Hotel Dream World Hill

Heel goed hotel

Wendy
18-8-2017

Super hotel

Er werkt alleen een man van de bewaking die geen ene vrouw met rust laat hij zou in het aqua resort al zijn ontslagen. Wegens kinder fotos. En dan laten ze zo iets aan de bewaking werken hij valt iedere vrouw lastig voor sex zielig

Verder super hotel super animatie en super goed eten centraal gelegen

Rusland in Side

Kati Besouw
29-6-2017

Prachtige nieuwe hotel geopend op20 april, maar nu alovergenomen door Russen.Heelvreemd maar nergens staat vermeld dat het naastgelegen Dream familie een oudere hotel ook gebruikt maakt van alle faciliteiten van Dream World Hill. Personeel is zeer vriendelijk echter bijna geen taalkennis wat betreft receptie. Heel vervelend dresscode is ingevoerd en soms worden vooral westerse gasten gesommeerd.Eten heel goed en gevarieerd.Strand is heel druk soms geen stoelen aanwezig. Animatie team zeer matig en weer gericht op die Russen.Kamers op de begane grond aan de straatzijde zijn zeer slecht wat ligging betreft en gehorig .

Jammer maar geen herhaling vatbaar.

Geweldig hotel alleen verkeerd tijdstip gekozen

Mechelina
17-6-2017

Het is een mooi en prachtig nieuw hotel maar .....omdat veel Hollanders en Duitsers niet meer naar Turkije gaan werd dit nieuwe hotel tijdens ons verblijf bevolkt door 80% Russen met kinderen.

Het hotel ligt aan de achterzijde aan een drukke winkelstraat waar je kunt shoppen. Wij hadden een kamer op de 4de verdieping met zijzeezicht. Op regen had het hotel niet gerekend. Na 1 maand open zijn kwam op verschillende plaatsen het regenwater door het plafond naar beneden dus moest er al gerepareerd worden. Al met al toch een fijne 14 dagen gehad in Dream World Hill in Kumkoy aan de Turkse Riviera

Hotel Dream World Hill 7.67 10 3 .