Géén boekingskosten

Hotel Horus Paradise Luxury Resort

TurkijeMediterraanSide / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Horus Paradise Luxury Resort voor je op een rij gezet:

7.3GoedScore uit 212 reviews

• Sportfaciliteiten

242 Reviews over Horus Paradise Luxury Resort

• 8Mariska Lemoin23-10-2021

Nooit meer!

Corendon heeft op dit park een beetje achteraf plekje. Er is om een lang verhaal kort te maken, s'nachts bij ons(ik, mijn moeder en dochter) geprobeerd in te breken. Toen ik het gordijn op zij schoof stond er een man op ons balkon. Ik heb de longen uit mijn lijf geschreeuwd en hij vloog weg. S'morgens melding gemaakt hiervan en we kregen een andere kamer. Maar mijn en onze vakantie was over. Bij de receptie vroeg de Duitse dame! Was it a Turkish working man? Zo raar net alsof het vaker gebeurde. Ligging van hotel is prachtig maar dit had nooit moeten gebeuren, zeker niet voor mijn dochter.

• 5Margo14-10-2021

Nooit meer!!

Erg arrogant en chagrijnig personeel. De Handdoekservice voor het zwembad was slecht. Je dient iedere dag een schone handdoek te kunnen krijgen. Van de 8 dagen 1 x kunnen wisselen. Waren altijd op.. 24 uur service die je boekt bij ultra inclusief is er niet. 00.00 alles dicht. Nergens geen drankje meer te krijgen. Het eten is middelmatig en meestal niet goed warm. Het hotel is voor 99% bezet door Russen. Komt de sfeer niet ten goede.

• 10Mandy16-04-2021

Super hotel!

Al verschillende keren in dit hotel geweest. Super goed, mooi en groot hotel. Daarbij ook een hele goede prijs-kwaliteit verhouding. Je krijgt veel en goed voor een relatief lage prijs. Mooie en nieuwe kamers, luxe uitstraling in het hotel en een heerlijk strand. Super fijn via de boulevard lopend naar Side (30 min lopen) of met de bus binnen 5-10 min in Side. Ook leuke animatie met verschillende activiteiten en shows in de avond. Kortom een super hotel! Ik ga er altijd met veel plezier heen en ga er zeker nog vaker heen.

• 2Patrick12-09-2019

Nooit meer

Wat slechte hotel vriendin is de laatste 2 dagen ziek geweest... het eten was vaak koud en gericht op de Russen...ver lopen voor eten.. betalen voor de Wi-Fi heel slecht is dat... ouders moesten betalen voor de popcorn en ijsjes sorry ook zeer zeer slecht animatie nou weinig goeds over te zeggen voor de rest slechte hotel personeel mag vriendelijker.....

• 8Kim10-08-2019

Top vakantie.

ik zag hele slechte beoordelingen over dit hotel maar ik heb echt vrij weinig er over op te merken. Veel ruimte, grote zwembaden en gezellige animatie. Bij het eten was nog niet alles open maar met een beetje peper en zout was het allemaal prima te doen. ( wat ik bij elk hotel trouwens vind ) Barmedewerkers zijn allemaal vriendelijk en komen ook even kletsen als je dat wilt. 1 nadeel waren de russen. Maar dat is ook maar net waar je je aan stoort. Je zit overal dichtbij, zowel het strand als de stad Side, en in de omgeving zijn ook winkeltjes en restaurants waar je super goedkoop en lekker ook eet.

ik zou hier nog wel eens terug gaan.

• 7Verena16-10-2018

Fijne vakantie gehad

Zeer ruim opgezet resort. De tuin en kamers zijn zeer mooi (bijgebouw). Bij het eten heb je veel keus, maar niet veel variatie door de dagen heen. Ook moet je om de beurt eten gaan halen en niet tegelijk anders ben je de tafel kwijt. De receptie is minder, ze spreken geen engels. Mocht je een probleem hebben dan duurt het erg lang voordat deze is opgelost! Wij hebben 1,5 uur in onze kamer moeten wachten op de technische dienst. Onze kluis ging niet meer open. Een boos telefoontje naar de receptie doet wonderen en er staat dan binnen 5 minuten iemand voor de deur om het probleem op te lossen. Ook konden we 2x onze kamer niet meer binnen door een geblokeerde pas. Verder moet je van katten houden. Overal zijn er katten. Ze zijn wel heel lief allemaal. Dus als je bang bent voor katten of allergisch, ga niet. Mensen doen aan handdoekje leggen om 7 uur sochtends. Hierdoor ligt het strand steeds vol. Zonde voor de mensen die wel uitslapen.

• 1Moto10-08-2018

Nerven nooit meer!!

Goed: kamer, zwembad, het resort was schoon en goed bijgehouden. Slecht: receptie (service) restaurant, eten, tijden glijbanen (10-12 en 14-17) Bij de receptie zijn ze onbeschoft en negeren je gewoon omdat ze allemaal amper Engels of Duits spreken, konden ons niet eens vertellen hoelaat onze transfer tijd was, heel drama gehad daar, ook met andere vragen geduurende ons verblijf vreselijk! Dan het eten, elke dag hetzelfde en wat warm moest zijn was koud en andersom. Ook daar sprak het personeeel amper Engels of Duits. Het restaurant was gewoon een grote vreetschuur en alles werd al super vroeg opgeruimd dus als je het laatste halfuur kwam had je al bijna niks meer. Animatie was ook 3x niks. Wilde je een bedje aan het zwembad dan moest je tussen 6.30 en 6.45 echt wel daar zijn anders had je pech. Ook moet je vanalles nog betalen terwijl je all-in zit. Echt waardeloos! We waren met kinderen van 10-14

• 5C jagers06-09-2017

Hotel met wel een hele slechte service.

Ga je in het hoogseizoen dan is het vroeg opstaan om zwembad bedjes te reserveren.En vroeg is 6.30. Kamers zijn groot worden heel slecht gepoetst. Hadden vaak geen handdoeken om te douchen. Handdoeken zwembad als je die om 17.00 ging omruilen waren de handdoeken op.Wij hebben 4 dagen met de zelfde gedaan anders konden we geen bedjes aan het zwembad reserveren. Ga je voor rust dan vergeet het maar het was Buggy treffen en gillende kliene kinderen afschuwelijk gewoon. Groot hotel met maar drie liften probleem tijdens avondeten Kelners kregen het in de avond niet geregeld. Eetzaal een chaotisch iets afschuwelijk. 80 Procent Russen maar geen last van gehad. Hotel gebouwd in een berg lig je onderaan is het een hele klim om bij het restaurant te komen. Hele slechte service aan de receptie .

Aanleg hotel is mooi. Eten was goed vaak hetzelfde maar wel pittig en warm. Voor 1.50 euro pp met de taxi naar Side.Zwembaden mooi groot.

• 4Rita06-10-2016

nooit of nooit meer 3 sterren ja

hotel en omgeving mooi maar ..... je reserveert een luxe kamer , je komt toe brengen ze je naar een kamertje ergens afgesloten . kamer nog niet gepoetst badkamer nog vuil stinken nog kleiner dan klein . zeker niet wat wij gereserveerd hadden en voor betaald hadden. naar receptie laten ze iets anders zien na 2 uur zit je op 2 generatoren te kijken. dan laat een poetsvrouw ons een standaardkamer zien in hoofdgebouw met zeezicht staat leeg ok we willen deze moeten we bijna 300 euro opleggen , dan is ginder 30 graden airco op kamer leggen ze af voor besparingen , lig je daar te puffen ganse nacht ten tweede het eten kotsbeu doordat er geen volk is (russen) laten ze het eten verkommeren . 13 dagen alle dagen hetzelfde van s'morgens tot s'avonds . frieten liggen al een half uur klaargemaakt in bak ook al zaten wij maar met 10 man in restaurant, alle dagen dezelfde kost . tafels niet verzorgd tafellakens vuil personeel loopt rond met lang gezicht omdat ze geen gasten hebben . nooit meer

• 9Maria24-09-2016

Nooit meer

Mooi luxe hotel alleen snachts bezoek op ons balkon gehad. volgende dag een andere kamer gekregen.

Hotel Horus Paradise Luxury Resort info

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden

• All inclusiveBeschikbaar