Hotel Diamond Premium & Spa

Luxe hotel, FamiliehotelWeer vandaag30°21°
Hotel Diamond Premium & Spa
8,6

Wat vakantiegangers zeggen

Op vakantie op basis van all-inclusive in Turkije? Bij Hotel Diamond Premium & Spa zitten uitslapers goed dankzij de optie om later te ontbijten. Overdag geniet je naast het ontbijt, de lunch en het diner van lekkere snacks en verkoelende ijsjes. Het is wel handig om goed in de gaten te houden wat er inbegrepen is. Volgens jullie moet je voor bepaalde dingen namelijk extra bijbetalen. Zo schrijft Xanthe: ‘Bovenop de Ultra All-In komen er nog zeer veel kosten bovenop. Zoals de kluis die betalend is,speciale dranken zoals ijs koffie's, popcorn tijdens de show zijn ook betalend.‘ Benieuwd of Hotel Diamond Premium & Spa iets voor jou is? Lees met ons mee.

Vanuit je kamer in Diamond Premium Hotel & Spa heb je uitzicht op de haven. Jeanet schrijft: ‘Diamond Premium hotel is een prachtig en groot hotel in het plaatsje Sorgun. Het hotel ligt ook aan een rivier waar je vanaf je balkon een mooi uitzicht hebt op de schepen.‘ Wel geven jullie aan dat de bedden soms wat aan de harde kant zijn. Maar bij de behulpzame housekeepers kun je altijd om een topmatras vragen voor een betere nachtrust.

Volgens jullie is het heerlijk aan het zwembad. Er is altijd wel een ligbedje vrij waar je tot rust kunt komen. Erik geeft aan dat er sowieso veel zitplek is in de openbare ruimtes en dat er bij dit hotel geen sprake is van het welbekende handdoekje leggen. Voor de kids zijn er glijbanen bij het zwembad en voor de ouders is er een wellnesscentrum.

De reacties op het eten bij Diamond Premium Hotel & Spa zijn over het algemeen positief. Jitse schrijft: ‘Het eten is hier voor elk wat wils en super lekker. Veel afwisseling. We kijken er ook zeker weer naar uit om volgend jaar juni hier weer te zijn.’ Toch zijn er ook reviewers die aangeven dat het eten soms koud was en dat er niet voldoende variatie is bij het buffet. Buiten het reguliere buffetrestaurant kun je gelukkig ook eten in het à la carte restaurant. Zorg er wel voor dat je van tevoren reserveert, zodat je nog een plekje hebt. Hou er ook rekening mee dat Diamond Premium & Spa een populair hotel is onder Russen.

Ligging

Op slechts 250 meter van Diamond Premium Hotel & Spa ligt een heerlijk zandstrand. Geen zin om te lopen? Stap dan op de gratis shuttleservice van het hotel. Wel zo makkelijk. Familie van der Meer geeft aan dat het hotel verder niet in de buurt ligt van een boulevard. Maar dat er wel een bushalte om de hoek ligt. Zo ben je alsnog binnen mum van tijd in het bruisende centrum van Manavgat.

Wil je een excursie boeken? Dan tipt Geri dat je naar Jantje van Bababoot moet gaan. Je vindt hem op nog geen 5 minuten lopen vanaf het hotel.

We hebben een aantal aanbieders voor Diamond Premium & Spa voor je op een rij gezet:

6 reviews over Hotel Diamond Premium & Spa in het Nederlands

Mooi en ontspannen

Ram
12-5-2019

Het was heerlijk. Dichtbij de zee. Wat afgelegen van side, maar prima te doen. Mooi hotel met goede service. Speeltuin bij het zwembad en ook 1 op het strand. Goed eten en genoeg variatie.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Geboekt bijvakantiediscounter.nl
Your Diamond Premium Hotel & Spa Team, Guest Relation, 6-6-2019

Dear ram,

First of all we would like to thank you for spending time to write a review through Zoover.

Everything we do is aimed at providing you with an excellent hotel experience and your feedback is extremely important.

It's always a pleasure to welcome you in our little paradise in Side and we can't wait to welcome you here soon again.

Best personal regards from Side Your Diamond Premium Hotel & Spa Team

Heerlijke vakantie

Lisette Ram
1-5-2019

Het was heerlijk. Vriendelijk personeel. Problemen werden goed opgelost. Ze willen alles voor je doen. Als je af en toe een fooi geeft, maken ze je verblijf extra fijn. Weinig Nederlanders. Wel Russen, Turken en Duitsers. Maar dat was prima. Het strand was goed. Een klein stukje lopen. Op het strand was een volleybalveld, voetbalveld, speeltuin en een peuterbadje. Bij het hotel was er ook een speeltuin. In het voorjaar was er wel wat entainment maar nog niet veel. De glijbanen stonden aan op bepaalde tijden. In het begin van de week was het binnenbad nog verwarmd. Zodra het warm genoeg buiten was, was het niet meer verwarmd.
Het eten was goed en afwisselend. Ze hebben ook thema-avonden. Turkse avond was erg druk. Zorg er voor dat je een dag eerder een fooitje geeft dan zorgt de ober er voor dat je tafel klaarstaat. Echt top.
Fitness was prima. Dolmus was prima te doen. Taxi kan ook voor 10 euro.

Your Diamond Premium Hotel & Spa Team, Guest Relation, 6-6-2019

Dear Lisette,

First of all we would like to thank you for having chosen the Diamond Premium Hotel & Spa for your stay in Side.

The entire team wants to thank you for your kind words and your appreciation for our hard work. Our aim is to achieve always a high standard and to give the best service to our guests.

We are delighted to hear that you also were fully satisfied with our food and beverage offer.

Hoping to welcome you again for a future holiday in Side.

Best personal regards Your Diamond Premium Hotel & Spa Team

Fantastisch! Gaan nog een keer!

Peter Lans
4-3-2018

Fantastische vakantie gehad in dit fantastische schone hotel.....en een keuken om van te smullen! !!!!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2016

Super fijne vakantie gehad

Gina
20-6-2017

Lekker gezwommen, gegeten en genoten van onze valantie met onze kindere!

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2017
Diamond Premium Hotel & Spa Team, Guest Relation, 23-6-2017

Dear Gina,

Many thanks for your nice review here on Zoover! It was a big pleasure for us to read your feedback and to see your good notes. It’s always a pleasure to welcome you and we hope to see you in the near future.

Best regards, Diamond Premium Hotel & Spa Team

Prachtig, schoon van alle gemakken voorzien Hotel

Tanne Ooijevaar
25-10-2016

Luxe van alle gemakken voorziene nieuwe grote kamers met uitzicht over het zwembad en in de verte de zee die je over de bomen heen kunt zien. Goed eten, drinken, zwembad, strand, vriendelijke bediening en keuken heel schoon (mijn vrouw mocht een kijkje in de keuken nemen). Vanaf het vliegveld was het voor ons de laatste bestemming en duurde het terug ook 2 uur voordat wij bij het vliegveld waren. Niets in de buurt verder. De bedden vond ik heel hard en kreeg last van mijn rug terwijl ik dit nooit heb gehad. De vlucht ging via vanuit Eindhoven eerst naar Groningen (overgeboekt van touroperator naar andere touroperator) en daarom duurde de hele reis vanuit Den Haag 12 uur voordat wij er waren en ook nog eens 12 uur voordat wij terug waren. Dit is belachelijk lang natuurlijk en zeker met kleine kinderen veel te lang en onacceptabel. Side is veel te toeristisch en Manavgat heeft meer een Turks karakter. De temperatuur was elke dag ongeveer 29 graden met een strakblauwe hemel en dat tussen 17 en 24 oktober.:)

Gereisd Met jonge kinderen in oktober 2016
Diamond Premium Hotel & Spa Team, Guest Relation, 22-11-2016

Dear Tanne Ooijevaar,

Thank you for honoring us with your recent stay at Diamond Premium Hotel & Spa and for sharing with other travellers a great review. We are glad you loved our culinary offer and our team that always work hard to give the best service to our guests. We hope to welcome you back to the Diamond Premium Hotel & Spa in the near future.

Kindest regards

Nooit meer...! Zeker geen 4 sterren waard

MaMaLi
13-8-2016

Ontvangst in het hotel kan zeker vriendelijker; eerst een kamer op de 7e verdieping (airco kapot, na zwaar overleg en bijbetaling alsnog kamer op de 5e etage gekregen, terwijl het hotel volgens zeggen vol zat..! Kamer(s) zeer gehorig, slecht schoongemaakt, vieze handdoeken werden niet vervangen, minibar na fooi pas gevuld. Liften kapot (lekker zonder airco naar de 5e etage lopen), geen variatie qua eten, zowel qua ontbijt, lunch als avondeten (op een thema avond na, 1 x per week). Bediening was ronduit slecht (op een uitzondering na). De hotelmedewerkers (inclusief receptie) spreken slecht/nauwelijks Engels. Er schijnt een handdoekje leggen beleid te zijn. Niks van gemerkt. Hotel open vanaf 2014. Het vocht zat al in de muren, het begin van schimmel, mooi stucwerk..! In de 2 restaurants was de bediening beter maar het eten stelde niet zo veel voor. Wij weten echt niet waar de hoge scoren van anderen vandaan komen maar er zijn veel betere hotels in Side te vinden. Service/bediening aan het zwembad varieerde van dag tot dag. Animatieteam doet zijn best maar het is het net niet. Sorry maar wij hadden liever iets positiever willen zijn over dit hotel.

Betaal iets meer, ga naar een ander hotel...!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2016

• Aantal glijbanen6

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand300 m, 5 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenVegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats, Valet parking

• WatersportDuiken, Kanoën, Waterskiën
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Paardrijden
  • BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Diamond Premium & Spa in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Diamond Premium & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.