Hotel Grand Pearl Beach Resort & Spa

Hotel Grand Pearl Beach Resort & Spa
7,1

We hebben een aantal aanbieders voor Grand Pearl Beach Resort & Spa voor je op een rij gezet:

123 reviews over Hotel Grand Pearl Beach Resort & Spa in het Nederlands

Nog nooit zo'n vreselijk verblijf gehad!

Jordy coolen
29-9-2016

Als je je vakantie wil laten verpesten gaat naar dit hotel! Wij hebben via touroperator voor onze laatste dag in sri lanka pearl grand hotel geboekt! Lekker tot rust komen op onze laatste dag! Dus Niet!!! Het hotel zou shutlle service hebben, ontbijt inbegrepen en we zijn een tweepersoonbed hebben! Geen van alle bleek!!

Shuttle service zou het hotel al 3 maanden geleden gemeld hebben aan touroperator dat zij die niet zouden hebben! Resultaat een 25eur. Ontbijt zit ineens niet ingebrepen! Resultaat 20eur! de twee persoonkamer die geboekt was en niet goed was door gekomen was ook niet hun fout!!! Het enige waar dit hotel goed in is, is vingertjes wijzen! Alles zou de fout zijn van touroperator terwijl zij het netjes oplossen! Ga Nooit naar dit hotel!!!

Gereisd met partner in september 2016

Laatste week van Juli, ramp absoluut geen 4 of 5 ster echter eerder 2 of 3 ster. Verouderd, heel slecht eten, vieze kamers, fam. kamers een ramp vol met schimmel aan buitenzijde met motoren van airco langs het balcon. Lauw drinken. Russisch hotel in Turkije.....geen last van aso russen. Mensen buiten het hotel zeggen zelfs dat het een slecht hotel is. Animatie waardeloos, de hele dag keiharde muziek aan het zwembad....op 1 meter afstand van elkaar hoor je elkaar niet. Laat je niet betoveren door het zwembad en de glijbanen, het hotel is het niet waard. Voor dit geld krijg je ook een ander hotel. Gevraagd voor overboeking was niet mogelijk vanwege zomerperiode, reisorganisatie deed niets om te helpen (touroperator) duistland. Nooit meer, eerste keer dat we geklaagd hebben......niets klopt hier!!!!! Wees gewaarschuwd

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

Net terug van 15 daagse verblijf, maar zeg nooit meer. Snap nog steeds niet hoe dit hotel een 5 sterren heeft gekregen. Animatie een flop, kamers vies en moet zelf aangegeven dat het schoongemaakt moet worden. geen hotel voor invaliden of gasten met een kinderbuggy. Je moet met zijn tweeën zijn om buggy vd trappen te sjouwen. eten niet gevarieerd voor een 5 sterrenhotel. Ondanks dat ik zelf de turkse taal machtig ben, was ik niet tevreden. Hotel is gehuurd vd eigenaar door een ander en deze wil dmv met zo weinig mogelijk personeel en middelen winst maken, wat natuurlijk ten koste gaat van de kwaliteit en concept. Laatste paar dagen wegwerpbekers gekregen ivm dat ze geen personeel hadden. Enkel mooi zwembad en middageten. de rest is gewoon een flop.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

Een Mwha Hotel

Alexander en Linda
5-5-2014

Niet goed en zeker niet slecht. Beoordelingen die hieronder staan kan ik me totaal niet in vinden.

Totale waardering een Magere 6. De reden, veel achterstallig onderhoud waar het gehele personele team wat aan kan doen. Ze komen pas in actie als mensen er over beginnen te klagen. Men ziet het gewoon niet. Het is help ons personeel is klusser.

Glijbaan Halfpipe was helaas defect. Andere glijbanen hebben me kinderen van genoten

Receptiemedewerkers waren vriendelijk en goed verstaanbaar zowel Engels en Duits ( al is dit voor sommige Nederlanders moeilijk )

Eten, variabel al dien je dit zelf te creëren. Wel elke dag een andere vleessoort vanaf de BBQ. zwembad bar enkele snacks

Zwembad is echt een pluspunt van dit hotel. Helaas is een deel van het bad amateuristisch verkleind. Hamam heerlijk en waar voor je geld.

Strand en bar echt een pluspunt.

kamers redelijk, ook hier weer vlut materiaal wat ze in deze ruimtes gebruiken.

We waren vroeg in het seizoen dus nog niet alles open.

Gereisd met oudere kinderen in april 2014

prachtig hotel maar wel erg groot

frans
1-11-2013

het hotel was geweldig mooi en goed alleen het eten mocht iets warmer.

voor de rest echt prachtig.

Gereisd met vrienden in oktober 2013

nooit meer dit hotel

hallo1
18-9-2013

Een hotel om nooit meer terug te komen.

personeel is zeker niet vriendelijk eerder onbeleefd.

De russen krijgen daar alles voor elkaar.

Onze kamer was overboekt werd elke dag een familiekamer belooft na vijf dagen een vip kamer gekregen waar van alles stuk was zelf de vloer onder water in de hotel kamer door de airco die stuk was.

Kamer is drie dagen niet schoon gemaakt dus ook geen schone handdoeken.

Dit alles gemeld bij de receptie maar wordt niets mee gedaan.

Het enigste wat mooi is, is het zwembad.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

Nooit meer!

Esmée
11-9-2013

Alleen het zwembad is prima. Hotel is smerig en 90% Russen. Werden niet geholpen aan de receptie, praten alleen Russisch. Ze lopen gewoon weg. Eten is smerig, enorme stank in eetzaal. Handdoeken blijven op de ligbedjes liggen, dag en nacht. Stukken watermeloen op de trap. Zijn na 4 dagen omgeboekt naar een ander hotel. Onbegrijpelijk dat dit hotel nog aangeboden word door nederlandse touroperators. Ga hier niet heen behalve als u Russisch bent. Dawei!!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

Goed hotel

Kelly
19-8-2013

Zeer mooi zwembad met fantastische glijbanen, vriendelijk en behulpzaam personeel, we hadden een mooie standaardkamer die iedere dag gepoetst werd in de namiddag, leuk animatieteam met prachtige avondshows, groot buffet (altijd propere borden, bestek, glazen gezien) maar bij het avondeten drukte, dolmus tegenover hotel, veel russen en polen maar waren zeker niet tot last, aan de receptie spreken ze niet allemaal engels maar ze roepen er dan altijd wel iemand bij die je wel kan helpen, ons kluisje werkte niet en ze zijn het onmiddellijk komen herstellen.

Wij vonden het een geslaagde vakantie in een prima hotel.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

redelijk goed hotel

Sanne Essers
25-7-2013

Het eten is vaak kouder dan het hoort.De receptie is waardeloos. Er is maar één man die engels spreekt. Maar de rest is wel goed. De vijf glijbanen zijn super leuk!!!!.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

Hier nooit meer!!!!

Alain Swinnen
20-7-2013

Hotel Grand Pearl Beach Resort and Spa (colakli) is een hotel om snel te vergeten.Bij aankomst was hotel overboekt en konden we onze gereserveerde kamer niet krijgen (familiekamer).Eerste nacht dan maar standaard kamer gekregen welke veel te klein was voor een familie met 4 personen.Om een lang verhaal kort te maken hebben we na 5 dagen en 4 keer kamerwissel dan eindelijk onze kamer gekregen.Eindelijk kon onze vakantie dan beginnen........dachten we.Het hotel is voor 80% bezet door Russen,Polen enz. en wat een arrogantie hebben deze mensen.In het restaurant is het dagelijks rennen om een plaatsje te bemachtigen en zeker als je buiten wil eten,er zijn zo'n 120 plaatsen voorzien buiten, al de rest is in het restaurant wat wel groot is maar vrij donker binnen.Eten is altijd lauw of koud,toch veel variatie.Drank moet je zelf halen aan de bar en daar staat dan niet het vriendelijkste personeel achter,net als achter de receptie.positief is het zwembad met glijbanen, dit is dan ook alles.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grand Pearl Beach Resort & Spa in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grand Pearl Beach Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.