Hotel Dream World Resort & Spa

Hotel Dream World Resort & Spa
8,4

11 tips over Hotel Dream World Resort & Spa

Vakantieganger, 14-8-2016
voor 10 euro kan je bij de receptie een briefje vragen waarmee je een hele dag bij Dream World Aqua mag gaan zwemmen + eten. Daar zijn heel veel grote waterglijbanen en verschillende zwembaden en het is maar 5 minuten lopen vanaf Dream World Resort & Spa.
H. K, 24-5-2015
Manavgatmarkt, manavgat watervallen, oud Side.
Mary , 27-10-2013

Loop via het strand of Boulevard naar Side, ong. 7 km. Erg leuk om te doen en veel te zien. Terug met de Dolmus, 1,5 euro pp. De markt in Manavgat is duurder dan de winkels in Kumkoy.

In oktober is het tussen de 25 en 30 graden, dus heerlijk weer en niet te heet.

Wel koelt het savonds af, dus een vest of jasje nodig.

We hebben een aantal aanbieders voor Dream World Resort & Spa voor je op een rij gezet:

Schinkel, 9-9-2013

De markt in Manavgat is erg leuk. De watervallen in Manavgat zijn nogal toeristisch. Beide kun je met de dolmus heen.

Side is leuk en historisch. Ook met de dolmus.

angel, 18-8-2013
Als je schoenen,tassen wilt kopen,moet je eens gaan kijken bij Ela Schuhe ,wordt je erg fijn en niet opdringerig geholpen door Bekir en Achmet.
saskia bongaerts, 6-8-2013
neem paar hondert euro mee in gedachten voor foto shoot parasailing en spa massages......

R van Holland, 5-8-2013
Neem nette kleding mee voor het diner, men is heel tolerant, maar u bent wel in een 5 sterren hotel en niet op de camping! 1x per week TURKS-GALA-DINER is werkelijk uitmuntend, eten is so wie so van heel goede kwaliteit...erg uitgebreid van ontbijt tot diner, het snackrestaurant op het strand heeft minder keuze. TIP is er iets niet in orde...meldt dit dan aan Tina...van guest relations, zij zal er alles aan doen, om het u naar uw zin te maken. Verwacht geen massa resort. Glimlachen en genieten.
Vincent, 3-8-2013
Het stadje Side zeer gezellig, met Dolmus 1,5 of taxi 10 euro met 4 personen. De markt op maandag of donderdag in Manavgat.
miloutjeottes, 29-7-2013

Denkt u tijdens de vakantie ook aan die arme zwart witte kater die daar rond loopt...

Pak bij verveling de dolmus naar Side of Manavgat.

Reserveer al vroeg uw ligbed want vol is vol ;)

Theo Jansen, 17-7-2013

Met de bus die voor het hotel stopt voor 1,50 EUR naar Side of Manavgat.

Excursies boeken buiten het hotel. Scheelt ruim 35%.