Hotel Diamond Premium & Spa

Luxe hotel, KinderhotelWeer vandaag29°22°
Hotel Diamond Premium & Spa
8,3

Wat vakantiegangers zeggen

Op vakantie op basis van all-inclusive in Turkije? Bij Hotel Diamond Premium & Spa zitten uitslapers goed dankzij de optie om later te ontbijten. Overdag geniet je naast het ontbijt, de lunch en het diner van lekkere snacks en verkoelende ijsjes. Het is wel handig om goed in de gaten te houden wat er inbegrepen is. Volgens jullie moet je voor bepaalde dingen namelijk extra bijbetalen. Zo schrijft Xanthe: ‘Bovenop de Ultra All-In komen er nog zeer veel kosten bovenop. Zoals de kluis die betalend is,speciale dranken zoals ijs koffie's, popcorn tijdens de show zijn ook betalend.‘ Benieuwd of Hotel Diamond Premium & Spa iets voor jou is? Lees met ons mee.

Vanuit je kamer in Diamond Premium Hotel & Spa heb je uitzicht op de haven. Jeanet schrijft: ‘Diamond Premium hotel is een prachtig en groot hotel in het plaatsje Sorgun. Het hotel ligt ook aan een rivier waar je vanaf je balkon een mooi uitzicht hebt op de schepen.‘ Wel geven jullie aan dat de bedden soms wat aan de harde kant zijn. Maar bij de behulpzame housekeepers kun je altijd om een topmatras vragen voor een betere nachtrust.

Volgens jullie is het heerlijk aan het zwembad. Er is altijd wel een ligbedje vrij waar je tot rust kunt komen. Erik geeft aan dat er sowieso veel zitplek is in de openbare ruimtes en dat er bij dit hotel geen sprake is van het welbekende handdoekje leggen. Voor de kids zijn er glijbanen bij het zwembad en voor de ouders is er een wellnesscentrum.

De reacties op het eten bij Diamond Premium Hotel & Spa zijn over het algemeen positief. Jitse schrijft: ‘Het eten is hier voor elk wat wils en super lekker. Veel afwisseling. We kijken er ook zeker weer naar uit om volgend jaar juni hier weer te zijn.’ Toch zijn er ook reviewers die aangeven dat het eten soms koud was en dat er niet voldoende variatie is bij het buffet. Buiten het reguliere buffetrestaurant kun je gelukkig ook eten in het à la carte restaurant. Zorg er wel voor dat je van tevoren reserveert, zodat je nog een plekje hebt. Hou er ook rekening mee dat Diamond Premium & Spa een populair hotel is onder Russen.

Ligging

Op slechts 250 meter van Diamond Premium Hotel & Spa ligt een heerlijk zandstrand. Geen zin om te lopen? Stap dan op de gratis shuttleservice van het hotel. Wel zo makkelijk. Familie van der Meer geeft aan dat het hotel verder niet in de buurt ligt van een boulevard. Maar dat er wel een bushalte om de hoek ligt. Zo ben je alsnog binnen mum van tijd in het bruisende centrum van Manavgat.

Wil je een excursie boeken? Dan tipt Geri dat je naar Jantje van Bababoot moet gaan. Je vindt hem op nog geen 5 minuten lopen vanaf het hotel.

We hebben een aantal aanbieders voor Diamond Premium & Spa voor je op een rij gezet:

adotravel.nl

2 reviews over Hotel Diamond Premium & Spa in het Nederlands

Fantastisch hotel

Arina
22-7-2017

Mooi hotel in natuurgebied heerlijk eten vriendelijk personeel mooie familiekamers en ook heerlijk vitaminebar 🌞🤗

Gereisd Anders in juni 2017

Super Hotel!

Sany
2-5-2017

Leuk hotel alleen is het hotel vol met Iraniërs, waarvan het meerendeel helaas geen manieren hebben. Vollen borden laten ze staan en eten resten gooien ze op de grond, tot wanhoop van het personeel! Het personeel en de Entertainment doet erg hun best om iedereen naar hun zin te maken, maar word niet gewaardeerd door deze bevolkingsgroep. Je ziet het personeel daarom amper lachen, wat erg triest is. Na 8 keer Turkije heb ik dit nog nooit meegemaakt. De housekeeping mag beter, verder was onze vakantie top, Turkije blijft een gastvrij land!

Gereisd Anders in april 2017
Rachel Özdemir Manager Guest Relations, Guest Relation, 10-5-2017

Dear sany,

Thank you for the candid and refreshing review left on our Zoover page recognizing the important attributes of the hotel. Our team are an asset and feedback like yours makes them proud of their achievements. Your remark about our staff will help us to increase the quality of our show. The satisfaction of our guests is very important to us. It’s always a pleasure to welcome you and we hope to see you in the near future.

Happy regards, Rachel Özdemir Manager Guest Relations

• Aantal glijbanen6

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand300 m, 5 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenVegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats, Valet parking

• WatersportDuiken, Kanoën, Waterskiën
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Paardrijden
  • BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Diamond Premium & Spa in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Diamond Premium & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.