Géén boekingskosten

• Kinderzwembad
  • Kinderopvang
  • Waterpark
  • Sportfaciliteiten

Beleef een spectaculaire vakantie in Hotel Dream World Aqua! Dit 5-sterren resort ligt in de Turkse Rivièra in de bruisende badplaats Side. Met tal aan faciliteiten valt er genoeg te beleven voor jong en oud! Met de all inclusive formule is je vakantie helemaal compleet. Kortom, Dream World Aqua is een heerlijke plek om je een ontspannen vakantie te bieden.

Jacq beoordeelt zijn verblijf met een 8 en schrijft: “Gister terug gekomen na 10 dagen dream world aqua. Voor kinderen een tophotel. Pluspunten: erg schoon en netjes kamers en zwembaden worden keurig bijgehouden. Eten is prima en warm, toetjesbuffet is erg uitgebreid. Hotel ligt middenin centrum dus gelijk vertier als je hotel uit loopt.” Sharona vond het een super hotel: "Echt een super hotel! Super Leuk animatie team en goede shows. Ook het eten is top elke dag wel wat afwisseling en genoeg keus. Voor de kinderen is er aan aparte kinderhoek en bij het zwembad kun je verpakte ijsjes schepijs en slush puppy's krijgen. [...] Ligging is ook super veel winkeltjes in de omgeving. Wij gaan zeker terug volgend jaar." Dorien beoordeelt haar verblijf in Dream World Aqua met een 10 en komt zeker een keer terug: “Nou het was onze eerste ervaring met Turkije en wij vonden het SUPER, vriendelijke en behulpzame mensen, schoon hotel en een schone kamer. Eten in overvloed, keuze genoeg, vooral de toetjes. Ik ga zeker nog een keer terug.”

De ligging

Dream World Aqua ligt op loopafstand van het strand, maar je kunt ook gebruik maken van de shuttle die elk kwartier rijdt. Voor een dagje cultuur snuiven haal je je hart op in Side, hier vind je vele overblijfselen uit de Romeinse tijd. Ook natuurliefhebbers kunnen zich goed vermaken bij de watervallen van Manavgat. Voor nog meer avontuur ga je naar het Köprülü National Park, hier kan je goed raften! Liefhebbers van winkelen kunnen terecht bij het shoppingcenter vlakbij het hotel of in Side stad. Er valt genoeg te beleven tijdens jouw vakantie naar Turkije!

Het hotel en faciliteiten

Het hotel heeft een moderne, maar klassieke Turkse uitstraling en beschikt over een 24-uurs receptie, gratis WiFi, een minimarkt en parkeerplaats. Het waterpark heeft meerdere zwembaden en glijbanen. Voor waterpret hoef je het hotel dus niet te verlaten! Ideaal voor gezinnen met kinderen! Ook voor kleinere kinderen is er een speciaal kinderbad om in rond te spetteren. Het hotel beschikt over talloze activiteiten zoals basketbal, tafeltennis, darts en aqua aerobics. Ook heeft het een fitnessruimte, tennisbaan en wellness. De wellness heeft een Turks stoombad, sauna, hamam en verschillende behandelingen. Sommige wellness faciliteiten en behandelingen zijn tegen betaling. Ook de kinderen zullen zich geen moment vervelen tijdens de vakantie in Turkije. Er is een miniclub voor kinderen van 4 tot 12 jaar, een speeltuin en een kinderbad met glijbaantjes. Daarnaast worden er leuke avondshows georganiseerd voor jong en oud!

De kamers

Het hotel heeft 397 kamers die genoeg bieden voor een aangename vakantie! De elegante en comfortabele kamers zijn ingericht met moderne meubels en hebben airconditioning, tv, minibar, huurkluisje, wifi, haardroger en een balkon.

Het verschil in kamers

Tweepersoonskamer: De tweepersoonskamer is ongeveer 25m2 en heeft een douche en wc, airconditioning en verwarming en gratis internet. Familiekamer: De familiekamer is ongeveer 35m2 groot en bestaat uit 2 ruimtes van twee slaapkamers met verbindingsdeur. Het kan geboekt worden door 2 volwassenen en 2 kinderen of 4 volwassenen.

Eten en drinken

Bij Dream World Aqua verblijf je op basis van all inclusive. Alle maaltijden worden hier geserveerd in buffetvorm. Drankjes en snacks kunnen genuttigd worden in een van de vele (snack)bars. Dat is onbeperkt genieten voor een leuke prijs, wat wil je nog meer? Vroege vogel? Dat komt goed uit! Je kunt namelijk genieten van vroeg ontbijt van 00:00 tot 06:00 uur. Het reguliere ontbijt vindt plaats van 07:00-10:00 uur. Blijf je liever wat langer liggen? Kies dan voor het late ontbijt van 10:00-10:30 uur. Tussen 11:00 en 17:00 uur kun je genieten van thee en gebak en snacks zijn van 12:00 tot 15:00. Trek gekregen na het zwemmen? Lunch wordt geserveerd van 12:30-14:00. En mocht de Turkse zon te heet worden, zoek dan wat verkoeling bij de ijs- en wafelkraam. Deze is geopend van 15:30-16:30 uur. Diner is van 18:00-21:00 uur. Verder heeft Dream World Aqua verschillende à la carte restaurants, die niet standaard inbegrepen zijn bij de all inclusive verzorging. Je hebt de keuze uit het Turkse restaurant Sultan, Italiaans restaurant Bolita, visrestaurant Neptun en Chinees restaurant Bihai.

Goed om te weten

Import dranken, luxe wijnen, verse vruchtensappen en roomservice zijn niet inbegrepen bij de verzorging. Hou er rekening mee dat sommige faciliteiten, zoals het waterpark, niet het hele jaar door open zijn. Ook kunnen sommige faciliteiten gesloten zijn door het weer, seizoen, onderhoud of bezetting. Sommige wellness faciliteiten zijn tegen betaling.

Boek met andere aanbieders

Boek met Zoover

226 Reviews over Dream World Aqua

• 8Ivonne01-11-2022

Prima, maar massaal

Hotel + zwembaden erg schoon en goed onderhouden. Over het algemeen is het personeel erg vriendelijk. Eten zeer uitgebreid en gevarieerd, ook voor de kids voldoende keuze. De eetzaal is mega groot, druk en chaotisch, maar dat was te verwachten bij zo'n groot hotel... Had gelukkig vooraf al gelezen dat het aquapark vanaf 10 jaar is, dus daar hebben we rekening mee gehouden, toen ons naar de leeftijd van de kids gevraagd werd en we de betreffende polsbandjes kregen ;-). Een deel vh aquapark is zelfs pas vanaf 15 jaar toegankelijk. Echt jammer dat ze dit niet duidelijk kenbaar maken. Groot minpunt: zwembaden zijn zeer koud!! Ik zag dus ook relatief weinig mensen in het bad. Het privéstrand = echt hutjemutje, alle bedjes dicht op elkaar. Grotendeels overdekt dmv zonnedoeken, daardoor net iets te veel schaduw wat mij betreft, maar heerlijk zeewater. Voldoende mogelijkheden qua shoppen en dagtripjes.

• 9Angela05-10-2022

Prima

Opzich een prima hotel. Gevarieerd eten, alles netjes, de toiletten bij de wc werden vaak schoongemaakt, leuke zwembaden voor de kids alleen jammer dat de "grote" glijbanen vanaf 10 jaar is en dat we dat van te voren niet wisten!! Buiten dat vermaakte onze dochter zich ook heel goed op de "kleine" glijbanen..

Wij verbleven op de begane grond en dat was opzich prima.. maar met een buggy is het bijna niet te doen om met de lift naar -1 te gaan om te eten. Of de lift zit vol of de lift gaat eerst naar boven.. dit was dus echt een minpunt! Zelf ben ik vaker wakker geworden van de moskee maar de rest van het gezin niet!

Animatie was erg leuk voor de kids en de minidisco word hier nog steeds nagedaan thuis!!

Ligging is top! Je loopt het hotel uit en je word omringd door winkels!!

• 7Shane24-09-2022

Goede vakantie, jammer van het aquapark

Opzich best een prima vakantie gehad. Het eten was oke, voor de prijs moet je ook geen michelin sterren kwaliteit verwachten. Genoeg zwembaden met veel ligbedden.

Alleen jammer dat er nergens op de website vermeld word dat het aquapark 10 jaar en ouder is. Maanden heeft mijn zoontje zich er op verheugd om vervolgens te horen dat hij er niet af mocht. Het kindergedeelte had hij jammer genoeg na 5 dagen wel gezien. Dat was wel een domper.

Verder is het een volledig duits ingesteld hotel met duitse animatie en duits sprekend personeel, echter spreken ze gelukkig ook redelijk engels.

De ligging is prima, direct omringd door allemaal winkels.

• 9osman21-09-2022

Nette scjonr hotel. Lekker eten. Mooie zwembaden

• 9Marcel20-09-2022

Volgende keer Adult only

Mooi hotel met veel en vriendelijk personeel.goed onderhouden.Vooral gericht op Duitse toeristen en een massa peuters,de buggys rijden je werkelijk voor de voeten.Heeft gelukkig een adult zwembad.Eten was niet slecht maar heb al beter geweten ook de wijn vond ik niet drinkbaar.Beachbar was OK, ook de Shuttle dienst naar strand nooit langer dan min.wachten Aan het strand waren de enkel zetels in de zon al bezet om 7 u door beachboy in ruil voor drinkgeld.Op de laatste dag van mijn verblijf heeft hij op verzoek van mij en enkele anderen enkel doeken boven stoelen weggenomen zo dat er wat meer plaatsen in de zon waren.Wie houd van tussen winkels slenteren is daar op de juiste plaats,onmogelijk ze allemaal te bekijken op een paar dagen.

• 8Michelle Christina alijda de Jong15-09-2022

Heerlijke vakantie gehad. Geweldig resort, schoon, netjes, leuke animatie, eten super goed. 1 minpuntje, de herrie van de moskee en in het weekend de herrie van de discotheek naastgelegen. Maar ligt denk ik wel aan welke kant je verblijft.

• 9Simone26-08-2022

Heerlijke vakantie

Dit was voor ons de tweede keer naar dit park. Hele fijne vakantie gehad. Op een paar puntjes na. Twee jaar terug mocht onze zoon ( toen nog 7) bijna van alle glijbanen af. Dit jaar kwam een teleurgesteld koppie terug om te vertellen dat hij dit jaar 10 moest zijn om te mogen glijden. En verwezen de badmeesters hem dus naar het kleuterbad. Inmiddels is hij 9 en aantal diploma’s rijker dus was een behoorlijke teleurstelling. Ook vonden wij animatie dit jaar niet top. Alle spellen/ activiteiten die georganiseerd worden is voor volwassenen. Denk aan waterpolo, poolgame, darten ect. Animatie was trouwens sowieso drukker met zichzelf dan met de gasten. Zaten veel al aan de bar of waren druk met de vrouwen op het park. In 11 dagen tijd hebben onze zonen van 9 en 12 1x mee kunnen doen met een zwembad spel. Rest was alles voor volwassenen. Eten was top en gevarieerd. Kamers prima. Leuke vakantie maar geen 3e keer meer.

• 8Suzan Van Beurden19-08-2022

Super

Super hotel vriendelijke personeel en genoeg te doen. Shuttlebus naar het strand is ook ideaal. Genoeg winkel in de omgeving en 15 min met de dolmus van Side vandaan.

• 4Sam15-08-2022

VRESELIJK

Totaal niet klantvriendelijk! Alles in het duits. Kamer is 1 bij 1. Heel jammer dat niemand hulp aan biedt.

• 8Sandra12-08-2022

Zo weer

Heerlijk verblijf, mooie accommodatie en fijne zwembaden.voldoende vermaak

Hotel Dream World Aqua info

Betaling

• VisaBeschikbaar
  • MastercardBeschikbaar

• AirconditioningBeschikbaar
  • LiftenBeschikbaar (1)
  • CafeBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)
  • Medische hulpBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderopvangBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • BoogschietenBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • BasketbalBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • Bananen bootBeschikbaar (1)
  • JetskiënBeschikbaar (1)

• ZandstrandBeschikbaar