Hotel Elis

75 reviews over Hotel Elis in het Nederlands

zou graag nog willen!

ina
10-6-2013

Wij zijn verschillende keren geweest en altijd goed bevallen. Een leuke vakantie voor weinig geld. Alleen jammer dat het niet meer via onze touroperator te boeken is en dat maakt het nu wel duurder.

Jammer !!!!!!!!!!

Gereisd met partner in januari 2013

Leuk relax hotel !!!!

De coninck michele
24-10-2012

Klein,gezellig en proper hotelletje.Eten is lekker Turks en keuze genoeg.Personeel spreekt weinig of geen Engels,maar doen wel hun best om het naar je zin te maken! Elke avond eten aan het zwembad,ZALIG!Er is ook een kleine lunchkaart.Kamer eenvoudig maar netjes.Gratis busje naar het strand dat wel redelijk ver is gelegen.Naar Side centrum is ook een leuke wandeling op de boulevard naast het strand.Geef ons maar een familiehotel ipv die All-Inn mastodonten.Leuk hotel en prijs kwaliteit 9/10!!!We komen zeker nog eens terug!Als je uitstapjes boekt niet bij je reisagent maar 500meter verder dan het hotel is een leuk reisburotje,waar het veel goedkoper is!

Gereisd met partner in juni 2012

Goede prijs/kwaliteit verhouding, goed toeven

Marieke en Liesbeth
27-9-2012

Leuk hotel, gezellig omdat het kleinschalig is. Jammer dat het personeel niet altijd even vriendelijk is. Eten is goed, afwisselend, wel beetje lauw. Zwembad is mooi en groot, moet je wel delen met de buren die er pal naast zitten, maar op zich is dat niet erg. Soms wat overlast door de muziek omdat het andere hotel heel dichtbij zit en als ze dan allebei de radio voluit zetten is dat wat jammer. maar voor de rest, goed hotel

Gereisd met vrienden in september 2012

goed gelegen

claes-nijns
16-9-2012

Het hotel op zich is goed maar enkel service en eten is beneden peil t.o.v. vorig jaar ook personeel van de keuken dikke nul verleden jaar 10op10

Gereisd met partner in september 2012

Elis

janierop
18-8-2012

Gezellig hotel met vriendelijk personeel. Het eten vonden wij erg eentonig en slecht. Mijn verloofde is turks en vond dit erg jammer voor de buitenlandse gasten.Wij aten bijna elke dag buiten het hotel. Gezellige tuin met leuke zitplekken.

Gereisd met partner in Sun Jan 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Goede beoordeling, maar slechte bijzaken!

van Ravenhorst
17-7-2012

Ik geef het hotel een 8 gemiddeld. Het is echt een goede bestemming als je goedkoop weg wilt. De prijs/kwaliteit verhouding vind ik extreem goed! (let wel op bij welke organisatie je boekt! Dit maakt wel tot enkele honderden euros verschil heb ik gemerkt)

Personeel is vriendelijk, alleen aan de receptie word geen woord engels gesproken. Airco kost 5 euro per dag, en je mag ABSOLUUT GEEN eten of drinken meenemen, want dat pakken ze van je af bij binnenkomst.

Simpel winkelstraatje met nederlands restaurant is om de hoek, en dat is fijn, want het eten ben je na 15 dagen zat! Het is lekker, maar eentonig en koud. Ook wanneer het op is, word het niet bijgevuld. (enkel als je er om vraagt)

Drankjes in het hotel zijn niet zo duur, eten daarintegen wel. Kamers worden erg goed schoon gemaakt, daar is niets over te zeggen.

Fotos bij aanbieders zijn oud! Het gaat hier om 2 hotels, (2 eigenaren) die één zwebmad delen, en ruzie hebben met elkaar! Dit gaat ten koste van de animatie.

Gereisd met partner in juni 2012

Elis hotel is een rustig gelegen klein hotel, niet te veel poespas (blingbling), vriendelijk personeel en eigenaar, schone kamers, goede bedden, heerlijk eten en dagelijks een busje wat je 's-ochtends naar Garden Beach-strand aan de boulevard brengt en aan het eind van de middag weer ophaalt. Lopend ben je in 15 minuutjes op de boulevard. Bij het zwembad weinig ligstoelen, maar wie blijft er nu de hele dag bij het zwembad met zoveel mooie (en schone!) stranden in de omgeving?!

Gereisd alleenreizend in juni 2012

Goed Hotel

Marcel
11-12-2011

Een goed hotel voor een zeer vriendelijke prijs. Een goede service en kamers zijn in orde. Het is eten is natuurlijk minder uitgebreid als in een resort maar niet verkeerd. Verder ligt het hotel niet al te ver van het strand. In de buurt liggen wat kleine winkeltjes en er is een goede busverbinding naar Manavgat. Eigenlijk heb je alles in de buurt voor een mooie prijs.

Gereisd met partner in Thu Sep 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

toppertje

mirella en hans
17-11-2011

Goed Gezellig en voor het geld uitstekend!wij waren zeer tevreden.eten heel goed!ontbijt iets minder maar goed voldoende.kamer goed alleen jammer met voordeel kamer dat er geen gordijn bij de voordeur hangt(kijkt door)maar goede kamer netjes.vriendelijk personeel goede kok.jammer dat het aanvast gelegen hotel(zussen) ruzie hebben daardoor soms rare situatie mmar niet storend.strand van hotel minder(wel gratis bus heen en terug)strand langs boulevard gezelliger en makkelijk te doen.side stad gezellig met busje langs de weg makkelijk aan te rijden,dan vanaf station lopen,klein stukje en zeker de moeite waard.met dolmus kom je overal makkelijk en snel.side echt en aanrader.hotel zeker!!!wij hebben genoten super vakantie.jeep safari bij kaan DOEN toppie.verdere excursies geen aanrader.leer fabriek en goud shop veel te duur.

Gereisd met partner in Thu Sep 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Gezellig hotel met grotere kinderen

Gertie en co
12-11-2011

Hotel was prima mits je grotere kinderen hebt. Zwembad was ijskoud. Ook het babybad.De zee was warmer. Het eten was ook vaak aan de kouwe kant maar meestal wel lekker. Maar 1 x gehad dat we het niet zo lustte. Ontbijt was prima. Redelijk wat geluid door sirene's ivm nabij gelegen ziekenhuis. 'Savonds in het hotel niets te doen maar kan aan de periode liggen.Personeel heel vriendelijk en inderdaad was het feestje voor K, heel erg leuk en zeer attent. Veel winkeltjes in de straat. Versierde dekens en handdoeken erg leuk. De kapper aan de overkant is ook een aanrader. Voor een prikkie mijn haar laten wassen,verven en fohnen. Omdat wij echt de allerlaatse gasten van het seizoen waren die vertrokken hadden wij ook een beetje het gevoel in de weg te staan. Was wel meer ons eigen idee want niemand heeft er iets van gezegd. Toch zou ik volgend jaar daar weer heen gaan want het complete plaatje is prima.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2011

• Wellness behandelingenMassages

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• Sport & SpelDarts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Elis in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Elis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.