Hotel Kahraman

7.4Goed

592 reviews over Hotel Kahraman

• 2019
    8Peter13-10-2019

eenvoudig hotel, maar een ruime voldoende.

Dit hotel, gelegen in een rustige woonwijk is idd wat gedateerd, maar dat heeft ook wel weer wat qua sfeer, wij hadden een kamer beneden en deze was net helemaal gerenoveerd, douche en toilet nieuw en een prima bed. De schoonmaak was prima geregeld, dagelijks schone handdoeken. Het ontbijt is sober, geen luxe, maar alles wat je nodig hebt is er. Er zijn voldoende eettentjes in de buurt waar je ook voor een heel schappelijke prijs kan (avond)eten. Dagelijks rijd er elk half of heel uur een dolmusbusje die je gratis naar het strand brengt en weer ophaald. Op het strand zijn de ligbed en parasol gratis. Het centrum en boulevard liggen op loopafstand vanaf het hotel, en de zaterdagmarkt is 200 mtr. verderop. Wij hebben er ons prima vermaakt!

Gereisd met partner in oktober 2019

• 6Karin07-10-2019

Gezellig

Het Hotel is wat je van een 2-sterren hotel mag verwachten. Sobere verouderde kamers maar wel schoon. Harde bedden voor als je daar van houdt :-( Summier ontbijt, wel voor ieder wat wils. Lunch en avondeten, goed en niet duur. Gezellig en zeer behulpzaam personeel. Gasten voornamelijk wat ouderen Nederlanders en opvallend veel alleenreizende. Geen wifi op de kamer, ook bij de receptie deed hij het vaak niet. Strand 20 tot 30 min lopen, er is wel een pendelbusje. Weinig winkeltjes in de omgeving, als je echt wilt shoppen moet je niet hier zijn. Een echt 2 sterren hotel, je moet er ook niet meer van verwachten anders moet je een 5-sterren hotel boeken.

Gereisd met partner in oktober 2019

• 5ARMAND02-10-2019

Eens en nooit meer t KAHRAMAN hotel

Hotel was goed. Maar t ontbijt liet veel te wensen over. Geen melk of yoghurt musli of crusli. Geen gebakken eitjes. Dit is mijn mening en ervaring. Kan echt stukken beter denk ik Zzoo.

Alleen gereisd in september 2019

• 9mohammad24-09-2019

Fantastic

Het is een klein hotel, maar het is waard om te blijven voor goedkope prijs. Het is een schone hotel. dichtbij voor alle faciliteiten. De eigener van hotel heer karaman en zijn dochter spreken best goed in Nederlandse taal. Het is veel smakelijk om te communiceren. De dochter van eigener was best lief en behulpzaam. Zij heeft mij persoonlijk naar dokter en tandarts gebracht. heel veel bedantk.

Alleen gereisd in september 2019

• 5Row22-09-2019

voor ons nooit meer

We hadden een kamer op de 3e verdieping aan de voorkant bij het zwembad. De kamer was echt oud en versleten, we hadden nog geen raampje meer in de badkamerdeur en de spiegel was smerig! We hadden geen airco gepakt en met de deur open was het qua tempratuur te doen alleen met de herrie en muziek aan het zwembad toch maar een airco aangeschaft (5 euro p.d) de bar is nl 24/7 open! Het ontbijt is ook niks, wit brood met wat beleg, komkommers en tomaten, koffie en thee! Er komen veel mensen terug na dit hotel en deze gasten reserveren dus na hun boeking een kamer beneden deze zijn gerenoveerd. Personeel was wel aardig! Meerdere gasten gesproken en ook allemaal klachten over de kamers mbt lekkende wc, douche niet in orde etc. Voor deze prijs hadden wij ook niet veel verwacht maar snap de 8.4 bij touroperator helemaal niet! We zijn op zaterdag aangekomen en kwamen pas dinsdag poetsen om 18.30🤦🏽‍♀️ Ondanks het hotel een heerlijke vakantie gehad

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

• 8Linda13-09-2019

Prima prijs/kwaliteit

Wat ouder gedateerd hotel wat overigens wel heel goed schoon gehouden wordt. Lekker zwembad. Drankjes en lunch erg betaalbaar. Ontbijt is eenvoudig, maar ruim voldoende. Op loopafstand van het oude centrum. Leuk hotel, zeker gezien de prijs.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 8Anja Lotterman18-07-2019

Heerlijke week gehad, dicht bij centrum.

Leuk kleinschalig hotel. Zeer vriendelijk personeel die alles voor je willen doen om je een fijn verblijf te verzorgen. Kamers zijn gedetailleerd behalve de onderste verdieping deze zijn gerenoveerd. Vrag dan zeker om een kamer beneden.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 8I. Hendriks16-07-2019

Geweldig

Prijs kwaliteit helemaal top ,2 sterren, maar voor gemoedelijkheid een dikke 10..kamers oud maar schoon,goede bedden om de dag verschoond wij hadden ook nog eens de gezelligheid van de dochter des huizes super gezellig en ook heel behulpzaam, mijn vader moest naar het ziekenhuis samen met de leuke barman Hassan bracht zij hem naar de kliniek dat washeel makkelijk omdat ze ook Turks praat ..huur auto regel het met Hassan ..wij waren dik tevreden met dit hotel, komen zeker terug ...

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Lineke van der Zee08-07-2019

Heel gezellig en gemoedelijk

Alleen gereisd in augustus 2018

• 9Monique26-06-2019

Aanrader!

Voor 2 sterren is dit echt een supergoed hotel! We hadden onze twijfels uiteraard voordat we hierheen gingen, maar mag absoluut een sterretje bij! Vriendelijk personeel, wat graag een praatje maakt. Ook de eigenaar zelf, een fantastische man! Zelfs toen we om 05.00 werden opgehaald om weer terug naar huis te gaan, stond meneer Kahraman er zelf om ons uit te zwaaien. Heel gemoedelijk en vooral gezellig hotel. Er zaten alleen maar Nederlanders. Wij zaten op een kamer aan een pleintje, wat de wat 'nieuwere' kamers zijn en dus wat groter. Enige puntje was dat het een minuut of 7 duurde voordat de douche warm was, maar als je dat weet is dat prima te doen :) de kamers werden elke dag goed schoon gemaakt, ontbijt is simpel maar prima! Elke dag vers brood, een eitje en wat beleg. Met het busje ben je met 5 minuten op het strand, maar beneden aan de weg staan ook taxi's die je voor nog geen 5 euro kunnen brengen. Dit is een absolute aanrader!

Gereisd met partner in juni 2019

Hotel Kahraman info