Hotel Dream Family Club

8.4Fantastisch

Turkije, Mediterraan, Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy

Op vakantie geweest naar Dream Family Club?

8.4Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Dream Family Club voor je op een rij gezet:

• Aan zee

13 reviews over Hotel Dream Family Club

• 2019
    9Do20-08-2019

Prima prijs-kwaliteitsverhouding

Prima kamer en deze werd elke dag goed schoon gemaakt en de minibar werd dagelijks bijgevuld. De matrassen zijn alleen wel keihard. Winkels en restaurant om de hoek, erg gezellig. Het restaurant tegenover het complex is een aanrader (niet bij de hoofdingang maar bij de uitgang aan de achterkant). Side is erg leuk, Mavangat viel erg tegen. Zwembaden genoeg en deze werden elke nacht goed schoon gemaakt. Handdoekje leggen om 8 uur s'morgens was niet nodig, ligbedden genoeg. Het eten was prima.Er waren veel Duitsers en Russen maar ik heb niemand gezien die zich misdroeg. Zelfs de Wifi was over het algemeen prima (voor gratis wifi dan......) Het strand zijn wijn niet geweest. Verder werd er veel aandacht aan het schoonmaken en het onderhouden van het park besteed, alles werd keurig onderhouden.Alhoewel mijn Duits en Engels prima zijn waren de Turken slecht te verstaan in deze talen. Wij hebben er een leuke vakantie gehad.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 8Schrijver17-08-2019

Gezellig familiehotel

Het zijn 2 hotels in 1. Wij zaten in het familie gedeelte waar je leuke laagbouw appartementjes hebt. Onze familiekamer bestond uit een aparte slaapkamer met 2 persoonsbed (wel aan de harde kant) en een woonkamer met 2x 1 pers. Sofa bed. Badkamer was klein maar prima. 2 grote balkons waar wij niet veel gebruik van hebben gemaakt.

Zwembad was echt geweldig voor de kids. Van 10.00-12.00 en 14.00-17.00 zijn de glijbanen open. Daartussen is het rustig "siesta time" ook geen muziek.

Eten in het hotel was opzich prima. Erg op duitsers gericht (terwijl er toch wel wat nederlanders en belgen in het complex zaten) en veeeel eten met turks tintje.. oke je verblijft in turkije maar mocht wel iets minder. Wij zijn zeker geen moeilijke eters maar zijn beter gewend! We waren het na een weekje dan ook wel zat.

Animatie team is gezellig met de kids. Elke avond. Minidisco en een show (verwacht hier niet teveel van)

Service is prima.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 8brouwer15-08-2019

Prima vakantie!

Een prima hotel ( de laagbouw zaten wij). Alles schoon. Wel gek, je zit met zijn vieren in een familiekamer en toch maar 2 stoelen om op het balkon te zitten. Zet dan op het andere balkon een extra stoel. Maar goed. Het eten was prima, hoewel na een week werd je het ook zat. 1 nadeel, de handdoeken op het bedje. Half 7 !!! lagen de eerste handdoeken al, ondanks de waarschuwingsborden dat ze niet gereserveerd mogen worden. Beste Dream hill of Dream world… verwijder de handdoeken! De hele dag waren de bedjes leeg!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 8Mulders08-08-2019

Leuke vakantie met kinderen gehad!

Wij hadden een familykamer aan het zwembad. Kamers zij voorzien van een slaapkamer met tweepersoon bed. Woonkamer voorzien van los bed en bedbank. Badkamer is prima voor 4sterren. Wifi is op drukke momenten zoals eetmoment of avond beperkt. Eten is gevarieerd en keuze genoeg. De frisdrank op alle plekken goed van kwaliteit. Aquapark is super voor de kinderen, beperkt open ivm pauze Animatie vraagt voor diverse activiteiten ook geld in kidsclub, het team is niet altijd even gezellig. Vaak als het ze even niet uitkomt, dan kunnen ze was snouwerig zijn.

Veel aandacht voor een schoon resort! schoon! Service is goed, word indien nodig snel gereageerd. Duits is voertaal, engels is zwak maar het lukt altijd wel. Bezetting is 70% duits, netzoals omliggende hotels of winkels die daar op zijn ingericht. Winkels op loopafstand. Strand is op hellende weg te bereiken, ander per gratis shuttlebus. Dokter service aanwezig van goede kwaliteit.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 9E.30-07-2019

Prima hotel

Wij hebben hier 10 dagen verbleven (gezin met 2 twintigers) en het hotel is aan te raden. Familiekamer met 1 tweepersoonsbed, 1 eenpersoonsbed en 1 sofabed. Matrassen waren wat aan de harde kant. Kamer wordt dagelijks gekuist, minibar aangevuld. Wel veel lawaai aan de straatkant. Het dreamworld hill en family club zijn eigenlijk 1 hotel, alleen is dreamworld hill recenter, de kamers zijn in het hoofdgebouw en er is een ander buffetrestaurant. Het eten was lekker, maar wel vaak hetzelfde (kip, vis...). In de namiddag (14-16) waren er wafels, oliebollen en ijsjes. Ligbedden moeten gereserveerd worden, aan het zwembad van dreamworld hill zijn er om 8u nog veel bedden vrij, aan de zwembaden van family club (waar ook de glijbanen zijn) waren deze vaak al bezet. Animatie was oké, zelf hebben wij niet veel shows bijgewoond. Rond het hotel zijn heel wat winkeltjes (veel namaak), enige minpunt is dat de verkopers je meteen lastigvallen.

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 2018
    8Daniel06-08-2018

Fijne vakantie gehad in een goed hotel

Wij zijn recent teruggekomen uit Dream Family Club. Het appartementencomplex ligt tegen het Dreamhill hotel aan.

De appartementen zijn ruim, iets gedateerd met goed in orde. Dagelijks worden alle appartementen schoongemaakt en zijn prima op orde. Je eet in een aparte eetzaal in het Dreamhill hotel. Het eten is standaard voor de All-in formule van Turkije, wel goed verder. Wij waren er het enige Nederlandse gezin op dat moment, verder veel Russen, Duitsers en Denen. Overigens hebben wij van de Russen geen last gehad in de zin van overlast, het geheel is geënt op gezinnen dus gewoon fatsoenlijke mensen.

Verder hebben wij als prettig ervaren dat ze je niet talloze keren vanuit de kapsalon of wellness komen lastig vallen met diensten die ze willen aanbieden.

Aanbod aan ligbedjes bij het zwembad is ruim voldoende, maar je moet wel reserveren als je opstaat.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• Oude reviews

8RC30-08-2017

Geweldig

Wij zijn in augustus 8 dagen in Dream Family club geweest met onze dochter van 1,5 jaar. Leuk opgezette appartementen over het park verspreid. De kamers zijn wat gedateerd maar prima, zeg eens eerlijk met goede temperatuur, heerlijke zwembaden, de hele dag door eten en drinken, zit je niet veel op je kamer! In het hoog seizoen zijn er genoeg bedjes beschikbaar bij de zwembaden en russen bepaalde tijden rijdt er een busje naar het strand waar je ook tussen de middag gewoon kunt mee eten en niet perse terug hoeft naar je verblijf. Het eten is Ge-wel-dig! 2 jaar geleden is het naastgelegen hotel Dream World Hill geopend. In dit hotel eet je je ontbijt, middag- en avondeten. Daarnaast kun je ook je lunch nuttigen in het snackgedeelte. Tussen de lunch en het avond eten is er een koffiebreak met wafels, (turkse) oliebollen en nog meer lekker zoetigheid. Zelf ijsjes worden geserveerd zowel in de middag als bij het avondeten. Zeker weten voor ieder wat wil, veel keuze en elke dag variatie. Van het drinken inclusief alcohol en cocktails kun je van 10.00 in de ochtend tot 00.00 uur gebruik maken, ook in het hotel! De animatie is prima geregeld. In de avond een uurtje mini disco en daarna een show, leuk georganiseerd! Qua toeristen zijn het heel veel Russen, hier hebben wij overigens geen last van gehad. Jammer dat er weinig Nederlanders zitten terwijl het zo’n leuk hotel/appartementen zijn. Het stadje Side is ongeveer op 15 minuten met de taxi en het busje te bereiken maar naast het hotel zijn er ook voldoende winkeltjes waar je lekker kunt struinen en het ook aardig druk bezocht is. Zeker weten een Aanrader! Alleen jammer dat niet alle foto’s bij de verschillende aanbieders up-to-date zijn. Dit komt waarschijnlijk omdat het hotel Dream World Hill erbij is gekomen en dit niet helemaal duidelijk vermeld staat, nu lijkt het soms alsof er 2 vakantieverblijven door elkaar worden gehaald maar dit is uiteindelijk niet zo.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 8Urban25-07-2017

een goed hotel

Dream family zitten wij sinds 2 dagen . Een goed hotel leuk voor kids en de appartementen zijn prima, iets wat gedateerd maar leuk opgezet .. Laag bouw . Bar en eten op de dag bij je complex in de avond en ochtend zijn het diner en ontbijt bij het aangelegen Dream Hill , nog geen minuut lopen. Zeer mooi hotel. Eten prima, zeer vriendelijk personeel en gevarieerd eten. Wel weinig Nederlanders wat wij niet begrijpen , maar iedereen is vriendelijk en kids spelen met Duitse , Deense enz .. Aan het strand wat 5 min lopen is of iedere 15 min rijdt er een busje. Daar ook top, ook vriendelijk personeel en gevarieerd eten. Ook genoeg bedjes en bij het zwembad ook. Voor de kids leuke glijbanen en zwemplezier. Vlakbij kumkoy winkel gebied, ook bij het hotel leuke winkels. Al met al dit is 4 sterren aan het 5 sterren vast Dream Hill , maar ben in 5 sterren geweest en dit is zeker net zo goed en het kleinschalige maakt het echt leuk. Al met al voor de prijs zeer tevreden.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 9joyce18-09-2016

geweldige vakantie

een super vakantie gehad , Het strand is zo mooi grote golven en de sfeer is echt leuk bij de beach bar

Gereisd met vrienden in september 2016

• 9Sylvia10-09-2016

zeer afwisselend lekker eten

Dream family club is een echte aanrader. Leuke animatie, lekker en gevarieerd eten, vriendelijk personeel, mooie schone kamer. Verbeterpunten: Externe photo gebeuren en hamam in het hotel echt afschaffen want die zijn echt opdringerig en naar mijn mening overbodig voor in het hotel. Daarnaast moet de kwaliteit van de wifi echt beter ! Dit zijn geen hele belangrijke issues maar als ze dit nog verbeteren dan scoren ze een dikke 10!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

0 tips over Hotel Dream Family Club

1 vraag over Hotel Dream Family Club

• M. schrijver, 11-08-2019

Handdoek

Krijg je badhanddoek van het hotel of moet je deze zelf meenemen?

Hotel Dream Family Club info

• Afstand tot strand400 m, 5 minuten lopen, 5 minuten met de auto
    • Kleur van het strandLicht
    • Privé strandAanwezig
    • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenInternationaal, Turks

• Receptie24-uurs receptie
    • Room Service24 uurs service, Aanwezig
    • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
    • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
    • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Kluis, Strijkservice, Wasserette

• SaunaHammam, Stoombad / Turks bad
    • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages