Hotel Dream World Hill

• Sauna
Meer hotelinfo

10 reviews over Hotel Dream World Hill

• 9Wanda26-09-2019

Super verblijf dichtbij strand en vele winkeltjes

Mooi superschoon hotel. Eten is eentonig en lauw, ala cart is een drama. Maar weinig personeel wat vriendelijk kan zijn tegen hollanders.

Met vrienden

• 5Familie DB03-09-2019

Dit is 3 sterren word zo in buitenland verkocht

Dit is een kleiner Hotel wat word verkocht als 5 sterren , eerder 3 sterren lijkt mij aangeraden. Dit was de 5 de maal in Turkije en de slechtste ervaring. De ultra all in is er geen, bijbetalen s'morgens indien u vers fruitsap wenst 1,5 €/per glas, verse fruitsappen/milkshakes/fruit geperst etc , 3,50€ bijbetalen per consumptie. de gratis frisdranken zijn zeer gesuikerd en vreemd van smaak . Dit is af te raden als rust vakantie, harde muziek de ganse dag aan de veel te kleine zwembaden waar iedereen tegen elkander ligt. Tevens waren er geen redders te bespeuren in het hoofd zwembad, hier hing wel een bordje dat het op eigen risico was. 3 dagen geen airco en het duurde uren eer dit telkens opgelost werd. 1 dag s'avonds wegvallen van water op de kamer en elektriciteit. Vnml Duitse gasten en veeeel kinderen. Op enkele mensen na , is vriendelijkheid ver te zoeken. Goed waren de ruime kamers/poetsen/ en vooral het eten was geweldig.

• 6Chris van de velde02-09-2019

Goed hotel maar niet meer voor mij

Alles perfect in orde behalve airco op kamer is gelimiteerd op 22 graden en dan komt er nog bij dat deze niet naar behoren werkt na 3 keer gepasseerd te zijn aan de receptie is er nog niets aan gedaan,dus heb ik het maar opgegeven. 2e nadeel waarom betalen voor 5 sterren als men van hiernaast in 4 sterren van dezelfde faciliteiten kan genieten.

• 10Petra van Diggele13-07-2019

Super mooi hotel heerlijk eten en super vriendelijk en behulpzaam personeel

Met vrienden

• 9Peter Meijers05-06-2019

Fantastisch hotel ook voor kinderen het is hier goed vertoeven zuiver hotel mooie kamers zeer ruim hotel is aan te bevelen

• 2018
    10John en Ans Cornelissen31-10-2018

Liefst morgen weer terug.

Geweldig Hotel. Wij waren voor de tiende keer in Turkije en gaan nooit terug naar een hotel . We waren nog altijd tevreden. Maar deze keer sluit ik niet uit dat we terug komen. Niks is teveel alles prima in orde. Zeer gastvrij ( maar dat vinden wij altijd in Turkije ). Wij doen nooit veel met de animatie, maar deze keer wil ik toch wel vermelden dat er een prima team stond, er werd een oktoberfest georganiseerd op een wijze die complimenten verdiende. Er zaten veel nationaliteiten in het hotel misschien wat weinig Nederlanders maar die hebben vooral zichzelf te kort gedaan.

• 9Erna24-08-2018

Schoon, prettig, gezellig hotel

Hou je van een all inclusive hotel maar niet Zo heel massaal, dan is het hier heerlijk. Het hotel is brandschoon, de service en bediening is prima. Er zijn meerdere zwembaden. Je kunt kiezen voor rust in het 16 plus zwembad of voor gezelligheid in het grotere zwembad. Het strand is met de gratis bus binnen 10 minuten te bereiken. Zodra je het hotel uitloopt, zijn er vele winkels te bereiken. Met de bus kun je voor 1 euro naar de stad Side. Animatie is niet heel uitgebreid. Wel lieve en enthousiaste mensen. Het eten is uitgebreid, op elke tijdstip van aankomst en vertrek is het reatuarant beschikbaar. Soms was het eten niet heel warm. Er werd direct hard aan gewerkt. Jammer dat er weinig Nederlanders waren, heel veel Duitsers. Het handoekje leggen bij het grote zwembad is soms een irritatiepunt. We hebben het heerlijk gehad. Het hotel is prachtig.

• 2017
    8Wendy18-08-2017

Heel goed hotel

Super hotel Er werkt alleen een man van de bewaking die geen ene vrouw met rust laat hij zou in het aqua resort al zijn ontslagen. Wegens kinder fotos. En dan laten ze zo iets aan de bewaking werken hij valt iedere vrouw lastig voor sex zielig Verder super hotel super animatie en super goed eten centraal gelegen

Met jonge kinderen

• 7Kati Besouw29-06-2017

Rusland in Side

Prachtige nieuwe hotel geopend op20 april, maar nu alovergenomen door Russen.Heelvreemd maar nergens staat vermeld dat het naastgelegen Dream familie een oudere hotel ook gebruikt maakt van alle faciliteiten van Dream World Hill. Personeel is zeer vriendelijk echter bijna geen taalkennis wat betreft receptie. Heel vervelend dresscode is ingevoerd en soms worden vooral westerse gasten gesommeerd.Eten heel goed en gevarieerd.Strand is heel druk soms geen stoelen aanwezig. Animatie team zeer matig en weer gericht op die Russen.Kamers op de begane grond aan de straatzijde zijn zeer slecht wat ligging betreft en gehorig . Jammer maar geen herhaling vatbaar.

• 8Mechelina17-06-2017

Geweldig hotel alleen verkeerd tijdstip gekozen

Het is een mooi en prachtig nieuw hotel maar .....omdat veel Hollanders en Duitsers niet meer naar Turkije gaan werd dit nieuwe hotel tijdens ons verblijf bevolkt door 80% Russen met kinderen. Het hotel ligt aan de achterzijde aan een drukke winkelstraat waar je kunt shoppen. Wij hadden een kamer op de 4de verdieping met zijzeezicht. Op regen had het hotel niet gerekend. Na 1 maand open zijn kwam op verschillende plaatsen het regenwater door het plafond naar beneden dus moest er al gerepareerd worden. Al met al toch een fijne 14 dagen gehad in Dream World Hill in Kumkoy aan de Turkse Riviera

0 tips over Hotel Dream World Hill

3 vragen over Hotel Dream World Hill

• pm Stroeken, 01-07-2019

airco

ik zag dat airco centraal geregeld was maar is die dan ook s' nachts aán

• J, 20-03-2019

Dream world

Weet iemand of je ook gebruik kan maken van de zwembaden van dream world aqua?

• boogschutter, 25-01-2019

Vraag

kan iemand mij vertellen hoe het zit met de zwembaden bij het hotel zelf? zie ook aquapark maar staat in family club en dat is 4 sterren. en waar speelt de animatie savonds en overdag af. zit er ook een pannenkoeken (gozleme) vrouwtje? het is een prachtig hotel maar lijkt mij klein bij het zwembad en dan zijn er altijd weer mensen die handdoekje gaan leggen waar ik zelf een enorme hekel aan heb.

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Afstand tot strand400 m, 6 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
    • Kleur van het strandLicht
    • Privé strandAanwezig
    • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Animatie programmaKids Club (10-13 jaar), Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
    • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin, Waterpark

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
    • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
    • Room Service24 uurs service, Aanwezig
    • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
    • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Kantoor service, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaFinse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats