Hotel Grand Seker

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag23°15°
Hotel Grand Seker
7,6

Wat vakantiegangers zeggen

Bij Hotel Grand Seker Side in de gelijknamige badplaats Side vier je je vakantie met veel andere Nederlanders. De kids maken hierdoor makkelijk vriendjes. Over de kamers schrijven reviewers dat een deel ervan helaas gedateerd is. Maar de gerenoveerde kamers zijn volgens jullie erg modern en schoon. De ervaring van Debbie: ‘Zeer nette badkamer, het leek of de kamer nog niet zo lang geleden opgeknapt was zo netjes zag het er allemaal uit!’ Benieuwd waarover reviewers nog meer enthousiast zijn bij Hotel Grand Seker Side? Lees met ons mee.

Bij Hotel Grand Seker is waterpret gegarandeerd. De kids vermaken zich in de drie zwembaden, terwijl jij tot rust komt op het zonneterras. Ook aan de allerkleinsten is gedacht met een speciaal kinderbadje. De ervaring van reviewer Martijn:‘De zwembaden zijn gezellig gevuld met mensen. Het hoofdbad is supergaaf voor kinderen i.v.m. de glijbanen.’ Wel schrijven sommige vakantiegangers dat het lastig is om een vrij ligbedje te vinden vanwege het beruchte handdoekje leggen. Maar Hotel Grand Seker Side doet er alles aan om de handdoeken weg te halen en een ligbedje te regelen voor iedereen.

Op zoek naar nog meer vermaak? Vakantieganger Martijn vertelt dat er de hele dag door leuke activiteiten worden georganiseerd zoals darten, waterpolo en watergym. Volgens jullie is de Nederlandstalige Nadina van de kidsclub geweldig met alle kinderen. Ook over de avondshows zijn jullie enthousiast. Na een lange dag komen de ouders helemaal tot rust in de hammam van Hotel Grand Seker. Breng een bezoekje aan de sauna of boek een massage.

Een verblijf op basis van all-inclusive? Voor veel vakantiegangers kan het eten iets afwisselender en mag de kwaliteit wel wat beter. Hou er ook rekening mee dat niet alles binnen de all-inclusive formule valt. Zo moet je cocktails, fruitsapjes, popcorn en ijs zelf betalen.

De ligging

Ruil je de gezelligheid van Hotel Grand Seker liever even in voor de echte Turkse sferen? Volgens reviewer Lies mag een bezoekje aan Side zeker niet missen: ‘Het hele stadje bevat restanten van oude gebouwen zoals tempels, theaters en kerken. Ook shoppers zullen er zich zeker niet vervelen. Met de dolmus is het makkelijk te bereiken voor slechts enkele euro's.’ Ook Freddie heeft nog wat leuke tips: ‘Vanuit het hotel kan je naar Manavgat op de markt of naar de afgravingen van Side met de dolmus. Kost een paar euro. Neem ook eens een trip met het "piratenboot". Of ga eens raften. Je kan deze trips gewoon in de winkelstraat kopen. Koste ons per trip 10 euro p.p. eten en drinken die dag inbegrepen.’

Een echte dierenliefhebber? Op de brug bij het strand kun je als je mazzel hebt schildpadden spotten, wat volgens eerdere gasten een bijzondere ervaring is. Hier is het volgens jullie sowieso goed vertoeven. Zo schrijft Eva: ‘Wat ik leuk aan het strand vond, was dat er bij het strand een terras van het hotel zat en dat je daar kon lunchen en drinken’. Laat die zon, zee en strandvakantie dus maar beginnen.

788 reviews over Hotel Grand Seker in het Nederlands

Gewoonweg fantastisch

Christian Hoeben,
23-4-2019

Alles was naar wens goed eten drinken goed personeel veel gezelligheid

Gereisd met vrienden in september 2018

Helemaal goed

Helena,
16-4-2019

Prima Hotel ligging 400 meter van het strand met eigen bedden ,restaurant ,met eten en drinken .prachtige boulevard je kan alle kanten uit .Mooi plekje Goede prijs kwaliteit verhouding

Gereisd met vrienden in april 2019

Waardeloos

Sandra Joore,
1-2-2019

Nog nooit heb ik me zo niet welkom gevoeld als in dit hotel. Vreselijk chagrijnige ontvangst aan de receptie. Ook bij het personeel aan de bar en in restaurant kan er geen glimlach vanaf. Zeer onprofessioneel. Schoonmaakdames waren overigens wel aardig.

Gereisd alleenreizend in Thu Nov 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Tjingo

Wij gingen 15 September en veel drank was op!!

Fam. de Klein,
23-1-2019

Neem je eigen drank mee want de rum en andere dranken waren op en werd al die dagen ook niet meer aangevuld! Ga niet eten rond 20.00 uur want veel was al op en de bakken al weggehaald. Niet al het personeel is vriendelijk daar. Het zwembad was prima en we hebben er toch een super gezellige vakantie van gemaakt!

Gereisd met vrienden in september 2018

Fantastisch, je komt er echt thuis.

Ans Dams,
16-11-2018

Grand Seker is een heerlijk all.inn. hotel, waar je alles hebt wat je nodig hebt voor een geweldige vakantie. Ik ga in Mei voor de 9e keer. Prijs/kaliteit verhouding is super.

Gereisd met vrienden in juni 2018

Super leuk en mooi , voor herhaling vatbaar!

Leonie kooiker,
11-11-2018

Prachtig hotel, nette kamers. Veel vertier; sporten, animatie, gamehal, etc. Lekker shoppen wanneer je uit het hotel loopt. ' s Avonds leuke shows. Side is vlakbij met het busje, zeker een aanrader. Ook de jeepsafari was prachtig! Het is 4 sterren, mar zou het bijna 5 geven. Goed eten, strand vlakbij waar je ook heerlijk kunt eten. Alleen de bedden zijn een beetje hard.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

prima

alex wolters,
21-10-2018

goed en verzorgd hotel,direct in het midden van de stad dus veel winkels.kamers goed en zeker de bedden.schoonmaak perfect zowel openbare ruimtes als de kamer.zeer vriendelijk personeel

Gereisd met vrienden in oktober 2018

Goed naar ons zin gehad

Prins,
19-10-2018

Ik ben in 15 verschillende hotels geweest in side. Dit hotel is geen 5 sterren zoals het ook aangegeven staat maar 4. Prijs kwaliteit verhouding is ruim voldoende. Wij hadden het geluk dat we een familiekamer hadden met groot balkon. Het is een schoon hotel met vriendelijk personeel. Het is meer een familie hotel waarvan de bezoekers voor 90 procent Duits zijn. Dit hebben wij niet als negatief ervaren. Strand en winkels dichtbij. Eten niet spectaculair maar voldoende. Wie een voordeelkamer boekt heeft echt beperkte ruimte en Frans balkon.Animatie voldoende. WiFi redelijk .

Gereisd met oudere kinderen in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Never again

Mieke van Dijk,
13-10-2018

Heel slecht eten en onvriendelijk personeel

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018

Leuke tijd gehad maar nooit meer

Lisa,
8-10-2018

Beter een ander hotel zoeken! Totaal onvriendelijk personeel op enkele na. Sommige proberen je zelfs in bed te krijgen. Super harde bedden.Weinig voor kinderen te doen en het eten zeer slecht. Mijn zusje en ik hebben zijn beide ziek geweest. Alle 4 de kinderen ziek geweest, waarvan 2 nog steeds. Wij hebben eerst 2 nachten in het oude gedeelte van het hotel geslapen, totdat de mieren in onze baby voeding, bekers, en zelfs op onze kinderen zaten. Uiteindelijk mijn zwager (hij is turks) laten bellen en die heeft ze even goed gezegd dat wij hier niet van gediend zijn en genoeg voor dit hotel betaald hebben. Uiteindelijk allemaal andere kamers gekregen, in het gerenoveerde gedeelte. Die waren super. Ligging van het hotel is uitstekend, 8 minuutjes van het strand af en 5 minuutjes van alle grote bazaars af . Ik zou dit hotel nooit aan iemand aanraden.

Gereisd met jonge kinderen in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• Eten en drinkenLunch, Welkomstdrankje

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand300 m, 5 minuten lopen
  • Privé strandAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenBetaalde handdoeken, Catering aanwezig, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenGlutenvrij, Vegetarisch

• Gratis wifiLobby

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesDokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• FitnessAerobics, Fitness
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieMateriaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grand Seker in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grand Seker zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.