Hotel Dosi

KinderhotelWeer vandaag22°12°
Hotel Dosi
6,9

Wat vakantiegangers zeggen

Hotel Dosi is een aanrader als je weg wilt blijven van de grote resorts in dit deel van Turkije. Zoals Nic het verwoord: ‘Fijn hotel als je niet in de massa wil opgaan van de resorts in Side.’ Een simpel maar goed hotel met een prima prijs-kwaliteit verhouding. Hier kom je niet om de hele dag vermaakt te worden, maar om met je partner of gezin te genieten van een rustige vakantie. Het hotel is zowel geschikt voor ouderen als gezinnen en families. Hieronder lees je welke faciliteiten Hotel Dosi aanbiedt en wat reviewers vonden van hun verblijf in dit hotel.

Jullie geven eerlijk aan dat de kamers bij Hotel Dosi wat verouderd zijn. Maar Maurice had hierover niks te klagen: ‘Kamers zijn iets gedateerd maar ruim voldoende en schoon.’ Wel vinden sommigen van jullie de bedden wat aan de harde kant.

Het eten is prima en met voldoende variatie. Hanneke heeft van het eten genoten: ‘Fantastisch eten elke dag weer. En als iets op was dan kwam gelijk weer nieuw eten! Het gebakbuffet elke dag is echt super!’ Claudia kan de Turkse avond van het hotel zeker aanraden: ‘Vooral de turkse avond is super echt een fam hotel er wordt gedanst en gelachen het eten smaakt zo goed er zijn geen woorden voor’.

Hotel Dosi in Turkije is ook geschikt voor gezinnen met kinderen. De zoon van Renilde heeft zich bijvoorbeeld goed vermaakt: ‘Onze zoon had het erg naar zijn zin in de 2 mooie zwembaden en op de leuke glijbaan. ‘s Avonds speelden jongetjes van allerlei nationaliteiten samen voetbal in de 2 mini-goals in de tuin.’ Voor de kleinere kinderen is er een apart zwembad met bijbehorende speeltuin waar ze zich uren kunnen vermaken.

Met het personeel bij Hotel Dosi hebben jullie wisselende ervaringen. Niet iedereen is even vriendelijk volgens jullie. Tony is bijvoorbeeld niet zo positief over de bediening: ‘De bediening is minder dan vroeger, je moet dikwijls je drankjes zelf gaan halen tijdens de middag.’ Ook geven jullie aan dat het personeel Duits-georiënteerd is, waardoor het soms lastig is met hen te communiceren.

Ligging

Hoewel het strand niet ver is, is het volgens jullie toch nog een eindje lopen. Vind je het strand te ver lopen? Dan kun je ook met de shuttle mee. Deze rijdt heen en weer tussen Hotel Dosi en het strand. Het strand is ideaal voor kinderen, want het strand loopt langzaam af in zee.

Wil je een dagje naar Side? Dan kun je hier op verschillende manieren komen. Lopend kun je via het strand of via de boulevard deze interessante stad bereiken. Is het te warm om te lopen? Dan kun je ook gebruik maken van de dolmus. Zowel in Side als in Manavgat en Kumkoy kun je goed terecht als je een dag wilt winkelen. Vooral Kumkoy is hier geschikt voor volgens jullie. Boek je een boottocht, dan heb je grote kans om dolfijnen en schildpadden te zien.

510 reviews over Hotel Dosi in het Nederlands

Prachtige omgeving , maar niet meer in dit hotel

anoniem,
7-11-2018

Verouderd hotel, eenzijdig eten, vieze borden en bestel

Gereisd met partner in oktober 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Prima

esmeralda,
27-10-2018

Het is een prima hotel, eten was heerlijk, kamers schoon, personeel was verschillend, kon bij sommige geen lachje af maar de meeste waren behulpzaam. Vooral duitsgericht, maar was in heel side.

Gereisd met vrienden in oktober 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Beste hotel tot nu toe

Claudia peernooms,
15-10-2018

Hotel dosi is een klein hotel 4 sterren maar is er zeker 7 sterren waard q eten en vriendelijkheid vooral de turkse avond is super echt een fam hotel er wordt gedanst en gelachen het eten smaakt zo goed er zijn geen woorden voor we zijn er nu op het moment 8 dagen en ik hen nog geen een keer hetzelfde gezien veel wordt bereid met kruiden waardoor het goed smaakt niet hoe andere hotels alles in sausen maar hier vers gemaakt op de turkse avond krijg je ijstaart super gewoon ik heb er gewoon geen woorden voor

Gereisd anders in oktober 2018

Prima hotel

Gert van der Plas,
2-10-2018

Goed 4 sterren hotel. Eten werkelijk prima niets op aan te merken Hotel ietwat verouderd Leuk zwembad geen gedoe met bedjes reserveren. Bedden naar mijn mening te hard. Leuk en vriendelijk personeel. Prijs/kwaliteit verhouding prima. Al met al een aanrader.

Gereisd met vrienden in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Eten goed, zwembad goed, kamers waren wat minder. Aan handdoeken leggen werd eerst niks aangedaan maar na een klacht werden de handdoeken s'nachts weggehaald.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Geweldige vakantie

Patrick en Esther,
12-8-2018

Super vakantie gehad! Eten was prima service was gied personeel vriendelijk alleen animatie zou wat gevarieerder mogen

Gereisd met partner in juli 2018

Over het algemeen redelijk prima hotel

Vriendinnen,
31-7-2018

Leuk gezellig hotel, schone kamers. Paar winkeltjes in hotel. De oudere meneer die in het kappertje werkt in Dosi hotel is heel lief! Zeker een aanrader om naar hem toe te gaan voor een behandeling. Sommige van het personeel vriendelijker dan andere. Mini disco stelde niet veel voor. Animatie mocht naar mijn idee beter en enthousiaster. Vlakbij hotel een leuk klein straatje (Golden fiz is een leuk tentje). En voor 8 euro ben je met de taxi in Side, leuke stad.

Als je rond 12.00 aan het zwembad wilde liggen was de kans groot dat er geen plek meer was. Als je 's middags met de shuttle bus naar het strand ging zat deze onwijs vol. De buschauffeur doet zijn best om alle mensen in de bloedhete bus te proppen. Dit was jammer maar het strand van dosi hotel is prima! Genoeg plek en nog wat barretjes en winkeltjes, heel leuk!
Eten vond ik tegen vallen. Veel het zelfde, rijst met groente en kip.

Al met al zeeer genoten van deze vakantie!!!

Gereisd met vrienden in juli 2018

volgend jaar zeker weer

Leo en Willy,
21-6-2018

Ook dit jaar weer in Dosi geweest. Samen met al onze Dosi vrienden die er ook waren zoals elk jaar een hele fijne tijd gehad. Duiters en Nederlanders in een groep het kan niet mooier. Veel gelachen . Het hotel is wel wat oud maar het is echt thuis komen voor ons. Het enige wat verbeterd kan worden in de badkamer, is het bad eruit en een douche erin omdat er toch ook veel oudere mensen in Dosi verblijven. dit in geval van uitglijden in het bad. maar wij hebben een extra badmat bij ons om dat te voorkomen. En misschien laminaatvloer in de kamers in veband met hygiëne, verder eten,schoonmaak, vriendelijkheid en behulpzaamheid is prima. zolang het zo blijft komen we elk jaar terug. We verheugen ons weer op volgend jaar om elkaar weer te zien.

Gereisd met partner in Tue May 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prima vakantie

Nic,
20-5-2018

Fijn hotel als je niet in de massa wil opgaan van de resorts in Side.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2018

Waarschijnlijk niet meer.

Henk,
27-1-2018

Kamers en schoonmaak goed. Service en eten is minder geworden. Waarschijnlijk komt dit omdat naar onze info het hotel verkocht is aan een Rus wat wij een zeer slechte zaak vinden omdat dit de populariteit van Dosi Hotel niet ten goede komt!!!!!

Gereisd met partner in oktober 2017

• WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 km, 5 minuten met de auto
  • Strand faciliteitenGratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesDokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Surfen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen, Paardrijden
  • BalsportenBasketbal, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Dosi in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Dosi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.