Hotel Kahraman

581 reviews over Hotel Kahraman in het Nederlands

goed te doen

Lian Vermeer
7-10-2018

gemoedelijk en knus hotel. in het begin even schrikken van de oudere kamer, maar de schoonmaak was prima. de eigenaars spreken goed nederlands en er is een heel goede kokkin. Er was een klein groepje hollanders aanwezig, dus hadden we het zwembad bijna voor onszelf alleen, maar als het druk is kan ik me voorstellen dat het dringen wordt. Een busje brengt je dagelijks om het half uur naar een fijn zandstrand met gratis gebruik van ligstoelen en parasols. De prijzen voor eten en drinken zijn zeer redelijk. voor een maaltijd betaal je ongeveer 10 euro. Het hotel is op een goede loopafstand van oud- Side en er is een prima boulevard met leuke winkeltjes en restaurants.

Voor herhaling vatbaar!!

Josee Henkelman
2-10-2018

Kleinschalig familiehotel, schoon, prettig, niet luidruchtig en prima ontbijt, niet overdreven veel maar genoeg.

Als eenvoud voor je geen probleem is , prima adres

Franke de Ruiter
20-8-2018

Prima 2 sterren hotel voor een zacht prijsje.. Nette schone eenvoudige kamer met airco tegen extra betaling. Gratis vervoer naar het mooiste strand. Bovendien was je niet verplicht om hier consumpties te nemen... Nette buurt.. Schoon zwembad.

Prima bedden. Misschien iets te ver van het centrum af.

Heerlijk relaxen

Babette
30-9-2017

Hotel Kahraman...gewoon thuis komen !

Hotel Kahraman is een fijn familie hotel. Niet te groot en dus lekker persoonlijk. Niet teveel luxe, maar precies alles wat je nodig hebt (bed, nachtkastje, tafeltje, krukje, douche, wc en een balkon). Ontbijt is precies genoeg. De bar is voldoende gevuld. Zwembad is heerlijk ! Maar wat bovenal heel fijn is, is de Gastvrijheid van de familie Kahraman !

Naar het strand gaat een busje (gratis), maar het is ook prima te lopen (ongeveer 2,5 km). De bedjes en de parasols zijn gratis. De markt (op zaterdag) is twee straten verder en heerlijk om even rond te neuzen. Naar het oude centrum is het ook prima te lopen (2,5 km), maar je kunt natuurlijk ook een taxi nemen (4 a 5 euro). Mocht de markt in Side niet voldoende zijn, dan kun je ook naar de markt in Manavgat (1 euro met de dolmus).

Kortom: wil je lekker relaxen en stel je niet zulke hoge eisen (zoals in een all-in-hotel), dan ben je hier op de juiste plek.

Bij Kahraman voel je je thuis.

Nikki & Tim
26-9-2017

Hotel Kahraman is een ontzettend gezellig, gastvrij, niet te groot Familie hotel. De eigenaren en het personeel is ontzettend lief en gastvrij. Ze proberen de vakantie zo fijn mogelijk te maken voor de gasten. Ze maken een praatje met je als je daar behoefte aan hebt, heb je hier niet zon zin in dan laten ze je je eigen ding doen.

Iedere dag word je kamer schoon gemaakt, schone lakens, schone handdoeken, elke dag vers ontbijt. Mocht je in de middag zin hebben om iets te eten, je hoeft het maar te vragen en ze vliegen de keuken in om iets voor je te maken. Wat een service! Bij t hotel is een zwembad met ligbedjes en parasols. Hou je niet van een zwembad en ga je liever naar t strand? Geen probleem. In de ochtend stopt er een busje die je naar t strand brengt en 's middags weer terug brengt. Ik zeg Goed geregeld! Ik kan nog heel veel vertellen maar ik zou zeggen Laat je verrassen en verwennen door deze lieve mensen en het mooie Side. Wij hebben genoten en komen heel Graag weer terug!

De mensen van het hotel zijn zeer gastvrij.

Tim en nikki
24-9-2017

Het is een super leuke vakantie. Het ontbijt wordt iedere dag vers gemaakt. Het personeel is zeer vriendelijke en gastvrij. De kamers worden iedere dag schoon gemaakt plus de lakens en de handdoeken. Het is een erg gezellig hotel en zeker voor herhaling vatbaar. De markt is letterlijk om de hoek. Het zwembad is schoon en een goede temperatuur. Heerlijk eten wordt hier gemaakt en absoluut niet duur. Prijs en kwaliteit is super. De vakantie is goed betaalbaar en het eten en drinken in het hotel ook. Het weer is perfect. Als je naar het stand wilt wordt je opgehaald door een busje en terug gebracht naar het hotel. Het busje is een gratis service van het hotel. Alles is hier goed geregeld. Als je met vragen zit helpen ze je goed met een duidelijk antwoord. Absoluut een aanrader, je kunt hier van alles doen. Side is een mooi dorp en het personeel van hotel Kahraman doet er alles aan om je verblijf zo goed mogelijk te laten verlopen.

Lekker klein, maar ó zo gezellig!!

Harry Kochheim
14-7-2017

Een beoordeling voor dit (gelukkig) kleine, maar enorm gezellige hotel, met eigenaar en personeel, die puur je vrienden/familie zijn geworden, is bijna met geen pen te beschrijven. De mooiste beschrijving is gegeven door ene (scroll maar naar beneden) R.L. uit DH. Denk dat ik deze recensent wel eens tegen gekomen ben daar. De genoemde beschrijving van dit hotel, van de eigenaar en de gasten, kan ik mij helemaal bij aansluiten. Mooier kan ik het niet verwoorden, dus.....even naar beneden met je muis naar 13 mei 2017.......en lezen! Dàt is Kahraman, dàt zijn vrienden, dàt is vakantie!!!!! Vakantie?...NEE: thuiskomen!

Rust + Gezelligheid + Basic = Kahraman

R. L. te DH
13-5-2017

Als je lekker wilt bijkomen in een klein rustig en gezellig familiehotel en niks geeft om luxe maar des te meer om gezelligheid dan zit je hier goed!

Hier vind je de ouderwetse rust die je niet hebt in een all-inclusive hotel; voor mensen met kinderen is dit hotel geen aanrader.

Zelf ben ik hier meerdere malen geweest en het voelt iedere keer als thuiskomen. Ik reis meestal alleen, maar doordat er hier uitsluitend Nederlandse gasten komen, wordt je al snel door de andere gasten opgenomen; heel gezellig! Maar wil je dit niet dan ga je lekker je eigen gang.

In het hotel zelf kun je heel erg goed eten, en in de buurt zijn genoeg authentieke Turkse restaurantjes te vinden.

Het ontbijt is simpel maar wat eet je meestal thuis als ontbijt?

Je mag hier nog gewoon je pot pindakaas of pak hagelslag meenemen, en als je iets aparts wilt hebben wordt het door het hotelpersoneel voor je gehaald.

Zo hebben wij weleens zin in ijscoffee, dan gaat het personeel hier gewoon de spullen ervoor halen en zit je 15 minuten later met je ijscoffee in je hand!

Ook mag je gebruik maken van de koelkast, mocht je die voor het één of ander nodig hebben.

Er rijdt een paar maal per dag een shuttlebusje die je gratis naar het strand brengt en weer terug (een fantastisch strand in Ibiza style)

De markt van Side is om de hoek van het hotel en voor 5 euro pak je een taxi (standplaats vlakbij het hotel) of de dolmus naar Oud Side

Zelf ben ik eens in het ziekenhuis terecht gekomen, dat ligt op 10 minuten van het hotel.Heb er 2 dagen in gelegen en heb volop bezoek gehad van hotel gasten- en personeel en zelfs de hoteleigenaar is me komen opzoeken, toen ik uit het ziekenhuis was ben ik met de grootst mogelijke zorg omringd door het personeel en de gasten in het hotel, ik moest een week langer blijven, en kon gewoon op mijn kamer blijven, onbeschrijflijk fijn als je alleen reist!

De negatieve reacties hier op Zoover zijn waarschijnlijk van mensen die dachten dat ze in de luxe van een All-in Hotel terecht zouden komen, die hebben dus niet goed gelezen....en dan... klagers heb je overal...zelfs in een luxe All-in Hotel!

Dit hotel Niet boeken, je gaat spijt krijgen!!!!

Geloof niet in de positieve reviews die hier staan. Er klopt helemaal niks van!!! Dit zijn de mensen die daar voor mogen komen van de eigenaren van het hotel voor een prikkie om het cijfer van dit hotel omhoog te krijgen maar het is het absoluut niet waard!!!

Onvriendelijk: Turks gastvrijheid is hier ver te zoeken. Chagrijnige eigenaren, heel onvriendelijk, ze willen het liefst niets met hun gasten te maken hebben. Je hoeft ze maar iets te vragen en je gaat je al heel opgelaten voelen door hun blik.

Nooit meer: Voor ons dit hotel nooit meer en ik zou dit ook iedereen afraden die van plan is om hier te boeken. Veel hotels geweest over de hele wereld maar dit Nooit eerder meegemaakt.

Ontvangst: Het begon al bij de ontvangst. We hebben 2 uur vertraging gehad waardoor we later en moe aangekomen zijn in het hotel. We zijn van sochtends vroeg 7 uur vertrokken en zijn 20.00 uur savonds pas het hotel aangekomen. De receptie was donker en leeg. Er liep een oudere turkse dame rond. Toen ons zag riep ze wat in het turks en liep ze weg. Vervolgens kwam haar zoon die ons ging inchecken. Niet eens welkom of hebben jullie fijne reis gehad etc. Hij vroeg direct om de paspoorten en deed wat administratie we werden daarna direct naar onze kamer gebracht en toen verdween die. Niet eens met de vraag of we iets nodig hadden of iets.

Spookhotel: Het hele hotel is leeg. In totaal waren we met 9 gasten in het hotel. De mensen die daar waren komen daar een paar keer per jaar naartoe en kennen elkaar. Verder woont de eigenaar dhr Kahraman, zijn vrouw, zoon, dochter en kleinkind daar en lopen de hele dag chagrijnig door het hotel. Geen gezelligheid, er heerst een trieste sfeer. Het personeel kijkt je niet eens aan als je met ze aan het praten bent.

Ontbijt: Het ontbijt is rampzalig en totaal niet hotelwaardig, vooral niet voor turkije! Er is alleen vieze koffie van een smerig apparaat of thee. Tijdens het inschenken wordt er achter je schouders door de eigenaren meegekeken. Niet eens 1 euro waard.

Shuttlebus: Er staat dat de Shuttlebus naar het strand vanaf 9 uur tot 11 uur om het half uur komt. Om 10 uur wilden we de shuttlebus pakken maar toen gaf de eigenaar aan dat die niet meer komt vandaag. We hebben hierdoor zelf een taxi moesten nemen en betalen.

Schoonmaak: We zijn daar 4 dagen verbleven, geen enkele keer is er schoonmaak langs geweest of handdoeken vervangen.

Kamers: Geen TV op de kamer, geen koelkast, geen fohn

Je kan beter ietjes meer betalen en naar een normaal hotel gaan dan hier naar toe gaan.

Airco kost je 5 euro per dag en als je een kluis wil bij de receptie kost het 15 euro per week.

Als je het lijstje erbij gaat pakken waar een 2 sterrenhotel aan moet voldoen dan zal je direct zien dat dit hotel hier niet aan voldoet en eigenlijk direct moet sluiten. (sommige sites staat het zelfs nog vermeld als 3 sterren) belachelijk.

Kahraman Nooit meer.

Super voordelig en onwijs relax

Nejat Bayezit
13-7-2016

Dichtbij het mooie strand van side SEASIDE.

Dichtbij Manavgat winkelcentrum.

Leuke uitgaansplekken, en activiteiten.

Goed eten zowel in het hotel en restaurants dichtbij het hotel.

In het midden van Alanya en Antalya zeer goed te bereiken.

Het vervoer is makkelijk te bereiken zowel taxi als bus.

Kort gezegd zeker een aanrader. Lekker goedkoop om een vakantie in side mee te maken.

Stip Reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kahraman in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kahraman zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.