Hotel Dream Family Club

HotelKinderhotelWeer vandaag32°22°
Hotel Dream Family Club
8,6

We hebben een aantal aanbieders voor Dream Family Club voor je op een rij gezet:

7 reviews over Hotel Dream Family Club in het Nederlands

Met jonge kinderen

Fijne vakantie gehad in een goed hotel

Daniel
6-8-2018

Wij zijn recent teruggekomen uit Dream Family Club. Het appartementencomplex ligt tegen het Dreamhill hotel aan.

De appartementen zijn ruim, iets gedateerd met goed in orde. Dagelijks worden alle appartementen schoongemaakt en zijn prima op orde.

Je eet in een aparte eetzaal in het Dreamhill hotel. Het eten is standaard voor de All-in formule van Turkije, wel goed verder.

Wij waren er het enige Nederlandse gezin op dat moment, verder veel Russen, Duitsers en Denen. Overigens hebben wij van de Russen geen last gehad in de zin van overlast, het geheel is geënt op gezinnen dus gewoon fatsoenlijke mensen.

Verder hebben wij als prettig ervaren dat ze je niet talloze keren vanuit de kapsalon of wellness komen lastig vallen met diensten die ze willen aanbieden.

Aanbod aan ligbedjes bij het zwembad is ruim voldoende, maar je moet wel reserveren als je opstaat.

Geweldig

RC
30-8-2017

Wij zijn in augustus 8 dagen in Dream Family club geweest met onze dochter van 1,5 jaar. Leuk opgezette appartementen over het park verspreid. De kamers zijn wat gedateerd maar prima, zeg eens eerlijk met goede temperatuur, heerlijke zwembaden, de hele dag door eten en drinken, zit je niet veel op je kamer! In het hoog seizoen zijn er genoeg bedjes beschikbaar bij de zwembaden en russen bepaalde tijden rijdt er een busje naar het strand waar je ook tussen de middag gewoon kunt mee eten en niet perse terug hoeft naar je verblijf. Het eten is Ge-wel-dig! 2 jaar geleden is het naastgelegen hotel Dream World Hill geopend. In dit hotel eet je je ontbijt, middag- en avondeten. Daarnaast kun je ook je lunch nuttigen in het snackgedeelte. Tussen de lunch en het avond eten is er een koffiebreak met wafels, (turkse) oliebollen en nog meer lekker zoetigheid. Zelf ijsjes worden geserveerd zowel in de middag als bij het avondeten. Zeker weten voor ieder wat wil, veel keuze en elke dag variatie. Van het drinken inclusief alcohol en cocktails kun je van 10.00 in de ochtend tot 00.00 uur gebruik maken, ook in het hotel! De animatie is prima geregeld. In de avond een uurtje mini disco en daarna een show, leuk georganiseerd! Qua toeristen zijn het heel veel Russen, hier hebben wij overigens geen last van gehad. Jammer dat er weinig Nederlanders zitten terwijl het zo’n leuk hotel/appartementen zijn. Het stadje Side is ongeveer op 15 minuten met de taxi en het busje te bereiken maar naast het hotel zijn er ook voldoende winkeltjes waar je lekker kunt struinen en het ook aardig druk bezocht is. Zeker weten een Aanrader! Alleen jammer dat niet alle foto’s bij de verschillende aanbieders up-to-date zijn. Dit komt waarschijnlijk omdat het hotel Dream World Hill erbij is gekomen en dit niet helemaal duidelijk vermeld staat, nu lijkt het soms alsof er 2 vakantieverblijven door elkaar worden gehaald maar dit is uiteindelijk niet zo.

een goed hotel

Urban
25-7-2017

Dream family zitten wij sinds 2 dagen . Een goed hotel leuk voor kids en de appartementen zijn prima, iets wat gedateerd maar leuk opgezet .. Laag bouw . Bar en eten op de dag bij je complex in de avond en ochtend zijn het diner en ontbijt bij het aangelegen Dream Hill , nog geen minuut lopen. Zeer mooi hotel. Eten prima, zeer vriendelijk personeel en gevarieerd eten. Wel weinig Nederlanders wat wij niet begrijpen , maar iedereen is vriendelijk en kids spelen met Duitse , Deense enz .. Aan het strand wat 5 min lopen is of iedere 15 min rijdt er een busje. Daar ook top, ook vriendelijk personeel en gevarieerd eten. Ook genoeg bedjes en bij het zwembad ook. Voor de kids leuke glijbanen en zwemplezier. Vlakbij kumkoy winkel gebied, ook bij het hotel leuke winkels. Al met al dit is 4 sterren aan het 5 sterren vast Dream Hill , maar ben in 5 sterren geweest en dit is zeker net zo goed en het kleinschalige maakt het echt leuk. Al met al voor de prijs zeer tevreden.

geweldige vakantie

joyce
18-9-2016

een super vakantie gehad , Het strand is zo mooi grote golven en de sfeer is echt leuk bij de beach bar

zeer afwisselend lekker eten

Sylvia
10-9-2016

Dream family club is een echte aanrader. Leuke animatie, lekker en gevarieerd eten, vriendelijk personeel, mooie schone kamer.

Verbeterpunten:

Externe photo gebeuren en hamam in het hotel echt afschaffen want die zijn echt opdringerig en naar mijn mening overbodig voor in het hotel. Daarnaast moet de kwaliteit van de wifi echt beter ! Dit zijn geen hele belangrijke issues maar als ze dit nog verbeteren dan scoren ze een dikke 10!

Dream family hotel is geweldig!

Patrick
16-8-2016

Hotel Dream family is afgelopen winter overgenomen, en deels gerenoveerd. Veel reisaanbieders hebben dit nog niet aangepast in hun foto's en omschrijvingen. Wij hebben de gok gewaagd, en dit is zeer goed bevallen. Het operationele personeel doet er alles aan om je het naar het zin te laten hebben. Bij het eerste aanspreekpunt "de receptie" staan Memmet en Mustafa. Deze jongens hebben oog voor kwaliteit in gastgerichtheid en weten dit goed uit te voeren! Eten is wisselend en kwalitatief goed, iedere dag vers vd grill vis/vlees/groenten. Daarnaast een pizzaoven met iedere dag andere broden warm!

Hartstikke goed!

Eric
15-8-2016

Het eten was erg uitgebreid en vers. Je had voor ieder wat wils! Aan het drinken mankeerde ook niks, behalve dat het bier niet echt lekker smaakte maar dat is maar mijn mening. Hotelkamer werd dagelijks schoongemaakt en het was niet verouderd of niks, dus gewoon goed. Het animatie team was super! Ze waren er 6 dagen in de week 10 uur per dag, dus aan het team had je veel plezier. Het strand was goed te doen op loop afstand en er ging elk uur een gratis transfer naar toe. Het eten en drinken op het strand was ook erg goed verzorgt! Kortom: een erg goede vakantie gehad.

BeachCheck

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Dream Family Club in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Dream Family Club zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.