Hotel Hane Sun

375 reviews over Hotel Hane Sun in het Nederlands

Prima Hotel!!

Mark en Karin
10-5-2019

Prima Hotel, mooie kamer, fijn personeel, eten werd na een week wat eentonig maar zeker voor een laag bedrag is dit hotel prima! Geen 5 sterren maar wat wil je voor dit bedrag. Animatie was ook prima. Het leuke van dit hotel is dat er om de 10 min een bus rijdt naar het strand waar een fijne strandtent is waar je kunt lunchen, mooi zandstrand waar ook bedjes staan en badlakens kun je iedere dag schoon meekrijgen. Zwembad was alleen erg koud.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Dramatisch via touroperator

Johan
9-2-2019

Via touroperator in dit vreselijke hotel ondergebracht. Boek nooit een bingo reis en zeker niet bij touroperator. Kom al 20 jaar in 5* hotels Turkije, maar dit hotel heeft die 5e ster echt gekocht. Na een past dagen gillend het hotel uitgevlucht en een goed hotel even verderop geboekt. Uiteraard geeft touroperator niet thuis op de klachten, maar het was echt vreselijk. Het hotel was heet en stonk, ook de kamer was bloedheet, want de airco kan alleen aan als je op de kamer was. Echter was de kamer was zo vies en muf dat je er niet voor je plezier was, daarnaast was de airco al 10 jaar niet schoongemaakt. Eten op zich was wel aardig, maar kan veel beter. Personeel spreekt geen of slecht Engels. Weinig Nederlanders (wat ik nu snap), wel veel Turken en heel veel dronken Russen.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Goede betaalbare vakantie met Kids.

Arend
4-5-2018

Hotel heeft kleine gebreken op kamers. (licht deuren enz.) Eten glijbanen en. voor de Kids zijn prima Eten voor volwassenen een beetje eentonig. Maar wel goed. Zee cq strand heel makkelijk te bereiken met busje 5min te voet. Zandstrand met zandbank zodat je ver de zee in kunt lopen. Prijs is goed.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Apr 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geen 5 sterren waard

Jeanette
31-10-2014

Het hotel is absoluut geen 5 sterren waard, eerder 3/3,5 De bedden zijn keihard, na meerdere malen gevraagd te hebben om een extra topping, deden ze een extra dekbedje over het matras, waardoor je alsnog op steen lag. Het eten is elke dag hetzelfde, behalve als er een speciale Turkse avond was. Animatieteam deed het leuk. Het personeel van het hotel sprak amper engels, je werd continue in slecht duits aangesproken, ook al sprak je zelf engels. Er zijn verder weinig faciliteiten. Wat ook erg vervelend is de moskee die dicht bij het hotel staat. Elke morgen om 5 uur hoor je deze luid en duidelijk.....

Gereisd Met partner in Mon Sep 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Dit nooit meer

Sandra
20-10-2014

ik weet eigenlijk niet waar ik moet beginnen... dan eerst maar de positieve dingen kamers mooi en zeer schoon niks op aan te merken. Eten koud en niet genoeg keuze, Obers erg onvriendelijk. Slecht animatieteam ik geloof dat ik drie personen heb gezien en deden niks voor de kinderen. Veel te harde muziek overdag bij het zwembad. Als de bekers bij de koffiezetapparaten op waren, wees de ober naar het kastje waar we nw konden pakken en altijd een tekort aan suiker/zoetjes etc. Ijsjes voor de kinderen moesten extra betaald worden eveneens als de strand-handdoeken.. Wat mij heel erg opviel tijdens de reis van de luchthaven naar het hotel, dat de reisleiding wat zielig deed over zijn minimum inkomen zo'n 250 euro per maand.. ze lieten daarom een mandje door de bus gaan waar iedereen wat geld in kon doen, wat bestemd was voor de reisleider en de buschauffeur. Er hangt geen sfeer in het hotel dus de avonden waren heel saai. Voor ons dit hotel nooit meer..wij geven het niet meer dan 3-4 Sterren

Gereisd Met jonge kinderen in oktober 2014

de tweede keer een tegenvaller

r.kaldenbach
5-10-2014

na eerder in mei te zijn geweest, was het destijds uitstekend en heerlijk rustig, nu in sept/okt was het bere druk, minder goed eten en het animatie team is zojuist opgestapt en vertrokken, personeel is minder vriendelijke , de service neemt zienderogen af.

Gereisd Met partner in september 2014

geen 5 sterren waard

J.H. de Bruijn eo
25-9-2014

Hotel voldoet absoluut niet aan 5 sterren, Kleine kamer en douche ,eten goed maar koud. De bediening was niet vriendelijk. De animatie was echt erg slecht, niets te doen in de avond. Veel bijbetalen, voor handdoeken op t strand, ijsje en zelfs de koffer wegen. We gaan hier niet terug naar toe, dit hotel is 4 sterren waard

Gereisd Met partner in september 2014

Prima hotel, niets mis mee.

Sjan Stams
19-9-2014

Het Eten was prima maar verveelt overal na een week. De kamers waren wat klein maar ik was alleen dus geen probleem. Mijn douche was kapot maar werd onmiddellijk gerepareerd. Iedere dag schone handdoeken. Personeel deed wat het moest doen maar er zou wel wat vaker een lachje af mogen. Een hotel met d juiste prijs/kwaliteit verhouding.niet luxe maar prima te doen.

Gereisd Met vrienden in Mon Sep 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fijne 1e vakantie resort Turkije

harmheldens
5-9-2014

Hadden een last minute geboekt en zijn er tevreden over. Kan me wel voorstellen dat als je 5 of meer sterren gewend bent dat dit wat karig overkomt maar wij zijn voor een 1e keer all incl. best tevreden. Jammer vonden wij wel dat er all.incl.staat terwijl je het kluisje op de kamer per dag voor 2 euro kunt huren Ook is de alcoholische drank heel beperkt. Alleen wodka,wisky en gin is er te verkrijgen zonder bijbetaling. Ook een ijsje voor de kinderen moet gewoon betaald worden. Het zijn net de kleine dingetjes die af en toe tekort schieten. De kamers zijn wel wat aan de kleine kant en mogen beter worden schoon gehouden.(we hadden een 2 persoonsbed met een slaapbank voor onze dochter) De lege koffers(2x)daar is eigenlijk geen plaats voor. Onder het bed gaat niet omdat het bedden tot aan de grond zijn.(boxspring) Badkamer had vieze kitranden en heb 2x zelf wc.-papier van een poetskar moeten halen omdat dit niet werd aangevuld? Ook de handdoeken hebben 2 dagen in de badkamer gelegen.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Aug 29 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Dit Hotel nooit meer

Ron van de Meulenhof
12-8-2014

Wij gaan nooit meer naar dit hotel het receptie personeel was onvriendelijk. We kwamen daar de eerste dag aan en toen moesten we naar een ander hotel voor een nacht omdat het vol geboekt was. Naar Side west park hotel wat dus niet gelijkwaardig was, met het hotel waar we eigenlijk in hoorde. Bij vertrek van het hotel moesten we drinken betalen wat we niet hebben gehad en als we dat niet zouden betalen dreigden ze om de beveiliging er bij te halen.

Gereisd Met vrienden in Mon Aug 04 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Eten en drinkenLunch

• Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenBetaalde handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Verblijf voor kinderenNiet gratiis

• Soort gerechtenLunchpakketten, Turks, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiLobby

• Balkon / terrasTerras

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Kapel, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Post service, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportKanoën, Surfen, Waterskiën
  • BuitensportenBoccia
  • BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Sport & SpelDarts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hane Sun in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hane Sun zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.