Hotel Grand Seker

Hotel Grand Seker
8,2

35 tips over Hotel Grand Seker

idewaele, 30-1-2016

Waar je zeker moet kijken is de markt in manavgat maandag en donderdag je kunt er heen met de dolmus nog geen 100 meter van het hotel voor 1,50.

Op de brug bij het strand is een brug je kunt daar de schilpadden zien zwemmen echt super om te zien een echte aanrader!!

leonie kapitein, 24-8-2015
Als je naar de watervallen gaat kan je iets verder lopen dan de ingang, om hoog richting de berg en daar kan je zwemmen. Pas wel op voor de stroming. Kan je op eigen inititief heen gaan. Busje naar manavgat en vanuit daar de bus maar de watervallen en het is goedkoop! Tips voor bij hotel: neem badhanddoek mee, muggenmelk ( een dag last van gehad), optijd handdoek neerleggen, strand privé stuk gebruik van maken en het binnen zwembad om lekker af te koelen!
Maria Sprengers, 12-10-2014
graag blok 1 zwembad zijde. of blok 3 ook gezellig. veel bezienswaardigheden.(Side, stuwdam, markt, watervallen, enz.

Lies, 9-9-2014
Side is echt het bezoeken waard! Het hele stadje bevat restanten van oude gebouwen zoals tempels, theaters en kerken. Ook shoppers zullen er zich zeker niet vervelen. Met de dolmus is het makkelijk te bereiken voor slechts enkele euro's.
Marloes, 26-8-2014
Hele lekkere fruit cocktails (Lecker Lecker) voor 2 euro.
Geldrop, 9-8-2014
Dagje strand, ook de lunch daar is erg goed.

DH Kloes, 28-7-2014
Wij hadden een late vlucht op de dag van vertrek, als je dat aangeeft kan je (indien mogelijk) voor €30,- later uitchecken. In plaats van 12:00 uur (normaal) 16:00 uur.
W. Nielsen, 15-7-2014

Voor de nieuwkomers van de eerste dag: vaak wordt u aan gesproken om een Hammam te ondergaan voor u verbrand bent door de zon..zo ook wij fam. met twee oudere kinderen. Heerlijk hoor maar achteraf veel te duur.

Voor 20- 30 all in via de reisleiding te boeken.

Pas op voor goedkopen excursie naar Antalya; zitten een aantal commerciële bezoeken bij naar goudzaken en leerzaak! Vraag daar naar bij elke excursie; wij vonden het zonde van de tijd!

Ingeborg de Jonge, 15-7-2014
Als je met meer mensen bent, Familiekamer type II reserveren. Voor €2,00 per dag heb je eigen wifiverbinding (sneller). Eigen badhanddoek meenemen voor bij het zwembad/aan het strand.
Jos , 3-7-2014
Je moet de vitaminebar (Lecher) proberen voor Euro 2,00