Hotel Helios

Hotel Helios
6,7

25 reviews over Hotel Helios in het Nederlands

Klein maar voor ons was het fijn

Mientje
11-12-2010

Ondanks dat er geen Nederlanders verder waren hebben we ons er prima vermaakt het was ook een vakantie om een x te luieren. Vond alleen jammer dat de bus van en naar het strand niet vaker reed en dat je de drank daar moest betalen. Meestal met all in en een prive strand dan zit de drank er iid bij in. Er was 1 ober die er werkt die heel goed Nederlands kon spreken en verstaan/begrijpen! Vond het personeel wel heel vriendelijk. Over het eten eigenlijk ook weinig te klagen. Wat we ervoor betaald hebben mogen we over dit hotel helemaal niks klagen! Maar ja ieder zijn eigen mening! Het werd er elke dag goed schoongemaakt!

Gereisd Met vrienden in augustus 2010

Kleinschalig, enigzins afgelegen hotel

de Graaf
4-11-2010

Kleinschalig hotel. Het is wat uit de doorgaande (winkel)route door Kumkoy gelegen maar toch op slechts 10 minuten lopen vanaf het strand. De kamers zien er netjes verzorgd uit. Plavuizen op de vloer en lichte tinten op de muur. De bedden zijn aan de korte kant en liggen niet al te best. Alle kamers hebben een balkon. Het zwembad en ook het terras rondom het zwembad, de binnenzijde van het hotel etc ziet er schoon uit. In tegenstelling tot wat er op de site beweerd wordt is de service in dit hotel echter niet all inclusive maar halfpension. Het eten stelt weinig voor. 's Ochtends vers brood, gekookte eitje, jam, honing, boter, tomaat, komkommer, 2 soorten kaas, melk, yoghurt, cornflakes, koffie/thee, water, sap. Ook 's avonds is de keuze beperkt. Het restaurant is niet sfeervol. Teveel tl verlichting. Buiten zit je in het donker. Een kaarsje op tafel zou al wonderen doen. Als je even opstaat van tafel om nog iets te eten te halen wordt je tafel al leeggeruimd. Hotel mist wel sfeer.

Gereisd Alleenreizend in oktober 2010

Bijv. "goede prijs kwaliteit verhouding

jan
10-9-2009

we zijn net terug van 14 dagen helios hotel kumkoy side.Het is een goed hotel gezien de prijs kwaliteit verhouding,kamers waren heel erg schoon,ligging was 10 min lopen van het strand vandaan en een shuttle die je erheen en ook terug bracht,het eten was gewoon goed wel elke dag veel variatie (maar na 10 dagen gaat dat overal vervelen)de pool was kraakhelder,alleen er was 1x per week een animatie avond die niet veel voorstelde ....jammer ...maar voor rust....ideaal...doe er je voordeel mee groetjes jan

Gereisd Met partner in september 2009

D-reizen

100%gaan eind van jaar weer.

H.Noordman.
1-7-2009

wij zijn in juni 2009 twee weken geweest gewoonweg super. die negatieve beoordeling snap ik niet. h.g.Henk

Gereisd Met partner in juni 2009
2008

Hotel is voor nederlanders niet aantebevelen in deze er 18

S. Zagwijn
13-5-2008

Hotel is voor nederlanders niet aantebevelen in deze periode er waren maximaal 18 personen in het hotel wij waren de enige nederlanders de rests waren duitser maar dat is geen probleen + punt waren geen russen. Bar pesoneel was heel er vriendelijk de keuken slecht geen keuze op het eten geen variatie als dit onze eerste vakantie naar turkije was het ook gelijk de laatste gelukkige hebben we ook beter ervaring gehad zodat we zeker nog een keer gaan maar NIET NAAR DIT HOTEL. BIj het ontbijt was tot 3 keer op 1x was savonds het bier op cola + cola light was regel matig op hebben zel de ober tot 2x toe naar de supermarkt gestuurd al in is all in zijden we dus je gaat maar halen

Gereisd Familie in mei 2008
2007

All inclusive geldt in dit hotel niet voor een glas cola

B. Koet
28-10-2007

All inclusive geldt in dit hotel niet voor een glas cola op een verkeerd moment(ochtend). Het eten wat de ene dag overblijft is de volgende dag een salade. Kamer is/ wordt elke dag schoongemaakt en zien er netjes uit. De prijzen uit de minibar zijn €1,50 voor een blikje €1.= voor een half liter water. De afstand naar het strand is 600 meter en geen 60

Gereisd Met vrienden in oktober 2007

er zijn geen faciliteieten voor kinderen, dagelijks worden

C. van Hezik
19-10-2007

er zijn geen faciliteieten voor kinderen, dagelijks worden handoeken vervangen en de kamers goed schoon gemaakt, eten eenvoudig maar goed (keus uit rijst, aardapelen en pasta) vriendelijk personeel, tafels zowel op het terras als inde eetzaal werden tweemaal perdag van schonen lakens voorzien. ideaal adres om tot rust te komen 200m van de winkels en 500m van het strand er gaat ook nog een pendelbus

Gereisd Met partner in oktober 2007

t eten was erg eentoning en als je iets later kwam (maar 1

K.P.A.T.H. van Waaijenburg
11-10-2007

t eten was erg eentoning en als je iets later kwam (maar wel nog 1 uur de tijd had om te eten) dan was er al heel veel op en werd niet meer bijgevuld vooral smorgens met het ontbijd waren de broodjes na 10 minuten al op en kwamen er geen nieuwe meer .. t personeel was erg vriendelijk en behulpzaam ..om 12 uur was t afgelopen en kon je nog met moeite een drankje krijgen al moest je daar ook voor betalen ...

Gereisd Met partner in Mon Oct 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Wij vinden het hotel ronduit slecht

J en S
26-9-2007

Wij vinden het hotel ronduit slecht. Het eten was elke dag hetzelfde en koud.Het onbijt was een lachertje en als je vroeg was kreeg je het brood van de vorige dag.Het personeel was niet vriendelijk(zelfs soms onbeschoft)als je een drankje wou bestellen voelde je je al gauw bezwaard gezien de reactie van het personeel. Vervolgens zijn ze de hele dag bezig met de tafels aan het verplaatsen en dekken zodat je je ook alweer bezwaard voelde als je bleef zitten. Zelfs als je je flesje water wou vullen kwamen ze na je toe om te vertellen dat dat niet mocht. Het moet een all inclusive formule zijn maar dat is niet wat wij gewent zijn van AI.Ik ga mee met de vorige schrijvers dat alle kosten aan het strand voor jezelf zijn (ook dat kennen we niet van vorige reizen). We vermoeden dat het hotel is overgenomen door een andere eigenaar gezien de reactie eerder op deze site .

Gereisd Familie in Wed Sep 26 2007 14:19:34 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geen Nederlands / Engels gesproken

N. Quarrell
20-9-2007

Geen Nederlands / Engels gesproken. Slecht management. Problem met het minibar. Pool side bar, niet altijd bemand. moet 12uur de karmer uit , maar ik vertrek het volgende dag, om 2uur am.

Gereisd Alleenreizend in september 2007

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Surfen, Zeilen
  • BalsportenVolleybal

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Helios in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Helios zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.