Hotel Dream World Resort & Spa

Hotel aan zee, Luxe hotel, KinderhotelWeer vandaag25°16°
Hotel Dream World Resort & Spa
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Dream World Resort & Spa voor je op een rij gezet:

48 reviews over Hotel Dream World Resort & Spa in het Nederlands

Een fantastische vakantie gehad.

H.Kamerling, 25-10-2017

Het hotel is zeer goed, wij komen er al vijf jaar, en het zesde jaar komt ook.Kamers zijn goed en schoon, het eten is heel goed,ruime keus in alles. Bediening is vriendelijk en goed.Winkels in de buurt. Strand is ±5 min. lopen, en 2 min met de bus.

het was heel goed

john en joke, 11-10-2017

het was een klein maar heel goed hotel

vriendelijk personeel en goed eten

echt een aanrader

ook een heel mooi strand

5min met busje van het hotel

Toos, 27-9-2017

Wij waren heel te spreken over het hotel, personeel, eten. Wel heel veel Russische gasten. Het personeel zou de bezoekers wel mogen aanspreken als ze de hotel regels niet naleven zoals pet en kleding in restaurant. Ook op het strand werd voedels mee op het strand genomen terwijl dit duidelijk aangegeven staat. Ook over het meenemen van fruit ed. Uit het restaurant, wij zagen dat men met tassen vol fruit weggingen

Teleurstellend 3***+ hotel.

Familie Wijgers, 24-7-2017

Van gezellige duitse hotspot naar totaal russische teleurstelling in slechts 5 jaren... Dus nooit meer !

Het hotel wil wel, maar het zal de oostblokkers boeien... jammer !

Henk Kamerling, 26-10-2016

Het is een zeer goed hotel met goede verzorging goede service

Goed hotel

Jan en corrie, 15-10-2016

De ligging van het hotel was niet super

Het eten was er goed

Er waren weinig Nederlanders wel veel russen dat was minder

Verder wel een leuke vakantie gehad

vriendelijk personeel

voor ons was het een acht waard

Nog even een minpuntje als je in de lobby water wilde kreeg je het in een plastic bekertje

Fantastische vakantie! Top!

John en Nathalie, 3-10-2016

Het hotel is pas 4 jaar oud en ligt dicht bij de winkels. Propere kamers, heerlijk eten en vriendelijke ontvangst en bediening. Rafet de kok is supervriendelijk en een Topkok. Maar ook Cemal is fantastisch. Altijd vriendelijk en helpen waar nodig is. Ismail zorgt goed voor onze koffers en lacht altijd 1515 zal hij nooit meer vergeten! Tuncay, Aysenir en Izzet doen heel goed hun best. Een prachtige vakantie, zeker voor herhaling vatbaar.

prima super schoon hotel

polleke, 21-9-2016

Ook wij hadden eerst Dream World Hill geboekt maar deze was nog niet gereed ( en dit klopte, we zijn er een paar keer langs gekomen). Het hotel is niet super groot en dat bevalt ons wel. Personeel zeer vriendelijk. Wel Duits gericht maar we kwamen achter dat dit geldt voor het hele gebied rondom Side. Er lopen de hele tijd schoonmakers rond dus hotel is zeer schoon. Animatieteam is ook prima, veel afwisseling. Als je niet naar het strand wil lopen ( ongeveer 500 meter) dan kan je met een shuttle bus van het hotel. Strand heeft zijn eigen bar/eetgelegenheid dus hoef je hier niet vanaf. Meer dan genoeg ligbedden met parasols ( gratis) aanwezig. Zowel ontbijt en het avondeten is zeer afwisselend en van prima kwaliteit, Tegenover hotel veel winkeltjes. Naast hotel opstapplaats voor Dolmus. Binnen 15 minuten sta je in Side. 7X in Turkije voor ons en dit hotel staat bij ons nu op 2.

een heel leuk hotel met leuk en lief personeel

wilma en hans heesterbeek, 17-9-2016

personeel in restaurant en animatie zijn heel leuk en de jongens en meisjes geven van het animatie team een goede show . personeel in restaurant zijn hel lief vooral de meiden layla en brigul een aanrader.

Fijne vakantie, maar niet snel weer

fam. van Boven, 28-7-2016

We hebben best genoten van onze vakantie. Het hotel was een stuk kleiner dan wat we gewend zijn. Aan de ene kant fijn, maar aan de andere kant is er in het hotel niet veel te doen. Animatieteam deed erg hun best. Ozer was daarin een topper, maar ook Galina (voor de kleinsten) en Fatos waren zeer vriendelijk.

Ook al is het erg duits gericht, toch deed men hun best.

De wifi was zwak, zeker op de kamer. Wij zaten boven de receptie en zelfs daar was het erg zwak tot niet. Wij draaiden daar meer op de wifi van Crown hotel (naast dat van ons). Bij het zwembad en in de lobby was de wifi goed.

Veel personeel bij de poolbar en in het restaurant keken niet echt vrolijk.

De kamer werd goed schoon gemaakt.

Helaas viel de familiekamer erg tegen.

Wij, met 4 volwassenen, hadden wel 2 aparte kamers, maar we moesten het doen met één badkamertje waar 1 toilet, 1 wastafel en 1 douche in zat.

Het eten was goed genoeg. Genoeg om elke dag af te wisselen als je wilde.

Het pushen van fotografen, Spa-personeel en animatieteam viel erg mee.

Als je duidelijk aangeeft dat je niet wilt, dan gaan ze ook niet door zanikken.

Alleen die van de Spa bleef aanhoudend vragen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Dream World Resort & Spa in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Dream World Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Dream World Resort & Spa scoort een 8.36 uit 10 op basis van 49 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: