Hotel Diamond Premium & Spa

Luxe hotel, FamiliehotelWeer vandaag30°21°
Hotel Diamond Premium & Spa
8,6

Wat vakantiegangers zeggen

Op vakantie op basis van all-inclusive in Turkije? Bij Hotel Diamond Premium & Spa zitten uitslapers goed dankzij de optie om later te ontbijten. Overdag geniet je naast het ontbijt, de lunch en het diner van lekkere snacks en verkoelende ijsjes. Het is wel handig om goed in de gaten te houden wat er inbegrepen is. Volgens jullie moet je voor bepaalde dingen namelijk extra bijbetalen. Zo schrijft Xanthe: ‘Bovenop de Ultra All-In komen er nog zeer veel kosten bovenop. Zoals de kluis die betalend is,speciale dranken zoals ijs koffie's, popcorn tijdens de show zijn ook betalend.‘ Benieuwd of Hotel Diamond Premium & Spa iets voor jou is? Lees met ons mee.

Vanuit je kamer in Diamond Premium Hotel & Spa heb je uitzicht op de haven. Jeanet schrijft: ‘Diamond Premium hotel is een prachtig en groot hotel in het plaatsje Sorgun. Het hotel ligt ook aan een rivier waar je vanaf je balkon een mooi uitzicht hebt op de schepen.‘ Wel geven jullie aan dat de bedden soms wat aan de harde kant zijn. Maar bij de behulpzame housekeepers kun je altijd om een topmatras vragen voor een betere nachtrust.

Volgens jullie is het heerlijk aan het zwembad. Er is altijd wel een ligbedje vrij waar je tot rust kunt komen. Erik geeft aan dat er sowieso veel zitplek is in de openbare ruimtes en dat er bij dit hotel geen sprake is van het welbekende handdoekje leggen. Voor de kids zijn er glijbanen bij het zwembad en voor de ouders is er een wellnesscentrum.

De reacties op het eten bij Diamond Premium Hotel & Spa zijn over het algemeen positief. Jitse schrijft: ‘Het eten is hier voor elk wat wils en super lekker. Veel afwisseling. We kijken er ook zeker weer naar uit om volgend jaar juni hier weer te zijn.’ Toch zijn er ook reviewers die aangeven dat het eten soms koud was en dat er niet voldoende variatie is bij het buffet. Buiten het reguliere buffetrestaurant kun je gelukkig ook eten in het à la carte restaurant. Zorg er wel voor dat je van tevoren reserveert, zodat je nog een plekje hebt. Hou er ook rekening mee dat Diamond Premium & Spa een populair hotel is onder Russen.

Ligging

Op slechts 250 meter van Diamond Premium Hotel & Spa ligt een heerlijk zandstrand. Geen zin om te lopen? Stap dan op de gratis shuttleservice van het hotel. Wel zo makkelijk. Familie van der Meer geeft aan dat het hotel verder niet in de buurt ligt van een boulevard. Maar dat er wel een bushalte om de hoek ligt. Zo ben je alsnog binnen mum van tijd in het bruisende centrum van Manavgat.

Wil je een excursie boeken? Dan tipt Geri dat je naar Jantje van Bababoot moet gaan. Je vindt hem op nog geen 5 minuten lopen vanaf het hotel.

We hebben een aantal aanbieders voor Diamond Premium & Spa voor je op een rij gezet:

59 reviews over Hotel Diamond Premium & Spa in het Nederlands

In één woord Geweldig

Anita En Frank
10-10-2018

Wat een geweldig hotel. Super schoon overal. Zeker bij het zwembad is dat erg belangrijk. Receptie is gastvrij en zeker niet zoals ik eerder heb gelezen onvriendelijk. Redelijk wat hotels 5* in Turkije bezocht maar deze sprong er zeker uit qua luxe en hygiëne. Kamer (suite) op de 7e etage en dagelijks werden er ( schone frisse) handdoeken neergelegd. Bij aankomst een fruitschaal en flesje wijn. Personeel herkent je vrij snel en loopt zich het vuur uit de sloffen. Geef af en toe een tip. De medewerkers verdienen dit zeer zeker. Aan de rivierkant van het hotel (ook een terras) heb je prachtig uitzicht en zie je imposante schepen voorbij komen. Dolmus voor het hotel €1. Minder was de zanger bij de bar. Deze schijnt er al meerdere jaren te zijn. Deze slist nogal. Dus zodra hij begon liep het bij de bar redelijk snel leeg. Daarnaast was de watertemperatuur van de douche nogal wisselend. Maar dat was een kwestie van even bijstellen.

Your Diamond Premium Hotel & Spa Team, Guest Relation, 29-10-2018

Dear anita,

Many thanks for your kind words following your recent stay with us at Diamond Premium Hotel & Spa. Your praises regarding our delicious culinary offer and the cleanliness of Diamond Premium Hotel & Spa makes us very happy. Our entire staff takes pride in keeping the hotel in amazing shape for our guests. We cannot wait to share your comments with them. It was certainly a pleasure looking after you and we hope to welcome you soon again.

Your Diamond Premium Hotel & Spa Team

Fantastisch hotel

Jitske Kersten
24-9-2018

Het hotel is fantastisch. We zijn hier al voor de vierde keer. Dit jaar 2 maal in mei zijn we ook geweest. Het is alsof je thuiskomt. Het management en personeel is zeer vriendelijk. Het animatieteam van nu is zeer goed en leuk en we hopen dan ook dit team volgend jaar in juni weer te zien. De hotel kamers zijn goed en zeer schoon. Het eten is hier voor elk wat wils en super lekker. Veel afwisseling. We kijken er ook zeker weer naar uit om volgend jaar juni hier weer te zijn.

Gereisd Met vrienden in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Your Diamond Premium Hotel & Spa Team, Guest Relation, 26-9-2018

Dear Jitske Kersten,

Many thanks for your review and for taking the time to express your enthusiasm regarding your most recent visit. Our team is committed to striving to exceed your expectations and we are happy to hear our efforts have been well received. We are delighted to have had the pleasure of making your stay as enjoyable as possible. If leisure brings you to Antalya, we look forward to warmly welcoming you back!

Heerlijk gehad!!

De mooij
1-8-2018

Wij hebben genoten!supergezellig familie hotel met vriendelijk personeel..Eten was ietsjes minder dan wat we hiervoor gehad hebben, maar er was genoeg en we hebben lekker gegeten..Onze kinderen van 15 en 17 hebben t ook leuk gehad, zeker na t maken van vrienden..geef het personeel een tip, ze verdienen slecht en werken heel hard met zn allen, ze doen dan ook alles voor je.. Strand is heerlijk ook heel netjes, hotel mooi en schoon..een aanrader!!!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018
Your Diamond Premium Hotel & Spa Team, Guest Relation, 27-9-2018

Dear De mooij,

Thank you very much for this great feedback!

We are more than glad that you had a fantastic stay with us and that you enjoyed your stay in the fullest.

We thank you for choosing us and we hope to welcome you back soon.

Goed hotel.

Fam donk
28-7-2018

Mooi hotel, super luxe. Vriendelijk personeel die je echt in de watten proberen te leggen .

Eten was goed, wel vaak het zelfde maar wel goed. Buiten de grill erg lekker.

Wat ons wel op viel , is dat er weinig nederlanders waren. Veel Duitsers,Fransen,Russen.

Wel iets afgelegen van belek centrum, maar je kunt de dolmus aan de hoofdstraat nemen voor maar 1 euro. Als je aan de achterkant van het hotel eraf gaat, is er ook een kleine bazaar. Dit staat aangeven.

Animatie, is aanwezig overdag maar iedere dag het zelfde. Wij zoeken daar geen vertier bij. Daar in tegen, in de avond leuke show vooral de Poolparty.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018
Your Diamond Premium Hotel & Spa Team, Guest Relation, 1-8-2018

Dear Fam Donk,

Many thanks for your kind review.

We are more than pleased that you had all in all a nice stay with us and would like to say thank you for having chosen our hotel.

We hope to welcome you back.

Best regards,

Heel goed we komen terug💫🌟

Sanae
3-7-2018

Super leuk vakantie gehad mooi hotel schoon .groot mooi kamers elke dag nieuwe schoon handdoeken netjes en aardig personeel behalve receptie personeel .zwembaden en strand prachtige.eten was lekker en gevarieerde de heel 3 weken en a la carte ook .ook de glutenvrij brood en pasta en de lekker taart vondt ik supper leuk dat ze habben ook bedacht .we komen zeker weer terug als zoo goede kwaliteit blíjft.min punt was de animatie en die water bekers en internet.met vriendelijke groeten sanae.

Diamond Premium Hotel & Spa Team, Guest Relation, 5-7-2018

Dear Sanae,

Thank you so much for your valuable feedback!

We are happy that you had overall a nice stay with us and appreciate your kind words as well as helpful remarks.

We hope to welcome you back!

Kind regards,

mooi hotel

marianne
10-6-2018

mooi hotel we hebben genoten ,half 9 kon je handdoek halen dus vanaf die tijd werden de bedjes vol, zwembad water begin juni erg lekker 26 gr . eten wat eenzijdig. maar goed te doen .rijen bij bar wel druk dit mede door cocktails met munt en fruit er op . receptie verstaan geen Engels haast .kamers mooi en schoon bij rivierkant rustig en zie je prachtige boten voor bij varen ligt bij scheepswerf . grote regen douche alleen temp wisselt .taxi naar side 11 euro met zn 6e heen doulmus 1 euro pp maar duurt langer gaat langs alle hotels . geen winkels in de buurt wel paar in hotel .

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Jun 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Your Diamond Premium Hotel & Spa Team, Guest Relation, 15-6-2018

Dear marianne,

First of all we would like to thank you for having chosen the Diamond Premium Hotel & Spa for your stay in Side Manavgat. We are glad you loved our culinary offer and our team who always work hard to give the best service to our guests. Special thanks for pointing out the cleanliness of our hotel. We thank you for sharing with us your feedback and for your good note. All the pleasure was shared with the entire team and we hope to see you again in the future.

Kind regards from Side Manavgat Your Diamond Premium Hotel & Spa Team

Het was weer Uniek

beynaerts jos
23-5-2018

Onze aankomst was weer enig , iedereen kende ons nog en we werden met open armen verwelkomt,Leyla en onze ober in het restaurant weende van geluk en dat raakte me diep in mijn hart.Onze kamer was zeer goed maar een beetje horig , het restaurant was weer Zeer goed en iedereen was enorm vriendelijk .De receptie die we meemaakte was dit jaar op een boot en was zeer goed gedaan Proficiat doe zo verder.Vanwege mijn vrienden die de eerste keer hier waren en mezelf van harte dank voor alles en doe zo verder het is een aanrader wij komen zeker terug

Gereisd Met vrienden in mei 2018
Your Diamond Premium Hotel & Spa Team, Guest Relation, 30-5-2018

Dear beynaerts,

First of all we would like to thank you for spending time to write a review through Zoover. For us staff is what makes a place and here we try to offer to our guests a unique and memorable stay by making them feel like home. Your comments about the hotel, the delicious food, our comfortable rooms and especially about our friendly and helpful staff are much appreciated.

Looking forward to your next stay. Your Diamond Premium Hotel & Spa Team

Fantastisch, gastvrij en zeer schoon hotel

Jan en Gertie
21-5-2018

Super mooi hotel, komen hier voor de 3de keer.Gastvrijheid en vriendelijkheid staan hoog in 't vaandel. O.a. Leyla , heeft ons iedere avond super vriendelijk van de nodige raki's en cocktails voorzien.Komen zeker weer terug

Gereisd Met partner in mei 2018
Your Diamond Premium Hotel & Spa Team, Guest Relation, 30-5-2018

Dear jan,

Many thanks for your kind words following your recent stay with us at Diamond Premium Hotel & Spa. It is always a pleasure to hear what a good job the entire team has done to make you feel welcome and special during your stay. It brings us a lot of pride and joy to hear that you're an avid fan of our hotel. It was certainly a pleasure looking after you and we hope to welcome you soon again.

Best personal regards Your Diamond Premium Hotel & Spa Team

Een aanrader, ik kom zeker nog een keer terug

Jeanet Saarloos
23-4-2018

Diamond Premium hotel is een prachtig en groot hotel in het plaatsje Sorgun. Het hotel ligt ook aan een rivier waar je vanaf je balkon een mooi uitzicht hebt op de schepen. Het hotel beschikt over verschillende terrassen waar je heerlijk kunt zitten onder het genot van een drankje. 's-avonds is er live muziek. Je kan ook aan de bar zitten. De kelners zijn vriendelijk en de managers maken regelmatig een praatje met je of alles naar wens is. Het strand is op loopafstand via een tunnel onder de weg door. Het strand is breed en er staan genoeg ligbedden, zowel op strand als bij het zwembad. Kinderen kunnen zich vermaken bij de glijbanen en voor de hele kleintjes is er een apart zwembad waar ouders ook kunnen liggen. De kamers zijn prachtig en hebben een inloop douche/balkon. In het restaurant vind je een grote variatie aan eten. Voor shoppen moet je wel met dolmus of taxi naar Side of Manavgat. Niet veel winkels in de buurt.

Gereisd Alleenreizend in april 2018

Fantastisch! Gaan nog een keer!

Peter Lans
4-3-2018

Fantastische vakantie gehad in dit fantastische schone hotel.....en een keuken om van te smullen! !!!!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2016

• Aantal glijbanen6

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand300 m, 5 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenVegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats, Valet parking

• WatersportDuiken, Kanoën, Waterskiën
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Paardrijden
  • BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Diamond Premium & Spa in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Diamond Premium & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.