Hotel Grand Side

FamiliehotelWeer vandaag36°25°
Hotel Grand Side
9,4

Wat vakantiegangers zeggen

Ben je niet zo van de drukte en grote hotels? Dan is Grand Side Resort echt iets voor jou. In dit kleinschalige en gemoedelijke hotel kom je helemaal tot rust. Vanuit het hotel loop je zo naar het zandstrand en ook de winkels liggen lekker dichtbij. Hier heerst een ‘niets moet en alles mag’ sfeertje. Reviewers Marja en Emile schrijven: ‘Rust, lekker eten en fijn personeel. Echt genieten’. Kortom een ideale plek voor een fijne vakantie onder de Turkse zon. Nieuwsgierig naar meer? Lees snel verder en ontdek de ervaringen van vakantiegangers over dit hotel.

Hotelkamer

De kamers van Grand Side Resort ontvangen van hun gasten veel positieve reviews. Enig minpuntje vinden zij dat er betaald moet worden voor wifi. Ook al is het kleinschalige hotel niet meer gloednieuw, het is wel netjes en goed onderhouden. Karel schrijft hierover: ‘Voor Turkse begrippen klein en intiem hotel [185 kamers]. Beetje gedateerd maar wel heel schoon.’ Reviewer Coco schrijft: ‘Het hotel is erg schoon en slaapkamers zijn mooi modern ingericht met een heerlijke douche!’

Restaurant

Over de maaltijden en ook het sfeervolle restaurant zijn jullie heel tevreden. Coco schrijft hierover: ‘Eten was voortreffelijk en je kunt op het terras aan de promenade heerlijk zitten.’ Het personeel is erg vriendelijk en wat vooral opvalt is de variatie en goede kwaliteit van het eten. Familie van Wensveen schrijft: ‘Het eten bij het buffet is lekker en divers, voor ieder wat wils.’

Zwembad & Animatie

Bij Grand Side Resort vind je een groot zwembad met kinderbad. Jullie geven aan dat de zwemfaciliteiten mooi schoon zijn en geven als pluspunt dat er genoeg ligbedjes beschikbaar zijn. Daarom heb je hier van ‘handdoekje leggen’ geen last. Het enthousiaste animatieteam zorgt voor entertainment in de vorm van sport en spel. Reviewer Saskia schrijft: ‘Animatie genoeg, alles mag niets moet. Geen opdringen.’

Je kennis van de Duitse taal komt overigens ook mooi van pas bij Grand Side Resort. Tony vertelt je waarom: ‘Vooreerst, je moet een mondje Duits kennen want 95% van de gasten zijn Duitsers (joviale mensen) en het personeel spreekt vloeiend Duits maar moeilijk Engels.’

Ligging

Het grootste voordeel van de ligging van Grand Side vinden jullie het prachtige strand. Vanuit het hotel loop je meteen het strand op waar je gebruik kunt maken van gratis ligbedden met parasols. Let wel goed op als je de zee in gaat voor de rotsen en stenen. Wil je lekker gaan shoppen? Met de hotelbus ben je zo in het gezellige Side. Maar je kunt er ook naartoe wandelen via de mooie promenade. Wil je genieten van een rustige vakantie in Turkije in een kleinschalig hotel? Boek dan je vakantieverblijf bij Grand Side Resort.

155 reviews over Hotel Grand Side in het Nederlands

Fantastisch.

Joke Hamstra.
4-7-2019

Echter een geweldig hotel. Op alles een dikke 10. Geweldig personeel. En super recreatie team. Die echt de hele dag. Tot s avonds in de weer is. Eten echt geweldig. En gaat gewoon de hele dag door. Mooie schone kamers. Ben gister terug gekomen. Maar zou meteen terug willen. En meteen aan het strand.

Turks paradijs

Fransje van Loon
20-6-2019

Ik ben in mei voor de 12e keer geweest in Grand Side. We vinden het geweldig hier. Verblijven elk jaar in de mooie familiekamers die aan de tuin grenzen. Klein hotel, geen handdoeken leggen, genoeg plek op het mooie strand en zwembad. Het heerlijke eten is in buffetvorm en smiddags buffet aan het strand en zwembad. Handdoekenservice. Met de dolmus of taxi ben je in 15 minuten in het gezellige Side. Personeel is heel aardig. Professionele receptie. Managementteam is altijd onder de gasten en gastvrij. Night and security manager is heel behulpzaam en spreekt Engels. Hier kom je echt tot rust. De kinderen willen elk jaar terug. Winkeltjes ook in de buurt van de hoofdstraat. Er is een heel groot overdekt winkelcentrum in Manavgat. Dit is een echte aanrader Grand Side. Is zeker 5 sterren waard.

Gereisd Met oudere kinderen in Wed May 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Hotel Grand Side is zeker voor herhaling vatbaar!!

Rolf Frese
15-6-2019

Wij waren hier vanaf 28 mei 2019 t/m 7 juni 2019. Het is een uitstekend hotel wat zeker voor herhaling vatbaar is. Twee tips: 1. Neem zwemschoenen mee voor in zee. Er is daar geen zand op de grond maar gladde vlakke rotsen. 2. Geef bij aankomst direct aan dat de bedden te hard zijn (als je daar niet van houdt). Er komt dan een topdek op. Het eten in het restaurant kan pittig zijn. Begin dus met kleine hapjes. Later in onze vakantie werd het wel minder. Het hotel is Duits georiënteerd. De meeste personeelsleden spreken Duits. Sommigen ook Engels. In onze periode waren er vooral oudere mensen en heel weinig kinderen.

Positief: alle personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Een leuke animatie. Wij zaten in kamer 202. Dat gedeelte van het gebouw (boven het restaurant) heeft mooie kamers en volledige zeezicht. Je kunt er om vragen. Dat kost 5 euro per dag meer, ter plekke te betalen.

Voor de rest is dit hotel ons uitstekend bevallen!!

Gereisd Met partner in mei 2019

Henk
21-5-2019

Geweldig kleiner hotel, direct aan zee. Alles goed bereikbaar. Alles aanwezig voor een zeer relaxte vakantie. Geen handdoeken leggen, overal steeds voldoende plek. Eten echt elke dag heerlijk. Mooie grote schone kamer, wel harde bedden, maar vraag om een topper en het probleem is opgelost. Vriendelijke medewerkers en praten overwegend zeer goed Duits. Veel stamgasten die elk jaar terug komen. Wij gaan hier zeker terug wat we eigenlijk nooit doen. Tot nu toe 😁

Gereisd Met partner in mei 2019

Super schoon, geweldig hotel. Vriendelijk .

Lineke van der Linden-Lalkens
15-5-2019

Samen met een vriendin heb ik een geweldige vakantie gehad. Voornamelijk oudere mensen . Verhouding 80% Duitsers en 20% Nederlanders. Vriendelijk personeel. Veel gasten komen meerdere malen terug. Eten heerlijk veel variatie. Geen handdoeken leggen, nergens in de rij staan. Alles relaxed. Wi fi goed maar betalend. 12 euro voor een week. Gezellig terras aan het strand. Niet veel trappen klimmen. Animatie is redelijk, maar is te begrijpen voor een kleinschalig hotel. In ieder geval geen lawaai. We hebben geen excursies gemaakt. Wel met de taxi en dolmus naar Side en Manavgat geweest. Kortom ben al vaak in Turkije geweest , maar naar dit hotel zou ik zeker teruggaan. Een aanrader.

Gereisd Met vrienden in Wed May 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Houd je van kleinschalig, dan is dit de plek!

Karel Bouter
17-10-2018

Voor Turkse begrippen klein en intiem hotel [185 kamers]. Beetje gedateerd maar wel heel schoon. Ligt direct aan het zandstrand met voldoende gratis bedjes en parasols. In de zee wel grote stenen. Zeer vriendelijk en voorkomend personeel. Buffetten voldoende variatie en kwaliteit. Omdat er overwegend Duitse gasten zijn, is de voertaal Duits. WiFi is NIET gratis en de kwaliteit is slecht.

Gereisd Met partner in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Schoon hotel, heerlijk eten!

Coco
14-10-2018

Het hotel is erg schoon en slaapkamers zijn mooi modern ingericht met een heerlijke douche! Wij kwamen ‘s nachts aan en hebben een kwartier in de lobby gewacht op de receptionist, dat was minder. Het zwembad is schoon en voldoende bedjes, ook op het strand! Eten was voortreffelijk en je kunt op het terras aan de promenade heerlijk zitten. Personeel is vriendelijk en werkt hard (je zit nooit lang zonder drankjes). Animatieteam was vriendelijk, niet te opdringerig. Met busje zit je snel in side, anders heerlijk wandelen over de promenade naar her centrum. Jammer dat je vandaag de dag nog moet betalen voor WiFi in het hotel (was ook van matige kwaliteit). Verder is dit hotel een absolute aanrader! Heerlijke vakantie gehad!

Gereisd Met vrienden in oktober 2018

uitstekend

Tony De Schepper
28-9-2018

Vooreerst, je moet een mondje Duits kennen want 95% van de gasten zijn Duitsers (joviale mensen) en het personeel spreekt vloeiend Duits maar moeilijk Engels. Personeel is vriendelijk; eten lekker en gevarieerd. Wij zijn in september geweest en hebben gebruik gemaakt van het kleinere zwembad naast het kinderzwembad; zeer rustig (geen animatie) en self service voor frisdraken, bier en koffie. Waarschijnlijk drukker in de vakantieperiodes. Eén minpunt, 15€ voor 10 dagen WIFI (vandaar geen 10 op 10)

Gereisd Met partner in september 2018

In 1 woord, geweldig!

van Wensveen
2-5-2018

Heerlijke ontspan vakantie gehad! Een zeer rustig en gemoedelijk hotel. Mooie en schone kamers met alle gemakken voorzien. Het personeel is erg vriendelijk en doen erg hun best. Het eten bij het buffet is lekker en divers, voor ieder wat wils. Het hotel is goed gelegen, ongeveer 45 min lopen naar Side en met een Dolmus (taxibusje) voor €1,- pp naar het centrum is 5 minuten. Ook de grotere plaats Manavgat is leuk om naar toe te gaan, met een Dolmus ongeveer 20-30 min vanaf het hotel. Echt een aanrader dus dit resort!

Gereisd Met partner in april 2018

Prima hotel voor goeie prijs Maar voor ons niet me

Angela
23-10-2017

In september hier geweest, mooi hotel kamers zien er allemaal heel mooi uit met een mooie regendouche. Heel veel Duitsers in het hotel waar je overigens geen last van hebt. Dolmus stop zit vlak bij het hotel ideaal om zo naar side te gaan. Helaas een voedselinfectie opgelopen door het eten van kip,toen we de laatste dag de kamer niet langer mochten bij boeken omdat ik doodziek op bed lag en we pas Savonds laat vertrokken viel ons dit enorm tegen van het hotel. Waar het personeel de rest vd week zo vriendelijk was misten we dit op de laatste dag. Erg jammer. Prima hotel voor een mooie prijs maar voor ons helaas niet meer

Gereisd Met partner in september 2017

• Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door boulevard
  • Strand faciliteitenGratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenVegetarisch

• Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • KeukenKeuken

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenBoccia, Paardrijden
  • BalsportenBasketbal, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • Sport & SpelDarts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grand Side in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grand Side zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.