Hotel Dream World Resort & Spa

Hotel Dream World Resort & Spa
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Dream World Resort & Spa voor je op een rij gezet:

49 reviews over Hotel Dream World Resort & Spa in het Nederlands

Klein, maar heel fijn!

Jamie
29-4-2018

Een klein, maar zeer netjes hotel. Het eten is veel hetzelfde, maar wel lekker. De kamers zijn netjes, vooral de badkamer is erg modern. Het zwembad is heel schoon en voldoende ligplekken. Je zit pal aan de hoofdstraat, dus veel verkeer. Daarentegen heb je wel allerlei winkels en winkelcentra in de buurt. Dat vonden wij top. Personeel is vriendelijk. Nadelig vonden wij wel dat wanneer je naar het restaurant of zwembad moest, je alleen maar door een gang met winkeltjes moest. Gelukkig trekken ze je niet naar binnen, maar je komt er wel 6 keer per dag langs.

Een fantastische vakantie gehad.

H.Kamerling
25-10-2017

Het hotel is zeer goed, wij komen er al vijf jaar, en het zesde jaar komt ook.Kamers zijn goed en schoon, het eten is heel goed,ruime keus in alles. Bediening is vriendelijk en goed.Winkels in de buurt. Strand is ±5 min. lopen, en 2 min met de bus.

het was heel goed

john en joke
11-10-2017

het was een klein maar heel goed hotel

vriendelijk personeel en goed eten

echt een aanrader

ook een heel mooi strand

5min met busje van het hotel

Toos
27-9-2017

Wij waren heel te spreken over het hotel, personeel, eten. Wel heel veel Russische gasten. Het personeel zou de bezoekers wel mogen aanspreken als ze de hotel regels niet naleven zoals pet en kleding in restaurant. Ook op het strand werd voedels mee op het strand genomen terwijl dit duidelijk aangegeven staat. Ook over het meenemen van fruit ed. Uit het restaurant, wij zagen dat men met tassen vol fruit weggingen

Teleurstellend 3***+ hotel.

Familie Wijgers
24-7-2017

Van gezellige duitse hotspot naar totaal russische teleurstelling in slechts 5 jaren... Dus nooit meer !

Het hotel wil wel, maar het zal de oostblokkers boeien... jammer !

Oude reviews (archief)

Henk Kamerling
26-10-2016

Het is een zeer goed hotel met goede verzorging goede service

Goed hotel

Jan en corrie
15-10-2016

De ligging van het hotel was niet super

Het eten was er goed

Er waren weinig Nederlanders wel veel russen dat was minder

Verder wel een leuke vakantie gehad

vriendelijk personeel

voor ons was het een acht waard

Nog even een minpuntje als je in de lobby water wilde kreeg je het in een plastic bekertje

Fantastische vakantie! Top!

John en Nathalie
3-10-2016

Het hotel is pas 4 jaar oud en ligt dicht bij de winkels. Propere kamers, heerlijk eten en vriendelijke ontvangst en bediening. Rafet de kok is supervriendelijk en een Topkok. Maar ook Cemal is fantastisch. Altijd vriendelijk en helpen waar nodig is. Ismail zorgt goed voor onze koffers en lacht altijd 1515 zal hij nooit meer vergeten! Tuncay, Aysenir en Izzet doen heel goed hun best. Een prachtige vakantie, zeker voor herhaling vatbaar.

prima super schoon hotel

polleke
21-9-2016

Ook wij hadden eerst Dream World Hill geboekt maar deze was nog niet gereed ( en dit klopte, we zijn er een paar keer langs gekomen). Het hotel is niet super groot en dat bevalt ons wel. Personeel zeer vriendelijk. Wel Duits gericht maar we kwamen achter dat dit geldt voor het hele gebied rondom Side. Er lopen de hele tijd schoonmakers rond dus hotel is zeer schoon. Animatieteam is ook prima, veel afwisseling. Als je niet naar het strand wil lopen ( ongeveer 500 meter) dan kan je met een shuttle bus van het hotel. Strand heeft zijn eigen bar/eetgelegenheid dus hoef je hier niet vanaf. Meer dan genoeg ligbedden met parasols ( gratis) aanwezig. Zowel ontbijt en het avondeten is zeer afwisselend en van prima kwaliteit, Tegenover hotel veel winkeltjes. Naast hotel opstapplaats voor Dolmus. Binnen 15 minuten sta je in Side. 7X in Turkije voor ons en dit hotel staat bij ons nu op 2.

een heel leuk hotel met leuk en lief personeel

wilma en hans heesterbeek
17-9-2016

personeel in restaurant en animatie zijn heel leuk en de jongens en meisjes geven van het animatie team een goede show . personeel in restaurant zijn hel lief vooral de meiden layla en brigul een aanrader.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Dream World Resort & Spa in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Dream World Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Dream World Resort & Spa scoort een 8.39 uit 10 op basis van 50 reviews.