Hotel Glamour Resort & Spa

KinderhotelWeer vandaag29°21°
Hotel Glamour Resort & Spa
8,1

Wat vakantiegangers zeggen

Hotel Glamour Resort & Spa is volgens vakantiegangers een echt familiehotel. Hier vier je niet alleen vakantie met Duitsers en Russen. Zo schrijft Saskia: ‘Er waren best wat Nederlanders en dat was onder elkaar erg gezellig!’ Vakantievriendjes voor de kids zijn zo gemaakt! Toch is dit hotel wel georiënteerd op andere nationaliteiten, hou hier dus rekening mee. Lees je mee om te ontdekken wat Glamour Resort & Spa nog meer te bieden heeft?

Het eten in Hotel Glamour Resort & Spa Side is goed. Jullie schrijven dat je genoeg keuze hebt en de buffetten altijd goed op temperatuur zijn. Familie van den Hurk: ‘Voor de koks is niks teveel.’ Karin en Linda geven aan dat je de Turkse avond zeker eens moet bijwonen. Ruimte voor verbetering is er natuurlijk altijd. De rijen bij de buffetten in Hotel Glamour Resort & Spa kunnen bijvoorbeeld wat lang zijn.

In een hotel dat geschikt is voor kinderen kan een zwembad natuurlijk niet ontbreken. In Hotel Glamour Resort & Spa kun je prima een verkoelende duik nemen. Is het erg druk in het hotel? Dan is het zwembad eigenlijk net te klein en zijn er te weinig ligbedden volgens reviewer Gerard. Er is hier animatie, maar verwacht hier niet al te veel van. Er is geen overvol recreatieprogramma en jullie omschrijven de animatie dan ook als simpel.

In Hotel Glamour Resort & Spa overnacht je in een moderne kamer die goed schoon is. Ook in je hotelkamer heb je wifi en airconditioning. Heb je zin in een kopje koffie of thee, maar wel in alle privacy? Dat kan, want je kunt koffie en thee zetten op je eigen kamer. Al is er ook een minibar die elke dag wordt bijgevuld.

Omgeving

Is het een beetje te druk bij het zwembad van Hotel Glamour Resort & Spa? Dan kun je er voor kiezen om jezelf te verplaatsen naar het strand. Na vijf minuten wandelen sta je er. Heb je even geen zin om te lopen? Er gaat ook een gratis shuttlebus. Deze vertrekt elke tien minuten dus lang hoef je nooit te wachten. Ook op het strand kun je all-inclusive genieten, want hier vind je een beachbar. Laurens: ‘Daarentegen het strand heerlijk, rustig en genoeg bedjes die door de attente beachboy Salih worden onderhouden.’ Salih wordt door meerdere reviewers positief benoemd.

Vind je zon, zee en strand top, maar onderneem je ook graag wat tijdens je vakantie? Dan ben je niet de enige. Verschillende vakantiegangers delen hun tips over de omgeving van Hotel Glamour Resort & Spa. De directe omgeving is rustig, maar als je wilt sta je binnen no-time in een bruisende stad. Je kunt voor de deur van het hotel de dolmus pakken naar bijvoorbeeld Manavgat of Side. Je bereikt beide steden binnen een half uur. Ben je een cultuurliefhebber? Dan is Side een absolute aanrader. Liever een bezoekje brengen aan de markt? Kies dan voor Manavgat. Voor het shoppen van toeristische souvenirs zijn beide steden geschikt.

We hebben een aantal aanbieders voor Glamour Resort & Spa voor je op een rij gezet:

23 reviews over Hotel Glamour Resort & Spa in het Nederlands

Louise en pamela
15-6-2019

Eigenlijk niks gewoon een fantastisch hotel eten in overvloed het ontbijt ,lunch,diner,de snacks allemaal heel goed . Ruime kamers super schoon . Elke dag leuke dingen waar aan mee kan doen bij het zien zwembad in de tuin en de avonden zijn ook goed . Heel gezellige week gehad . Je kan met busje naar de strand daar kan je ook goed eten en Beachbar goed geregeld allemaal veel strandbedden dus een woord fantastisch hotel

Gereisd Met vrienden in juni 2019

Geweldig

Hoeben Christine
15-6-2019

Zeer goed onderhouden modern hotel met mooie kamers en zeer goede keuken. De manager leidt alles in goede banen en het personeel is dan ook super vriendelijk met een extra puntje voor Yusuf en de 2 dames van het beach restaurant. Er is een shuttlebusje naar het strand dat regelmatig rijdt met een vriendelijke chauffeur. Het was onze tweede maal in dit hotel en we gaan zeker terug!

Gereisd Met partner in juni 2019

goed hotel en vriendelijk personeel goed gevoel ok

Ton & Els van Loon Lempers
2-6-2019

De kamer was prima in orde Het eten ook prima niets op aan te merken Het personeel heel vriendelijk en behulpzaam Zwembad ook in orde genoeg animatie ieder dag wel wat Voor de badhandoeken kreeg je pasjes die kon je bij de spa ophalen een goed systeem Ook was er een verse fruit bar vruchtensap aanwezig met hele leuken en goed lachse meisjes de drie zusje Daar heb echt wel veel gebruik van gemaakt Spa ook prima Nu wat ik negatief vond dat is de taal het is wat mij betreft te veel Duits gericht Jammer dat het bier ookTuborg was en geen Turks bier was Effes dat is toch veel beter bier

Gereisd Met partner in mei 2019

Een geweldig hotel.

Bert
17-5-2019

Na 1 dag te hebben verbleven in een ander hotel zijn wij gevlucht omdat het zo slecht was. Via de reisorganisatie kwamen wij in dit hotel terecht en dat was voor ons een verademing. Van de hel naar de hemel! Wij werden heel vriendelijk ontvangen bij de receptie en werd ons verteld dat men bezig was de kamer in orde te maken, dus ga maar eten of wat drinken. Daarna werden we naar onze kamer gebracht. Wat een mooie en nette kamer. Later hoorden wij dat het hotel ons een upgrade had gegeven naar de zwembadzijde. Schitterend uitzicht op het zwembad en naar de zee. Direct viel ons al op dat er bij het eten veel meer keus was als in het ander hotel en alles was warm wat warm moest zijn. Op donderdag vielen we met ons neus in de boter aangezien er een feestdag was omdat het hotel 3 jaar bestond. Dus niks dan lof over dit hotel?? Nee toch niet. Een minpunt was dat er de laatste 3-4 dagen ontzettend veel Russen waren en dat merk je heel goed.

Max 3 sterren waard (geen aanrader voor all incl.)

Matthias
13-11-2018

Geen 5 sterren waard. Kamer niet klein maar ook niet super ruim. Eten redelijk eentonig, na een paar dagen heb je alles wel gehad. Daarnaast is de kwaliteit van het eten en drinken so so.. koffie erg waterig. Animatie mager. Zwembad (binnen en buiten) niet verwarmd.. Strand is op ongeveer 5 min lopen. daar genoeg bedjes. All inclusive: na 21:00 is er geen eten meer te verkrijgen. Enkel popcorn waar je voor moet betalen. Al met al geen 5 sterren dus.. Omgeving : ca 20-25 min met dolmus naar manavgat of side centrum. Rondom hotel weinig te beleven. Verder voornamelijk Russen en Duitsers in het hotel.. Engels spreekt men niet/nauwelijks.

Gereisd Met partner in oktober 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Voor herhaling vatbaar

a j kloppert
21-10-2018

Fantastisch hotel. Heel schoon en prima eten.

Gereisd Met partner in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

goed te doen als je graag naar het strand gaat.

gerard
9-9-2018

leuk en net hotel, eten gewoon erg goed zo ook de kamer, strand prettig evt vervoer met busje als je niet wilt lopen, maar een groot nadeel het zwembad is te klein en te weinig ligbedden dat maakt incl. de poolbar een rommelig geheel en vroeg handdoekje leggen met de div. activiteiten en de harde muziek maakt dat nou niet echt een rustplek, echt jammer

Gereisd Met partner in augustus 2018

Prima familie hotel

Nijm
19-8-2018

Prima hotel Eten goed.personeel vriendelijk Bij het strand (5 min.lopen)eigen bar bedjes en restaurant In hoog seizoen bij zwembad beetje druk Prijs kwaliteit is top

Gereisd Met vrienden in augustus 2018

Geweldige vakantie!

Nancy
16-8-2018

Het hotel is top! Mooi en modern. Zeker voor de prijs die je betaald. Eten was ook zeer goed, wat warm moest zijn was warm en koud was koud. Ook voldoende keuze. 5 min lopen en je was op het mooie zandstrand! Ook ging er een busje om de 10min. Bij her strand voldoende ligbedden ook kon je daar drinken en eten. De kamers zijn modern en schoon! Zwembad was top. Je loopt het hotel uit en zo naar de winkels. Als je naar de stad side wil dan met een dolmus busje. Stopt meteen en voor 1,50euro pp. Was in hartje side. Een puntje van kritiek ze spreken in het hotel bijna geen Engels en het animatie team ook niet. Maar wij hebben met onze 2 kids van 11 en 9 echt een top vakantie gehad!!! Zeker een hotel om nog een keer terug te gaan!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Leuk familie hotel!

Fam van den Hurk
19-7-2018

Een mooi,leuk familiehotel. Voldoende keus bij het eten. Voor de koks is niks te veel. Een nadeel in het hoogseizoen is het erg druk waardoor je in de wachtrij staat bij het buffet. Wij Nederlanders staan netjes te wachten. Andere nationaliteiten helaas niet. Leuk zwembad om in af te koelen. Groot genoeg. De hygiëne rond het zwembad en toiletten daarbij kan veel beter. Extra keer schoonmaken zou zeer aan te raden zijn.

Verder een super vakantie gehad.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

• Afstand tot strand800 m, 9 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door boulevard

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • KinderopvangOp aanvraag

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Gratis minibar, Kluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Surfen, Vissen, Waterskiën
  • BuitensportenBoccia, Paardrijden
  • BalsportenBasketbal, Squash, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • Sport & SpelDarts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Glamour Resort & Spa in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Glamour Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.