Hotel Dream World Aqua

FamiliehotelWeer vandaag33°23°
Hotel Dream World Aqua
8,3

Wat vakantiegangers zeggen

Hotel Dream World Aqua is een kindvriendelijk hotel. Willy is dan ook zeer te spreken over de animatie: ‘In hotel een super animatieteam. Overdag doen ze van alles met kids maar ook voor volwassenen en ‘s avonds leuk voor jong en oud.’ Benieuwd wat Hotel Dream World Aqua Side verder te bieden heeft en of dit hotel iets voor jou is? Lees met ons mee.

De kamers bij Hotel Dream World Aqua voldoen over het algemeen aan jullie wensen. Eric was bijvoorbeeld zeer te spreken over de schoonmaak: ‘De kamer was perfect en elke dag schone handdoeken en ook de bedden werden iedere dag verschoond.’ Wel geven sommigen van jullie aan dat het balkon bij de kamers aan de kleine kant is. Met vier personen hier zitten is erg krap.

Vanwege de levendige omgeving kun je geluidsoverlast ervaren van de nabije discotheek of de Moskee aan de overkant van de straat. Alieke zegt: ‘Mocht je goede nachtrust willen hebben, dan zal ik je dit hotel niet aanraden. Jammer want verder is het een prima hotel.’ Of je geluidsoverlast ervaart is wel afhankelijk van waar in het hotel je een kamer hebt.

Martijn en Jocinda waren enthousiast over het eten van Hotel Dream World Aqua: ‘Heerlijk eten met genoeg keuze in zowel de ochtend, middag als avond.’ Kaylee is het daar niet helemaal mee eens: ‘Eten na een week wel een beetje hetzelfde.’ Let er verder op dat je voor sommige drankjes zoals cocktails extra moet bijbetalen.

Het aquapark met meerdere zwembaden en glijbanen is een pluspunt voor gezinnen met kinderen. Voor kleinere kinderen is er een speciaal kinderbad om in rond te spetteren. Op zoek naar een ligbedje? Die zul je hier zeker vinden. Let er wel op dat het aquapark niet de hele dag geopend is.

In jullie reviews lezen we dat er relatief weinig liften in het hotel zitten. Hou hier rekening mee als je met kleine kinderen reist of slecht ter been bent. Verder zijn jullie wel enthousiast over het personeel en de service van Hotel Dream World Aqua. Ze werken hard en de meeste personeelsleden zijn zeer vriendelijk.

Ligging

Hotel Dream World Aqua ligt op loopafstand van het strand, maar je kunt ook gebruik maken van de shuttle die elk kwartier rijdt. All-inclusive eten en drinken kun je gewoon bij de strandbar. Ook liefhebbers van winkelen zitten goed bij dit hotel. Er ligt namelijk een shoppingcenter vlakbij.

Wat uitgebreider shoppen? Met de dolmus ben je voor een kleine prijs zo in het centrum van steden als Side of Manavgat. In Manavgat raden jullie aan om een bezoekje te brengen aan de markt of aan de watervallen in het noorden van de stad. In het park bij de watervallen is het heerlijk om even uit te rusten.

Naast dat Side bekend staat als badplaats komen ook cultuurliefhebbers naar deze stad vanwege de vele overblijfselen uit de Romeinse tijd. Onder andere een Romeins theater en Griekse tempels kun je hier bewonderen.

170 reviews over Hotel Dream World Aqua in het Nederlands

Zeker weten voor herhaling vatbaar

Jennifer
25-6-2019

Super goed hotel, bizar schoon hotel, vriendelijk personeel. Als je drankje amper op is staat de ober al weer naast je voor een nieuw drankje. Fijn zwembad, leuke glijbanen zonder rijen, 18+ bad aanwezig, cocktails bij het zwembad. lekker en gevarieerd eten, om 19:00 wel wat druk bij het buffet, Heel veel keuze in toetjes, dagen met Live muziek bij het avondeten, sommige avonden kreeft en sushi.

Fantastich

Debby Snelleman
7-6-2019

Echt een super hotel! In het echt is het hotel nog mooier en groter dan als op de foto's! De zwembaden zijn ook echt top! Voor ieder wat wils. Wil je lekker relaxen en geen schreeuwende kinderen? Dan ga je naar de 18+ zwembad, en anders ga je naar het aqua park! Het kinderzwembad is zo leuk en de glijbanen voor de oudere zijn ook heel leuk! Mijn kinderen ( onder 5 jaar ) mochten daar ook gewoon vanaf, wel onder begeleiding. Zwembad wordt elke dag goed schoongemaakt en ook de bedjes! Aan bedjes geen gebrek, er is genoeg! Het eten is goed, en lekker en genoeg keus. De kamers zijn ook netjes en worden ook goed schoongemaakt. Wij verbleven hier 10 dagen en normaal gesproken heb ik het dan wel gezien, maar nu baalde ik dat ik naar huis moest. Ik heb echt een top vakantie gehad.

Fantastisch en super schoon

Anita De Winkel
3-6-2019

7 Dagen in dit prachtige hotel doorgebracht. Mis het nu al. Vriendelijk personeel. Super schoon. Zelfs de pootjes van de ligbedden worden gepoest. Eten top. Volop keus voor iedereen. Voor kinderen een eigen hoek met buffet. Knapperige frietjes en niet van die slappe dingen. Geboekt voor het bijgebouw maar zaten op de bovenste verdieping (7DE) met uitzicht op zee. Leuke animatie. Veel Duitsers en Russen maar niet vervelend. Dagen zijn voorbij gevlogen. Dit was een tussendoortje, mäar in sept gaan we weer terug. Voor 1 euro naar Side of Manavgat waar op maandag en donderdag een bazaar is. Ook bij het hotel een overvloed van shops en vertier. Voor ons een top hotel. En we hebben er al veel gehad rondom Side. Nadeeltje... moskee in de buurt die je kunt horen. Ik sliep er doorheen maar manlief soms niet. Kamer schoon en bed lekker stevig. Douche ruim en genoeg druk op het water. Koffie, thee en minibar aanwezig.

Gereisd Met partner in mei 2019

Fantastisch, een aanrader!

Fam de jong
1-6-2019

Heerlijk luxe groot schoon hotel met mooie zwembaden en gave glijbanen. Vriendelijk personeel. Familiekamer is ruim, maar wel erg gehorig. Wij zaten aan zwembad zijde zodat we de weg en moskee niet hoorden. Het eten is zeer uitgebreid en goed verzorgt. Ook in de poolbar en aan het strand kan je goed eten en lekkere cocktails drinken. Een avond a la carte Turks gegeten, uitstekend (dag vooraf reserveren) Animatie team is erg enthousiast, veel activiteiten voor kleinere kids. Nadeel is dat sommige knutsel activiteiten betaald moeten worden en ze vooral Duits spreken. Dolmus bushalte is dichtbij, naar Side of Manavgat. Ook veel winkeltjes in de buurt. Kleine minpunten zijn gladde tegels rondom zwembad, lang wachten op de lift en de koffie is niet lekker. Maar absoluut een aanrader!

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2019

geweldig

Ron Moerland
23-5-2019

goed hotel, goed en gevarieerd eten. Het eten was alle dagen warm, dit is wel eens anders. Personeel kent je snel en zorgt dat het drankje bij het eten vanzelf bij je komt. Het is er erg schoon. als er iets ergens defect raakt staat binnen een mum van tijd de technische dienst klaar om dit weer te herstellen. Kortom een goed hotel, zeker een aanrader

Gereisd Alleenreizend in mei 2019
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Genoten!

Jessica
21-5-2019

Goed hotel met vriendelijk personeel!

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2019

We zouden volgend jaar zo weer dit hotel boeken!

Fam. Langen
21-5-2019

Super mooi en schoon hotel, personeel erg vriendelijk. Familie kamer is ook ruim. Genoeg winkeltjes rondom het hotel. Animatie leuk voor iedereen. Voor 1 euro rijd je met een dolmus naar Side. Naar het strand rijd ook elke 10 minuten een busje. Eten is gewoon goed! Mensen vonden de zwembaden te koud, als je er door heen bent is het lekker. Wij hebben een week genoten met onze zoon van bijna 2 jaar en zouden volgend jaar zo weer boeken.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed May 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastisch hotel.

Diana
20-5-2019

Fantastisch hotel!! Kamers prima,eten heerlijk,als het niet warm is ligt het aan de gasten die de deksel niet dicht doen,al hebben wij dat niet meegemaakt. Animatieteam was top,ze zijn de hele dag bezig om de gasten te vermaken. Verder is het een mooi en schoon hotel. Zwembaden en aquapark zijn geweldig zeker voor de kinderen super. We hebben weinig tot geen chagrijnige medewerk(st)ers gezien. Ronduit TOP hotel wij gaan zeker nog terug. Ook een prima ligging om te shoppen

Fantastisch!🤩🤩

Manon Timmerman
20-5-2019

Wij hebben de afgelopen 9 dagen een super tijd gehad in het resort!🤩 Een hele mooie ruime kamer , elke dag super schoongemaakt! Moskee vlakbij het hotel, geen hinder van gehad! Bij problemen word dit direct opgelost!De restaurants waren groot en schoon. Er was altijd voldoende en lekker eten , het vlees werd elke avond afgewisseld.Animatie in dit hotel is Top ✌🏼👍🏼 Heel erg leuk team die de gehele dag hard werken en leuke activiteiten doen op en rondom het resort. Uitstapjes werden georganiseerd en de shows ‘s avonds professioneel opgezet en leuk voor jong & oud ! ❤️

De zwembaden en aquapark zijn erg groot! Buiten de vakantie om hadden we voldoende plek om te zitten, al kwamen we later op de ochtend aan er waren altijd bedjes over. Enige punt wat wij hebben ervaren is dat de tegels erg glad zijn rondom het zwembad. Veel winkels in de omgeving, en voor 1 euro pp met een dolmus naar side of manavgat!

Wij zouden zo terug gaan! 🥰🥰🥰

Gereisd Met partner in mei 2019

Heerlijk!

Conny
14-5-2019

Was heerlijk met mijn nicht er even tussenuit. Hiervoor waren we aan het juiste adres. Mooi hotel, vriendelijk personeel en heerlijk eten met veel keus. Zelfs aan het zwembad werd je voorzien van drinken. Op het strand was het prima vertoeven en ook daar was allen te verkrijgen. Handdoeken service is top.

Gereisd Met vrienden in Wed May 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Zwembad
  • WaterparkAanwezig
  • Aantal glijbanen> 10

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 km, 16 minuten lopen, 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Soort gerechtenChinese, Diabetische gerechten, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Turks, Vis / Seafood
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geldautomaat, Handdoeken(service), Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • Tennisbaan1, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Materiaalverhuur
  • Sport & SpelDarts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Dream World Aqua in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Dream World Aqua zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.