Hotel Hane

Hotel aan zee, ZorghotelWeer vandaag30°21°
Hotel Hane
9,7

47 reviews over Hotel Hane in het Nederlands

Prima hotel, Wij zoeken volgend jaar toch iets and

Fam mol
6-8-2018

Prima hotel, met mooie ligging direct aan strand. Alleen maar Duitse gasten gezien en dan met name van Turkse afkomst. Volgens mij een ontmoetingsplek voor duits_turkse gezinnen. Wel fijn gehad, na slecht begin van de zoveelste overboekte kamer. Schijnt vaak voor te komen in dit hotel

Gereisd Met partner in juli 2018

Duitse kolonie!

Manon
17-4-2016

duitse muziek, personeel praat alleen duits,nee voor mij Nooit meer!

Gereisd Met vrienden in juni 2015

Zeer goed hotel

Fam Schrik
6-9-2012

Wij zijn in augustus 2 weken naar Hotel Hane geweest en dat is ons zeer goed bevallen. Het eten was zeer gevarieerd en de bediening zeer vriendelijk ze deden er alles aan om je het naar de zin te maken. Er is de hele dag airco. De cocktails waren 5 euro dus niet inclusief maar bier en andere sterke dranken waren incl.. Ook was er een zeer leuke animatie team van 5 jongens die ook erg hun best deden maar eigenlijk alleen tot de Duitsers gericht waren maar dat vonden wij niet storend. De ligging was ook super. Aan de zee kant was er een prachtige tuin waar je door kan lopen naar het strand of waar je lekker onder de palmbomen kan liggen. En aan de andere kant loop je de straat uit en zit je bij de winkelstraat, taxi standplaats en een bus stop waar je voor 1.30 euro pp naar Side wordt gebracht. Kortom wij hebben een super vakantie gehad in een super hotel (enig nadeel is in augustus veel te warm dus dat doen we niet weer avonds nog 38 graden en het zeewater was25 tot30 graden)

Gereisd Met partner in augustus 2012

Zeer goed bevallen!

Familie Pater
5-11-2011

via touroperator geboekt voor Hane Family maar konden bij het inchecken daar zelf kiezen welke Hane wij wilden. Wij kozen voor Hotel Hane, direct aan het strand gelegen en hebben hier geen seconde spijt van gehad. Dit hotel is veel minder massaal maar heeft een zeer goede ligging. We kregen zelfs een prachtig hoekbalkon van bijna 12 meter met zeezicht. Het hotel heeft een mooie diepe tuin en een leuke strandbar. Het personeel is bijzonder vriendelijk en behulpzaam. En het houdt van een persoonlijke benadering. Gaan leuk met de gasten om. Ook is er diverse animatie. We hadden prachtig weer, dagelijks ca 28 graden. Het binnen- en buitenbad waren erg koud. Niet leuk. Het eten was elke dag aan de lauwe kant en dat geldt voor veel gerechten. In de nabijheid zijn erg veel winkeltjes maar de nep-merkkleding heb je na een paar dagen wel gezien. Pinautomaten op loopafstand. Heb er een paar leuke dagen gehad en zou nog wel eens terug willen. Mijn eerste Turkije-vakantie is mij goed bevallen.

Gereisd Met partner in Mon Oct 24 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

gewoon een goed hotel

lies
13-6-2011

Voor de derde keer naar Hotel Hane geweest, eten en drinken goed personeel heel vriendelijk en mooie schone kamers op loop afstand van het strand en winkels, hoofdzakelijk oudere mensen vooral Duitsers maar dat is geen probleem,wij gaan er zeker nog eens terug

Gereisd Met vrienden in juni 2011

Goed Hotel een aanrader

B.Kruize
26-8-2010

Hotel Hane is intussen een 4 sterren hotel. Ligt direct aan het strand en 3 min van de winkelstraat alwaar je aan beide kanten van de weg vele winkels hebt. Prijzen die beduidend olager zijn dan die in Side. Geen grote zwembaden (binnen/buiten) en geen glijbanen. Grote tuin wat prachtig is aangelegd, ligbedden op de vele zonneweiden. Een hotel voor fam met ouder kinderen. Bar aan het strand en altijd genoeg bedden, voor een matras moet je 2 € betalen. Verse J'dorange betaal je 1 € in het restaurant. Veel keus bij het eten, uitstekend verzorgt en smakelijk. Wij hadden een nette kmr buiten het hfd geb. met airco welke 24 uur werkte. Animatieteam niet storend aanwezig.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2010

goed hotel

sunnygirl
25-8-2010

Qua prijs een goed hotel.Perfect eten.Hotelkamers vind ik iets te klein maar goed te doen.Er is wel een handdoekenservice. Bij de receptie betaal je € 3,00 per week p.p en je kan elke dag schone handdoeken krijgen. bezoekers zijn merendeel duitsers. De receptie spreekt ook duits er is 1 personeelslid die zegt dat hij engels spreekt maar dat is erg sumier.

Gereisd Met oudere kinderen in Sun Aug 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima hotel!

Sanne & Gérard
5-8-2010

We zijn hier 10 dagen geweest en we hebben ons prima vermaakt! Onze eerste indruk is dat het er netter uitzag dan op de foto's. We kwamen 's avonds aan en onze koffers werden naar de kamers gedragen daarna konden we gelijk aanschuiven bij het buffet. Ze hadden wel wat verschillende dingen. Ook hadden ze thema avonden waarbij ze de ene keer vis en de andere keer weer lamsvlees hadden. Het varieerde dus in verschillende dingen. Bij het ontbijt kun je Jus de Orange bestellen voor 1 euro per glas. Dit komt waarschijnlijk omdat de sinasappelen uit eigen tuin komen. Heb je een keer geen zin in friet en pizza kun je gewoon soep nemen. Ook is er veel te doen bijna iedere avond verzint het animatieteam wel wat zoals vuurspuwen en franse gala. Het personeel is erg vriendelijk. Het zwembad en de kamers worden elke dag schoongemaakt. We hebben een paar keer fooi gegeven aan de schoonmaaksters maar ze doen daar niets bijzonders mee. Verder was het top! zeker een aanrader!

Gereisd Met partner in juli 2010

Goede keus

B.Kruize
2-8-2010

Wij zijn hier maar 5 dgn geweest maar het is een goede 4 * hotel. Eten is goed en gevarieerd, de snacks ook erg goed. Ligt aan het strand, je loopt door de tuinen naar het strand, Strandpaviljoen aanwezig. Matjes (strand) voor op de ligbedden € 1.- pdg. Personeel aardig en behulpzaam. Zwembadwater te warm ook v/h binnenbad. Prijskwaliteit...kun je wellicht ook een 5* voor boeken. Komt ook omdat het hotel geen kinderkorting meer geeft vanaf 12 jaar.

Gereisd Met oudere kinderen in Thu Jul 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Slechte airco

Ank Gommans
15-7-2010

Wij hadden Hane Family resort geboekt, maar waren overboekt en werder naar hier geplaatst. De airco is in Juli slechts twee keer per dag een uur aan. Wel mooie ligging t.o.v. het strand en het centrum.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Jul 03 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Eten en drinkenLunch

• Afstand tot strand250 m, 3 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenBetaalde handdoeken, Betaalde strandbedden, Catering aanwezig, Gratis parasols

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenLunchpakketten, Vegetarisch

• Gratis wifiBij het zwembad, Gehele hotel, Lobby, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Computerverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• FitnessAerobics, Fitness
  • Tennisbaan2, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieMateriaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hane in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hane zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.