Hotel Dream World Hill

4 reviews over Hotel Dream World Hill in het Nederlands

Schoon, prettig, gezellig hotel

Erna
24-8-2018

Hou je van een all inclusive hotel maar niet Zo heel massaal, dan is het hier heerlijk. Het hotel is brandschoon, de service en bediening is prima. Er zijn meerdere zwembaden. Je kunt kiezen voor rust in het 16 plus zwembad of voor gezelligheid in het grotere zwembad. Het strand is met de gratis bus binnen 10 minuten te bereiken. Zodra je het hotel uitloopt, zijn er vele winkels te bereiken. Met de bus kun je voor 1 euro naar de stad Side. Animatie is niet heel uitgebreid. Wel lieve en enthousiaste mensen. Het eten is uitgebreid, op elke tijdstip van aankomst en vertrek is het reatuarant beschikbaar. Soms was het eten niet heel warm. Er werd direct hard aan gewerkt. Jammer dat er weinig Nederlanders waren, heel veel Duitsers. Het handoekje leggen bij het grote zwembad is soms een irritatiepunt.

We hebben het heerlijk gehad. Het hotel is prachtig.

Heel goed hotel

Wendy
18-8-2017

Super hotel

Er werkt alleen een man van de bewaking die geen ene vrouw met rust laat hij zou in het aqua resort al zijn ontslagen. Wegens kinder fotos. En dan laten ze zo iets aan de bewaking werken hij valt iedere vrouw lastig voor sex zielig

Verder super hotel super animatie en super goed eten centraal gelegen

Rusland in Side

Kati Besouw
29-6-2017

Prachtige nieuwe hotel geopend op20 april, maar nu alovergenomen door Russen.Heelvreemd maar nergens staat vermeld dat het naastgelegen Dream familie een oudere hotel ook gebruikt maakt van alle faciliteiten van Dream World Hill. Personeel is zeer vriendelijk echter bijna geen taalkennis wat betreft receptie. Heel vervelend dresscode is ingevoerd en soms worden vooral westerse gasten gesommeerd.Eten heel goed en gevarieerd.Strand is heel druk soms geen stoelen aanwezig. Animatie team zeer matig en weer gericht op die Russen.Kamers op de begane grond aan de straatzijde zijn zeer slecht wat ligging betreft en gehorig .

Jammer maar geen herhaling vatbaar.

Vakanties.nl

Geweldig hotel alleen verkeerd tijdstip gekozen

Mechelina
17-6-2017

Het is een mooi en prachtig nieuw hotel maar .....omdat veel Hollanders en Duitsers niet meer naar Turkije gaan werd dit nieuwe hotel tijdens ons verblijf bevolkt door 80% Russen met kinderen.

Het hotel ligt aan de achterzijde aan een drukke winkelstraat waar je kunt shoppen. Wij hadden een kamer op de 4de verdieping met zijzeezicht. Op regen had het hotel niet gerekend. Na 1 maand open zijn kwam op verschillende plaatsen het regenwater door het plafond naar beneden dus moest er al gerepareerd worden. Al met al toch een fijne 14 dagen gehad in Dream World Hill in Kumkoy aan de Turkse Riviera

Vakanties.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Dream World Hill in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Dream World Hill zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.