Hotel Grand Sekersterstersterster

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna
Tonen op kaart

Bij Hotel Grand Seker Side in de gelijknamige badplaats Side vier je je vakantie met veel andere Nederlanders. De kids maken hierdoor makkelijk vriendjes. Over de kamers schrijven reviewers dat een deel ervan helaas gedateerd is. Maar de gerenoveerde kamers zijn volgens jullie erg modern en schoon. De ervaring van Debbie: ‘Zeer nette badkamer, het leek of de kamer nog niet zo lang geleden opgeknapt was zo netjes zag het er allemaal uit!’ Benieuwd waarover reviewers nog meer enthousiast zijn bij Hotel Grand Seker Side? Lees met ons mee.

Bij Hotel Grand Seker is waterpret gegarandeerd. De kids vermaken zich in de drie zwembaden, terwijl jij tot rust komt op het zonneterras. Ook aan de allerkleinsten is gedacht met een speciaal kinderbadje. De ervaring van reviewer Martijn:‘De zwembaden zijn gezellig gevuld met mensen. Het hoofdbad is supergaaf voor kinderen i.v.m. de glijbanen.’ Wel schrijven sommige vakantiegangers dat het lastig is om een vrij ligbedje te vinden vanwege het beruchte handdoekje leggen. Maar Hotel Grand Seker Side doet er alles aan om de handdoeken weg te halen en een ligbedje te regelen voor iedereen.

Op zoek naar nog meer vermaak? Vakantieganger Martijn vertelt dat er de hele dag door leuke activiteiten worden georganiseerd zoals darten, waterpolo en watergym. Volgens jullie is de Nederlandstalige Nadina van de kidsclub geweldig met alle kinderen. Ook over de avondshows zijn jullie enthousiast. Na een lange dag komen de ouders helemaal tot rust in de hammam van Hotel Grand Seker. Breng een bezoekje aan de sauna of boek een massage.

Een verblijf op basis van all-inclusive? Voor veel vakantiegangers kan het eten iets afwisselender en mag de kwaliteit wel wat beter. Hou er ook rekening mee dat niet alles binnen de all-inclusive formule valt. Zo moet je cocktails, fruitsapjes, popcorn en ijs zelf betalen.

De ligging

Ruil je de gezelligheid van Hotel Grand Seker liever even in voor de echte Turkse sferen? Volgens reviewer Lies mag een bezoekje aan Side zeker niet missen: ‘Het hele stadje bevat restanten van oude gebouwen zoals tempels, theaters en kerken. Ook shoppers zullen er zich zeker niet vervelen. Met de dolmus is het makkelijk te bereiken voor slechts enkele euro's.’ Ook Freddie heeft nog wat leuke tips: ‘Vanuit het hotel kan je naar Manavgat op de markt of naar de afgravingen van Side met de dolmus. Kost een paar euro. Neem ook eens een trip met het "piratenboot". Of ga eens raften. Je kan deze trips gewoon in de winkelstraat kopen. Koste ons per trip 10 euro p.p. eten en drinken die dag inbegrepen.’

Een echte dierenliefhebber? Op de brug bij het strand kun je als je mazzel hebt schildpadden spotten, wat volgens eerdere gasten een bijzondere ervaring is. Hier is het volgens jullie sowieso goed vertoeven. Zo schrijft Eva: ‘Wat ik leuk aan het strand vond, was dat er bij het strand een terras van het hotel zat en dat je daar kon lunchen en drinken’. Laat die zon, zee en strandvakantie dus maar beginnen.

827 reviews over Hotel Grand Seker

• 2019
    1Diana22-12-2019

Nooit

In een woordt waardeloos eten bar slecht groente ligt gewoon in kookvocht bloemkool 2x terug gaan voor warm eten eetzaal een grote kantine geen sfeer animatie heeeeeel slecht gewoon een slecht hotel

Gereisd met partner in september 2019

• 8Linda11-12-2019

Heerlijke vakantie

Mooi hotel, schoon en goed onderhouden. Zwembaden waren heerlijk. Eten was niet slecht al heb je het na een paar dagen wel weer gezien. Het hotel ligt vlakbij allerlei leuke winkeltjes. Wil je naar side pak dan een dolmus. Kost maar 1 of 2 euro. Het is wel enorm op Duitsers gericht wat ik wel jammer vond. We kregen een upgrade naar een mooie kamer in het nieuwe gebouw waar de receptie zit. Mooie kamer maar we konden niet zitten op het balkon omdat het zo klein was. Dat was een minpunt.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 6Mario09-11-2019

Nooit meer

Verleden jaar was het zeer goed en deez jaar eten kou drinken was warm zwembad 24 graden en mijn zoon 20 min en bij kreeg blauwe lippen van de kou En vriendelijkheid was ook ver te zoeken

Gereisd met jonge kinderen in november 2019

Geboekt bij vakantiediscounter

• 5Sofie Geudens31-10-2019

Dit nooit meer!

Ik had een kamer in het hoofdgebouw geboekt, maar dat was een overboeking, dus kregen we een kamer in het bijgebouw, heel kleine kamer, elke morgen om 6u werden we gewekt door het gebed. Verschrikkelijk lawaai!!! Eten was altijd koud, en de dranken warm, te lui om ijsblokjes in te doen, het personeel onvriendelijk, heb op de hele week van niemand een vriendelijk woord of lach gekregen, WiFi moet je 14€ voor betalen, en we zijn 14x naar receptie moeten gaan dat het niet werkte. Nooit of nooit meer naar dit hotel!

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2019

• 6D Van delden21-10-2019

Was de laatste keer

Zeer tevreden over de gewone mensen. Die er werken Maar eten en service zeer slecht Moesten naar een slechte kamer. Voor de kamer die we geboekt hadden 86 euro bij betalen Verder strand is geweldig daar. Hotel.veroudert.

Gereisd met vrienden in september 2019

• 6Diana03-10-2019

Nooit meer

De menssen moeten weten dat ze te veel betaalt voor een vier sterren hotel eten koud geen sfeer niks te doen animatie dikke onvoldoende slecht hotel op de kamermeisjes na doen echt goed hun besteerste keer 4sterren hotel nooit meer menssen dit hotel nooit meer

Gereisd met partner in september 2019

• 8Mc13-09-2019

Heerlijk

Heerlijk 2 weken Turkije relaxen en af en toe waf ondernemen Goed verblijf lekker eten genoeg bedden op strand

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 8Fien de zwart10-09-2019

Echt een aanrader ,eten was top ,kamers idd kleine kant maar erg schoon ,personeel vriendelijk ..niks te klagen ..

Volgend jaar weer daarheen ..🏖🏖

Gereisd met partner in juni 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 6Anoniem18-08-2019

Het is niet fantastisch maar ook niet nooit weer.

Het hotel is schoon en goed, mooi. Wel is er chagarijnig personeel dit is niet iedereen, er is veel animatie alleen ‘s avonds moet je naar een koepel om de show te zien dit is niet op het terras. Veel animatie wil met je dansen en als je nee zegt gaan ze aan je zitten en zeuren. De volgende dag komen ze weer. Glijbanen zijn ook maar 3 uur per dag open. Als je met kinderen rond de 13 tot 17 bent en die niet van dansen houden dan kunnen we ‘s avonds irritant worden. Het eten is soms koud, maar de mensen die in het restaurant werken die doen super hun best.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9Familie14-08-2019

Een heeeerlijke vakantie!

Prima hotel! Mooie ruime kamer met 2pers bed en 1pers bed (ong 180cm lang en zeer harde matrassen). Groot balkon en mooie luxe badkamer. Deze kamer aan de rustige kant van het terrein, klein nadeeltje: uitkijk op de Moskee met oa smorgens om 05.00 gebed door de luidsprekers. ALLE medewerkers uiterst vriendelijk en behulpzaam!! Eten voldoende en zeer uitgebreid, altijd wel een tafel vrij. Genoeg bedjes met parasols aan het rustige zwembad. Bij het andere zwembad (met mooie glijbanen) voor de liefhebber de hele dag muziek en animatie. Voor ieder wat wils dus. Een tophotel qua prijs-/kwaliteitsverhouding. Strand op 5min lopen met veel bedjes en schaduw. Voor ons een minpunt: veel grote russische families. Laten goed horen dat ze aanwezig zijn en houden zich niet aan de 'sociale' regels. Ik weet niet of dit het hele seizoen zo is, of dat we net pech hadden. Leuke excursies te boeken. Dolmus op loopafstand naar Side en Manavgat.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

35 tips over Hotel Grand Seker

• Meijer, 11-05-2014

Boek een familie kamer als je met meer dan 2 personen bent.

• Freddie-Franke, 05-11-2013

Vanuit hier kan je naar Manavgat op de markt of naar de afgravingen van Side .met de dolmus. Kost een paar euro. Neem ook eens en trip met het "piraten boot". Of ga eens raften. Je kan deze trips gewoon in de winkelstraat kopen. Koste ons per trip 10 euro p.p. eten en drinken die dag inbegrepen.

• Ingeborg de Jonge, 15-07-2014

Als je met meer mensen bent, Familiekamer type II reserveren. Voor €2,00 per dag heb je eigen wifiverbinding (sneller). Eigen badhanddoek meenemen voor bij het zwembad/aan het strand.

88 vragen over Hotel Grand Seker

• Rijnie, 23-01-2019

Privé strand

Wij gaan eind mei voor de 1e keer naar Grand Seker, Het strand is dat voor iedereen toegankelijk of een privé strand? Met vr groet Rijnie

• k.c, 05-08-2018

veel jongeren 16 +?

ik ga binnenkort met mijn dochter en zoon op vakantie naar grand seker en ik vroeg me af of er wel leeftijdsgenootjes zijn. niet alleen kleine kinderen..

iemand die dat weet??

gr.

Mirella, 09-08-2018

Wij hebben ook geen idee. volgende week komen wij met twee tieners van 13 en 15

• -, 30-05-2018

Shisha

Kan je bij het hotel shisha roken?

Hotel Grand Seker info

• Aantal sterrensterstersterster
  • Eten en drinkenDiner, Lunch
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive, Logies-ontbijt

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad
  • WaterparkAanwezig
  • Aantal glijbanen4

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand300 m, 5 minuten lopen
  • Privé strandAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenBetaalde handdoeken, Catering aanwezig, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig

• Soort gerechtenGlutenvrij, Internationaal, Turks, Vegetarisch
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiLobby
  • Betaalde wifiBij het zwembad, Gehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon, Frans Balkon
  • Huishoudelijke apparatuurGratis minibar, Kluis, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Informatie voor trips, Schoenpoetsservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages