Hotel Dream World Resort & Spa

Hotel aan zee, Luxe hotel, KinderhotelWeer vandaag32°22°
Hotel Dream World Resort & Spa

We hebben een aantal aanbieders voor Dream World Resort & Spa voor je op een rij gezet:

53 reviews over Hotel Dream World Resort & Spa in het Nederlands

Prima hotel, heerlijk eten in leuke buurt met winkels op loopafstand. Met de dolmus voor de deur van alles makkelijk te bereiken. Het strand op loopafstand of met hotelbusje. Het is krankzinnig dat mensen klagen over dit hotel qua eten (eentonig/weinig keuze) dat is absoluut niet waar, behalve als je alleen patat en geraspte wortel lust... en dat je langs winkeltjes moet lopen voordat je in de eetzaal bent? Is een piepklein hotelwinkeltje, een hotelkapper met wat neptasjes, zwembroeken en nog zo wat. Dat is normaal in een hotel ...... het personeel is heel behulpzaam, de schaduw bij het zwembad is er alleen als je op een verkeerde plek ligt, het strand is druk, maar vloedlijn ideaal voor kleintjes. Genoeg keuzes om te maken, maar het zeiken hier om het zeiken is echt naar. Het is een fijn hotel, met goed eten, kamers zijn schoon en fris, iedere dag handdoeken verwisselen en entertainment als je er zin in hebt. Kortom DOEN !!!

nooit meer

Marian
10-8-2018

Omdat er overwegend goede reacties op deze site staan ook maar reactie van ons..zwaar teleurgesteld en ziek terug met 4 personen.

Hotel ligt idd centraal..personeel is idd erg vriendelijjk..kamers die je hebt gereserveerd zijn niet beschikbaar..bij ons naar goede oplossing gezocht maar bij anderen hoorden we inderdaad bijbetaald....Eten is de niet 5 sterren wat je verwacht...wij zijn allemaal met giga buikklachten terug gekomen..en hebben zelfs een aantal dagen op bed van ellende gelegen..En we waren echt niet de enige ..als je de toiletten bezocht kon je de buren horen met dezelfde klachten!! En we hebben er geen last? van gehad maar het is een hotel voor de Russen ect...gelukkig vinden de Nl elkaar altijd..Voor de prijs die we hebben betaald zwaar teleurgesteld..nog nooit zo beroerd uit Turkije terug gekomen..Wij gaan in ieder geval nooit meer!!

Nooit meer hier naar toe

Anoniem
29-7-2018

Klein hotel, veel russen. Daardoor "vreemd" sfeertje waar wij ons niet welkom en thuis voelde. Klein zwembad, alleen een hoekje afgezet in t grote bad voor kleine kinderen.Slecht eten, weinig tot geen animatie. Voor kinderen is er niks te doen. Donkere kleine eetzaal. Het hotel heeft weinig tot niks te bieden. Leuk voor oudjes die alleen maar naar t strand gaan, met t busje. Hotel ligt 15 min.lopen van t strand. 5 standaard coctails die niet smaken. Flink bijbetalen voor alcohol. Frisdrank is allemaal aanmaak. Jammer. Het hotel ligt aan de weg met veel winkels, goede airco, schone kamer en vriendelijk personeel. Jammer. Nooit meer hier naar toe!

Geweldig mooi

Jolanda van loon
12-7-2018

Wij waren Zeer tevreden over het hotel.. Schoon, mooi, vriendelijk personeel, eten super...

Klein, maar heel fijn!

Jamie
29-4-2018

Een klein, maar zeer netjes hotel. Het eten is veel hetzelfde, maar wel lekker. De kamers zijn netjes, vooral de badkamer is erg modern. Het zwembad is heel schoon en voldoende ligplekken. Je zit pal aan de hoofdstraat, dus veel verkeer. Daarentegen heb je wel allerlei winkels en winkelcentra in de buurt. Dat vonden wij top. Personeel is vriendelijk. Nadelig vonden wij wel dat wanneer je naar het restaurant of zwembad moest, je alleen maar door een gang met winkeltjes moest. Gelukkig trekken ze je niet naar binnen, maar je komt er wel 6 keer per dag langs.

Een fantastische vakantie gehad.

H.Kamerling
25-10-2017

Het hotel is zeer goed, wij komen er al vijf jaar, en het zesde jaar komt ook.Kamers zijn goed en schoon, het eten is heel goed,ruime keus in alles. Bediening is vriendelijk en goed.Winkels in de buurt. Strand is ±5 min. lopen, en 2 min met de bus.

het was heel goed

john en joke
11-10-2017

het was een klein maar heel goed hotel

vriendelijk personeel en goed eten

echt een aanrader

ook een heel mooi strand

5min met busje van het hotel

Toos
27-9-2017

Wij waren heel te spreken over het hotel, personeel, eten. Wel heel veel Russische gasten. Het personeel zou de bezoekers wel mogen aanspreken als ze de hotel regels niet naleven zoals pet en kleding in restaurant. Ook op het strand werd voedels mee op het strand genomen terwijl dit duidelijk aangegeven staat. Ook over het meenemen van fruit ed. Uit het restaurant, wij zagen dat men met tassen vol fruit weggingen

Teleurstellend 3***+ hotel.

Familie Wijgers
24-7-2017

Van gezellige duitse hotspot naar totaal russische teleurstelling in slechts 5 jaren... Dus nooit meer !

Het hotel wil wel, maar het zal de oostblokkers boeien... jammer !

Henk Kamerling
26-10-2016

Het is een zeer goed hotel met goede verzorging goede service

WTC.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Dream World Resort & Spa in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Dream World Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.