Hotel Dream World Hill

12 reviews over Hotel Dream World Hill

• 2019
      10Maria Lanslots23-11-2019

Volmaakt.

Compleet en heel goed verzorgd. Ligt op heuveltje dus prachtig uitzit. Vlakbij strand waar je in 3 min naar toe loopt of met gratis busje van hotel. Buiten 3 maaltijden per dag is er snackbar aan de Pool, snackbar aan het strand, patisserie in de bar en om 23.00 uur nog soepje of snack. Om 15.00 uur ook nog ijs, wafels en oliebollen aan de Pool. Fantastische wellness die gratis is. Hamam en massages tegen betaling maar Turks bad, sauna enz. gratis. 4 zwembaden. 1 met glijbanen, 1 only adult. 1 gewoon voor iedereen en 1 binnenbad. A la carte restaurant is er maar hebben wij geen gebruik van gemaakt omdat de keus in zelfbediening oneindig was. Drankassortiment volledig en gratis tot 24.00 uur. Iedere dag animatie. In de middag schieten, darten, jeu de boulles enz. Dolmus voor de deur. 5 min naar Side 15 min naar Manavgrat. Veel winkels in de buurt dus altijd wat te zien. Personeel goed behandeld, ze zijn ontspannen en vriendelijk.

Gereisd met partner in november 2019

• 10Janneman19-11-2019

Super mooi hotel, zo schoon en alles tip top, eten heerlijk, geen 1 dag hetzelfde gegeten zoveel variatie, gaan zeker terug

Gereisd met partner in november 2019

• 9Wanda26-09-2019

Super verblijf dichtbij strand en vele winkeltjes

Mooi superschoon hotel. Eten is eentonig en lauw, ala cart is een drama. Maar weinig personeel wat vriendelijk kan zijn tegen hollanders.

Gereisd met vrienden in september 2019

• 5Familie DB03-09-2019

Dit is 3 sterren word zo in buitenland verkocht

Dit is een kleiner Hotel wat word verkocht als 5 sterren , eerder 3 sterren lijkt mij aangeraden. Dit was de 5 de maal in Turkije en de slechtste ervaring. De ultra all in is er geen, bijbetalen s'morgens indien u vers fruitsap wenst 1,5 €/per glas, verse fruitsappen/milkshakes/fruit geperst etc , 3,50€ bijbetalen per consumptie. de gratis frisdranken zijn zeer gesuikerd en vreemd van smaak . Dit is af te raden als rust vakantie, harde muziek de ganse dag aan de veel te kleine zwembaden waar iedereen tegen elkander ligt. Tevens waren er geen redders te bespeuren in het hoofd zwembad, hier hing wel een bordje dat het op eigen risico was. 3 dagen geen airco en het duurde uren eer dit telkens opgelost werd. 1 dag s'avonds wegvallen van water op de kamer en elektriciteit. Vnml Duitse gasten en veeeel kinderen. Op enkele mensen na , is vriendelijkheid ver te zoeken. Goed waren de ruime kamers/poetsen/ en vooral het eten was geweldig.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 6Chris van de velde02-09-2019

Goed hotel maar niet meer voor mij

Alles perfect in orde behalve airco op kamer is gelimiteerd op 22 graden en dan komt er nog bij dat deze niet naar behoren werkt na 3 keer gepasseerd te zijn aan de receptie is er nog niets aan gedaan,dus heb ik het maar opgegeven. 2e nadeel waarom betalen voor 5 sterren als men van hiernaast in 4 sterren van dezelfde faciliteiten kan genieten.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 10Petra van Diggele13-07-2019

Super mooi hotel heerlijk eten en super vriendelijk en behulpzaam personeel

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 9Peter Meijers05-06-2019

Fantastisch hotel ook voor kinderen het is hier goed vertoeven zuiver hotel mooie kamers zeer ruim hotel is aan te bevelen

Gereisd met partner in mei 2019

• 2018
      10John en Ans Cornelissen31-10-2018

Liefst morgen weer terug.

Geweldig Hotel. Wij waren voor de tiende keer in Turkije en gaan nooit terug naar een hotel . We waren nog altijd tevreden. Maar deze keer sluit ik niet uit dat we terug komen. Niks is teveel alles prima in orde. Zeer gastvrij ( maar dat vinden wij altijd in Turkije ). Wij doen nooit veel met de animatie, maar deze keer wil ik toch wel vermelden dat er een prima team stond, er werd een oktoberfest georganiseerd op een wijze die complimenten verdiende. Er zaten veel nationaliteiten in het hotel misschien wat weinig Nederlanders maar die hebben vooral zichzelf te kort gedaan.

Gereisd met partner in oktober 2018

• 9Erna24-08-2018

Schoon, prettig, gezellig hotel

Hou je van een all inclusive hotel maar niet Zo heel massaal, dan is het hier heerlijk. Het hotel is brandschoon, de service en bediening is prima. Er zijn meerdere zwembaden. Je kunt kiezen voor rust in het 16 plus zwembad of voor gezelligheid in het grotere zwembad. Het strand is met de gratis bus binnen 10 minuten te bereiken. Zodra je het hotel uitloopt, zijn er vele winkels te bereiken. Met de bus kun je voor 1 euro naar de stad Side. Animatie is niet heel uitgebreid. Wel lieve en enthousiaste mensen. Het eten is uitgebreid, op elke tijdstip van aankomst en vertrek is het reatuarant beschikbaar. Soms was het eten niet heel warm. Er werd direct hard aan gewerkt. Jammer dat er weinig Nederlanders waren, heel veel Duitsers. Het handoekje leggen bij het grote zwembad is soms een irritatiepunt. We hebben het heerlijk gehad. Het hotel is prachtig.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• Oude reviews

8Wendy18-08-2017

Heel goed hotel

Super hotel Er werkt alleen een man van de bewaking die geen ene vrouw met rust laat hij zou in het aqua resort al zijn ontslagen. Wegens kinder fotos. En dan laten ze zo iets aan de bewaking werken hij valt iedere vrouw lastig voor sex zielig Verder super hotel super animatie en super goed eten centraal gelegen

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Hotel Dream World Hill info