Hotel Elit Koseoglu

6,3

6 reviews over Hotel Elit Koseoglu in het Nederlands

Fantastische Plek midden in oude centrum van Side

Ria van Eijk, 12-10-2012

Wij zijn eind juni 1 week in dit hotel geweest en vonden het zeer de moeite waard. We hadden een heel ruim balkon en keken zo in de winkelstraat. Het avondeten was niet geweldig maar wat wil je 78,00 euro voor 2 personen een hele week daar kan je geen culinaire hoogstandjes van v erwachten. We hebben dit ruimschoots goed gemaakt door tussen de middag heerlijk te lunchen. Ik wil hier best nog een terug.

Simpel hotel op een prachtige plek

happy_1, 9-10-2012

In september zijn wij hier geweest, een oud hotel zonder lift en bijna in je hotelkamer een moskee. Dat houdt in dat 's morgens om een uurtje of 5 de oproep plaats vindt voor het ochtendgebed. Mocht je een slechte slaper zijn dan kan je beter dit hotel niet nemen. Regelmatig was de douche niet warm, dit komt omdat het water door de zon verwarmt wordt ( in waterreservoirs)...dus op is op. Het ontbijt / diner is op een mooi terras aan zee, is best te doen, vers stokbrood, jam, gekookte eieren, yoghurt, cornflakes, fruit en al dat soort dingen...voor 1 euro koop je heerlijke verse jus 'd orange Het avondeten was echt geen succes...ik zou er niet weer voor kiezen. Tenslotte waren wij slecht te spreken over de (Turkse) reisleider....een dominant mannetje die andere hotelgasten op een zeer vervelende manier aansprak. Tenslotte: de eigenaar en zijn 3 medewerkers zijn zeer vriendelijk.

Boek dit hotel nooit !!!!!!!!!

c.gros, 11-9-2012

Zeer smerig en vies, kamers merendeel verotte kozijnen, grote plas water op het balkon van de airco. (kost je trouwens €5.00 per dag) Het ontbijt is elke dag hetzelfde kaas worst ei en oud stokbrood als je er niet om vraagt voor vers.Het restaurant met een prachtig uitzicht is te smerig voor woorden, vloeren de tafelkleden de machine om sap uit te halen is zeker 100 jaar niet schoongemaakt. Het personeel ziet er hetzelfde uit vieze kleding etc. Merendeels mensen die waren zeer ontevreden over het avondeten. Gelukkig hadden wij alleen ontbijt. nee deze mensen hebben nog nooit van hygiene gehoord.het zwembad ........ ga er alsjeblieft niet in om ziekte te voorkomen. Nooit meer!!!

€1.00 per dag is nog teveel voor dit hotel. En touroperator ga er zelf eens een kijkje nemen het doet jullie naam geen eer aan. Doe er wat mee.

We hebben een aantal aanbieders voor Elit Koseoglu voor je op een rij gezet:

Fijn hotel met prachtig uitzicht.

Klerks-vercammen, 25-6-2012

Erg vriendelijk personeel en erg behulpzaam.

Mooie omgeving en midden in het centrum.

We waren een avond niet aanwezig bij de maaltijd omdat we naar een dansvoorstelling gingenen er werd voor een lunchpakket gezorgd.

Kamers worden iedere dag goed schoongemaakt. De kamers zijn wel gedateerd.Het is een kleinschalig hotel waar je je meteen thuisvoelt. Het personeel herkent je de tweede dag al. We gaan zeker nog een keertje terug. De prijs/kwaliteit verhouding is erg goed. De koelkast op de kamer was ook erg fijn. Je kunt bij de receptie koele drankjes kopen en die koel zetten op de kamer.

Fijn hotel

Y, 22-8-2011

Het hotel ligt midden in het centrum, dat is erg fijn. Naar het strand is het ongeveer 10 minuten lopen.

Het personeel van het hotel is heel vriendelijk. Het restaurant van het hotel ligt een straatje verder aan zee, waardoor je er een mooie uitkijk hebt. Het avondeten smaakte goed, we kregen elke dag iets anders voorgeschoteld.

De kamer was schoon en ruim genoeg, het enige nadeel is dat de kamers wat gehorig zijn.

prijskwaliteit ok

Chantal Witteman, 30-7-2011

Hotel is wel simpel maar ok. Restaurant is klein maar eten is wel goed. Personeel was vriendelijk en deden alles om je vakantie aangenaam te maken. Kamers zijn groot en netjes. Voor wat wij betaald hebben, kunnen we niet klagen.

We hebben een aantal aanbieders voor Elit Koseoglu voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Elit Koseoglu in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Elit Koseoglu zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Elit Koseoglu scoort een 6.33 uit 10 op basis van 6 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: