Hotel Dosi

• All inclusive
  • Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna

Hotel Dosi is een aanrader als je weg wilt blijven van de grote resorts in dit deel van Turkije. Zoals Nic het verwoord: ‘Fijn hotel als je niet in de massa wil opgaan van de resorts in Side.’ Een simpel maar goed hotel met een prima prijs-kwaliteit verhouding. Hier kom je niet om de hele dag vermaakt te worden, maar om met je partner of gezin te genieten van een rustige vakantie. Het hotel is zowel geschikt voor ouderen als gezinnen en families. Hieronder lees je welke faciliteiten Hotel Dosi aanbiedt en wat reviewers vonden van hun verblijf in dit hotel.

Jullie geven eerlijk aan dat de kamers bij Hotel Dosi wat verouderd zijn. Maar Maurice had hierover niks te klagen: ‘Kamers zijn iets gedateerd maar ruim voldoende en schoon.’ Wel vinden sommigen van jullie de bedden wat aan de harde kant.

Het eten is prima en met voldoende variatie. Hanneke heeft van het eten genoten: ‘Fantastisch eten elke dag weer. En als iets op was dan kwam gelijk weer nieuw eten! Het gebakbuffet elke dag is echt super!’ Claudia kan de Turkse avond van het hotel zeker aanraden: ‘Vooral de turkse avond is super echt een fam hotel er wordt gedanst en gelachen het eten smaakt zo goed er zijn geen woorden voor’.

Hotel Dosi in Turkije is ook geschikt voor gezinnen met kinderen. De zoon van Renilde heeft zich bijvoorbeeld goed vermaakt: ‘Onze zoon had het erg naar zijn zin in de 2 mooie zwembaden en op de leuke glijbaan. ‘s Avonds speelden jongetjes van allerlei nationaliteiten samen voetbal in de 2 mini-goals in de tuin.’ Voor de kleinere kinderen is er een apart zwembad met bijbehorende speeltuin waar ze zich uren kunnen vermaken.

Met het personeel bij Hotel Dosi hebben jullie wisselende ervaringen. Niet iedereen is even vriendelijk volgens jullie. Tony is bijvoorbeeld niet zo positief over de bediening: ‘De bediening is minder dan vroeger, je moet dikwijls je drankjes zelf gaan halen tijdens de middag.’ Ook geven jullie aan dat het personeel Duits-georiënteerd is, waardoor het soms lastig is met hen te communiceren.

Ligging

Hoewel het strand niet ver is, is het volgens jullie toch nog een eindje lopen. Vind je het strand te ver lopen? Dan kun je ook met de shuttle mee. Deze rijdt heen en weer tussen Hotel Dosi en het strand. Het strand is ideaal voor kinderen, want het strand loopt langzaam af in zee.

Wil je een dagje naar Side? Dan kun je hier op verschillende manieren komen. Lopend kun je via het strand of via de boulevard deze interessante stad bereiken. Is het te warm om te lopen? Dan kun je ook gebruik maken van de dolmus. Zowel in Side als in Manavgat en Kumkoy kun je goed terecht als je een dag wilt winkelen. Vooral Kumkoy is hier geschikt voor volgens jullie. Boek je een boottocht, dan heb je grote kans om dolfijnen en schildpadden te zien.

530 reviews over Hotel Dosi

• 2019
    7ter Harmsel22-09-2019

Redelijk

Wat ouder hotel. Eten redelijk, wel veel van hetzelfde. Drinken aan de bar vonden wij voor een all-inclusieve erg mager. Voor een mix of cocktail moet je veel bijbetalen. Frisdrank en bier was vaak ook erg lauw. Wij komen daarom uit op een 7. Het is niet slecht, maar ook niet goed. Wij zouden volgende keer net iets meer betalen voor iets meer service kwaliteit.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9Renate12-09-2019

heerlijke vakantie

fantastisch hotel, heerlijk eten, de ligging is perfekt, winkels en bushalte op loopafstand, in de omgeving genoeg te doen. entertaiment is niet bijzonder, maar er word veel georganiseerd. kamers zijn schoon en netjes, leuke zwembaden

• 9Michel03-08-2019

Top vakantie

Gezellig hotel waar we een leuke tijd hebben gehad en het personeel erg zijn best doet om je het zo veel mogelijk naar je zin te maken ..winkels en dolmus op loopafstand .net stand en lekker eten

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 9Marlies31-07-2019

Geweldig zou zo terug willen

Wij hebben hier een mooie vakantie gehad wij vonden alles prima in orde

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 4Cindy13-07-2019

Nooit meer

Ik was er jaren geleden zonder mijn kinderen en toen was het goed maar afgelopen jaar geweest met een kind van 1 en een kind van 10 en viel tegen kamers oud wel schoon! Maar heel weinig te doen en niet klein kind vriendelijk!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 6Berry13-07-2019

Heel side waren erg veel russen.

Vorig jaar 2018 top vakantie gehad. Dit jaar veel en veel minder. 80% waren onbeschofte Russen. Voor ons geen dosi hotel meer .erg Jammer was echt een leuk familie hotel.

• 9Martin01-07-2019

Wij zijn op 14 juni 8 dagen naar side hotel dosi geweest. Wat was dat een fijn hotel. Goede ontvangst personeel vriendelijk aleen je krijg bijna geen contact met hen omdat iedere dag ander personeel rond loopt. Schonen kamers iedere dag schone handdoeken je bed werd iedere dag op gedenkt. Als je het hotel uitliep en je loopt een beetje naar links schuin omhoog kreeg je gelijk een groot winkelcentrum als je daar door heen liep kwam je bij een drukke weg waar ook veel winkels waren. Als je de weg overstak kon je het dolmans busje pakken naar side centrum voor een euro pp. Het eten in het hotel was hard stikken goed voor ieder wat wils. Op maandagavond heb je een Turkse avond met goed eten of je nu 's morgens of 's middags of avond ging eten er lag van alles. Wij hebben in iedergeval een fijne vakantie week gehad en als alles mee zit gaan we volgend jaar weer terug naar dosi in side.

• 8Erik22-06-2019

Zeer goed en gezellig hotel

Leuk hotel ,goede service en ruime keuze bij het eten. Gaan zeker nog een keer.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2019

• 8N. K.04-05-2019

Een aanrader, gewoon een gezellig en fijn hotel.

Erg leuk hotel, niet zo massaal, met fijne kamers en prima eten. Vooral de Turkse avond, met turkse hapjes en een enorme ijstaart, was erg geslaagd. Het personeel is vriendelijk en doet erg z'n best. Er werd iedere middag iets voor onze tieners georganiseerd, darttoernooi, volleybal, waterpolo enz. 's Avonds koelt het erg af maar bij de bar binnen kon je prima zitten. Winkeltjes en bazaars op loopafstand en voor een Euro rij je zo met een dolmus naar het oude centrum. Gratis shuttlebus naar het strand, maar wij hebben hiervan geen gebruik gemaakt. Voor een 4 sterren hotel echt prima, zou volgend jaar zo weer gaan.

Gereisd met oudere kinderen in april 2019

• 9PRJ04-05-2019

Goed hotel. Komen hier graag terug.

Wat een heerlijk hotel. Zeker als je naar de prijs/kwaliteit kijk. Een goed hotel voor de prijs die wij betaald hebben. We hebben genoten.

Gereisd met oudere kinderen in april 2019

• WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 km, 5 minuten met de auto
  • Strand faciliteitenGratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesDokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages