Hotel Kahraman

Hotel Kahraman
8,1

38 tips over Hotel Kahraman

JvD, 25-10-2018
Coffee love, rechts na 50 m op de hoofdweg, heeft heerlijke koffie, ontbijt en lekkernijen.
joke195555, 3-7-2015
als het kan bezoek dan eens de green cannon heel erg mooi
Dorine, 22-5-2015
Let op bij het ontbijt als je water bestelt ipv koffie of thee, deze komt op de rekening.

We hebben een aantal aanbieders voor Kahraman voor je op een rij gezet:

Ellen, 21-5-2015
Hou je van het strand, maak dan gebruik van de gratis shuttle naar het strand (± 2,5 km vanaf het hotel), je wordt dan bij een leuke beachclub afgezet waar je gratis gebruik kunt maken de bedjes etc. Het is een mooi groot strand, helemaal super als je dit vergelijkt met het kleine strand bij de boulevard (± 900 mtr lopen vanaf het hotel). Op zaterdag is er markt om de hoek, helaas bijna allemaal dezelfde nepartikelen als er in Side wordt verkocht, maar toch leuk om even heen te gaan.
Anita1955, 14-5-2015
Iedere zaterdag is er achter het hotel een grote markt.
amsterdammertje , 25-9-2014

ga uit eten bij Meshur 49 .

lekker en goed .

voor twee personen met alles er op en er aan .

nog geen 11 euro

Annelies, 12-9-2014

Als je dit hotel boekt, weet je dat het géén all in resort is en daar ben je zelf bij. De verzorging is heel netjes en dat is het belangrijkste. Dus veel recensies zijn niet helemaal eerlijk. Als je problemen hebt, boek je lekker een groot resort waar alles voor je wordt gedaan.

Daarnaast is het ook netjes dat je gratis met een busje naar het strand gebracht en gehaald kan worden. De ligbedden op het strand zijn ook kosteloos.

Marion Duivelshof, 11-9-2014

We hebben een leuke citytrip gemaakt naar Antalya en een boottocht via Antalya, dat waren 2 leuke dagen.

Met nederlandse reisleiding.....

Voor ons geen 2e keer meer in het Kahraman hotel..

pieter_ouzo, 8-8-2014

De houders van de douchekoppen kunnen wel vaster gezet worden. Deze zaten los waardoor de kop steeds naar beneden wees.

Misschien eens een ander soort eitje? (ipv alleen maar gekookt)

Mike, 22-7-2014
Ga eens eten bij de Grand Bazaar op ongeveer 400 meter van het hotel bij restaurant Carsi. Eten en drinken voor 2 personen al vanaf een totaal van 8 euro en vriendelijk personeel. Neem een busje naar het strand.

We hebben een aantal aanbieders voor Kahraman voor je op een rij gezet: