuk 2. Personeel zegt niets , onvriendelijk 3.nergens geen animatie te zien 4. Ze komen je kamer binnen zonder te kloppen 5.Spiegel in de kamer stuk, was iemand buiten aan het maken met de kamerdeur gewoon open 6. Douchegel , shampoo krijg je halve potjes die al gebruikt zijn 7. Minibar niet bijvullen als beloofd of te weinig , melding gemaakt zeggen ze om bij te betalen 8. Eten trekt op niks!!! Elke dag hetzelfde en kwaliteit ondermaats , te koud of staat er al uren zodat je er een raam mee kan uitgooien 9.door het park ruik je urine en zie je plassen kots liggen van associale dronken russen 10.geen muziek aan het zwembad (buiten Aquapark) 11. Nachtrust 0, bar is tot 5u open russen zitten te roepen en te tieren (met gevolg dronken en aan de deur komen trekken en kloppen! ..) 12. Als je niet op tijd gaat eten Geen plek! Als je plek hebt zit je ook nog eens in een walm van sigaretten

Ramona ŞENOL, Asst.Sales & Marketing Manager, 18-5-2019

Beste Jessie,

Ondanks dat we de door u geschreven review ietwat overdreven vinden, willen we u hiervoor toch bedanken.

Een airconditioning is een technisch apparaat en zoals iedereen weet, kan zoiets natuurlijk defect raken, We hebben dit dan ook meteen dezelfde dag opgelost. Helaas zijn er nu eenmaal mensen die roken, en dat wordt toegestaan op de terassen van het terrein. We kunnen dit de mensen niet verbieden. Zoals geen enkel hotel kunnen ook wij, onze gasten niet uitzoeken. Dat betekent dat er in ieder hotel weleens 'lastige' of 'dronken' gasten zijn. Onze Duty manager wordt onmiddelijk op de hoogte gesteld als er iemand last heeft van zulke gasten. Ten slot over ons animatie team: We hebben in de tijd dat u hier was 24 medewerkers van het animatie team waarvan er maar liefst 17 in Kamelya K Club dagelijks activiteiten organiseren, zoals boccia, dart, gymnastiek e.d. Buiten dit Team is er nog een profesioneel team wat is ingehuurd voor speciale activiteiten zoals Aqua fitness e.d. Bij alle zwembaden is er muziek tussen 10-00 en 17:00. Alleen tijdens het middageten ( 12:30-14:30 ) wordt de muziek iets zachter gezet vanwege de muziek in het restorant.

We wensen u veel succes met het vinden van een hotel waar u wel tevreden kunt zijn.

Met vriendelijke groet,

Ramona ŞENOL Guest Relations Responsible.

Top! Mooi complex, heerlijk gehad

Lidy Fontein
12-5-2019

Mooi complex. Wij hadden een de luxe kamer en die was zeer groot. Alles schoon, vriendelijk personeel. Uitgebreid buffet, echter is het eten altijd koud. Maakt niet uit welk tijdstip. Was voor 11e keer in Turkije maar nog nooit dat koude eten meegemaakt. Bij mazzel was het nog lauw. Dat begon echt te irriteren. Verder heerlijk gehad!! Grote bazaar is te lopen. Een keer een cabana huren is een aanrader! Echt een verwennerij op het strand. Meer dan genoeg bedjes bij zwembad en strand. De kapper is ook top en goedkoop! Heerlijke koffie in het koffiehuis met echt super lekkere en mooie gebakjes. Het is gewoon moeilijk kiezen! De turkse pannenkoeken zijn ook heerlijk (en warm!). Als het buffet eten warmer geserveerd wordt, kom ik zeker terug!

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2019
Ramona ŞENOL, Asst.Sales & Marketing Manager, 14-5-2019

Goedemiddag mevr. Fontein,

Bedankt voor deze spontane review! Uw suggestie over het eten, is dorgegeven aan de keuken en het management. We zullen ons best doen om dit te verbeteren. Uw lof over de kapper, ons koffiehuisje ed. is natuurlijk ook vermeld aan de destbetreffende personen. We hopen u nog eens te mogen begroeten in een van onze hotels, en wensen u tot dan het allerbeste!

Zonnige groetjes uit Turkije, Ramona ŞENOL Guest Relations Responsible

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• FitnessAerobics, Fitness
  • Tennisbaan7, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieMateriaalverhuur, Zand
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kamelya Collection Exclusive (Fulya – Selin – K Club) in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kamelya Collection Exclusive (Fulya – Selin – K Club) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.