Hotel Grand Prestige Hotel & Spa Sidestersterstersterster

8.5Fantastisch

Turkije, Mediterraan, Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy

8.5Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Grand Prestige Hotel & Spa Side voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • Sauna

993 reviews over Hotel Grand Prestige Hotel & Spa Side

• 5Martin26-10-2019

Nooit meer waren de enige Ned en 93% russen

Na twee uur vertraging kwamen wij aan in Grand prestige om 11.45 uur licht geïrriteerd konden nog net een drankje nemen en de restjes van het avond eten alles was koud, de volgende ochtend aan het ontbijt, niets op aan te merken was goed lunch ging was matig avond eten koud wel voldoende gevarieerd, in de middag gingen wij borrelen het personeel slecht tot bijna geen Engels of Duits sprekende liet ons lang aan de bar staan omdat zij de Russen gasten allen hielp na een aantal keren geroepen te hebben kwam hij met een boos gezicht ons eindelijk helpen.na twee avonden koud eten en de gast onvriendelijke bediening aan de bar heb ik een klachten formulier ingevuld en afgegeven bij de receptie, ik werd na een uur gebeld door de receptie dat de manager mij wilde spreken, ben gelijk naar de receptie geweest en heb hen verteld dat we elke avond koud eten hebben , dat het bar personeel niet vriendelijk was en ons lieten staan slecht Engels spreke

Gereisd met vrienden in oktober 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 10Tatyana05-08-2019

We hebben enorm genoten het hotel is een echte aan

We werden hele vrolijk en netjes ontvangen bij de Receptie door Mevrouw Sibel. Die heeft ons naar een mooie kamer gestuurd. Alles was zeer mooi versierd en elke dag zorgde het kamermeisje Semsi ervoor dat de kamer heerlijk schoon was en ze maakte elke dag mooie kunstwerken van bloemen en handoeken. Voor het a la carte hebben we gereserveerd dit is een echte aanrader we zijn naar alle 4 de dagen geweest en het was heerlijk we zijn enorm netjes geholpen. Het eten was ook heerlijk en word steeds netjes aangevuld. De mensen die er werken zijn ook erg behulpzaam als je iets nodig hebt. S’avonds kan je heerlijk aan de bar zitten en genieten van heerlijke cocktails. Barman Atılla zorgt enorm goed voor iedereen mijn kinderen genoten van de fruit cocktails. We hebben enorm genoten het hotel is een echte aanrader!!!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 5den Hartogh29-04-2019

Nooit meer

Wij zijn een echtpaar dat in september 2016 voor het laatst zijn geweest. Wij zijn 13jaar (2 x pj) hier geweest. De eerste 10 jaar hebben we het prima naar ons zin gehad Alles werd netjes schoon gehouden, binnen en buiten, eten was goed. Maar de laatste 3 jaar hard berg afwaarts , schimmel in de kamers, niet schoon, geluids overlast in de nacht. Voor dat laatste zijn we verschillende keren wezen klagen( meerdere mensen hadden er last van). Word je door de manager( notabene iemand die je al jaren kent ) voor leugenaar uit gemaakt. We zijn dus in 2016 nog 1 x geweest( september, mei ander hotel) Dit was tevens de laatste x, voor ons nooit meer. Betaal liever €200,- meer voor een goed hotel, waar we nu al weer voor de 5de x naar toe gaan.

Gereisd met partner in september 2016

• 10Anita Ostrowski04-04-2019

We waren in hotel Grand Prestige in Side Titreyengöl.in een woord Fantastisch. Geboekt de eerste keer bij touroperator.Van A tot Z begeleid van parkeren bij vluchthaven tot Transfer naar hotel.Top..Vriendelijk en heel hulpvaardig...Top..Personeel in Hotel super vriendelijk..eten geweldig...dit jaar weer..en boeken natuurlijk weer bij touroperator

Gereisd met vrienden in mei 2018

• 2018
      6Karel.25-10-2018

hotel is niet geschikt voor Nederlanders.

het is een goed hotel, er zitten alleen geen Nederlanders dit hotel zit vol met oostblok mensen. de receptie spreekt geen Nederlands en geen Engels dus moeilijk communiceren. als er wat stuk is zijn erg laks met het vervangen van bijvoorbeeld een koelkast . het eten is redelijk veel gegrild vlees en vis. het strand moet je vroeg bij zijn anders heb je geen bedje het zwembad is erg koud terwijl het buiten 35 gr was.

Gereisd met partner in oktober 2018

Geboekt bij vakantiediscounter
    • 1Polderman24-08-2018

Horror hotel

Het was een nachtmerrie! Niks is positief aan dit hotel! Kamers, eten, zwembaden, wc's erg vies! Personeel onvriendelijk leek wel een begrafenis daar. Aan alle mensen die daar verbleven was te zien dat ze niet tevreden waren. Klachten worden niet serieus genomen. Kamers onveilig voor kinderen, losse stopcontacten, deur handels waar schroeven loszitten, kakkerlakken. Noem maar op! Ik kan hier een hele verhaal schrijven, maar doe ik niet. AUB! als jullie dit lezen, boek niet dit hotel, wij gunnen niemand wat wij hebben mee gemaakt. Gelukkig na dagen bellen en daar klachten indienen naar een ander hotel geplaatst en andere vakantiegangers gered, die zijn meteen ergens anders geplaatst bij aankomst vliegveld.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 5Emk18-08-2018

Middelmatig

Wij hadden een kamer geboekt met zee uitzicht en kregen in eerste instantie de verkeerde kamer die ook niet opgeruimd en schoon was toen wij de kamer toegewezen kregen. Wij hebben hier onze eerste nacht door moeten brengen en kregen de volgende dag pas de juiste kamer. Het ontbijt is middelmatig, weinig keus en het avond eten is echt niet lekker. De wc's stinken heel erg en de schoonmaak van de kamers is middelmatig. Het drinken is ook niet lekker. Gewoon water met prik. Geen koud water allemaal lauw. In de kamer staat de koelkast in een kast, ik raad aan om de kast open te zetten anders heb je geen koude koelkast. Het middag eten was redelijk, beter dan het ontbijt en vooral het avond eten. Locatie is wel heel mooi dichtbij de nova mall en antik kent. veel verschillende soorten activiteiten te doen. Animatie is goed. Als je als Turk jezelf in Turkije wilt voelen raad ik dit hotel wel af, het is te toeristisch en alles in euro's.

Gereisd met vrienden in augustus 2018

• 1Hartmann06-08-2018

Nooit meer

Ga nooit naar dit hotel vijf sterren zeker niet waard!!! ze mogen het eens flink renoveren en opknappen maar niet meer doorgaan op deze manier. De dag dat wij aankwamen na een lange nacht met twee kleine kinderen en dan eerst een smerige kamer krijgen en daarna hebben ze ons vier uur in de lobby laten zitten en werd er alleen heel hard geroepen er zijn geen kamers not my problem. En daar moesten we het mee doen. Wij zijn direct met onze reisleiding gaan bellen. We werden gewoon niet meer te woord gestaan. Wij zijn geen zeikerds maar dit kan echt niet. Eten was koud en heel slecht geen variatie.Kamers slecht en schimmel in de badkamer.Ook de zwembaden waren vies en werden niet bijgehouden. KinderAnimatie was te smerig daar lagen de beschimmelde voedselresten in de ballenbak.De klimtoestellen stonden instorten. Allen een buikvirus opgelopen waar ik drie weken mee gelopen heb en een longontsteking. Door de fantastische hygiëne

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 1Fam jansen16-07-2018

Horor Hotel

Erg jammer dat we de reviews niet eerder gelezen hebben. Na jarenlang topvakanties gehad te hebben in Turkije was dit een aanfluiting. Vanaf de dag van aankomst voor de gek gehouden door personeel receptie. Bij aankomst geen kamer vrij. Eten was niet slecht het was erg slecht. Personeel ronduit onbeschoft. Drinken niet koud. En alles maar dan ook alles was kapot en vies. Wanneer je het personeel iets vroeg werd je gewoon uitgescholden. Hotel is in onze ogen 2 misschien 3 sterren waard echt niet meer. We hebben nog nooit een review geschreven maar vonden het bij dit hotel wel nodig zodat mensen niet teleurgesteld worden. Hoe is het mogelijk dat het bij zoover een hoog cijfer ontvangt. Dit cijfer is verre van de keiharde realiteit. Boek dit hotel niet . Het is echt niet de moeite waard. !!!! Zwembad was qua groote en de glijbanen ok. Maar ook hier was het water soms gewoon bruin echt niet hygiënisch.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2018

• 2F15-07-2018

Geen aanrader!

Kamer erg vervallen, eten was niet gevarieerd en werd totaal niet op temperatuur gehouden. Drinken was nooit echt koud en de frisdrankmachines waren vaak leeg (fanta) of kapot. Zwembaden werden totaal niet schoon gemaakt, zelfs bij de kinderbadjes stonden de pompen niet aan waardoor het water vaak bruin/groen was. Het personeel was ook niet echt vriendelijk. Het hotel doet totaal niet aan een 5 sterren hotel, eerder een 2 sterren.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018

36 tips over Hotel Grand Prestige Hotel & Spa Side

• bhoeda40, 09-06-2014

Neem geen kamer met zeezicht want dan krijg je het geluidsoverlast van de animatie s avonds er gratis bij..

• jg_arensvonk, 13-01-2014

Neem de bus naar Side en van daaruit kun je verder naar verschillende andere plaatsen

• Joëlle Van Acker, 24-08-2013

De Green Canyon is een aanrader qua excursie. Voor ons was dit een aanrader.

52 vragen over Hotel Grand Prestige Hotel & Spa Side

• Claudia, 17-06-2018

Handdoek en WiFi

Is er handdoek service en heb je in de kamer en bij het zwembad WiFi?

• bep, 16-04-2014

russen

Komen hier veel russen begin juni?

Ilse, 26-04-2014

Hoe het begin juni zit weet ik niet, maar in april waren er wel erg veel russen. Hotel is ook erg gericht op russen. Zowel de animatie als de guest relations spreken rusisch. Ik zou het dus wel verwachten. Heb er overigens geen last van gehad ;)

• Liefje, 27-01-2014

cocktails

Zijn er gratis coctails te verkrijgen ?

Dutoit, 24-07-2014

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
    • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren, Beperkt menu
    • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino, Karaoke
    • Overige servicesAutoverhuur, Computerverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Krant, Post service, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
    • Wellness behandelingenFysiotherapie, Lichaamsbehandelingen, Massages, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Waterskiën, Zeilen
    • BuitensportenBoccia, Fietsen, Paardrijden