Aparthotel Hanay Suites

9 reviews over Aparthotel Hanay Suites in het Nederlands

Fijn appartement

Samantha
25-8-2016

Super fijn appartement en schoon. Ook rondom zwembad is schoon. Zwembadwater is wel erg warm. Redelijk vriendelijk personeel en redelijk goed eten. Wi-Fi is slecht of je moet er dik geld voor betalen. Wij zaten aan de voorkant en hadden Wi-Fi van de restaurants tegenover het appartement. Er zit ook geen lift in en wij zaten boven in met hitte golf, niet prettig. Ook betaald voor airco, de eerste paar dagen leek het alsof er en truck naast je bed stond en toen was die eindelijk gemaakt, kwam er warme lucht uit. Je kan met busje naar strand, dan word je wel naar een wat duurdere beachclub gebracht. Lopend is stand niet ver weg maar wel erg steile paden. Voor het geld wat je betaalt zit je prima maar er zijn betere appartementen. Ook vond ik Side zelf niet zo leuk. Liever marmaris, icmeler, alanya.

Gereisd met vrienden in juli 2016

redelijk hotel

justin
11-5-2016

Hanay hotel is een redlijk met een mooi zwembad. maar wel met verbeterpunten. Zoals de koffie is te sterk om te drinken. de schoonmaak kon ook wel iets beter we moesten zelf de lakens van het bed afhalen omdat de schoonmaker dat niet deed. voor de rest waren de kamers wel redelijk schoon. Het personeel was een beetje afstandelijk. Kortom het is geen slecht appartement maar er zijn betere appartementen

Gereisd met vrienden in augustus 2014

Goed hotel

Jacqueline
28-9-2015

Wij hebben het prima naar onze zin gehad, er zijn in de omgeving genoeg restaurants en winkels. We zijn zelfs naar de kapper geweest tegenover het hotel. Vriendelijke mensen. Geen opdringerige winkeliers die je van alles proberen te verkopen, zoals in Side stad. Met het (gratis) busje kan je iedere dag naar Side Sea Side Beach worden gebracht. Gratis bedjes, maar wel een consumptie nuttigen. Op zich niet vreemd lijkt me. Het bed was wat zacht. De schoonmaaksters komen iedere dag en maken goed schoon. We hadden geen ontbijt bijgeboekt, maar de supermarkt is tegenover het hotel. Wel rekening mee houden dat ze pas om 9 uur open gaan. Restaurants Cihan en Kayi's waren onze favoriet. Bij Cheers Bar is volop te doen (nederlandse eigenaresse)

Min puntjes: de stoeltjes. Je kon niet echt lang op je balkon zitten op deze eetkamerstoeltjes. de andere gasten die om 8 uur al alle bedjes langs het zwembad hadden 'gereserveerd'

Gereisd met vrienden in september 2015

Prachtige vakantie!

evelien
21-6-2015

onzettend leuke vakantie gehad, elke dag werd er schoongemaakt en zeer nette kamers! leuk en vriendelijk personeel.

Gereisd met vrienden in juli 2014

Waar voor je geld

Anique
22-9-2014

Een vakantie bij Hanay Suite kost niet veel, je moet er dus ook geen 5 sterren hotel voor verwachten. Het is echter een zeer netjes en gezellig complex. Wij verbleven helaas in het oude gedeelte, dit is wel een heel verschil met het nieuw gedeelte. Navragen of we in het nieuw gedeelte konden verblijven had geen zin, het was volgens de manager volgeboekt. Ons tweekamerappartement was vrij ruim voor twee personen, maar te krap voor vier mensen. Er is een aparte slaapkamer, een badkamer (wat oud) en een klein keukentje. Precies wat je nodig hebt. Het zwembad is heerlijk, net als de bedjes eromheen. Het eten in het restaurant is de ene keer beter dan de andere keer. Ontbijt op zich prima. Afstand naar het strand is te doen (ongeveer 1 kilometer), maar terug moet je een steile helling of trap op. Dat is wat minder. Rondom het hotel genoeg supermarkten met verse groenten en fruit te vinden.

Gereisd met partner in Fri Aug 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prima voor een week

zonenskiaanbidders
9-8-2014

Prima gehad. Ligging is goed tov de stranden en het centrum van Side. Wij hadden 2 appartementen. Wij in het nieuwe gebouw, was prima, schoon en nieuw. De anderen in een ouder gebouw, appartement was ook stukken minder (badkamer stonk vreselijk). Zwembad was prachtig. Enige echte nadeel vonden wij de ZEER opdringerige man van de spa van Hanay Suites. Zelfs toen wij compleet verreist aankwamen begon hij zijn diensten al aan te bieden, om dat vervolgens nog 20 keer te herhalen. Zeer irritant.

Gereisd met vrienden in Wed Jan 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Gewoon goed

jan krijgsman
6-6-2014

Hanay Suites is gewoon een goede locatie om je vakantie te vieren we zijn net 3 dagen aanwezig niks te klagen je kan voor het geld niet verwachten dat je in een 5 sterren hotel terecht komt dus ik snap die andere bezoekers niet maar ja je kan altijd wel blijven zeiken.

Gereisd met partner in mei 2014

had zo mooi kunnen zijn

Rinaldo
2-8-2012

wij waren met 4 personen, 2 volwassenen en 2 kleine kinderen (5 en 9). we hadden een 2 kamer appartement. om beide jongens te slapen te leggen moest er een stoel worden uitgeklapt, gevolg, je kon meteen nergens meer lopen. er stond een halve tafel met 2 stoelen erbij, let wel, wij hadden een appartement bedoeld voor 4 personen. het zwembad was te klein voor het aantal mensen, was altijd vol, er waren bijna nooit stoelen beschikbaar omdat er om 5 uur al handdoeken opgegooid werden. weinig tot nooit nederlanders in het hotel. voornamelijk scandinaviers en duitsers. er loopt een hele drukke weg langs en over het complex. strand op 800 meter echter wel eerst die drukke weg langs, dan een hele drukke weg overstekken en dan kom je uit bij privestranden. wil je daar liggen moet je dik betalen. kinderen kun je dus niet alleen laten gaan. nee helaas, dit hotel deed volkomen niet aan onze wensen. er was wel 1 ding positief, het personeel van de bar/restaurant was super. hele goede schoonmaak.

Gereisd met jonge kinderen in Mon Jul 09 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Knus hotel met een enorm zwembad

wibrand
1-8-2012

Hanay Suite Hotel is een vrij groot complex dat met een heleboel touroperators werkt. Daardoor komen en gaan er dagelijks mensen. Het ene ogenblik zit het vol met Zweden en vervolgens bijv. Engelsen. Wij zaten er drie weken en hebben dus een hoop mensen ontmoet. Relatief weinig Nlers. Het zwembad is het grootste pluspunt met een nadeel: het reserveren van ligstoelen is toegestaan... Het restaurant vonden wij een van de mindere van Side. De bediening is wisselend (de chef bleef 3 wkn zeuren of we mee wilden eten met de turkse avond). Receptie: prima. Schoonmaak: bij ons uitstekend ! Ligging: redelijk goed, vlakbij ziekenhuis, supermarkt en een paar uitstekende restauranten. Strand: Cirka 1 km, maar de gratis strandbus rijd naar een veel mooier strand ! App. is klein maar fijn. De 2 kmr app is groot genoeg voor 2 pers, maar aan de kleine kant voor 4 (maar ach... 't is alleen maar om te slapen!). Badkmr: prima. Balkon: klein. Er is tevens een prima turks bad !

Gereisd met oudere kinderen in juni 2012

Aparthotel info

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Hanay Suites in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Hanay Suites zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.