Hotel Dosisterstersterster

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna
Tonen op kaart

Hotel Dosi is een aanrader als je weg wilt blijven van de grote resorts in dit deel van Turkije. Zoals Nic het verwoord: ‘Fijn hotel als je niet in de massa wil opgaan van de resorts in Side.’ Een simpel maar goed hotel met een prima prijs-kwaliteit verhouding. Hier kom je niet om de hele dag vermaakt te worden, maar om met je partner of gezin te genieten van een rustige vakantie. Het hotel is zowel geschikt voor ouderen als gezinnen en families. Hieronder lees je welke faciliteiten Hotel Dosi aanbiedt en wat reviewers vonden van hun verblijf in dit hotel.

Jullie geven eerlijk aan dat de kamers bij Hotel Dosi wat verouderd zijn. Maar Maurice had hierover niks te klagen: ‘Kamers zijn iets gedateerd maar ruim voldoende en schoon.’ Wel vinden sommigen van jullie de bedden wat aan de harde kant.

Het eten is prima en met voldoende variatie. Hanneke heeft van het eten genoten: ‘Fantastisch eten elke dag weer. En als iets op was dan kwam gelijk weer nieuw eten! Het gebakbuffet elke dag is echt super!’ Claudia kan de Turkse avond van het hotel zeker aanraden: ‘Vooral de turkse avond is super echt een fam hotel er wordt gedanst en gelachen het eten smaakt zo goed er zijn geen woorden voor’.

Hotel Dosi in Turkije is ook geschikt voor gezinnen met kinderen. De zoon van Renilde heeft zich bijvoorbeeld goed vermaakt: ‘Onze zoon had het erg naar zijn zin in de 2 mooie zwembaden en op de leuke glijbaan. ‘s Avonds speelden jongetjes van allerlei nationaliteiten samen voetbal in de 2 mini-goals in de tuin.’ Voor de kleinere kinderen is er een apart zwembad met bijbehorende speeltuin waar ze zich uren kunnen vermaken.

Met het personeel bij Hotel Dosi hebben jullie wisselende ervaringen. Niet iedereen is even vriendelijk volgens jullie. Tony is bijvoorbeeld niet zo positief over de bediening: ‘De bediening is minder dan vroeger, je moet dikwijls je drankjes zelf gaan halen tijdens de middag.’ Ook geven jullie aan dat het personeel Duits-georiënteerd is, waardoor het soms lastig is met hen te communiceren.

Ligging

Hoewel het strand niet ver is, is het volgens jullie toch nog een eindje lopen. Vind je het strand te ver lopen? Dan kun je ook met de shuttle mee. Deze rijdt heen en weer tussen Hotel Dosi en het strand. Het strand is ideaal voor kinderen, want het strand loopt langzaam af in zee.

Wil je een dagje naar Side? Dan kun je hier op verschillende manieren komen. Lopend kun je via het strand of via de boulevard deze interessante stad bereiken. Is het te warm om te lopen? Dan kun je ook gebruik maken van de dolmus. Zowel in Side als in Manavgat en Kumkoy kun je goed terecht als je een dag wilt winkelen. Vooral Kumkoy is hier geschikt voor volgens jullie. Boek je een boottocht, dan heb je grote kans om dolfijnen en schildpadden te zien.

530 reviews over Hotel Dosi

• 2019
    7ter Harmsel22-09-2019

Redelijk

Wat ouder hotel. Eten redelijk, wel veel van hetzelfde. Drinken aan de bar vonden wij voor een all-inclusieve erg mager. Voor een mix of cocktail moet je veel bijbetalen. Frisdrank en bier was vaak ook erg lauw. Wij komen daarom uit op een 7. Het is niet slecht, maar ook niet goed. Wij zouden volgende keer net iets meer betalen voor iets meer service kwaliteit.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9Renate12-09-2019

heerlijke vakantie

fantastisch hotel, heerlijk eten, de ligging is perfekt, winkels en bushalte op loopafstand, in de omgeving genoeg te doen. entertaiment is niet bijzonder, maar er word veel georganiseerd. kamers zijn schoon en netjes, leuke zwembaden

• 9Michel03-08-2019

Top vakantie

Gezellig hotel waar we een leuke tijd hebben gehad en het personeel erg zijn best doet om je het zo veel mogelijk naar je zin te maken ..winkels en dolmus op loopafstand .net stand en lekker eten

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 9Marlies31-07-2019

Geweldig zou zo terug willen

Wij hebben hier een mooie vakantie gehad wij vonden alles prima in orde

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 4Cindy13-07-2019

Nooit meer

Ik was er jaren geleden zonder mijn kinderen en toen was het goed maar afgelopen jaar geweest met een kind van 1 en een kind van 10 en viel tegen kamers oud wel schoon! Maar heel weinig te doen en niet klein kind vriendelijk!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 6Berry13-07-2019

Heel side waren erg veel russen.

Vorig jaar 2018 top vakantie gehad. Dit jaar veel en veel minder. 80% waren onbeschofte Russen. Voor ons geen dosi hotel meer .erg Jammer was echt een leuk familie hotel.

• 9Martin01-07-2019

Wij zijn op 14 juni 8 dagen naar side hotel dosi geweest. Wat was dat een fijn hotel. Goede ontvangst personeel vriendelijk aleen je krijg bijna geen contact met hen omdat iedere dag ander personeel rond loopt. Schonen kamers iedere dag schone handdoeken je bed werd iedere dag op gedenkt. Als je het hotel uitliep en je loopt een beetje naar links schuin omhoog kreeg je gelijk een groot winkelcentrum als je daar door heen liep kwam je bij een drukke weg waar ook veel winkels waren. Als je de weg overstak kon je het dolmans busje pakken naar side centrum voor een euro pp. Het eten in het hotel was hard stikken goed voor ieder wat wils. Op maandagavond heb je een Turkse avond met goed eten of je nu 's morgens of 's middags of avond ging eten er lag van alles. Wij hebben in iedergeval een fijne vakantie week gehad en als alles mee zit gaan we volgend jaar weer terug naar dosi in side.

• 8Erik22-06-2019

Zeer goed en gezellig hotel

Leuk hotel ,goede service en ruime keuze bij het eten. Gaan zeker nog een keer.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2019

• 8N. K.04-05-2019

Een aanrader, gewoon een gezellig en fijn hotel.

Erg leuk hotel, niet zo massaal, met fijne kamers en prima eten. Vooral de Turkse avond, met turkse hapjes en een enorme ijstaart, was erg geslaagd. Het personeel is vriendelijk en doet erg z'n best. Er werd iedere middag iets voor onze tieners georganiseerd, darttoernooi, volleybal, waterpolo enz. 's Avonds koelt het erg af maar bij de bar binnen kon je prima zitten. Winkeltjes en bazaars op loopafstand en voor een Euro rij je zo met een dolmus naar het oude centrum. Gratis shuttlebus naar het strand, maar wij hebben hiervan geen gebruik gemaakt. Voor een 4 sterren hotel echt prima, zou volgend jaar zo weer gaan.

Gereisd met oudere kinderen in april 2019

• 9PRJ04-05-2019

Goed hotel. Komen hier graag terug.

Wat een heerlijk hotel. Zeker als je naar de prijs/kwaliteit kijk. Een goed hotel voor de prijs die wij betaald hebben. We hebben genoten.

Gereisd met oudere kinderen in april 2019

41 tips over Hotel Dosi

• B.L. Stenvert, 15-06-2014

Side is een heel leuk plaatsje en is op wandelafstand van het hotel, zowel via de boulevard als via het strand

• xbeau, 10-04-2014

Genoeg te doen in omgeving , op eigen houtje naar manavgat met dolmus. Je kan uiteraard ook excursies via tour boeken. Je kan ook boeken aan de hoofdstraat scheelt je euro's (zelfde excursie) en afdingen ook voor de excursies

• tonysterckx, 15-04-2014

ga eens éne drinken bij ALI zen bar, s'avonds dikwijls ambiance en spreekt nederlands. wandel ook eens over de boulevard aan de zee op ongeveer 10 min stappen van hotel. Busje van Dosi brengt u ook als je wenst naar strand op bepaalde tijdstippen.

44 vragen over Hotel Dosi

• S. Bolt, 12-01-2015

Verschillende vragen

Hallo, Wij hebben een aantal vragen en misschien dat iemand daar antwoord op heeft.

Wij gaan in het hoogseizoen en vroegen ons af of het hotel breed is opgezet, dus is er genoeg ruimte rond om het zwembad?

Hoever is het strand van het hotel vandaag?

Serveren ze cocktails?

Hebben ze hier bijgebouwen of 1 vaste locatie? Want ik las iets over het bijgebouw?

Hoeveel kamers hebben ze ongeveer denken jullie?

Groetjes!

Niels, 27-04-2015

Hoi!

Meestal is er genoeg plaats bij het zwembad. Je moet wel optijd je handdoek neerleggen voor een mooi plekje. Voor het strand is er een bus welke je naar het stand brengt. Ongeveer 3 a 4 minuutjes rijden. Ze hebben s'avonds een cocktail bar waar je tegen betaling een A-merk cocktail krijgt. 1 vaste locatie. Volgens mij hebben ze rond de 80 kamers.

Verder vond ik dat je er vanaf de buitenkant een beetje armoedig op kijkt maar als je eenmaal binnen bent is het erg mooi en leuk opgezet.

• patty, 14-11-2014

Bij gebouw

Ligt het bijgebouw ver weg van het zwembad en hoofdgebouw? Moet je nog een weg oversteken? Kunnen kinderen van 7 jaar zelfstandig van bijgebouw naar het zwembad en animatie gaan?

Theo, 24-05-2015

Er is geen bijgebouw

Petra, 21-01-2018

De familiekamers liggen in het bijgebouw, deze bestaan uit 2 kamers. De douchecabine had formaat caravan douche met de warmte kraan op beenhoogte, op het moment dat je hier tegen aanstootte kreeg je heel heet water over je heen. Het is best nog een stukje lopen tot aan het zwembad.Klein straatje, door tuintje via het hoofdgebouw. De animatie was zeer ongeïnteresseerd, ze keken niet eens van hun telefoon op als onze kinderen in de miniclub wilden spelen.

• nicole, 07-09-2014

zwembad

Weet iemand de temperatuur van het zwembadwater half september? Vorig jaar in september (ander hotel) was het zwembadwater ijskoud.

j0e1991, 14-09-2014

Is vrij warm, voelt aan als een lauw bad.

Hotel Dosi info

• WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 km, 5 minuten met de auto
  • Strand faciliteitenGratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesDokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages