Hotel Grand Prestige Hotel & Spa Side

Hotel aan zee, Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag15°8°
Hotel Grand Prestige Hotel & Spa Side
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Grand Prestige Hotel & Spa Side voor je op een rij gezet:

775 reviews over Hotel Grand Prestige Hotel & Spa Side in het Nederlands

hotel is niet geschikt voor Nederlanders.

Karel.,
25-10-2018

het is een goed hotel, er zitten alleen geen Nederlanders

dit hotel zit vol met oostblok mensen.

de receptie spreekt geen Nederlands en geen Engels dus moeilijk communiceren.

als er wat stuk is zijn erg laks met het vervangen van bijvoorbeeld een koelkast .

het eten is redelijk veel gegrild vlees en vis.

het strand moet je vroeg bij zijn anders heb je geen bedje

het zwembad is erg koud terwijl het buiten 35 gr was.

Horror hotel

Polderman,
24-8-2018

Het was een nachtmerrie! Niks is positief aan dit hotel! Kamers, eten, zwembaden, wc's erg vies! Personeel onvriendelijk leek wel een begrafenis daar. Aan alle mensen die daar verbleven was te zien dat ze niet tevreden waren. Klachten worden niet serieus genomen. Kamers onveilig voor kinderen, losse stopcontacten, deur handels waar schroeven loszitten, kakkerlakken. Noem maar op! Ik kan hier een hele verhaal schrijven, maar doe ik niet. AUB! als jullie dit lezen, boek niet dit hotel, wij gunnen niemand wat wij hebben mee gemaakt. Gelukkig na dagen bellen en daar klachten indienen naar een ander hotel geplaatst en andere vakantiegangers gered, die zijn meteen ergens anders geplaatst bij aankomst vliegveld.

Middelmatig

Emk,
18-8-2018

Wij hadden een kamer geboekt met zee uitzicht en kregen in eerste instantie de verkeerde kamer die ook niet opgeruimd en schoon was toen wij de kamer toegewezen kregen. Wij hebben hier onze eerste nacht door moeten brengen en kregen de volgende dag pas de juiste kamer. Het ontbijt is middelmatig, weinig keus en het avond eten is echt niet lekker. De wc's stinken heel erg en de schoonmaak van de kamers is middelmatig. Het drinken is ook niet lekker. Gewoon water met prik. Geen koud water allemaal lauw. In de kamer staat de koelkast in een kast, ik raad aan om de kast open te zetten anders heb je geen koude koelkast. Het middag eten was redelijk, beter dan het ontbijt en vooral het avond eten. Locatie is wel heel mooi dichtbij de nova mall en antik kent. veel verschillende soorten activiteiten te doen. Animatie is goed. Als je als Turk jezelf in Turkije wilt voelen raad ik dit hotel wel af, het is te toeristisch en alles in euro's.

Nooit meer

Hartmann,
6-8-2018

Ga nooit naar dit hotel vijf sterren zeker niet waard!!! ze mogen het eens flink renoveren en opknappen maar niet meer doorgaan op deze manier.

De dag dat wij aankwamen na een lange nacht met twee kleine kinderen en dan eerst een smerige kamer krijgen en daarna hebben ze ons vier uur in de lobby laten zitten en werd er alleen heel hard geroepen er zijn geen kamers not my problem. En daar moesten we het mee doen.

Wij zijn direct met onze reisleiding gaan bellen. We werden gewoon niet meer te woord gestaan.

Wij zijn geen zeikerds maar dit kan echt niet. Eten was koud en heel slecht geen variatie.Kamers slecht en schimmel in de badkamer.Ook de zwembaden waren vies en werden niet bijgehouden.

KinderAnimatie was te smerig daar lagen de beschimmelde voedselresten in de ballenbak.De klimtoestellen stonden instorten. Allen een buikvirus opgelopen waar ik drie weken mee gelopen heb en een longontsteking.

Door de fantastische hygiëne

Horor Hotel

Fam jansen,
16-7-2018

Erg jammer dat we de reviews niet eerder gelezen hebben. Na jarenlang topvakanties gehad te hebben in Turkije was dit een aanfluiting. Vanaf de dag van aankomst voor de gek gehouden door personeel receptie. Bij aankomst geen kamer vrij. Eten was niet slecht het was erg slecht. Personeel ronduit onbeschoft. Drinken niet koud. En alles maar dan ook alles was kapot en vies. Wanneer je het personeel iets vroeg werd je gewoon uitgescholden. Hotel is in onze ogen 2 misschien 3 sterren waard echt niet meer. We hebben nog nooit een review geschreven maar vonden het bij dit hotel wel nodig zodat mensen niet teleurgesteld worden. Hoe is het mogelijk dat het bij zoover een hoog cijfer ontvangt. Dit cijfer is verre van de keiharde realiteit. Boek dit hotel niet . Het is echt niet de moeite waard. !!!! Zwembad was qua groote en de glijbanen ok. Maar ook hier was het water soms gewoon bruin echt niet hygiënisch.

Geen aanrader!

F,
15-7-2018

Kamer erg vervallen, eten was niet gevarieerd en werd totaal niet op temperatuur gehouden. Drinken was nooit echt koud en de frisdrankmachines waren vaak leeg (fanta) of kapot. Zwembaden werden totaal niet schoon gemaakt, zelfs bij de kinderbadjes stonden de pompen niet aan waardoor het water vaak bruin/groen was. Het personeel was ook niet echt vriendelijk. Het hotel doet totaal niet aan een 5 sterren hotel, eerder een 2 sterren.

nooit meer gaan

fam gorter,
17-10-2017

In 2016 was het een goed hotel. Nu het eten was aanmerkelijk minder .

Je kon op het strand haast geen bedje meer krijgen omdat de russen voor zich al twee bedjes nodig hadden. Ik raad het iedereen af om naar een hotel te gaan waar russen zitten .

Het hotel is een prima hotel. Service wat minder; drinken zelf pakken maar dit is geen probleem. Genoeg te drinken + eten. Hotel is wat verouderd vandaar de 6 voor de kamers. Zwembad + zee super!! Animatie team geweldig

Nooit boeken

Melissa,
29-8-2017

Eenmaal aangekomen met mn 2 kinderen om half 12 savonds, na al meer dan ruim 12 uur reizen krijg ik te horen dat mn hotel is volgeboekt! Vervolgens word ik naar een pracht 5 sterren hotel gebracht 5 minuten verder op. Achteraf helaas werd ik de volgende dag 12 uur opgehaald om te vertrekken naar "grand prestige".

Wat een aanfluiting, ik zou een prachtkamer krijgen maar werd op een achterafje gezet. Kamer slecht onderhouden en schimmel. Net als de rest van het hotel. Eten eentonig,koud, overal vliegen. Drinkautomaten werden niet bijgehouden. Zwembad vies. Alles gefocust op russen die het hele hotel overheersen. Geen nederlander te vinden.

Nog gevraagd of ik niet in het andere hotel mocht blijven maar niet mogelijk. Kon alleen overboekt worden als ik nog eens 305 euro extra bij ging betalen.

Geen 5 sterrenwaardig maar 2a3..

Voor iedereen die deze vakantie geboekt heeft. Suc6

Eens en nooit weer.

In dit hotel wordt geen service verleend, de hotelkamer was smerig en het personeel onvriendelijk. Wat ik begrijpelijk vind, want in zo'n hotel werken moet een ramp zijn. Het eten werd niet gekoeld en was eentonig, bovendien werd het in smerige bakken gepresenteerd. De toiletten erg onhygiënisch. Bij de verschillende bars was beperkt drinken te bestellen omdat de taps 'kapot' waren.

Wij waren de enige Nederlanders.

Wij zijn hier 2 dagen gebleven en zijn daarna naar een ander hotel gegaan.

Het is alles behalve wat je verwacht van een 5* hotel in Turkije.

Prettig Reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grand Prestige Hotel & Spa Side in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grand Prestige Hotel & Spa Side zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.