Hotel Grand Side

KinderhotelWeer vandaag19°9°
Hotel Grand Side
9,1

In Turkije vind je Hotel Club Grand Side direct aan een zandstrand met gratis bedjes en parasols. De kamers zijn hier modern ingericht en het zwembad is schoon. Een animatieteam is ook aanwezig. Een woordje Duits leren kan geen kwaad, want het personeel spreekt voornamelijk Duits. De plaats Side is leuk om te winkelen.

150 reviews over Hotel Grand Side in het Nederlands

Houd je van kleinschalig, dan is dit de plek!

Karel Bouter,
17-10-2018

Voor Turkse begrippen klein en intiem hotel [185 kamers]. Beetje gedateerd maar wel heel schoon. Ligt direct aan het zandstrand met voldoende gratis bedjes en parasols. In de zee wel grote stenen. Zeer vriendelijk en voorkomend personeel. Buffetten voldoende variatie en kwaliteit. Omdat er overwegend Duitse gasten zijn, is de voertaal Duits. WiFi is NIET gratis en de kwaliteit is slecht.

Gereisd met partner in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Schoon hotel, heerlijk eten!

Coco,
14-10-2018

Het hotel is erg schoon en slaapkamers zijn mooi modern ingericht met een heerlijke douche! Wij kwamen ‘s nachts aan en hebben een kwartier in de lobby gewacht op de receptionist, dat was minder. Het zwembad is schoon en voldoende bedjes, ook op het strand! Eten was voortreffelijk en je kunt op het terras aan de promenade heerlijk zitten. Personeel is vriendelijk en werkt hard (je zit nooit lang zonder drankjes). Animatieteam was vriendelijk, niet te opdringerig. Met busje zit je snel in side, anders heerlijk wandelen over de promenade naar her centrum. Jammer dat je vandaag de dag nog moet betalen voor WiFi in het hotel (was ook van matige kwaliteit). Verder is dit hotel een absolute aanrader! Heerlijke vakantie gehad!

Gereisd met vrienden in oktober 2018

uitstekend

Tony De Schepper,
28-9-2018

Vooreerst, je moet een mondje Duits kennen want 95% van de gasten zijn Duitsers (joviale mensen) en het personeel spreekt vloeiend Duits maar moeilijk Engels. Personeel is vriendelijk; eten lekker en gevarieerd. Wij zijn in september geweest en hebben gebruik gemaakt van het kleinere zwembad naast het kinderzwembad; zeer rustig (geen animatie) en self service voor frisdraken, bier en koffie. Waarschijnlijk drukker in de vakantieperiodes. Eén minpunt, 15€ voor 10 dagen WIFI (vandaar geen 10 op 10)

Gereisd met partner in september 2018

In 1 woord, geweldig!

van Wensveen,
2-5-2018

Heerlijke ontspan vakantie gehad! Een zeer rustig en gemoedelijk hotel. Mooie en schone kamers met alle gemakken voorzien. Het personeel is erg vriendelijk en doen erg hun best. Het eten bij het buffet is lekker en divers, voor ieder wat wils. Het hotel is goed gelegen, ongeveer 45 min lopen naar Side en met een Dolmus (taxibusje) voor €1,- pp naar het centrum is 5 minuten. Ook de grotere plaats Manavgat is leuk om naar toe te gaan, met een Dolmus ongeveer 20-30 min vanaf het hotel. Echt een aanrader dus dit resort!

Gereisd met partner in april 2018

In september hier geweest, mooi hotel kamers zien er allemaal heel mooi uit met een mooie regendouche. Heel veel Duitsers in het hotel waar je overigens geen last van hebt. Dolmus stop zit vlak bij het hotel ideaal om zo naar side te gaan. Helaas een voedselinfectie opgelopen door het eten van kip,toen we de laatste dag de kamer niet langer mochten bij boeken omdat ik doodziek op bed lag en we pas Savonds laat vertrokken viel ons dit enorm tegen van het hotel. Waar het personeel de rest vd week zo vriendelijk was misten we dit op de laatste dag. Erg jammer. Prima hotel voor een mooie prijs maar voor ons helaas niet meer

Gereisd met partner in september 2017

Net als vorig jaar. Heerlijk

Marja en Emile,
24-9-2017

Rust, lekker eten en fijn personeel. Echt genieten.

Gereisd met partner in Fri Sep 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooi smaakvol ingericht, ook (bad) kamer, resort. Vooral Duitsers., weinig Russen. Zeer vriendelijk personeel b.v. Top-kok Oguz Sert elke dag een lach/gesprek, de heren van het animatie team Halim & Luidji gewoon Top. Maar ook het overige personeel zeer vriendelijk en behulpzaam, van kamerdames tot obers. Helaas geld dit niet voor dhr.Omar, loopt overspannen rond, begint een halfuur voor het einde al peper/zout stellen, servetten bij je op te halen. Begint te klappen als ober een glas laat vallen, en zet een bordje waarop staat wat voor soep er was, welke ik had opgepakt , een centimeter te verplaatsen, van waar ik hem had neer gezet. Je merkt dat het personeel zeer onrustig is als hij er is, ruimen zeer snel je bord/bestek en glazen op.Soms nog met je eten erop. Maar genoeg over deze man. Tip geef evt. fooi rechtstreeks aan het personeel. Eten is goed, elke avond wat speciaal. Alles op korte afstand bereikbaar, ook winkels. Ga zeker nog een keer terug.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Geweldige vakantie voor jong en oud

Saskia,
26-8-2017

Wij zijn met onze zoon (2jaar) en moeder en oma (81) hier geweest. (Hotel Grand Side, maar in het gedeelte grand Aqua). Kamers goed bereikbaar met lift. Perfect, netjes en heel gastvriendelijk. Personeel altijd vrolijk en behulpzaam. Ideaal met trekker en wagentje naar het strand, busjes stoppen voor het hotel. dus verre stukken lopen hoeft niet. Eten en drinken gewoon goed! Animatie genoeg, alles mag niets moet. Geen opdringen. Mooie zwembaden en leuke terrasje. als een dorpje opzich, gezellig en knus. Zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met vrienden in Thu Oct 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

WEDEROM FANTASTISCH!!!

fam. Mingels,
4-8-2017

Klein zeer gemoedelijk hotel. Eten is super, alles verser dan vers. Zeer schoon, en iedereen herkent je nog als je er weer bent.Iedereen probeert het je naar de zin te maken. Wederom een aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in Sat Jul 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Top

Sandra Pagen,
24-6-2017

Mooi verzorgd hotel,was heel rustig wat heel gemoedelijk was

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2016

• Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door boulevard
  • Strand faciliteitenGratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenVegetarisch

• Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • KeukenKeuken

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenBoccia, Paardrijden
  • BalsportenBasketbal, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • Sport & SpelDarts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grand Side in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grand Side zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.