Hotel Dream World Aqua

• All inclusive
  • Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna

Hotel Dream World Aqua is een kindvriendelijk hotel. Willy is dan ook zeer te spreken over de animatie: ‘In hotel een super animatieteam. Overdag doen ze van alles met kids maar ook voor volwassenen en ‘s avonds leuk voor jong en oud.’ Benieuwd wat Hotel Dream World Aqua Side verder te bieden heeft en of dit hotel iets voor jou is? Lees met ons mee.

De kamers bij Hotel Dream World Aqua voldoen over het algemeen aan jullie wensen. Eric was bijvoorbeeld zeer te spreken over de schoonmaak: ‘De kamer was perfect en elke dag schone handdoeken en ook de bedden werden iedere dag verschoond.’ Wel geven sommigen van jullie aan dat het balkon bij de kamers aan de kleine kant is. Met vier personen hier zitten is erg krap.

Vanwege de levendige omgeving kun je geluidsoverlast ervaren van de nabije discotheek of de Moskee aan de overkant van de straat. Alieke zegt: ‘Mocht je goede nachtrust willen hebben, dan zal ik je dit hotel niet aanraden. Jammer want verder is het een prima hotel.’ Of je geluidsoverlast ervaart is wel afhankelijk van waar in het hotel je een kamer hebt.

Martijn en Jocinda waren enthousiast over het eten van Hotel Dream World Aqua: ‘Heerlijk eten met genoeg keuze in zowel de ochtend, middag als avond.’ Kaylee is het daar niet helemaal mee eens: ‘Eten na een week wel een beetje hetzelfde.’ Let er verder op dat je voor sommige drankjes zoals cocktails extra moet bijbetalen.

Het aquapark met meerdere zwembaden en glijbanen is een pluspunt voor gezinnen met kinderen. Voor kleinere kinderen is er een speciaal kinderbad om in rond te spetteren. Op zoek naar een ligbedje? Die zul je hier zeker vinden. Let er wel op dat het aquapark niet de hele dag geopend is.

In jullie reviews lezen we dat er relatief weinig liften in het hotel zitten. Hou hier rekening mee als je met kleine kinderen reist of slecht ter been bent. Verder zijn jullie wel enthousiast over het personeel en de service van Hotel Dream World Aqua. Ze werken hard en de meeste personeelsleden zijn zeer vriendelijk.

Ligging

Hotel Dream World Aqua ligt op loopafstand van het strand, maar je kunt ook gebruik maken van de shuttle die elk kwartier rijdt. All-inclusive eten en drinken kun je gewoon bij de strandbar. Ook liefhebbers van winkelen zitten goed bij dit hotel. Er ligt namelijk een shoppingcenter vlakbij.

Wat uitgebreider shoppen? Met de dolmus ben je voor een kleine prijs zo in het centrum van steden als Side of Manavgat. In Manavgat raden jullie aan om een bezoekje te brengen aan de markt of aan de watervallen in het noorden van de stad. In het park bij de watervallen is het heerlijk om even uit te rusten.

Naast dat Side bekend staat als badplaats komen ook cultuurliefhebbers naar deze stad vanwege de vele overblijfselen uit de Romeinse tijd. Onder andere een Romeins theater en Griekse tempels kun je hier bewonderen.

201 reviews over Hotel Dream World Aqua

• 2019
    9Regeri30-10-2019

Super in het najaar

Momenteel in dit hotel, en bevalt zeer goed. Hotel heeft een zeer net uiterlijk, continue wordt er gepoetst, hadden een familiekamer dus eigenlijk 2 kamers met open verbinding. Badkamer netjes in orde, ijskasje wat bijgevuld wordt. Bedden zijn redelijk, maar is echt persoonlijk, voor mij lagen ze wat door. De zwembaden zijn koud maar wel lekker verfrissend. Momenteel eind oktober en nog 30 graden, dan is dit echt prima om een frisse duik te nemen. Animatie erg leuk, voor ieder wat wils. Zijn ook erg aardig en leuk naar de kids toe. Het eten is wonderbaarlijk, beetje cultuurgebonden maar och we zijn in Turkije. Iedere dag echt wel anders, van kipkebab tot spaghetti, en een overvloed van toetjes en vers fruit. Een stap uit de deur en je komt al bij tal van winkeltjes. De dolmus stopt voor de deur om naar side of manavgat te gaan. Tevens , ik geloof ieder kwartier, een busje naar privé strandje. Al met al een zeer aangename vakantie, met eigenlijk amper minpunten.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2019

• 10sharonaferry11-10-2019

super hotel!!

echt een super hotel! superleuk animatie team en goede shows. ook het eten is top elke dag wel wat afwisseling en genoeg keus. voor de kinderen is er aan apparte kinderhoek en bij het zwembad kun je verpakte ijsjes schepijs en slushpuppys krijgen. enigste nadeel bij ons is dat er soms kinderen in het water poepte en dat het bad dan ook echt twee uur dichtging. aan de andere kant ook wel weer goed dat ze alles goed schoon houden.ligging is ook super veel winkeltjes in de omgeving. wij gaan zeker terug volgend jaar

• 9Michelle9307-10-2019

Super goed en mooi hotel, water wel wat koud.

Het hotel is echt super, mooie zwembaden, het eten is heel goed en de ligging is ook perfect zitten honderden winkeltjes omheen!

Echter was het voor ons zoontje van 2 net iets ‘te’. Het peuterbad was erg koud (alle zwembaden waren koud, misschien de tijd van het jaar?) de plons water die steeds naar beneden kwam (en dus ook ijskoud was) vanaf het speeltoestel in het peuterbad vond mijn zoontje echt niet leuk (meer kleine kids niet), hij wou er dan ook alleen spelen tussen 12:00 en 14:00 als die ‘emmer’ uit was. Met kinderen van 4+ geen probleem denk ik!

Een nadeel is wel dat het hotel en omgeving erg Duits-gericht is, ik heb niks tegen Duitsers en ook echt geen last van die mensen gehad maar continue Duits aangesproken worden, Duitse animatie, Duitse shows, dat waren we op een gegeven moment wel zat, we zijn tenslotte in Turkije.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 9Peters28-09-2019

Super👍 Mooi!!

Een heel mooi hotel, centraal gelegen bij winkels en dolmüs(busje) stopt voor de deur. Gemakkelijk naar Side of Manavgat voor 1 euro. Mooie terrassen, altijd plek👍 Frisdrank enz. Goed gekoeld. Groot buitenterras bij eetzaal waar van klein tot groot enorme keuze is aan eten. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, keukenchef en zijn medewerkers houden alles goed in de gaten. En heb je vragen of suggesties spreek ze aan en ze zijn bereid om je te helpen. Zwembaden voor iedereen, van 18+ bad tot baby/kinderbad er zal je niets ontbreken. Glijbanen voor groot en klein . Wij hadden een gewone 2 persoonskamer, ruim en schoon. Hebben al diverse hotels in Turkije bezocht, in Side Lara en Kemer deze mag zich gerust meten met de duurdere hotels. Prijs - kwaliteit prima in orde😎 wij komen hier zeker terug!!!

• 9Wil18-09-2019

Super fijn hotel, lekker eten, goede ligging

In sept 2019 op vakantie geweest met onze kinderen van 9 en 11 jaar. Super fijn, net hotel. Wij hadden een mooie, ruime familiekamer. Kids slapen vooraan op kamer en wij achteraan met een deur ertussen. Er zitten 4 zwembaden bij het hotel. Het 1e zwembad is voor 18+, hier liggen vooral wat oudere mensen. Het 2e zwembad ligt voor een barretje, ook daar kan je lekker rustig liggen. Bij 3e zwembad is het animatie team nogal aktief en hier is altijd leven in de brouwerij en staat gezellig de muziek aan. Erg leuke sfeer daar. Daarnaast heb je nog een ruim kinderzwembad met glijbanen, waterdingen etc. Ook is er een apart bad waar alle glijbanen op uit komen, ook aan dit zwembad kun je lekker op een bedje liggen. Alles ziet er mooi en goed onderhouden uit. Wat betreft het eten, je kan zowel binnen als buiten eten. Het eten smaakt erg goed, ruime keuze mogelijkheden,veel variatie. Moskee hebben wij geen last van gehad.

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

• 9G&G16-09-2019

Super

Fijn en mooi hotel. Ruime kamers, iedere dag echt superschoon. Genoeg plek aan het zwembad, of zwembaden eigenlijk. Goede poolbars, genoeg schaduw plekken of parasols. Binnen buiten, het maakt niet uit maar je ziet dat er 24/7 gepoetst word. Heb de recencies gelezen van andere kan alleen zeggen de moskee in 2 weken niet gehoord. Discotheek??? Het avond programma bedoelen ze tsja tis max tot 23.00 en dan is het muis stil. Airco fijn regelbaar op de kamer. Kamer fijn groot, fijne douche.. Eten voor ieder wat wils. Enja het kan iemand een keer niet aanstaan maar zelfs ik kon telkens met een gevuld gevoel van tafel.. Voor mensen met kinderen geweldig hotel, als ik kinderen heb zou ik zeker hier terug komen.

• 10Dorien15-09-2019

Super vakantie

Nou het was onze eerste ervaring met Turkije en wij vonden het SUPER vriendelijke en behulpzame mensen Schoon hotel en een schone kamer Eten in overvloed keuze genoeg vooral de toetjes Ik ga zeker nog een keer terug

• 9Ekelenburg10-09-2019

Fantastisch!!

Heerlijk hotel , aardig personeel en een leuk animatieteam. Alles word goed schoon gehouden. Mooie zwembaden en leuke glijbanen, ook een mooi kinderbad. Winkeltjes heel dichtbij en het strand is goed bereikbaar met de busjes van het hotel zelf.

Gereisd met vrienden in juli 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 9Tamara27-08-2019

Top vakantie

Wij zitten op dit moment in dream world en hebben een prima vakantie. Schoon hotel, nette en schone kamer. Vriendelijk personeel en leuke zwembaden met leuke glijbanen. Vandaag een leuke schuim/poolparty gehad en ook de garden party was een succes. Veel winkels aan de overkant.. in 1 woord heerlijk!!

• 9Marc26-08-2019

Prima hotel

We hebben ons zeer goed vermaakt in dit hotel. Mooie zwembaden, goed eten en de hygiëne was in orde. Medewerkers zijn zeer vriendelijk en behulpzaam zoals het hoort (ook al gaat dit om de fooi, wat in een Nederlands hotel niet anders is). Hoorde elke dag de moskee, wat bij de cultuur hoort van een islamitisch land. Nogmaals prima hotel in verhouding met wat we betaald hebben.

Hotel Dream World Aqua info

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive

adotravel.nl

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Zwembad
  • WaterparkAanwezig
  • Aantal glijbanen> 10

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 km, 16 minuten lopen, 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Soort gerechtenChinese, Diabetische gerechten, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Turks, Vis / Seafood
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geldautomaat, Handdoeken(service), Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats